شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۵۰Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 11 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۶    
فرمانده نیروی انتظامی آباده از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۵    
مواد لازم برای فاج شکلاتی ساده شکلات چیپسی 2 فنجان شکلات چیپسی شیری 1 فنجان شیر شیرین تغلیظ شده 395 گرم وانیل یک و نیم ق. چ. مغز خوراکی دلخواه خرد شده 1 فنجان نمک دریا یک چهارم ف. چ. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۵    
مواد لازم برای پاستا با سس گوشت تند به میزان لازم نمک به میزان لازم فلفل 350 گرم پاستا 450 گرم گوشت چرخ شده 1 عدد متوسط پیاز 2 حبه سیر 1/2 پیمانه رب گوجه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۰    
با طالبی میتوان دسر ها و بستنی های خوشمزه ای برای فصل گرما درست کرد که یکی از آن ها تهیه سوربات طالبی است که در این دستور شما را با نحوه درست کردن آن آشنا میکنیمسوربات طالبی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۵۰    
مواد لازم برای مینی دونات در فر شکر نصف فنجان رنده پوست 1 عدد لیمو آرد کیک الک شده 1 و یک چهارم فنجان بکینگ پودر 1 و یک چهارم فنجان نمک سه چهارم ف. چ. دوغ کره یا شیر نصف فنجان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۴۲    
تهران - ایرنا - شبکه خبری الجزیره قطر پنجشنبه شب گزارش داد: کنگره آمریکا در جریان تصویب پیش نویس بودجه وزارت دفاع (پنتاگون)، حمایت واشنگتن از عملیات ائتلاف سعودی و امارات علیه یمن را محدود کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۵    
فرمانده نیروی انتظامی خرمبید از کشف محموله برنج قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۵    
بارداری - خواب طولانی در سه ماهه اول بارداری امری طبیعی است زیرا در این دوران بدن احساس خستگی بیشتر دارد ، تا زمانی که به شی جدیدی که در حال رشد است عادت کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۵    
دکتر باقر شهنی زاده رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران، گفت: بنده اعتقاد جدی دارم که جرم دندان به مراتب ضرر بیشتری نسبت به جرم گیری دارد و اگر عمل جرم گیری با دستگاه های استاندارد انجام شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۵    
ممنوع الخروج کردن توسط ارگان ها، مطابق مقررات قانونی ارگان های مختلفی مبادرت به ممنوع الخروج نمودن اشخاص به جهت تعهدات مالی می نماید که ذیلا بررسی می نماییم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۸    
یوفا از نام داور سوپرجام تمام اسپانیایی اروپا رونمایی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۷    
دادستانی کل فدرال آلمان از دستگیری یک تبعه سوری مظنون به عضویت در گروهک تروریستی جبهه النصره در ایالت بادن- وورتمبرگ خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۲۵    
عفونت های شایع واژن در بانوان غدد داخل واژن و دهانه رحم به طور مداوم مقدار کمی مایع ترشح می کنند. این مکانیسم کمک به سلامت و پاک شدن مجرای تناسلی می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۶    
پرسپولیس تهران به لطف برتری دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان به صدر جدول رده بندی در پایان هفته دوم رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۶    
ارزش سهام شرکت اپل در بازار از مرز یک تریلیون دلار گذشت. این اولین باری است که مجموع ارزش سهام یک شرکت به چنین سطحی می رسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۵    
کوکو سبزی غذایی بسیار پر طرفدار و خوشمزه است که بسیار سریع و آسان هم تهیه می شود و معمولا غذای متداولی در سفره های ایرانیست. طرز تهیه پخت یک کوکو سبزی با طعمی فوق العاده مواد لازم برای 4 نفر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۵    
اینستاگرام تصمیم دارد زمان بازدید از نرم افزارش را برای کاربران محدود می کند. به گزارش صدای ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۳    
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استان البرز با بیان اینکه سوخت در جایگاه ها در حال توزیع است، گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تمام جایگاه های سوخت کرج بنزین دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۲    
نیروهای واکنش سریع در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور فردی مسلح در پایگاه هوایی رایت- پترسون در ایالت اوهایوی آمریکا، به سرعت به محل اعزام شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از گلهای خورده این تیم مقابل ذوب آهن گفت: هر دو گل روی ضربه کرنر بود، مشکل ما این بود که باید توپ دوم را مهار می کردیم .
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۱۰    
هلو و شلیل از میوه های تابستانی پرخاصیت هستند.اگر میخواهید از خواص بی نظیر آن ها در فصل های دیگر هم بهره ببرید مربای هلو و شلیل را تهیه کنید. مواد لازم: هلو زعفرانی: 500 گرم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
اگرچه عموم مردم قولنامه را بابیع نامه (فروش نامه) دارای مفهومی مشابه میدانند؛ مع الاسف این دو مفهوم در عالم حقوق دارای ماهیت و آثار کاملا متفاوتی می باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۴    
نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق شهروندان آلمانی از کار دولت ائتلافی آلمان ناراضی بوده و در عین اینکه میزان رضایتمندی شهروندان از احزاب متحد مسیحی کاهش داشته محبوبیت حزب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مایو کلینیک، علائم و نشانه های گوناگونی برای این سنگ ها وجود دارند، اعم از درد های شدید شکمی یا مشاهده خون در ادرار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
کیک کشمشی مواد لازم آرد: یک و نیم لیوان کشمش: یک و نیم لیوان تخم مرغ: سه عدد کره: 100 گرم شیر: نصف لیوان اسانس وانیل: چند قطره شکر: یک لیوان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۵    
مالیدن چشم چه بادست چه با دستمال کار اشتباهی است که باعث آسیب زدن به چشم می شود و بهتر است از این کار خودداری کنیم. آیا مالیدن چشم ضرر دارد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۴    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، به رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس هشدار میدهیم که به گونه ای عمل نکنند که ملت از آنان مأیوس شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۰    
سرمربی استقلال می گوید تیمش بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۰    
ممکن است گوشه دهان شما دچار افتادگی شود و شما برای نگه داشتن آب دهان در طرف درگیر با مشکل روبه رو شوید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۵    
کلیه یکی از اندام های کلیدی بدن انسان محسوب می شود. کلیه ها وظیفه پالایش مواد زائد از خون و تولید ادرار را بر عهده دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با پارس جنوبی جم بازی زشت و زننده ای انجام داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۴۰    
میگرن نوعی سردرد شدید و طاقت فرساست که پیامد ها و عوارضی هم در پی دارد. در ادامه به مهم ترین عوارض میگرن اشاره می کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۵    
سینوزیت چیست؟ به حفره هایی که در اطراف بینی و در سایر قسمتهای صورت در استخوانها وجود دارند و در آنها هوا وجود دارد،سینوس گفته می شود.در سینوزیت حاد سینوسها ملتهب و متورم می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۵    
استحمام با آب گرم تاثیر مطلوبی بر پویایی جریان خون و مقابله با تصلب شرائین دارد. یک مطالعه جدید نشان می دهد که حداقل پنج بار استحمام در وان آب گرم در هر هفته می تواند وضعیت سلامت قلبی – عروقی را ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۰    
در قرآن کریم توصیه شده است که هرگاه با کسی معامله ای کردید یا پولی به دیگران قرض دادید، آن را مکتوب کنید و دو شاهد برای آن بگیرید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۶    
علی دایی از عملکرد شاگردانش مقابل پیکان راضی نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۵    
شاگردان تارتار هفته دوم لیگ برتر را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشتند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۵    
باشگاه رم قرارداد بازیکن کلیدی خود را تا سال 2023 تمدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۸    
تهران - ایرنا - منابع یمنی پنجشنبه شب در تازه ترین گزارش اعلام کردند که تعداد قربانیان حمله های فاجعه بار ائتلاف سعودی به بیمارستان و بازار ماهی فروشان بندر الحدیده به 52 تن افزایش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۲    
محققان سرانجام موفق به کشف علت بروز سانحه های دریایی و هوایی مرموز درمثلث برمودا شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۲    
سه نفر از اعضای خانواده ای در کلاردشت در اثر استنشاق گاز چاه جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۰    
افراد به واسطه بدهی یا به واسطه جزای نقدی، ممکن است طبق حکم دادگاه، محکوم به پرداخت مال در حق محکوم له یا صندوق دولت شوند؛ از این رو اجرای محکومیت مالی، پس از قطعی شدن رای دادگاه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۳    
تهران - ایرنا - پاسکال مانچینی دونده اهل سوئیس به دنبال انتشار پست های نژاد پرستانه و افراطی در حساب کاربری فیسبوک خود توسط فدراسیون دوومیدانی این کشور از حضور در مسابقات قهرمانی اروپایی محروم شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۱    
اولین گام برای خوش استایل شدن استفاده از کیف و کفش های ست است. ست کیف و کفش چه اسپرت باشد و چه مجلسی به استایل خانم ها جلوه خاصی میبخشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۹    
فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک پرحجم در محور هراز خبر داد و گفت: در برخی محورهای شهرستان فیروزکوه در استان تهران شاهد بارش پراکنده باران هستیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۷    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۵    
همدان-ایرنا- تیم ایران A (سبز) عنوان قهرمانی بیستمین دوره رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا را کسب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۷    
گلزن تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار برابر استقلال به شدت مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۳    
رئیس جمهوری آمریکا قرار است یکی از تحلیلگران سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) را به عنوان معاون جدید این سازمان معرفی کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۰    
در بین تمام مدل های متنوع کیف پول های زنانه پرطرفدارترین آن ها کیف پول های چرم هستند، کیف پول های چرم دست دوز تنوع رنگ و مدل زیادی دارند که انتخاب را برای خانم ها راحت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۱۳    
گرگان - وزیر نیرو گفت: کم دقتی ها موجب شده با وجود اینکه کار انجام داده ایم اما پیشرفتی در رابطه با جلب رضایت مردم نداشته باشیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۵    
امروزه مدل لباس عروس های پف دار مد هستند و عروس خانم های لباس عروس های پف بیشتر میپسندند به همین دلیل خیاط های لباس عروس برای این مدل لباس عروس پرطرفدار از ژپون استفاده میکنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۳    
نماینده مجلس و عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعلام کرد: فیلتر اینستاگرم و رفع فیلتر توییتر در کارگروه مطرح نیست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۳    
دیدار دو تیم پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان در حالی پیگیری می شود که مهدی تاتار به عملکرد داوری اعتراض دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۱    
یکی از نکاتی که در طراحی و تولید مانتو باید در نظر بگیرید انتخاب درست بخش های مختلف آن است مانند مدل یقه و آستین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۵۱    
یک راهب سرشناس چینی اتهامات مربوط به آزار جنسی راهبه ها و وادار کردن آن ها به رابطه جنسی از طریق " کنترل افکار" را رد کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۹    
تهران - ایرنا - مجدی عبدالغنی عضو فدراسیون فوتبال مصر روز پنجشنبه اعلام کرد که خاویر آگیره سرمربی مکزیکی به صورت رسمی سکان هدایت ملی پوشان مصری را برعهده گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۹    
مجلس سنای آمریکا لایحه جدیدی را برای اعمال تحریم های شدیدتر علیه روسیه ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۷    
انگلیسی ها می گویند مانع از این شده اند که یک جفت حلقه پلاستیکی خاص که معمولا در صنعت نفت استفاده می شوند، به ایران ارسال شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۶    
ساری-ایرنا- رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، از افزایش 2 برابری وام های شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، ویژه دکتری، ضروری دکتری، عتبات دانشجویی و تغذیه در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۵    
اصفهان- هواداران استقلال قبل از بازی امروز تیمشان مقابل ذوب آهن اصفهان علیه دو بازیکن ذوب آهن شعار سر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۵    
تحریریه پارسینه| در روزهای احتضار اقتصاد ایران و حرکت لاک پشتی و توأم با شعار و سکوت دولتمردان در برابر قیمتهای افسار گسیخته ارز و سکه و پیرو آن فشار و تنگنای اقتصادی بر مردم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۳    
اردبیل – امام جمعه موقت تهران با اشاره به اظهارات گستاخانه و نیز ملتمسانه اخیر ترامپ در خصوص کشورمان گفت: موضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران سردمداران آمریکا را به تناقض واداشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۱    
وزیر کشور با بیان اینکه اگر در شرایط جنگ قرار داریم نمی توان عادی تصمیم گرفت باید همانند شرایط جنگی برای اداره کشور تصمیم گرفت، گفت: چرا می گویم فلانی فساد دارد، ولی گذشت می کنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۷    
بازیکن استقلال به دلیل صادرنشدن مجوز بازی اش برای دیدار با ذوب آهن در لیست 18 نفره تیمش قرار نگرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۵    
شناسنامه ی کتاب عنوان اصلی: the art of the good life عنوان کتاب به فارسی: هنر خوب زندگی کردن نویسنده: رولف دوبلی سال انتشار: 2017 درباره ی کتاب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۱    
جنگنده های ائتلاف سعودی در حمله به بیمارستان الثوره شهر الحُدیده یمن ده ها غیر نظامی را به کام مرگ کشاندند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۷    
کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، ترکیب 11 نفره تیمش برای دیدار با استقلال را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۵    
مالیات بر ارزش افزوده (value-added tax) یا به اختصار VAT برآوردی از ارزش ایجادشده در بنگاه های اقتصادی در هر مرحله از فرایند تولید و توزیع است که این کار معمولا با هر بار فروش یا افزودن ارزش به محصول ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۵    
مواد آرایشی هنگام خواب کل سطح پوست را می پوشانند و اجازه تبادل حرارتی و تعریق در هنگام خواب را به پوست نمی دهند و آن را دچار اختلال خواهند کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۳    
اصفهان- یک ساعت مانده به آغاز بازی، هواداران استقلالی مستقر شده در پشت نیمکت تیم استقلال با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع با دخالت یگان ویژه ختم به خیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۱۰    
همیشه در بحث ازدواج این موضوع مهم مطرح می شود که زن و مرد قبل از ازدواج باید به چه نکاتی دقت کنند؟ چه عوامل فرهنگی، شخصیتی و.. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
پس از شایعه های فراوانی که اخیرا در مورد افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین منتشر شد، معاون وزیر نفت به طور رسمی اعلام کرد دولت برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۵    
روز های اول زندگی اکثرا برای همه زوجین شیرین است. حرف های نگفتنی زیادی برای گفتن دارند و از بودن در کنار یکدیگر احساس لذت بی نظیری می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۳    
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس گزارش های رسیده به سازمان سنجش کشور، برخی موسسات و مشاوران با ارائه اطلاعات ناقص به دلیل آگاهی کامل از محتویات کارنامه به داوطلبان کنکور مشاوره غلط ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
چرا برخی تاکید دارند که حتما از ماشین ریش تراش استفاده کنند؟ در این مطلب نکاتی را درباره بهترین روش اصلاح صورت مردان و اصول آن عنوان می کنیم؟ اصول درست اصلاح صورت در مردان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۰    
اختلال اضطراب یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از زن یا شوهر ها هم با آن دست به گریبان هستند. در صورتی که یکی از زوجین به اضطراب مبتلا باشد، طرف دیگر چطور می تواند به او کمک کند؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۵    
این سالاد، بدون گوشت می باشد، اما کاملاً مقوی و سرشار از پروتئین است و در سس مخصوص آن از ریحان، روغن زیتون و سرکه استفاده شده است. موادلازم: پنیر فتا 4/3 فنجان ماست کم چربی 2/1 فنجان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۵    
حنجره و تارهای صوتی یکی از بخشهای حساس در بدن محسوب می گردد. توصیه های زیر به شما کمک می کند تا حد امکان حنجره و تارهای صوتی سالمتری داشته باشید: یک ضرب المثل قدیمی می گوید: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۸    
مشهد-معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار شیء نامعلوم در مشهد و انتشار گاز آن 22 مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۲    
مردم نیوز : در این مطلب می خوانید بافت و رنگ پوست بهبود قدرت عضلانی و استقامتی از قلب محافت می کند و التهاب را کاهش می دهد. محافظت قلب از بیماری های قلبی و عروقی روغن جوانه گندم برای بدن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۰    
وزیر نیرو در جمع خبرنگاران در استان گلستان گفت که با توجه به صرفه جویی که مردم انجام دادند و کاهش دما خاموشی های برق رو به پایان است . ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۹    
رهبر حزب حرکت ملی گرای ترکیه در واکنش به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم وزیر دادگستری و وزیر کشور ترکیه اظهار داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۹    
استرس فقط روی اعصاب و روان تان تاثیر منفی نمی گذارد، بلکه متخصصان زیبایی معتقدند این لایه های درونی روانی می توانند زیبایی های شما را ازبین ببرند و عوارض ناگواری روی پوست و مو و حتی ناخن های شما ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک؛ کارگران در حال برداشت نمک از استان باک لیو در ویتنام هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
پژوهشگران "دانشگاه هاروارد" قصد دارند با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی، اسکلتی شبیه به اسکلت ماموت ها بسازند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۰    
سینوزیت یک مشکل رایج در بین مردم است که در این مطلب به مهم ترین نشانه های سینوزیت و پیامدهای عدم درمان آن اشاره می کنیم
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
برای کاهش وزن کم کردن شدید کالری های مصرفی ممکن است روشی بسیار خوب به نظر برسد؛ اما مثل خیلی های دیگر در این دام نیفتید، چون هم دوامی ندارد و هم به سلامت جسمی و روحی تان آسیب می زند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیبر خرم آباد تیمی نیست که رئیس هیئت به تنهایی بتواند آن را بالا آورد، این تیم به طور حتم کمک استانداری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۱    
دیوچشمه در کجور نوشهر شمال ایران ویترینی از جاذبه های طبیعی ست: دریا، جنگل، آبشار، چشمه، دریاچه و ... اینجا را به بهشتی برای طبیعت گردی تبدیل کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۱    
وب سایت کلیک - علیرضا عباسی : واتس اپ یکی از آن دسته پیام رسان های کم حاشیه است که هر بار با بروزرسانی جدید، قابلیت های کاربردی فراوانی را به اپلیکیشنش اضافه می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۰    
پژوهشگران کانادایی، نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند به تعمیر بهتر و سریع تر جاده ها کمک کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۱    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری باند هکر های حرفه ای با گستره وسیع فعالیت خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۹    
سلامت دندانها از جنبه های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت است و نباید ساده از این مسئله مهم گذشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۶:۵۱    
شبی در خانه تنها بودم که ناگهان دو زورگیر وارد خانه شدند و قصد تجاوز به مرا داشتند که با مقاومت و سر و صدای من همسایه ها متوجه شدند و آن دو هوسران پا به فرار گذاشتند اما نقشه هولناکی برای انتقام از ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۶:۰۵    
ساخت گلدان سیمانی کاری خلاقانه و جالب است که با استفاده از هر نوع ظرف و قالبی می توانید آن را انجام دهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۵:۵۶    
واریس وریدی زمانی اتفاق می افتد که رگ های فرد متورم و بزرگ شده و در برخی افراد ایجاد درد و ناراحتی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۲:۵۳    
جواد ظریف خطاب به ترامپ کلیدواژه ایران در مقابل اعلام آمادگی آمریکا برای مذاکره، احترام و پایبندی به تعهدات بین المللی است ...