شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۵۰Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 12 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۷    
ما از مذاکره هیچ هراسی نداریم. مذاکره نکردن با آمریکایی ها، نه بر اثر ضعف یا ترس، بلکه به علت عزتمندی مردم ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۱    
وزیر ارشاد در واکنش به رفتار برخی سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی گفت: هر حرکتی که بخواهد جامعه ایران را به بی نظمی و قانون گریزی دعوت کند حتما به نفع کشور نخواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۵    
به گزارش پارسینه ؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه در دومین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۵    
عقد ضمان یا ضمانت، یکی از عقود مفید و پرکاربرد است که مردم از آن بسیار استفاده می کنند. برای بسیاری از کارهایی که می خواهید انجام دهید، ابتدا از شما خواسته می شود که یک یا چند ضامن معرفی کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش در ادامه عملکرد بهتری ارائه می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ به صدر جدول لیگ صعود کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۸    
شاگردان توشاک در دومین بازی متوالی فصل به تساوی رسیدند و نساجی توانست نخستین امتیاز لیگ برتری را با در تبریز بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حمله انتحاری امروز در مرکز استان پکتیای افغانستان را به شدت محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۲۰    
تمام هزینه های یک خودرو صرفا به قیمت خودرو و متعلقاتی که ابتدای خرید برای آن در نظر می گیرید، محدود نمی شود. شما به عنوان مالک یک وسیله نقلیه باید هزینه های جاری نگهداری آن را نیز مد نظر قرار دهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۶    
درآمدزایی به هر قیمتی، کار را به آن جا رسانده که از مراجعه کنندگان خواسته می شود هر ماه برای ادامه درمان مراجعه کنند در حالیکه موهای بدن، فاز استراحتی به نام تلوژن دارند که بسته به ژنتیک ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۹    
تقویت استخوان ها باید از دوران کودکی آغاز شود و در سنین بالا ادامه یابد. کارشناسان تغذیه مصرف مواد خوراکی زیر را برای ایجاد استخوان های قوی از دوران کودکی توصیه می کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۹    
مصاف تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۶    
ای کاش در موقعیتی که هستید نماینده مردم البته نماینده مردم چهارراه ولیعصر(عج) به بالا هستید در این اوضاع احوال اقتصادی...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۵    
در بسیاری موارد، هنگامی که شخصی به اتهام جرمی در دادسرا و کلانتری حاضر می شود برای او قرار بازداشت موقت صادر می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۲    
نیمه اول دیدار تیم های سپیدرود رشت و سپاهان با پیروزی قاطع اصفهانی ها خاتمه پیدا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه نخست توانست با یک گل فولاد را شکست دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۷    
یک شومن که قبلا با اجرای برنامه در خندوانه، به دلیل استفاده از تعابیر زشت با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، مجری برنامه ای در شبکه سه برای نوجوانان شد!
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۷    
دوباره در حاشیه بازی داغ پرسپولیس با فولاد خوزستان ماجرای ورود دختران با پوشش مبدل به ورزشگاه جنجال آفرید
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۵    
تماشاگران تیم سپیدرود بعد از دریافت گل سوم تیمشان ورزشگاه عضدی شهر رشت را ترک کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۱۱    
وسایل مورد نیاز: سرشاخه های درخت با سایز های متفاوت چسب چوب قوطی کنسرو یا هر وسیله ای که شکل استوانه ای داشته باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۹    
آی اسپورت- در دقیقه 14 دیدار پرسپولیس و فولاد از هفته دوم لیگ برتر ایران، کمال کامیابی نیا در درگیری فنی با بازیکن حریف برخورد نه چندان شدیدی با زمین داشت و خیلی زود علامت هایی حاکی از تعویض نشان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۵    
زمان آماده کردن مواد: 30 دقیقه زمان پخت: 50 دقیقه مواد لازم: روغن: 2 قاشق سوپ خوری پیاز خرد شده متوسط: 3 پیمانه شکر: 2 قاشق سوپ خوری فلفل سیاه: 1٫4 قاشق چای خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۳    
رم - ایرنا - 23 هزار و 880 نفر در 11 سال اخیر و در 23 شهر ایتالیا بر اثر موج شدید گرما، جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۵۹    
اقتصاد کانادا تا پایان ماه می 0.5 درصد رشد داشته است که پنج برابر بیشتر از رشد 0.1 درصدی ماه آوریل این کشور است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۰    
تهران (پانا) - کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان برابر فولاد خوزستان را اعلام کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۹    
نیویورک- ایرنا- آمریکا در تازه ترین اقدام علیه پیونگ یانگ یک بانک و دو شرکت کره شمالی را در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری خود قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۵    
برای طعم دار کردن گوشت اول از همه باید بدانید که گوشت را می خواهید کبابی کنید یا خورشتی یا استیک! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۳    
اسلام آباد- ایرنا- یک روزنامه انگلیسی زبان چاپ پاکستان به نقل از مقامات این کشور نوشت: با روی کارآمدن دولت جدید در پاکستان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۰    
پنیر لیقوان از انواع پنیر های خوشمزه است و در طرز تهیه پنیر لیقوان از شیر گوسفند استفاده می شود و این نوع پنیر دارای طعمی شور است و بر روی سطح پنیر لیقوان سوراخ هایی نیز وجود دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۸    
به گفته دو منبع آگاه از مذاکرات میان واشنگتن و پکن، آمریکا موفق نشد چین را برای قطع واردات نفت ایران مجاب کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۵۵    
مواد لازم برای ترشی پیاز سفید پیاز سفید ریز نمک فلفل سیر نعنا خشک سرکه سفید طرز تهیه پیاز ترشی سفید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۵    
مواد لازم: شیر 4 لیوان شکر 1 لیوان سرخالی آرد ذرت 1 استکان کوچک وانیل کمی طرز تهیه: شکر را با 2 لیوان شیر (نصف مقدار خواسته شده در بالا) مخلوط کرده در ظرفی ریخته روی حرارت بگذارید تا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۳۳    
اقتصاد ایران: علی ربیعی به سومین استیضاحش از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در اظهاراتی عنوان داشت که اتحادیه اروپا از طریق همکاری با شرکای بین المللی اش برای حفظ برجام تلاش می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۰    
وزیر امور خارجه ایران عنوان کرد: با خانم موگرینی اقدامات اتحادیه اروپا و دیگران برای اطمینان از بهره مندی اقتصادی مردم ایران از برجام را بررسی کردیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال به ادامه کار کی روش در تیم ملی خوشبین است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۹    
پاپ کرن یا همون ذرت بو داده از تنقلات مورد علاقه ی اکثر بچه ها و همین طور بزرگ ترهاست. خوشبختانه یکی از تنقلات سالمیه که اگه توی خونه درستش کنید هم تازه تره و هم به صرفه تر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۹    
بعضی ها فکر می کنند روغن های مخصوص مو، بیشتر برای مو های زبر و ضخیم مناسبند، اما اینطور نیست. حتی اگر مو های نازکی دارید که خیلی زود چرب می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۹    
اپیلاسیون با وسایل یکبار مصرف. شاید شما هم با خواندن چنین پیامکی که روی گوشی تلفن همراهتان آمده است حسابی تعجب کنید و پیش خود بگویید مگر اپیلاسیون با وسایل چند بار مصرف هم امکان پذیر است؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۵    
یک فروند لنج باری در 60 مایلی جاسک غرق شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۱    
آنکارا- ایرنا- رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه امروز برنامه 100 روزه کاری ریاست جمهوری خود را اعلام کرد و گفت: در این قالب 400 پروژه مهم توسعه ای و عمرانی به اجرا در می آید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۰    
افضل بودن این سوره ظاهرا به خاطر جامعیت آنست مومنان علاوه بر قرائت قرآن کریم همواره باید به مفهوم و محتوای نهفته در آیات مبارکه این کتاب ارزشمند توجه داشته باشند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۰    
آستیگماتیسم (astigmatism) یک نقص خفیف و به راحتی قابل درمان انحنای چشم شماست که باعث تاری دید می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
. جبیره چیست؟ ج. چیزی که با آن زخم و شکستگی را می بندند و دوایی که روی زخم و مانند آن می گذارند جبیره نامیده می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۵    
برای شش چیز وضو گرفتن واجب است: 1. برای نمازهای واجب غیر از نماز میت. 2. برای سجده و تشهد فراموش شده. 3. برای طواف واجب خانه ی کعبه. 4. اگر نذر یا عهد کرده یا قسم خورده باشد که وضو بگیرد. 5 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
در برخی قبرستان های بسیار قدیمی مخصوصا بسیاری از قبرستان های کشورهای عربی مانند وادی السلام در شهر نجف اشرف و خرابات در شهر دمشق قبرها را یک تا یک و نیم متر از زمین بلندتر درست می کرده اند و بعد از ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۰    
آنچه با استحمام حاصل می شود طهارت ظاهری است، اما علاوه بر طهارت ظاهری، یکی دیگر از شرایط نماز، تحصیل طهارت معنوی است که تنها از راه وضو و غسل بدست می آید و اگر استفاده از آب امکان پذیر نباشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۵    
نیمار سال گذشته در چنین روزی بارسلونا را ترک کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۴    
مادر رهبر گروه تروریستی القاعده در گفت وگو با یک روزنامه انگلیسی گفت که فرزندش را در اوایل جوانی با افکار افراطی شستشوی مغزی داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۰    
تهران-ایرنا- نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی روستاهای اطراف 'قنیطره' واقع در جنوب این کشور مقادیر زیادی سلاح، تجهیزات نظامی و مواد غذایی تولید آمریکا و رژیم صهیونیستی کشف و ضبط کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۰    
اگر مو های شما کوتاه است گونه ها و چشم ها و پیشانی تان بیشتر در معرض دید هستند بنابراین بهتر است در هنگام آرایش کردن صورت خود دقت لازم را به خرج دهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۰    
امام صادق علیه السلام: بهترین کار انسان درباره لقطه ، که آن را می یابد، این است که از زمین برندارد و دست بدان نزند. اگر مردم آنچه را می یابند برندارند، صاحبش می آید و آن را برمی دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی چند ماه اخیر و فقیر تر شدن ناگهانی مردم بدون شک تاثیری منفی بر روان مردم خواهد گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۵    
امام جمعه اصفهان گفت: گرانی وجود دارد و برخی نسبت به مالیات ها اعتراض دارند؛ مردم در این موضوع حق دارند. اما راه افتادن در خیابان مبنایی ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۰    
طراحی ناخن با تور و طراحی ناخن با پودر کروم و طراحی ناخن با نگین از انواع ایده های خلاقانه برای طراحی کردن ناخن ها هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید همیشه ناخن هایتان را ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۰    
سنگاپور- ایرنا- محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه ایران و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر جمعه در سنگاپور دیدار و درباره موضوع های مختلف از جمله برجام و راه های حفظ و بهره مندی از این ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۲    
سنگاپور- ایرنا- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار وزیر امور خارجه چین، ضمن تقبیح یکجانبه گرایی های آمریکا و به راه انداختن جنگ تجاری علیه چین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۵۰    
اولین حق که در آن رساله بیان شد و در منابع دیگر اسلامی مطرح گردیده است حق الله است، در واقع اساس دین داری است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۹    
یک کارشناس تغذیه با اشاره به اینکه "تشنگی" اولین علامت از دست دادن آب بدن است، توصیه کرد: افراد حتما قبل از احساس تشنگی به میزان لازم آب بنوشند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۸    
سه بازیکن ایرانی امشب در نقاظ مختلف اروپا به میدان می روند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۵    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی در تفسیر نمونه ذیل آیات 18 تا 20 سوره مبارکه غافر به توصیف قیامت اشاره کرده است که متن آن در ادامه می آید؛ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۲    
تهران-ایرنا- سازمان جهانی بهداشت با اعلام اینکه میزان مرگ و میر در یمن به علت سوء تغذیه در حال افزایش است، هشدار داد که این کشور با موج خطرناکی از شیوع بیماری وبا روبرو است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۰    
حج از ضروریات دین به شمار می آید، و وجوب آن با دلایل فراوان در کتاب و سنت به اثبات رسیده است، و کسی که با دارا بودن شرایط و علم به وجوب حج، آن را ترک کند، گناه کبیره مرتکب شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۵    
مدل شینیون مو های کوتاه و جدیدترین شینیون مو به خصوص برای مو های کوتاه پیچیدن انتهای مو و یا موج دادن به موهاست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۵    
در تفسیر عیاشی و قمی در مورد آیه و اتبعوا ما تتلوا الشیاطین علی ملک سلیمان از امام باقر آمده است: پس همین که سلیمان از دنیا رفت، ابلیس سحر را درست کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۵    
روش صحیح وضو گرفتن و تفاوت وضو گرفتن خانم ها و آقایان را در این گزارش بخوانید. آیا وضو گرفتن خانم ها با آقایان فرق دارد؟ روش صحیح وضو گرفتن چیست؟ برای درست وضو گرفتن چه ترتیبی را باید رعایت کرد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۳    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران حتی با صد برابر شدن تحریم ها هم پای میز مذاکره با آمریکا نخواهد رفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۰    
پاها در تمام طول روز وزن ما را تحمل می کنند ، هر جا که بخواهیم ما را می برند و بدن ما را به زمین متصل می کنند. بعضی از مردم پا را ریشه و مرکز بدن می خوانند.... ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۵    
آیا برای اینکه گذشته ی بد خود و دردهای جسمی که داشته ایم را فراموش کنیم میتوانیم به یوگا روی آوریم یا این که باید آزار ببینیم؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۵    
ایرنا -کرج- نخستین دوره رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا روز جمعه 12 مرداد ماه به میزبانی استان البرز آغاز شد.*15*
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۰    
ما بیشتر از زمانی که در خواب به سر می بریم مشغول تماشای صفحه های نمایش هستیم بنابراین جای تعججب نیست که کار زیادی از چشمانمان بکشیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۷    
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده سینماها توسط پخش کنندگان این آثار اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۶    
امروزه د ر کنار انواع و اقسام تنقلات و خوراکی هایی که د ر فروشگاه ها و مغازه ها به چشم می خورد ، پاستیل یکی از جذاب ترین آنها محسوب می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۷    
محمد شریعتمداری فردا شنبه به کرمان سفر می کند و در این سفر 2 طرح معدنی افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح نیز آغاز می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۷    
چند خواننده برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی می کنند، دلیل این کار بهتر شدن حال مردم در شرایط بد اقتصادی عنوان می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۵    
محمود علوی، وزیر اطلاعات در پیامی به عبدالناصر همتی رئیس جدید بانک مرکزی نوشت: وزارت اطلاعات در کشف و خنثی نمودن توطئه ها و دسیسه های اقتصادی دشمنان و حفظ امنیت اقتصادی از هیچ کمکی به آن مجموعه دریغ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۴    
دختر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی به شدت مخالف جدا کردن اعضای خانواده های مهاجران غیرقانونی از یکدیگر است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۲    
شش سناتور آمریکایی لایحه جدیدی را رونمایی کردند که حمایت از تولید نفت روسیه و مبادلات در پروژه های انرژی جدید تحت پشتیبانی دولت روسیه را ممنوع می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
پسر رییس جمهور آمریکا گفته همه اعضای خانواده دونالد ترامپ تهدید شده اند و به خانه همه آنان بسته های پودر سفید ارسال شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۴    
شفقنا- خبرنگار گاردین برای اولین بار توانسته مصاحبه ای با مادر رهبر پیشین القاعده ترتیب دهد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، عالیه غانم که در اواسط دهه 70 زندگی خود قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۰    
وعده های پر رنگ و لعاب و مانوری که در روزهای اخیر از سوی مسئولان دولتی و البته نمایندگان مجلس درباره بسته بانک مرکزی برای ساماندهی اوضاع آشفته ارزی داده شده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۰    
عصر بازار- مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از افزایش 100میلیون مترمکعبی ظرفیت برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۷    
پس از اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، جلسه ای با حضور این هنرمند و مدیران شهرداری تهران برای بررسی امکان برگزاری این کنسرت تشکیل شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادستان رباط کریم گفت: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، یکی از مسئولان شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۰    
به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها خیلی از فعالان حوزه رسانه که بابت همراهی خوب آنها در تنویر افکار عمومی در ماهها و سالهای گذشته قدردان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به آتش سوزی مرکز دخترانه مداخله در بحران بهزیستی مشهد از بستری شدن 8 دختر مددجو در بیمارستان بر اثر این حادثه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۸    
عضو شورای شهر تهران گفت: همانطور که مردم در ماههای محرم و صفر و ایام شهادت به صورت خودجوش به عزاداری می پردازند، باید بتوانند تجربه شادی دسته جمعی در کنار همدیگر داشته باشند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- "پولاد کیمیایی" بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مراحل پس از تولید نخستین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۱    
اگزما باعث خشکی بیش از اندازه ی پوست می شود بنابراین باید پوست تان را به خوبی مرطوب کنید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۸    
جشنواره فرهنگی، ورزشی و بازی های بومی محلی در روستای سنگده بخش پره سر شهرستان رضوانشهر با حضور گسترده مردم و اجرای انواع بازی های متنوع بومی محلی برگزار شد. عکس: علی شفیعی کلی 11:55 - 1397/05/12
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۹    
باشگاه خبرنگاران جوان: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به هشدار حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص صادرات نفت ایران از تنگه هرمز گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۶    
فلورنتینو پرز هر گونه احتمال ترک رئال توسط مودریچ را رد کرده و گفت هر خریداری که قصد جذب او را داشته باشد باید برای او 750 میلیون یورو بپردازد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۰    
سیستم مجاری ادرار در بدن راهی برای رهایی بدن از مواد زائد و آب اضافی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۳:۴۴    
یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی بیان کرد: آلرژی غذایی و آلرژن های موجود در هوا، موجب بروز عطسه های پی در پی پس از غذا خوردن در برخی افراد می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۳:۰۷    
ظروف پلاستیکی برای نگهداری گیاهان بودار مناسب نیستند و این ظروف می توانند اسانس فرار این گیاهان را جذب کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۲:۴۶    
برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: پیشرفت فناوری باعث شده است تغییرات چشمگیری را در خودروهای مدرن امروزی شاهد باشیم، در این بین سلاطین موبایل نیز سخت در تلاشند تا جای پای خود را در خودروها محکم کنند ...
  • ۱