چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۲Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 7 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۰    
غذا های دریایی یکی از مهم ترین وعده های غذایی هستند که مدام استفاده از آن ها مخصوصا ماهی توصیه می شود. اما اگر دوست ندارید ماهی بخورید، شاید مشکل از نوع طبخ آن باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۳    
باشگاه های استقلال و ذوب آهن برای انتقال مرتضی تبریزی به توافق رسیدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۲    
سناتورهای جمهوریخواه آمریکا با ارسال نامه ای خطاب به سفارتخانه کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس در واشنگتن، در مورد هرگونه اقدام احتمالی در جهت دور زدن تحریمهای آمریکا علیه ایران هشدار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۴۱    
ایران ورزشی آنلاین / شاید بزرگترین بحران استقلال در نقل و انتقالات از دست دادن مامه تیام باشد و رتبه دوم بحران به جدایی امید ابراهیمی، مجید حسینی یا سرور جباروف تعلق بگیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۹    
وکیل ترامپ به انتقاد شدید از اظهارات مایکل کوهن علیه رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۳۵    
رژیم های غذایی سرشار از چربی های حیوانی، گوشت، تخم مرغ و شیرینی، مصرف ناکافی میوه ها و سبزی ها و سایر مواد غذایی حاوی فیبر در رژیم غذایی، مصرف ناکافی آب و مایعات ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۸    
مامه تیام مهاجم فصل گذشته استقلال با عجمان امارات قرارداد بست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۸    
تهران - ایرنا - معاون وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشاره به استفاده ترامپ از روش دلالی در سیاست بین الملل، گفت که وی درکی از فرهنگ مقاومت و تسلیم ناپذیری ایران ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۵    
لار نام شهری در استان فارس است که در اردیبهشت سال 1339، یک زلزله ی بزرگ در آن اتفاق افتاد و باعث شد تا تمام خانه ها و محله های این شهر به ویرانه تبدیل شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد، در صورتی که قانون گذاران دموکرات به طرح ساخت دیوار در مرز مکزیک رأی ندهند، دولت را تعطیل خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۰    
مرتضی صفوی گفت: پروتئین موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم بافت های بدن بسیار مفید است. این متخصص تغذیه در گفت و گو با فارس افزود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۵    
یک منبع محلی در عدن گزارش داد که افراد مسلح ناشناس رئیس اطلاعات فرودگاه عدن را هنگام بازگشتش به منزل پس از خروج از مسجد در شهرستان خور مکسر هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۱۰    
ستاره فوتبال اسپانیایی صاحب فرزندان دو قلو شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۶    
ممکن است برای هر کس این اتفاق پیش آید که دسته چک یا برگه چک خود را گم کند و یا از او دزدیده شود که در این صورت قانون راه کار هایی برای حل این مشکل پیش بینی کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۴    
و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان زلاتکو کرانچار امشب در دومین دیدار دوستانه خود در اربیل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۸    
مدیر تیم ملی امید ایران گفت:اردوی بسیار خوبی را در عراق سپری کردیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۵    
صیغه موقت چیست؟ به طورکلی ازدواج در اسلام دو نوع می باشد. ازدواج دائم ازدواج موقت(متعه) بر اساس آیه شریفه 24 سوره نساء فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَریضَةً ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۲    
افراد مسلح ناشناس امروز مدیر کل اطلاعات فرودگاه بین المللی عدن را ترور کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۵    
معنی تمکین در لغت به صورت الزام بیان شده است. عدم تمکین زن به شوهر با نتایجی مانند عدم پرداخت نفقه و مشکلاتی در زمینه مهریه همراه خواهد بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۰    
تخلیه ناقص روده مشکلی است که هیچ کس آن را نمی خواهد، چون ممکن است منجر به درد شکم، ناراحتی و احساس نفخ شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۵    
ازآنجا که قرارداد رهن نسبت به رهن گیرنده جایز است؛ یعنی می تواند هر وقت بخواهد قرارداد را به هم بزند، می تواند از امتیاز خود نسبت به رهن هم بگذرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۳    
خبرگزاری ایسنا: یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نیروهای داعش یک نیروگاه برق را منفجر کرده و یک خط انتقال برق را در غرب استان کرکوک منهدم کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۰    
خانم ها، راه های درمانی خانگی می توانند این مشکل را تا حد خوبی کاهش دهند. در این راهنما با برخی از این راه های خانگی آشنا خواهید شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۹    
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان سوریه گفت: سطح بسکتبال ایران از باقی تیم ها بسیار بالاتر است و هدف ما برد لبنان و رفتن به بازی های آسیایی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۱    
روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر این که تحولات غیرعادی بازار ارز و سکه، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۵    
چطور می توان یک استایل شیک و راحت داشت؟ آیا شما برای این کار حتما به کت و شلوار و کفش رسمی نیاز دارید و یا می توانید با لباس های معمول و روزمره مثل تیشرت و شلوار جین و کفش کتانی هم شیک پوش شوید؟ با ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- آبشار تیرکن معروف به هفت آبشار در استان مازندران ، بابلکنار ، روستای تیرکن واقع شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۱    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح استیضاح چهار وزیر، گفت که تاکنون طرح استیضاح وزیر علوم منتفی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۵    
خارج شدن از قلمرو رنگ های خنثی و خاموش شاید کمی وحشتناک به نظر برسد، اما بازی کردن با رنگ های و ساخت ترکیب های غیر منتظره می تواند بسیار عالی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۵    
محمدعلی نجفی، استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، بابیان اینکه استانداران منطقه یک کشور روز یکشنبه میهمان استان البرز هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۰    
گروه ورزش باشگاه به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی امینی، محمد آقاجانپور، یونس دلفی، علیرضا آرتا، محمد مهدی مهدی خانی، محمد امین اسدی، آغاسی، آزادی، ابوالفضل رزاق ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۴    
باشگاه استقلال در آستانه دو خرید فوری برای سامان دادن به اوضاع تیم است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۲۰    
تیراندازی شب گذشته-شنبه- در نیواورلینز آمریکا سه کشته برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۲    
به گزارش جماران؛ عباس دوزدوزانی، اولین فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت شهید رجایی، به دیار حق شتافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۱    
نکته شماره یک برای داشتن موهایی نرم و صاف هر روز به موهای خود شامپو نزنید، این نکته را بارها گفتم اما همچنان سوالات زیادی درباره شستن موها دریافت می کنم ببینید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۱    
به گزارش پارسینه ،داستان از آنجایی شروع می شود که سیدمحمدمهدی صدرالساداتی با انتشار عکس هایی از عروسی لاکچری سیده آناشید حسینی (طراح لباس زنانه) و همسرش امیر محسن مرادیان (پسر سفیر ایران در دانمارک) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۱    
واندن کتاب پلیسی یک جورهایی شبیه به حل کردن جدول است. خود من وقتی ذهنم آشفته باشد و نیاز به کتابی داشته باشم که به آن سر و سامان بدهم سراغ کتاب های پلیسی می روم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۱    
11 قانون جذابیت ارتباطی نوشته میشل تیلیس لدرمن در کتاب 11 قانون جذابیت ارتباطی نویسنده کتاب خواننده را با چگونگی ارتباطات بین فردی با دیگران در محیط های حرفه ای به منظور سود بردن از تعامل کسب و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۱    
پارسینه : امروزه کف بسیاری از منازل با سرامیک پوشیده شده است. اما گرد و غبار روی سرامیک به سرعت می نشیند در نتیجه دانستن شیوه صحیح تمیز کردن سرامیک بسیار مهم است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۸    
عربستان سعودی مدعی شد یک سایت موشکی متعلق به ارتش یمن را منهدم کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۵    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تحولات غیرعادی اخیر در بازار ارز و طلا ، تناسبی با واقعیات اقتصادی و توان ارزی کشور ندارد برنامه های مقتضی و رویکردهای جدیدی را که در برنامه اعلامی رئیس کل جدید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه گوشی های وارداتی با ارز 4200 تومانی باید به قیمت سابق در اختیار خریداران قرار گیرد، گفت: مردم گرانفروشی موبایل را به تعزیرات گزارش دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۰    
معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه: عنوان اتهامی بسیاری از اینها افساد فی الارض است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۴    
تهران- ایرنا- رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اعلام کرد: تغییر قیمت این ماده براساس اختیار تفویض شده وزارت صنعت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۰    
طوفان شدید در غرب ژاپن به زخمی شدن 24 نفر و قطع برق 150 هزار خانه متهی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۸    
چهارمین اطلاعیه کمیته وضعیت در خصوص مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاه های لیگ برتر 98-97 منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۴    
شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کودک آزار شادگانی توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۶    
وزیر امور خارجه طی پیامی به فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۹    
هافبک سابق پرسپولیس از داور دیدار تیمش به دادسرا شکایت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۰    
طرز تهیه فیله مرغ پفکی زمان پخت:20 دقیقه زمان آماده سازی مواد:15 دقیقه مناسب برای 5 نفر مواد لازم فیله مرغ:5 تکه ماء الشعیر:یک پیمانه آب:یک پیمانه آرد:5/1 پیمانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۵    
طرز تهیه خوراک بلدرچینخوراک بلدرچین برای 4 نفر آماد سازی 30 دقیقه مدت پخت 15 دقیقه مواد لازم: بلدرچین 1200 گرم آب لیمو ترش 2.5 فنجان پیاز خام خلال شده 3 عدد زغفران مقداری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۳    
ورزش 11 - جدایی غیر منتظره زیدان از رئال مادرید بیشتر از هر کسی گرت بیل ستاره ولزی این تیم را خوشحال کرد زیرا پیش از آن حرف از جدایی این ستاره وجود داشت و زیزو اعتقاد خاصی به او نداشت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۳    
ساعت 24- سرمربی تیم فوتبالپ پرسپولیس گفت: در بازی با فولاد می دانیم چه چیزی در انتظارمان است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۰    
تهیه نان خامه ای نارنجکی یا اکلر بر خلاف باور عموم کار بسیار ساده ای است. نکته قابل توجه در تهیه نان خامه ای با کرم پاتیسیر این است که مانند پخت سایر نان ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۰    
یک مرغ فروشی در شهر نی ریز به دلیل تخلفات و عدم رعایت موازین بهداشتی با شکایت شبکه دامپزشکی و دستور دادستان شهرستان پلمب شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۰    
عزیزی نماینده شیروان در این ارتباط گفت: وزارت خارجه برای راحتی مردم باید از برونسپاری سفارتخانه های خارجی حمایت کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۹    
نحوه پرکردن سفته موضوعی است که در مطلب پیش رو به آن خواهیم پرداخت. البته شاید برخی از خوانندگان این مطلب به طور دقیق با ماهیت سفته و نوع کاربرد آن در معاملات و داد و ستدها آشنایی چندانی نداشته باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۹    
دادستان تهران از بازداشت 9 نفر در پرونده واردات خودروهای خارجی و بازداشت 12 نفر در پرونده های ارزی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک بالستیک کوتاه برد به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در استان البیضاء شلیک کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۴    
اقتصاد ایران: وزیر صنعت در نامه ای از رییس سازمان بورس و مدیرعامل شرکت بورس کالا خواست تا اسامی اشخاص حقیقی یا حقوقی خریدار تمامی کالاهای عرضه شده در بورس از زمان اعلام ارز 4200 تومانی را منتشر کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۰    
خامه زده شده یا خامه فرم گرفته خامه ای است که توسط همزدن با همزن برقی، همزن دستی یا چنگال، هوا به داخل آن وارد شده و به صورت سبک و پَرمانند در می آید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۰    
این سالاد ترکیبی فوق العاده از پروتئین، فیبر و مواد مغذی سبزیجات است. این ترکیب باعث می شود از میل کردن این غذا کاملا احساس رضایت داشته باشید و تا مدت طولانی بعد از آن احساس گرسنگی نکنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۹    
آتن- ایرنا- باران شدید خیابان های شهر آتن را به رودخانه مبدل و سیل در پایتخت یونان به راه انداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۸    
تهران - ایرنا - دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در واکنش به خبر بازداشت خود گفت: این خبر صحت ندارد و هم اکنون در جلسه مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و فراکسیون امید در دفتر این فراکسیون واقع در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۷    
با ادامه آتش سوزی وسیع در کالیفرنیا، 20 نفر مفقود و 40 هزار نفر از این مکان ها تخلیه شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
به گزارش خبرنگار پارسینه ، پس از آن که قطع صادرات برق ایران به عراق موجب قطع برق بصره و اعتراضات مردمی شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
مارشمالوی خانگی نوعی شیرینی لطیف و نرم است که در بین بچه ها بسیار محبوب می باشد. برای آشنایی با مارشمالو، تاریخچه پیدایش آن، مواد لازم و طرز تهیه مارشمالوی خانگی با ژلاتین با ما همراه باشید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۰۵    
با آتش سوزی مجدد تالاب هورالعظیم در بخش کشور عراق و انتشار بوی نامطبوع در اغلب شهرهای استان خوزستان سبب ایجاد گلایه و اعتراض شهروندان اهوازی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۲    
کرج - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: خاموشی ها در استان البرز تا بیست و یکم مردادماه ادامه خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۳    
همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مرتضی نجف معاون مدیرعامل بانک ملت در امور فناوری اطلاعات و علی اکبر صابریان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک با حضور در غرفه بانک ملت به ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس، یک مقام پاکستانی گفت نواز شریف نخست وزیر سابق این کشور که در زندان به سر می برد به دنبال آنکه با مشکلات قلبی روبرو شد به بیمارستان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۴    
عهد التمیمی دختر آزاده فلسطینی با تاکید بر لزوم ریشه کن شدن اشغالگری از سرزمین فلسطین گفت که شهر قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای خانه پدری فروغ فرخزاد مجوز ساخت صادر نشده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۵۹    
یک عضو شورای شهر تهران گفت: بحث آتش سوزی و تأمین آب آشامیدنی در زمان زلزله مهم است اما باید رقم های مورد نیاز آن مشخص شود و افزایش هزینه های آن منطق داشته باشد .
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۵    
براساس گزارش های رسیده؛ 19 نفر 50 هزار گوشی تلفن همراه را با استفاده از کارت ملی دیگران به صورت غیرقانونی در سامانه ثبت گوشی تلفن همراه ثبت کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۱    
هافبک سابق استقلال همچنان پیگیر طلب 640 میلیونی خود از استقلال است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۲    
کانال اطلاع رسانی طرح ثبت تلفن همراه با انتشار اطلاعیه ای، در خصوص گزارش پخش شده از بخش خبری 20:30 مبنی بر رجیستر کردن گوشی های تلفن همراه در خارج از کشور توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۶    
رییس موسسه اعتباری ملل، گفت: خوشحالیم که با مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، موسسه اعتباری ملل می تواند به سهم خود به سلامت کشور کمک کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
رئیس مرکز آمار ایران درباره تفاوت آمار تورم مرکز آمار با آنچه مردم در جامعه لمس می کنند، گفت: نرخ تورم سالیانه 10/2 درصدی که مرکز آمار اعلام کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۲    
دریاچه دال | Dal Lake هندوستان کشور بسیار زیبا و پهناوری است و هرگوشه از آن جذابیت های خاص خود را دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۱    
اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از گسترده شدن آتش در هورالعظیم خبر داد و گفت: انجام دوباره عملیات اطفا، مستلزم هماهنگی دوباره با کشور عراق است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
پژوهشگران ایتالیایی، ربات جدیدی برای عملیات امداد و نجات ابداع کرده اند که می تواند هنگام کار، از فنون کاراته استفاده کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: ترخیص مواد، قطعات، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز واحد های تولیدی که تا قبل از پایان تیرماه سال جاری وارد گمرکات کشور شده باشند (گروه های کالایی 1 و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۲    
جنگل نای انگیز در استان لرستان یکی از بهترین مناطق گردشگری در نزدیکی خرم آباد جنگل نای انگیز است که فاصله کم آن تا این شهر باعث شده که گردشگران زیادی برای طبیعت گردی و لذت بردن از زیبایی های طبیعت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۰    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز کلیات لایحه اخذ ورودیه و حق توقف ساعتی از وسایل نقلیه وارده به پارکینگ های میادین و بازارهای میوه و تره بار را با 12 رای موافق به تصویب رساندند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۳    
شهرری ایرنا سرایت مواد نفتی از مخازن و لوله های انتقال پالایشگاه تهران حیات شهروندان، زمین های کشاورزی، محیط زیست و حیوانات باغ وحش باقرشهر در جنوب پایتخت را به مخاطره انداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت شیوه ای جدید از سرقت در مترو را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۲    
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تاثیر گسترده بانک های تخصصی در پیشرفت و توسعه کشورها بر نقش بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری شهرهای مختلف و به ویژه کلان شهرها تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۲    
حقایقی جالب درباره سنگاپور بیشتر مردم جهان سنگاپور را کشوری می شناسند که آدامس جویدن در آن ممنوع بوده، دارای یک فرودگاه بین المللی فوق مدرن است و شهرت زیادی به تمیزی و مدرن بودن دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- راکبان موتور ها در سطح شهر مرتکب تخلف های متعددی از جمله حمل بار غیر متعارف و خطرناک شده و توجه کمتری به اجرای قانون دارند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۱    
قدس انلاین : مدیرکل امور موزه ها و اموال تاریخی کشور گفت: علی رغم موافقت موزه لوور و تلاش هایی که صورت گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۶    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، بار دیگر در یک سخنرانی اعلام کرد که کشورش از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران حمایت نخواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۲    
شیراز- روز چهارشنبه سوم مرداد، بزرگترین نودل بسته بندی جهان، توسط شرکت گلستان، طی مراسمی در شیراز رونمایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱    
آبادان - ایرنا - فرماندار شهرستان شادگان گفت:عموی دختر بچه چهار ساله ای که با کابل برق این کودک را مورد شکنجه شدید قرار داده بود توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۷    
سرویس ورزشی نواندیش- نوید موسوی: حاشیه های استقلال موجب فراموشی وضعیت پرسپولیس شده است. این تیم در اولین دیدار خود در لیگ برتر توانست با 3 امتیاز از مشهد خارج و دور از جنجال های رسانه ای به ادامه لیگ ...