چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۵Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 13 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
غلامرضا کاتب نماینده گرمسار در برنامه زنده تلویزیونی شبکه اول سیما، با حمله به شعور و درک مخاطبان (مردم ایران) در رفتاری توهین آمیز ملت ایران را تلویحاً فاقد شعور و درک برای حضور در مجلس شورای اسلامی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
ابو بصیر گوید: به حضرت صادق (ع ) عرض کردم : من رسیدن روزیم را کند می شمارم (و روزی من به کندی می رسد و بنظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟) آن حضرت در خشم شد و سپس بمن فرمود: بگو: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۰    
به گزارش خبرنگار پارسینه ، از عصر امروز شنبه 13 مردادماه، بسیاری از کاربران اینترنت کشور شامل اشخاصی که از طریق اپراتور های تلفن همراه و همچنین برخی خدمات دهندگان اینترنت (ADSL) به اینترنت متصل می ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۰    
رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) می فرمایند: کسی که هر شب سوره واقعه را قرائت کند، هیچ گاه فقر و تنگدستی به او نرسد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۵    
نماز شب که یکی از عبادات خالص اولیای خدا و از برنامه های سازنده اسلامی به شمار می رود انسان را به وادی معنویات نزدیکتر می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۵    
خواندن این نماز کمتر از 5 دقیقه طول میکشد و به حسب احادیث و روایات صحیح و معتبر و متواتر کسی که آنرا بجای آورد در ثواب همه ی حاجیان شریک میگردد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۵    
مسکو - ایرنا - وزارت امور خارجه روسیه در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت که استیون فردریک سیگال بازیگر مشهور فیلم های رزمی هالیود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۳    
دو بازیکن ایرانی باشگاه ترابزون در دیدار دوستانه مقابل کالیاری از دقیقه 62 وارد میدان شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری آریا - هیچکس نمی تواند خودش مارک بیمار قلبی، دیابتی یا فشارخونی را به خود بچسباند. شما وقتی یک بیمار مبتلا به فشار خون محسوب می شوید که پزشک متخصص با بررسی وضعیت تان آن را اعلام کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۴    
تیم قدیمی فوتبال هلند جامی دیگر به افتخاراتش افزود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۳    
یک زن مسلمان در دانمارک به دلیل استفاده از برقع 156 دلار جریمه شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰    
محققان آلمانی دریافتند که مصرف نوشابه های انرژی زای حاوی کافئین، می تواند سبب انقباض غیر طبیعی عضله قلب و اختلال در ضربان قلب شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰    
آروغ زدن بعد از خوردن نوشابه یا یک وعده غذای سنگین کاملا طبیعی است. ولی اگر دائما در حال آروغ زدن هستید مسئله فرق می کند. آروغ زدن بیش از حد هم برای شما هم برای اطرافیانتان آزار دهنده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
پنج رویداد مهمی که در هفته جاری بر تفکر سرمایه گذاران و تاجران تاثیر خواهد گذاشت و خبرهای بازار هم پیرامون آنها خواهند بود اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۵    
تحریریه پارسینه | صبح روز شنبه سخنان علی ربیعی توسط روزنامه اعتماد منتشر شد که در جای خود بسیار قابل تأمل بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۲    
خبرگزاری آریا - اگر جوانه های پیاز و سیر کوچک هستند احتمالا برای استفاده خوب هستند با پیاز و سیر جوانه زده چه باید کرد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۴    
یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی مدعی شد که روسای جمهوری آمریکا و ایران ماه آینده میلادی در نیویورک دیدار خواهند کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۴    
اتحادیه محافظه کاران احزاب متحد مسیحی آلمان کناره گیری مرکل از ریاست حزب دموکرات مسیحی به منظور آماده سازی برای روی کار آمدن صدر اعظمی جدید در کشورشان را خواستار شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۹    
وزیر امور خارجه آمریکا نامه دونالد ترامپ خطاب به رهبر کره شمالی را به وزیر امور خارجه این کشور تحویل داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۳    
مادرید- ایرنا- روزنامه اسپانیایی 'ال اکونومیستا' در مقاله ای نوشت: دونالد ترامپ در مورد ایران اشتباه می کند زیرا فکر می کند که این کشور و کره شمالی شبیه هم هستند .
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
سبزی گشنیز به عنوان دوای معده و بهبود دهنده عمل گوارش و هضم غذا شناخته شده است و تحقیقات نشان می دهد که مصرف آن باعث دفع سرب و آلومینیوم نیز می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
به نوشته الجریده این 7 شرط عبارت بودند از: 1.بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای و اجرای تمامی تعهداتش. 2.توقف تهدیدات نظامی امریکا علیه ایران. 3.ارائه تضمین در جهت عدم تلاش امریکا برای براندازی نظام ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
اقتصاد ایران: فعالان و کاربران یمنی از سرنگونی یک فروند آپاچی متعلق به ائتلاف سعودی در ساحل غربی خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
سه چهره سابقه دار علیه 40 سالگی انقلاب اسلامی ترانه سازی کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۱    
همه ما می دانیم که با خوردن، مشکلات روحی ما به صورت سحرآمیزی حل نخواهد شد، اما خوردن مواد غذایی ناسالم می تواند زمینه ساز ایجاد مشکلات روحی شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۶    
بازیکن بارسلونا، سویا را به عنوان تیم آینده دوران حرفه ای خود برگزید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
علائم کمبود برخی ویتامین ها خودشان را در حوالی صورت نشان می دهند. با ما همراه باشید تا با مختصری از این علائم هشداردهنده بیشتر آشنا شوید. 1 رنگ پریدگی صورت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۲    
مطالعه ای که اخیرا انجام شده نشان می دهد مسکن ها باعث ایجاد عوارض شدیدتری در افراد مبتلا به زوال عقل می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۱    
کرمان - ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه دولت به دنبال تعزیراتی کردن بازار تولید و توزیع نیست، گفت: بی ثباتی موجود در بازار ارز در حال رفع شدن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۹    
نمایندگان سابق پارلمان عراق می گویند ایالات متحده آمریکا از عراق خواسته حملات هوایی خود علیه داعش در سوریه و عراق را متوقف کرده و دولت اضطراری تشکیل دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۱    
بر اساس یافته محققان ، سونا به کاهش فشار خون و باز شدن رگ های قلبی کمک می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۰    
دوربینی چشم ها (Hyperopia) هنگامی رخ می دهد که فرد در دیدن اشیای نزدیک دچار اشکال باشد. شیوع دوربینی از نزدیک بینی کمتر است.به نقل از بیتوته دوربینی در اغلب موارد ارثی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین بوقوع پیوست. کانون این زلزله در موقعیت 34.62 عرض شمالی و 46.35 طول شرقی ثبت شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۴    
تبریز - یک واحد تولیدی در حوالی شهر سردرود تبریز طعمه حریق شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از وین؛ براثر سقوط یک هواپیمای کوچک در سوییس چندین نفر کشته شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۸    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: دمای هوای استان گلستان از فردا 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۰    
اگر می خواهید بدانید که استفاده از ژل دندان نوزاد برای تسکین درد دندان در آوردن در نوزادان موثر است یا خیر، این قسمت را که به بیان توضیحاتی درباره مزایا و عوارض ژل دندان نوزاد میپردازد از دست ندهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
احساس گرسنگی می کنید؟ باید غذا بخورید. به نقل از کرمانی، اما چرا غذایی که می خورید بعد از مدتی، شما را گرسنه تر می کند؟ این مشکل بیش از آنچه فکرش را بکنید شایع است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۵    
رژیم های غذایی مبتنی بر گیاهان اگرچه مزایای زیادی برای سلامت شما دارند، اما از اطلاعات و باور های غلط مصون نمانده اند. در ادامه این مطلب را به نقل از سلامت نیوز بخوانید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس مفاد آئین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیر رسمی موقت مرزی ساکنین روستا ها تا شعاع 20 کیلومتری از نوار مرز در استان های آذربایجان غربی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مسکو - ایرنا - تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقام دوم مسابقات حافظان نظم در رقابت های بین المللی نظامی جهان در روسیه(سال 2018) را کسب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از روز گذشته تاکنون دونفر در سواحل منطقه جفرود خمام و تالاب آباد انزلی غرق شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی پلیس ایالت خیبرپختونخواه در مصاحبه ای با خبرگزاری آناتولی با تأئید این خبر اعلام کرد: در میان کشته شدگان 2 زن دیده می شوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۲    
الغرافه در شبی که مهاجم ایرانی موفق به گلزنی شد مقابل قطر شکست خورد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۷    
دو بازیکن تیم سپیدرود و ذوب آهن نسبت به خبر محرومیت خود از سوی کمیته اخلاق واکنش نشان دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۱    
موی صورت چیزی است که برخی آقایان آن را می پسندند و برخی دیگر خیر. اما آنچه آقایان باید بدانند این است که هیچ مطلقی وجود ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۰    
برای دختر کوچولو های زیبا با مو هایی چه کوتاه چه متوسط یا بلند چند مدل موی ساده، در عین حال زیبا در نظر گرفته ایم که شما را در زیبا تر کردن این گل های زندگی کمک خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۷    
در اغتشاشات شب گذشته کرج یک نفر به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی توضیحاتی درخصوص دود غلیظ مشاهده شده در مرکز شهر ارائه داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۵    
عوامل بسیاری در ابتلا به سرطان سینه نقش دارند که رژیم غذایی یکی از مهمترین آن هاست. در این بخش مطالبی را در مورد خوراکی های مضر و مفید برای سلامت سینه بیان می کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۴    
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با وجود وعده متعدد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر پرداخت حدود 2میلیارد یورو بدهی او به شرکت ملی نفت ایران، هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۶    
ارتش سوریه ظرف 48 ساعت آینده عملیات نظامی گسترده ای علیه گروه تروریستی داعش در صحرای شرقی السویداء آغاز می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۵    
وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی خطاب به آمریکا هشدار داد: تحریم کنید، تحریم می شوید؛ مردم ترکیه تسلیم نمی شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۳    
به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کمال کامیابی نیا که روز گذشته در دیدار پرسپولیس برابر فولاد از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود امروز بدون مشکل همراه تیمش تمرین کرد تا خودش را برای دیدار بعدی برابر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۱    
بافت سبز رنگ زیر پوست سیب زمینی مهم ترین محل تجمع سولانین بوده و لذا باید قبل از مصرف سیب زمینی پوست آن به ضخامت دوتا سه میلی متر برداشته شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۰    
آشنایی با چشمه های آبگرم گنو در بندرعباس یکی از سفرهای جذابی که در ایران می توان انجام داد سفر به بندرعباس و به طور کلی سفر به شهرهای جنوبی ایران است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۸    
مجمع عمومی فوق العاده بیمه "ما" به منظور تغییر اساسنامه برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۵    
انبار بزرگ کالا با 4 هزار تن برنج و لوازم خانگی خارجی در تبریز پلمب شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۸    
تیم فوتبال شهرداری تبریز با سه بازیکن جدید قرارداد امضاء کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۷    
مجله سیب سبز: آیا کودک من تا کنون نباید شروع به حرف زدن می کرد؟ آیا او از بچه های دیگر عقب تر است؟ او تا این سن باید چند کلمه را بلد باشد؟ چگونه بفهمم رشد کلامی در کودکم روند طبیعی دارد یا خیر؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۰    
لوازم ممنوع در هواپیما با این که انجام سفرهای هواپیمایی یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به مقصد است اما به هر حال هر چیز خوبی محدودیت هایی هم در خود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۲    
تحقیقات نشان داده است یکی از ویتامین های محلول در آب به آرامش اعصاب و بهبود عملکرد بدن در افراد کمک شایانی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
به فرورفتگی کوچکی که هنگام خندیدن روی گونه ها تشکیل می شود، چال گونه یا چال خنده گفته می شود که به عنوان یکی از خصوصیات زیبایی در صورت شخص شمرده می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
اسپری نمک یکی از رایج ترین مواد برای درست کردن اسپری موج دار کردن مو است، اسپری که تهیه آن آسان و اخیرا از این اسپری برای موج دار کردن مو ها در سالن های زیبایی استفاده می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح شنبه 13 مرداد 1397 به ریاست آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی و بدون حضور رئیس مجمع، رؤسای قوه قضائیه و مجریه برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۵    
رییس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسافرین تابستانی لازم است چند نکته بهداشتی مهم را در سفرهای تابستانی خود در اماکن بین راهی رعایت کنند تا سفری سلامت را پیش رو داشته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۴    
زن 21 ساله که فیلمش در یک پارتی مختلط پخش شده بود، با شکایت همسرش به کلانتری احضار شد و ماجرای زندگیش را شرح داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند، در لیست سیاه قرار گیرند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴    
اقتصاد ایران: مسئول برنامه علمی بیست و یکمین کنگره سراسری اپتومتری ایران با اشاره به شایع ترین علت های تنبلی چشم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودرو دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۴    
در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات 160 میلیون تومانی زوجین حدود 26 درصد قیمت یک واحد 60 متری را در شهر تهران پوشش می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۸    
نخست وزیر اسرائیل با خشم نشست با سران دروزی ها را ترک کرد، در این نشست یک فعال برجسته دروزی و ژنرال سابق این طایفه در ارتش اسرائیل انتقادهای تندی را به "قانون کشور یهود" داشتند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۰    
مقامات هندی از کشته شدن 11 تن و زخمی شدن چهار نفر دیگر در پی انفجار دینامیت در یک معدن سنگ در ایالت آندراپرادش هند خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۹    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی که این روزها صنف اش به ایجاد رانت ارزی متهم شده، به عنوان یکی از مخالفان شیوه کنونی پرداخت ارز مسافرتی خواستار آن شد که دولت سریع تر تکلیف ارز مسافرتی را مشخص کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۴    
تصویر دردناک از پرواز مرگ بار یک پرنده که هنگام نشستن آنتن خودرو به داخل بدنش فرو رفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۳    
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عزم و اقدام جدی وزارت ارتباطات از پیام رسان های داخلی گفت: اعتقاد داریم که معضل کنونی پیام رسان های داخلی بیش از مشکلات فنی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
دادگاه جنایی بریتانیا چوان ترین دختر جهادی مرتبط با گروه تروریستی موسوم به "حکومت اسلامی" (داعش)* را به حبس ابد محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۲    
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد: کامیون های اروپایی و ترکیه ای که حامل بار برای ایران هستند در مرز بازرگان متوقف مانده اند، در حالیکه اکثر این ماشین ها حامل مواد غذایی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور 97 خبر داد و گفت: داوطلبان از 15 تا 20 مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۰    
حتی اگر نیازی به ادرار کردن حس نمی کنید باید بعد از رابطه جنسی دستشویی رفته و ادرار کنید به خصوص زنانی که سابقه عفونت ادراری دارند باید این نکته را رعایت کنند
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۷    
یک اپتومتریست با اشاره به شایع ترین علت های تنبلی چشم گفت: تشخیص و تدابیر به موقع درمانی مانع از کاهش ماندگاری ضعف بینایی در چشم کودکان می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۹    
سلامت نیوز : وزن کم کردن کاری آسان نیست، بنابراین وقتی می بینید نتایج زحماتتان در حال از بین رفتن است واقعا نا امید می شوید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۵    
از آنجایی که بخش قابل توجهی از عمر ما در حین کار سپری می شود، بنابراین شغل ما بخشی از سبک زندگی ما محسوب می شود و ویژگی های آن اثری مستقیم بر سلامتی ما دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۵    
پیری و افزایش سن بخشی از روند طبیعی زندگی است. شکی نیست با بالا رفتن سن، بدن و مغز ما دچار تغییراتی طبیعی می شود اما حقیقت آن است بسیاری از ما تصورات نادرستی درمورد این مقوله داریم و پیری و افزایش سن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۹    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد و متخصص طب سنتی از خشکبار مویز به عنوان یکی از موثرترین روان کننده های شکم به ویژه برای رفع عارضه یبوست و همچنین تصفیه ریه ها یاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۱    
منبع: www.medicalnewstoday.com شفقنا زندگی- آب طعم دار با میوه های مرکبات، مانند لیمو، مصرف کنندگان را تحریک می کند که آب بیشتری مصرف کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۲    
یک کودک سه ساله در شهر مشکان از توابع خوشاب به علت خفگی با خربزه جان سپرد.به گفته اهالی روستا این کودک خردسال در حالی که در حال خوردن خربزه بود به علت گیر کردن یک تکه کوچک از این خربزه درگلویش ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۲    
یک نوجوان فلسطینی که طی راهپیمایی های جمعه (دیروز) در مرز غزه زخمی شده بود، به شهادت رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۰    
در این مطلب با برخی خواص شگفت انگیز "شربت انجیر" در درمان بسیاری از بیماریها و طرز تهیه آن آشنا می شوید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۶    
سیناپرس: بسیاری از مردم برای خوابیدن دچار مشکل بوده و زمانی که پس از مدت ها تلاش به خواب فرو می روند، در نیمه شب مجدداً از خواب بیدار شده و پس از تلاش بیهوده برای خوابیدن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۰    
نطر جالب عضو مجلس خبرگان درباره ادعای ترامپ برای مذاکره با ایران. آیت الله سیدهاشم بطحایی به خبرآنلاین گفته: آمریکایی ها از فرعون بدتر نیستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۷    
برترین ها - ترجمه از ساناز مطلبی: تا به حال با خودتان فکر کرده اید چقد خوب میشد مقدار زیادی بخورید و باز هم وزن خود را کاهش دهید؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۳    
دیابت یکی از خطرات سلامت جدی است که امکان دارد به واسطه آدامس جویدن با آن مواجه شوید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۶    
برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: کاملا طبیعی و سالم است که زن و شوهر با هم بحث کنند، اما بعد از اینکه جر و بحث کردید باید نکاتی را رعایت کنید. جوری رفتار نکنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۵    
خرما علاوه بر اینکه دارای خواص بسیاری است می تواند برای افرادی خاص هم بسیار مضر باشد. این مقاله را حتما بخوانید تا بدانید که آیا شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که به هیچ وجه خرما نخورند! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۵:۵۳    
بسیاری از درمان های خانگی می تواند به بهبود لکه ها و زخم های آکنه ها کمک کند و این درمان ها شامل کرم ها و ژل های ملایم گیاهی، اسانس ها، مکمل های طبیعی و برخی تغییرات ساده در سبک زندگی افراد است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۴:۰۶    
یک متخصص بیماری های دهان، فک و صورت بیان کرد: ابتلای زنان باردار به عفونت لثه می تواند خطرات جبران ناپذیری برای آنها و نوزادشان به همراه داشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۴:۰۱    
یک متخصص تغذیه درباره انواع رژیم های گیاهخواری و تاثیر آن بر سلامت توضیحاتی داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری آریا - در خواب در صورتیکه گوشها و چشم ها نبینند و نشنوند وضو باطل می شود وضو گرفتن قبل از خواب چه فایده ای دارد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۷    
جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه ای نسبت به نامه علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.