شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۴۶Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 10 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۵    
همه مردم دنیا از دانشمندان و هنرمندان گرفته تا مردم عادی و عموم جامعه تنها 24 ساعت در شبانه روز وقت دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
باغ ملک آباد یکی از باغات مشهور آستان قدس رضوی است که پس از تصرف روستای ملک آباد از حاج تقی ملک التجار در زمان استانداری پاکروان ایجاد شد و سالیان متوالی مقر نایب التوالیه های آستان قدس رضوی بوده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۰    
قرآن مجید وجود جن را تصدیق کرده است و ویژگیهای زیر را برای او برمی شمارد: 1. جن موجودی است که از آتش آفریده شده، بر خلاف انسان که از خاک آفریده شده است.[1] ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۵    
خیلی راحت می توان قربانی شعارهای بازاریابی مثل "رژیمی"، "کم چرب" و غیره شد. اما در واقع این ها تنها، پوششی برای سالم نشان دادن خوراکی های ناسالم است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۵    
توالت، دستشویی و سرویس بهداشتی از جمله مکانهایی است که تمام افراد از آنها استفاده می کنند و همه به تمیزی آن توجه می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۵    
در این سری می خواهیم در مورد روش های رایج اشتباه گیاه صحبت کنیم: اول از همه می گوییم که غبار پاشی یا مه پاشی چیست؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۶    
مسکو - ایرنا - کارشناسان روس بر این باورند که پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران بدون قید و شرط، فریبی بیش نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۵    
مواد لازم برای ستنی یخی با طعم لیمو بستنی یخی لیمو 2 فنجان آب 1 فنجان شکر 5/1 فنجان آب لیمو ترش 2 عدد سفیده ی تخم مرغ بستنی یخی طرز تهیه بستنی یخی با طعم لیمو ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۵    
مواد لازم برای کوفته ماست کوفته ماست گوشت چرخ کرده 500 گرم آرد نخودچی 1 فنجان هل و دارچین 1 قاشق چایخوری پیاز خرد کرده 2 عدد نعناع خشک نیم قاشق سوپخوری سیر کوبیده 5 پر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۵    
شاهرود- رئیس حفاظت محیط زیست شاهرود بابیان اینکه مرگ دومین خرس قهوه ای شاهوار شاهرود تائید شده است، گفت: علت مرگ این خرس به دلیل خورده شدن لاشه قابل تشخیص نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۵    
وقتی درباره جوانسازی پوست صحبت می کنیم معمولا انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها به ذهنمان می رسند، شاید برخی مواد طبیعی را نیز بشناسیم که دارای چنین خواصی هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۵    
اثبات نسب، نسب به معنای قرابت خونی بین اشخاص است که موجب برقراری توارث (ارث بردن از یکدیگر) می گردد، دعوای اثبات نسب معمولا از سوی فرزند جهت اثبات قرابت و فرزندی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۳    
داور مطرح و بازنشسته فوتبال از سمت ریاست کمیته داوران یوفا کناره گیری کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۲    
از بعدازظهر روزگذشته که نتیجه اولیه آزمون سراسری 97 به صورت کارنامه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفت، تب انتخاب رشته بالا رفت و مؤسسات خصوصی انتخاب رشته نیز بر تنور آن می دمند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۰    
یکی از روش های مرسوم کاهش سایز، فشرده سازی آن می باشد که در دستگاه های اندرویدی به راحتی میتوان اینگونه فایل ها را (غالبا با پسوند ZIP) را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات آن را مشاهده نمود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۷    
‮ ‬ از‭ ‬کنکور‭ ‬و‭ ‬استرس‭ ‬آن‭ ‬خسته‭ ‬شده ام‭ ‬و‭ ‬دوست‭ ‬دارم‭ ‬به‭ ‬زندگی ام‭ ‬پایان‭ ‬بدهم ‮ ‬‭ ‬این‭ ‬دست‭ ‬نوشته‭ ‬دختر‭ ‬کنکوری‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬یک‭ ‬روز‭ ‬قبل‭ ‬از‭ ‬اعلام‭ ‬نتایج‭ ‬کنکور‭ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۶    
الریان قطر در دیدار سوپرجام این کشور مقابل الدحیل به پیروزی رسید و قهرمان شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ براساس نتایج نظرسنجی موسسه مورنینگ کانسالت ، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 می تواند دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۳    
روزنامه پر تیراژ آمریکایی با شمارش ادعاهای ناروای رانده شده بر زبان رئیس جمهوری این کشور، از بیان روزانه بیش از 7 دروغ یا ادعای ناصحیح توسط ترامپ خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۵    
وقتی که ناگهان با آکنه روی پوست خودمان مواجه می شویم، باید نقش استرس را هم در نظر بگیریم. استرس در این وضعیت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
آلرژی باعث بالا رفتن میزان استرس در بدن می شود. داشتن تمرکز و انجام ورزش یوگا در مبارزه با آلرژی و درمان آن بسیار موثر است. در حالی که استرس، خود عامل آلرژی نیست کاهش علائم آلرژی با یوگا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۰    
همه مردم دوست دارند که زیبا و جذاب به نظر آیند. به همین دلیل با روش های مختلف مانند پوشیدن لباس های شیک و مد روز، سعی می کنند که ظاهر زیبایی داشته باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۵    
بالا رفتن سن این روزها دیگر یک مساله غیر قابل حل نیست. دیگر آن روزها که پیرشدن پوست، مردم را می ترساند به پایان رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۰    
دکتر زارع روانشناس: این مقاله پژوهش های تجربی دهه های گذشته از سراسر جهان را بررسی می کند تا آن چه پژوهشگران درباره مساله روزافزون خیانت انجام داده اند را ارزیابی کند و خلاهای موجود در متون را که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۵    
ما انسان ها همان چیزی هستیم که فکر می کنیم و تمام کار هایی که انجام می دهیم نتیجه افکارمان هستند. با این وجود بعضی از ما طرز فکرمان درباره خودمان بستگی به عوامل خارجی دارد که هیچ کنترلی روی آن ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۰    
شبکه های اجتماعی مضراتی هم دارند و قادرند زندگی ما را تحت سلطه خود بگیرند. آن ها باعث می شوند از زمان حال خود لذت نبریم و به آن ها اعتیاد پیدا کنیم به طوری که خودمان را فراموش می کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020، دونالد ترامپ را شکست خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۷    
نیروهای یمنی با پهپاد قاصف 1، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی را هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
افراد سمی همیشه راهی پیدا می کنند تا به زندگی دیگران رخنه کنند و با ایجاد هیجان منفی و آنارشی، چرخه های اجتماعی را دچار اختلال کرده و از این طریق نیازهای شان را جواب بدهند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۵    
وزارت دارایی آمریکا از تحریم دو وزیر در دولت ترکیه خبر داد. عبدالحمید گل، وزیر دادگستری و سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه برای نقششان در بازداشت کشیش آمریکایی تحریم شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۷    
بر اثر بارش شدید باران های موسمی و جاری شدن سیل در مناطق مختلف میانمار 12 نفر جان باخته و 132 هزار نفر نیز آواره شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۵    
تهران- ایرنا- سه نظامی سعودی توسط یگان تک تیراندازهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب غرب عربستان کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۵    
مطابق ماده 310 قانون تجارت چک نوشته ای است که به موجب آن صادرکننده وجوهی را که در نزد محال علیه دارد کلاً یا بعضاً مسترد یا به دیگری واگذار می نماید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۵    
اگر به فکر بچه دار شدن افتاده اید باید سعی کنید سبک زندگیتان را هر چه بیشتر به سبک زندگی سالم نزدیک کنید
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۳    
فینال دومین دوره مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی آقایان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۲    
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه زیردریایی فاتح جمهوری اسلامی ایران که نسل جدیدی زیردریایی ها است تا هفت آذر به نیروی دریایی ملحق می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۱    
تیم ملی کانوپولوی ایران در رقابت های جهانی در دیدار مقابل سوئیس به تساوی رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
اگر می خواهید یک آباژور کم مصرف داشته باشید که بتوانید خودتان آن را در منزل درست کنید بهترین گزینه، ساخت آباژور پارچه ای است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۵    
کوروش ملکی، روازه بان فصل گذشته تیم گسترش فولاد درباره اتفاقات مربوط به جدایی اش از تیم گسترش فولاد، اظهار داشت: متاسفانه شرایط در گسترش فولاد آن طور که می خواستم پیش نرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امروز سفیر تاجیکستان در تهران توسط مدیرکل اورآسیای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به رفتار مقامات آن کشور در حادثه ترور دوچرخه سواران خارجی در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۳    
ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست ها در استان درعا، تسلیحات و هواپیماهای بدون سرنشین ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۷    
آقای رئیس جمهور راجع به وارد کردن خودرو، یک دستور خوبی دادند که بسیار خوب است. آقای دکتر روحانی! هرچه می توانید از این کارها بکنید؛ این مردم را واقعا خوشحال می کند...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۳    
طرز تهیه بال ترش آسیایی: مواد لازم: نیم کیلو بال مرغ آب (4 قاشق سوپ خوری، 80 میلی لیتر). سس سویا (1 قاشق سوپ خوری، 15 گرم). نشاسته ذرت (1 قاشق سوپ خوری، 10 گرم). ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۶    
بانک ورزش - با اعلام امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه طارق همام مهاجم 22 ساله تیم ملی عراق با امضای قراردادی 3 ساله رسما به استقلال پیوست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۵    
مواد لازم برای 4 نفر: بادمجان کبابی: یک کیلو گرم سیر له شده: چهار حبه فلفل هالوپینو خرد شده: یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده: یک قاشق غدا خوری فلفل دلمه ای نگینی: یک قاشق غذا خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۲    
پلیس سوئد از سرقت جواهرات سلطنتی متعلق به قرن هفدهم میلادی از شهری کوچک در این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۰    
نوشهر -فرمانده نیروی دریایی ارتش باتأکید بر اینکه امنیت تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ارتش و با کمک نیروی دریایی سپاه تامین شده است، گفت: این مسیر به اذن و فرمان رهبر انقلاب همچنان ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۰    
پارسینه: مواد مورد نیاز برای تهیه کرپ قارچ و اسفناج آرد گندم کامل: 1/2 پیمانه آرد همه منظوره: 1/2 پیمانه نمک: 1/4 قاشق چایخوری شیر کم چرب: 1/2 پیمانه روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۵    
بغداد – ایرنا – در واکنش به توصیه های اخیر مرجعیت عالی دینی عراق درباره ضرورت تسریع در تشکیل دولت آینده و برآورده کردن مطالبات معیشتی مردم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۵    
ماست و خیار را می توان یکی از خوراکی های خوشمزه نامید که در کنار اغلب غذا ها سرو می گردد و به راحتی نیز تهیه می شود که طرفدار های زیادی دارد. بعد از تهیه ماست و خیار بهتر است به تزیین آن بپردازید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۰    
کوچر بیرکار، ریاضیدان ایرانی کردتبار که در دانشگاه کمبریج تدریس می کند، به عنوان یکی از چهار برنده بزرگترین جایزه ریاضی جهان موسوم به فیلدز برگزیده شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۰    
آموزش تصویری شینیون ساده در منزل که در ادامه به نقل از نمناک مشاهده می کنید شامل چند شینیون ساده، اما شیک است که برای مهمانی ها و دوره همی های خانم ها بسیار مناسب است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۰    
جوش های سر سیاه، در پی تولید چربی زیاد و انباشت سلول های مرده پوست شکل می گیرد. جوش های سر سیاه به طور معمول در منطقه T صورت (پیشانی، بینی و چانه) و گونه ها ظاهر می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۵    
در این رژیم فرد به جای غذا در هر وعده، گلوله های پنبه را می بلعد زیرا ماده بسیار کم کالری ای است که معده را پر و گرسنگی را برطرف می کند! برای اینکه خوردن راحت تر انجام شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۵    
اکثر وعده های غذایی در این رژیم کم پروتئین و غنی از کربوهیدرات هستند که سبب می شود ترکیب مناسبی برای لاغری نباشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
برای وزن کم کردن و سوزاندن کیلوهای اضافی 2 راه بیشتر وجود ندارد؛ سوزاندن کالری بیشتر یا کمتر خوردن. هیچ کس هم خوشش نمی آید که به او بگویند کمتر بخور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به دنبال گودبرداری یک واحد مسکونی تخریب شده در زلزله سرپل ذهاب قبری قدیمی به همراه اشیای عتیقه کشف شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۶    
بهترین بازیکن دیدار ایران - مراکش درجام جهانی به جرم ارتکاب قتل غیرعمد در سانحه رانندگی به 4 ماه حبس محکوم شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۴    
مسکو - ایرنا - رسانه های روسیه به اظهارات اخیر دونالد ترامپ که در آن برای تماس با ایران ابراز تمایل شده اشاره کردند و به بازتاب این درخواست توسط رئیس جمهوری آمریکا پرداخته اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۸    
حمید هیراد خواننده پاپ که این روزها نیز با حاشیه هایی روبه رو بوده است، آمادگی خودش را برای اجرای کنسرت خیابانی رایگان اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۸    
فرمانده نیروهای ویژه دولت منصور هادی که در استان بیضاء در جنوب یمن زخمی شده بود، از پا در آمد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۱    
همانطور که می دانید رخت آویز یک وسیله بسیار کاربردی برای منزل است که در عین کاربردی بودن، می تواند به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۴    
بیروت-ایرنا-لبنان هشت تن از شهروندان این کشور را که در صفوف گروه تروریستی تکفیری داعش در عراق و سوریه جنگیدند، از بغداد تحویل گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۱    
استاندار ایلام گفت: مرز مهران در پی رایزنی های انجام شده با استاندار واسط و تماس تلفنی استاندار واسط بازگشایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۶    
قانون ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان مسلمان و یا هرگونه پوشش دیگری که صورت را پنهان کند، از روز چهارشنبه در دانمارک اجرایی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی از صدور ITC بازیکنان خارجی و کارت بازی رضا شربتی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۱    
جمعی از مسئولین و مدیران ارشد جمهوری عربی سوریه با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملدیدار و گفت و گو کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- خریدوفروش از رایج ترین معاملاتی است که در سطح جامعه میان افراد انجام می شود. یکی از مهم ترین شرایط این معاملات آن است که افراد باید مالک مالی باشند که می خواهند آن را بفروشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره ای بر اثر طوفان شن خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۵۱    
علاقه مندان به کاپ کیک نباید از این خبر غافل شوند. طرز تهیه کاپ کیک دبل چاکلت به بهترین صورت برای شما این جا توضیح داده شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۴    
متن بیانیه کارگروه نیروی دولت سایه درباره خاموشی های اخیر و پیشنهادات عملی به دولت منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه در شرایط کم آبی و کم بارشی نباید صادر کننده آب باشیم،گفت: صادرات آب از طریق محصولات آب بر همانند این است در این شرایط کم آبی کشور شاید مستقیم آب لوله صادر نکنیم ولی به صورت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۱    
تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از تایید سلامت انتخابات زیمبابوه از سوی هیات ناظر ایرانی خبرداد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۴    
فیلم سینمایی قتل در قطار سریع السیر شرق به کارگردانی کنت براناگ، پنج شنبه 11 مردادماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی را از تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور دانست و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵    
بیش از 303.5 هزار دستگاه انواع سواری ، 14.5 هزار دستگاه وانت و 1002 دستگاه اتوبوس ، مینی بوس و ون در سه ماهه ابتدای امسال تولید شد که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.5 درصد ف 11 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۰    
تعدادی اشیای عتیقه در شهرستان سرپل ذهاب هنگام پی کنی یک واحد زلزله زده کشف شده است .
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۸    
به گزارش پایگاه خبری ربیع ،رفع تیرگی دست و پا ، دست ها و پاهای ما بیشتر اوقات در معرض عواملی است که می توانند باعث شوند پوس این قسمت ها نسبت به سایر نواحی بدن، تیره تر بشوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ بیش از قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در این استان ممنوع است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۷    
دو شرکت اروپایی، سیستم نظارتی جدیدی با بهره گیری از پهپادها ابداع کرده اند که آن را از کمک انسان بی نیاز می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
وقتی کودکی از درد پا یا درد مفصل شکایت می کند این موضوع ممکن است باعث نگرانی والدین یا پرستاران بچه شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۱    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقتی که توسط یک زوج بنا نهاده شده بود و آرایشگاه ها و باشگاه های زنانه در کرمانشاه را مورد دستبرد قرار می دادند، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰    
نمک بستن دستان بر اثر شنا در دریاچه اورمیه پل شهید کلانتری.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۷    
"دوربین های دیجیتال تک لنزی بازتابی"(DSLR) علاوه بر اینکه دارای صفحه نمایش های ال.سی.دی هستند، آنها همچنین دارای عدسی هایی هستند که عکاسان را قادر می سازند تا تصاویر بی نظیری را نیز ثبت کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۹    
متخصص ارتوپدی گفت: برخی از افراد اقدام به تبلیغات درمان با عنوان ازون تراپی برای درمان درد مفاصل می کنند که این موضوع از لحاظ علمی تأیید نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۳    
در نخستین جلسه بررسی حیوانات ناقل بیماری در سطح شهرستان رفسنجان آمار تأمل برانگیزی از حیوان گزیدگی ارائه شد از جمله اینکه در دنیا حیوان گزیدگی به ازای هر یک هزار نفر جمعیت 1.4، در ایران 1 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۸    
کرمانشاه - ایرنا - یک کارشناس تغذیه به مردم توصیه کرد که برای کاهش وزن مصرف گردو را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۴    
افسردگی در سالمندان یک مشکل جدی است که معمولا تشخیص داده نمی شود. در این مطلب روش های پیشگیری از افسردگی در سالمندان بیان می شوند
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۵    
در این مطلب به 10 عارضه، اختلال و بیماری که با پوشیدن "لباس های تنگ و چسبان" برای مردان و زنان ایجاد می شود، اشاره شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنجال های رسانه ای و یاوه گویی ترامپ بی نتیجه است و نیروهای مسلح آماده اند تا طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۳    
سیناپرس: پژوهشگران آمریکایی، انگلیسی و اسپانیایی، موفق به تولید سویه جدید برنج حاوی پروتئین های خنثی کننده اچ آی وی (HIV) شده اند که مسیر بالقوه ای برای ریشه کنی این عفونت محسوب می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- از ابتدای امسال تاکنون این ششمین خانواده گلستانی هستند که با صبوری ترجیح دادند از حق شرعی و قانونی خود بگذرند و فرصت زندگی دوباره را به یک محکوم بدهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۳    
یک کارشناس تغذیه معتقد است، سونا تاثیری در لاغری واقعی افراد نداشته و تنها چیزی که افراد در سونا از دست می دهند "آب” بدن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۹    
به گزارش مشرق ، رامبد جوان بازیگر و مجری خندوانه با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: سلام به همتون. 1- آرزوی سلامتی و حال خوش برای همه. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
معلمی که با پسر 17 ساله همسایه به بهانه آموزش درس رابطه داشت، باردار شد و همین موضوع راز 2 ساله او را برای شوهرش فاش کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۵    
605 دانشگاه ایرانی در نظام رتبه بندی وبومتریک حضور دارند که از این تعداد 9 دانشگاه دارای رتبه زیر هزار هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۳    
بسیاری از ازدواج ها با این که با عشق و علاقه شروع می شود ولی به سرانجام نمی رسند. در این مقاله قصد داریم ازدواج هایی را به شما بگوییم که هرگز به سرانجام نمی رسند
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۱    
محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در درمان زخم های داخلی بدن و مهار دیابت موثر دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسابقه "ضد گلوله" شامل آیتم های رزمی و نظامی است که در آن از سلاح جنگی با گلوله های گازی استفاده شده است ...