چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۱Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 16 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۰    
یکی از ساده ترین روش های پخت پیتزا، تهیۀ پیتزا بدون فر و مخمر در ماهیتابه است.درادامه طرز تهیه پیتزا بدون فر و مخمر را به شما آموزش خواهیم داد. مواد لازم برای تهیه خمیر آرد معمولی: سه فنجان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تماس این کشور با کانادا و عربستان خبر داد و گفت: از دو طرف خواسته ایم که مشکل بین خود را از طریق دیپلماتیک حل کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۰    
شناسنامه کتاب عنوان اصلی به انگلیسی: The Little Prince عنوان اصلی به فرانسوی: Le Petit Prince عنوان اصلی به فارسی: شازده کوچولو نویسنده: آنتوان دوسنت اگزوپری سال انتشار: 1943 ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۱    
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فارس، انبارهای احتکار در چند شهرستان فارس با ارزش چند میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۰    
زن داری آدابی دارد که کمتر مردی به تمامی آن آراسته است. زنها غیر قابل شناخت نیستند این مردها هستند که برای شناخت پیدا کردن و یاد گرفتن آداب زن داری هزینه نمی کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۹    
تهران- ایرنا- یک کودک بر اثر حمله نیروهای ائتلاف ضد یمن به سرکردگی عربستان در غرب یمن کشته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۵    
جمله های منفی به راحتی ازدواج هایی که سالیان سال ادامه داشته اند را ویران می کند. اگر ارتباط و احترام بین شما و همسرتان ضعیف تر شده است، احتمالاً نگران زندگی زناشوییتان شده اید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۵    
بسیاری از افراد برای درد معده یا مشکلات سیستم گواشی خود از درمان های خانگی بهره می برند و در بسیاری از مواقع این درمان ها تا حد زیادی می تواند موثر واقع شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۹    
وزیر تجارت و امور اتحادیه اروپای سوئد از کاهش فعالیت های شرکت های سوئدی در ایران از ترس تحریم های آمریکا، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
این که جلوی دور تند پنکه و کولر بنشینیم و مدام دوش آب سرد بگیریم و آب یخ بخوریم ،چاره مقابله با گرمای این روزهای تابستان نیست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
مواد لازم: روغن زیتون:2 قاشق سوپ خوری فیله گوشت گاو:300 گرم نخود فرنگی: 100 گرم لیموی برش داده شده:1 عدد مواد لازم برای تهیه سس: زرده تخم مرغ:1 عدد خردل:3 قاشق سوپ خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۷    
معاون فرهنگی قوه قضائیه بر توسعه فرهنگ مطالبه گری به حق و توسعه فرهنگ پاسخگویی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان سعه صدر خود را بالا ببرند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۲    
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: منافع ملی در برابر منافع جناحی به قربانگاه رفته و باید درمورد منافع ملی صحبت کنیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
ازدواج آن هم از نوع تحمیلی یکی از پراسترس ترین شرایط برای شروع یک زندگی اجباری است. شرایطی که کوچکترین اشتباهی در آن همه چیز را تباه می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
مواد لازم: زرده تخم مرغ: 6 عدد شکر: 1/2 فنجان خامه: 2 فنجان دانه قهوه: 1 و 1/2 فنجان طرز تهیه: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
خانم های عزیز از نحسی این 16 عمل بپرهیزید، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد 1- زن هایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از رابطه زناشویی خوششان نمی آید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۸    
دو مرد شیطان صفت به بهانه فروش ترقه پسر هشت ساله ای را به خانه ای دریکی از محله های جنوبی تهران کشانده و او را دردام شیطانی خود گرفتار کردند. یکی از متهمان در عملیات پلیسی دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان فرش ایران گفت: نخستین کالایی که از سوی آمریکا تحریم شد فرش دستبافت ایرانی بود و صیانت از این صنعت در سال حمایت از کالای ایرانی به عنوان بزرگترین صنف کشور بر عهده ماست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۵    
در این مقاله لیست 10 منبع خوراکی گیاهی و سبزیجات غنی از آهن که به خصوص به سلامت افرادی که گوشت مصرف نمی کنند، کمک می کند را معرفی می نماییم
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
بسیاری از آقایان قدرت باروری ندارند،اما در تحقیقات جدید محققان مشخص شده است که زمان نقش بسیار مهمی در باروری این افراد دارد،آیا می دانید زمان مناسب چه ساعتی می باشد؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۸    
پدر امیرمحمد کاربخش یکی از نوجوانان غرق شده در گرجستان به بیان مطالبی در ارتباط با سفر پسرش به این کشور و کشته شدنش پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۵    
دکتر نصیر عابدینی افزود: مغز زنان با مغز مردان از جهاتی متفاوت است و تفاوت های جنسیتی آن ها هم آن قدر زیاد است که گویا زنان از سیاره ونوس و مردان از سیاره مریخ آمده اند و همین تفاوت در ساختار مغزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۵    
اغلب اوقات تحمل انتقاد های دیگران برای همه ما سخت است؛ از کوره درمی رویم و سعی می کنیم فورا جوابی برای قانع کردن آن ها بیابیم.... ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
شما نمی توانید هیچ تضمینی برای این که چه اتفاقی برای عکس ها و نوشته هایتان می افتد، داشته باشید. پس اگر امنیت زندگی تان را می خواهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
دانشمندان کشف کردند گوش چپ که اطلاعات خود را به نیمکره راست مغز ارسال می کند گوش "عشق" است و بنابراین عبارات احساسی را برای درک بهتر باید در این گوش نجوا کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۵    
این نماز دو رکعت است، در رکعت اوّل پس از سوره حمد ، ده بار می گویی: رَبِّ اغْفِرْلی وَلِوالِدَیَّ وَ لِلْمُؤْمِنینَ یَوْمَ یَقُومُ الْحِسابُ. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام توئیتری ترامپ درباره تحریم ایران برای تحقق صلح جهانی، تصریح می کند که این اولین باری نیست که یک جنگ طلب ادعا می کند که برای صلح جهانی جنگ راه می اندازد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۰    
امسال ابرو های پر و نامنظم مد سال است. به همین بهانه شما را با روش های جدید اکستنشن ابرو که این روز ها طرفداران زیادی در آرایشگاه ها داشته آشنا می کنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۸    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: منتظر عذرخواهی رئیس جمهور در گفت وگوی زنده تلویزیونی از مردم ایران بودیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۵    
یکی از مواردی که در خرید گوشی های موبایل مورد توجه قرار دارد کیفیت دوربین موبایل است. برند های معتبر زیادی در زمینه ساخت گوشی های هوشمند فعالیت دارند و انواع مختلفی از دوربین ها، حسگر ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات انفجار مهیب در مجتمع ورزشی خیابان سئول را که منجر به کشته شدن سه نفر شد، تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۵    
حسگر ها از جنس سیلیکون هستند و بر روی سطح خود هزاران یا میلیون ها دیود حساس به نور دارند. هر یک از این دیود ها یک جریان الکتریکی را آزاد میکند که متناسب با میزان نوری است که با آن برخورد کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۹    
لنگرود- جانشین فرماندهی کل سپاه با اشاره به جنگ روانی آمریکا علیه ایران، گفت: آمریکا می خواهد با این جنگ روانی مردم را در برابر مسئولان قرار داده تا آنها را مجبور به مذاکره با این کشور کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۰    
پارسینه: شپردزپای یکی از غذا های اصیل کشور انگلستان است که وجود سبزیجات، پروتئین و نشاسته آن را به یک غذای کامل تبدیل نموده است. این غذا طعمی جذاب داشته و مطابق سلیقه ما ایرانی هاست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۸    
کیمیا علیزاده با انتشار پستی برای الهه احمدی پرچمداری کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آرزوی موفقیت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
در پی وقوع طوفان در 5 شهرستان سیستان و بلوچستان 28 نفر راهی بیمارستان شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۳    
به دنبال انفجار مهیبی که در مرکز تاسیسات آکادمی که براثر نشت گاز در حوالی خیابان سئول رخ داد برخی منابع حاضر در صحنه از کشته شدن 3 نفر خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۱    
یکی از خصوصیات قرارداد کاری که بین کارگر وکارفرما بسته می شود این است که باید توسط خود کارگر موضوع قرارداد انجام شود. بنابراین اگر کارگر فوت نماید و یا از کارافتاده شود قرارداد کار به پایان می رسد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۱    
جالب آن که دوش صبحگاهی شبیه نوعی مدیتیشن است. گرفتن دوش با شروع صبح باعث می شود که مغز آرامش پیدا کرده و آماده فعالیت بیشتری شود. این کار باعث افزایش ابتکار عمل افراد خلاق می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
کولیوند گفت: بر اثر وقوع طوفان در سیستان و بلوچستان 170 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۶    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: مدتی است فروش نرم افزارهای همسریاب و صیغه یاب در شبکه های اجتماعی رایج شده که این نرم افزار بعد از تهیه و نصب به کاربر اجازه می دهد تا به رسم صیغه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۱    
سردرد خوشه ای در این نوع سردرد که از هر هزار نفر یک نفر را مبتلا می کند یک سمت سر، اطراف یا پشت یک چشم دچار دردی شدید می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۰    
آمار ها نشان می دهد که میانگین نرخ ناباروری در ایران بیش از میانگین جهانی اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۸    
بغداد - ایرنا - شخصیت ها و تحلیلگران سیاسی، روزنامه نگاران و هنرمندان عراقی در واکنش به تحریم های ضد ایرانی و یکجانبه 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا، به این تحریم ها به دیده استهزاء نگاه کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۲    
ورزش سه: پس از اتمام جام جهانی و برکناری خورخه سامپائولی، اعلام شد که اسکالونی و آیمار موقتا هدایت آلبی سلسته را عهده دار خواهند بود تا یک مربی بزرگ به خدمت گرفته شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۵    
سس یکی از خوش مزه ترین چاشنی هایی است که روی غذا ها و انواع سالاد می ریزیم. افراد دیابتی به دلیل محدودیت های غذایی در مصرف بیشتر سس ها ممنوعیت دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۳    
در حمله هوائی آمریکا در ولایت لوگر افغانستان، 9 پلیس این کشور کشته و 14 نظامی دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۱    
Aurus Senat خودروی تشریفاتی ساخت روسیه که خودروی شخصی ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است در لیست بهترین ها قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۷    
باکو - ایرنا - رسانه های جمهوری آذربایجان روز سه شنبه به گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهوری اسلامی ایران پرداختند و تاکید کردند که حسن روحانی به آمریکا هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۵    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به اعمال مجدد تحریم های واشنگتن ضد تهران آورده است: مشکل ترامپ نه فقط مسئله ایران، بلکه ترامپ دارای طیف وسیعی از اختلافات با دیگر کشورهای جهان است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۵    
این ها قوانین نامزدی هستند، ولی بعد از ازدواج قوانین فرق می کند. _. مرد ها مبارزه و چالش را دوست دارند، کار را برای آن ها آسان نکنید و به قول معروف هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: عصر امروز دو نفر از گروهک های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجک حمله کردند که قبل از اینکه بخواهند کاری انجام بدهند، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
مواد لازم: بیسکویت کراکر خرد شده:1، 1/4 پیمانه شکر: 1/4 پیمانه کره ذوب شده: 5 قاشق سوپخوری شکلات صبحانه: 1/4 پیمانه پنیر خامه ای: 500 گرم شکر آسیاب شده: 1 پیمانه شیر: 1/4 پیمانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۷    
تهران - ایرنا - دستیار ویژه فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، شرکت های این قاره را تهدید کرد که اگر از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران پیروی کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۶    
در حالیکه اجساد 4 نفر از سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در آلاسکا پیدا شده است، جستجوها برای یافتن یک مفقود این حادثه همچنان ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۵    
مواد لازم: بادمجان سرخ شده و خرد شده:3 عدد تخم مرغ:5 عدد پنیر پیتزا:100 گرم سویای ریز مکسوی:100 گرم پیاز رنده شده:1 عدد نمک، فلفل، ادویه سس سفید:یک پیمانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
به گزارش پارسینه ، ظاهراً بر اساس گزارش ادعایی وب سایت اعتماد آنلاین، سردار ناصر شعبانی در یک سخنرانی در مشهد گفت که گروه هایی چون حزب الله لبنان و انصار الله یمن عقبه جمهوری اسلامی در منطقه هستند و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر عراق به تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۵    
خانم های عزیز، آیا شما ناخن های مربعی شکل دارید؟ همیشه آن ها را تمیز و محکم نگه دارید و طراحی ناخن را فراموش نکنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۲    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور در پی وقوع زلزله و جان باختن و زخمی شدن شماری از مردم اندونزی، در پیامی به رئیس جمهوری این کشور ، ضمن ابراز تسلیت و اعلام همدردی، از خداوند متعال برای جان باختگان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۳    
تلفات زلزله اندونزی تا امروز به 105 نفر افزایش یافت. به گزارش پرس شیعه به نقل از آناتولی، سوتوپو نوگروهو سخنگوی سازمان مدیریت بحران ملی اندونزی امروز سه شنبه اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:: با بررسی هایی که انجام شده بیش از 105 هزار تن کاغذ از گمرکات کشور در دست ترخیص است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۵    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی" سعی دارند نوعی از سرطان را با استفاده از نانوذراتی که سلول های سرطانی را هدف قرار می دهند، درمان کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۹    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین رضا سپهوند در شورای سلامت لرستان در سخنانی با اشاره به بحث ممنوعیت تبلیغات کالاهای خارجی و اقدامات آسیب رسان به سلامت استان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۰    
مدیرنظارت و ارزیابی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کشف یک درمانگاه غیرمجاز زیرزمینی و توقیف بیش از 10 هزار قلم دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۴    
شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور از روز سه شنبه 16 مرداد تا دوشنبه 22 مرداد ماه جاری به مدت شش روز کاری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ترامپ برای امنیت منطقه مضر است و رئیس جمهور آمریکا رفتار خصمانه ای را دنبال می کند که بی پاسخ نخواهد ماند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۹    
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 90 درصد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مشغول به کار می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۴    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تامین ارز کالاهای فهرست گروه یک (شامل کالاهای اساسی، ضروری، دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی) به نرخ رسمی را ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
علت تفاوت رنگ دریاها تا به حال به این فکر کرده اید که چرا رنگ دریاها با هم فرق دارد؟ چرا بعضی از دریاها فیروزه ای رنگند و بعضی دیگر آبی تیره یا حتی رنگ هایی که به سبز شباهت دارند؟ دقت کرده اید که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
تهران- ایرناپلاس- دیشب که حسن روحانی در قاب تلویزیون در حال گفت وگو با مردم بود، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه ای از رئیس جمهوری خواست بدون ملاحظه، تغییرات وسیعی در کابینه صورت دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران موسسه والعصر، آرمان و کاسپین بازداشت شدند و به زودی مارحل لازم برای برگزاری دادگاه آنها انجام خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۵۲    
بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود تغییری در داستان سریال ایجاد کند، چه تغییری انجام می داد، می گوید: به نظر من بهتر بود که لیلا بعد از مرگ حامد تمام شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۸    
به گزارش خرداد احمد جاوید سلیم، سخنگوی نیروهای ویژه ارتش افغانستان در گفتگو با خبرنگار اناتولی اعلام کرد عبدال رحیم المصری عضو ارشد شبکه تروریستی القاعده و 6 تن دیگر از همکارانش طی عملیات نظامی در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۲۵    
اهواز - ایرنا - مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب در خوزستان بدون محدودیت در حال انجام می شود و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۵    
برخی حیوانات به حدی شبیه محیط پیرامون خود هستند که قابل شناسایی نیستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۹    
امیرالمؤمنین علی (ع): نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در بیست وپنجم ذی القعده بود و برای آن اعمالی چون روزه ، نماز و شب زنده داری توصیه شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۲۸    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق با تاکید بر اینکه به دنبال تقویت روابط با بغداد است، گفت: هرکس که گمان کند ما از حق خود برای دست یابی به استقلال کوتاه آمده ایم، دچار توهم شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۵    
بدنبال تجاوز دو مرد به یک زن 40 ساله در خانه اش، قربانی در بیمارستان تحت درمان قرار دارد. ، دو مرد ساعت 2 بامداد یکشنبه به زور اسلحه وارد خانه دوستشان در کرالا شدند و زن وی را به طرز وحشیانه ای ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۳    
سلامت نیوز : بحث در زمینه کاهش وزن پایان پذیر نیست و هر روز می توان انتظار یک دستور جدید برای کاهش وزن را داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۶    
سلامت نیوز : ممکن است موقعیت بسیار شرم آوری برایتان باشد؛ در جمعی از دوستان یا اقوام هستید اما فرزندتان سمت شما می آید و شروع می کند به کتک زدن شما ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۳    
سلامت نیوز-*حسین محرابی: بدون تردید این اتفاق باعث تیره شدن روابط شما و فرزندانتان خواهد شد زیرا آن ها ممکن است برداشت هایی مانند تنوع طلبی شما یا مظلوم واقع شدن مادرشان یا .. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۹    
سلامت نیوز : هضم ضعیف غذا می تواند حال هرکسی را خراب کند. گاهی اوقات سخت است که متوجه شویم دلیل اصلی مشکل چیست. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- آرامگاه مولانا در قونیه مهم ترین جاذبه گردشگری در شهر قونیه است. از تاریخی ترین بنا های موجود در ترکیه به شمار می رود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۷    
وب سایت کلیک - علیرضا عباسی: در صورتی که از ویندوز 10 به صورت رایگان استفاده می کنید، واترمارک Activate Windows در صفحه به طور مداوم نمایش داده می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۴    
وزیر امور خارجه موقت پاکستان گفت: شرکت اکسون موبیل آمریکا حفاری های عمیقی نزدیک مرز ایران انجام داده و پیش بینی می شود ذخایر نفتی کشف شده در این منطقه از ذخایر نفت کشور کویت بیشتر باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۲    
پزشکان در بررسی های خود روی چگونگی درمان اگزما به روش جدیدی برای بهبود این عارضه دست پیدا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۱    
زمان جوشاندن آب بیش از یکبار خود آب شروع به تبخیر می کند و بقیه آبی که در کتری باقی می ماند آبی است که سموم با غلظتی بیشتر از قبل است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۳۷    
در این مطلب با نشانه های "هموروئید" و علت ابتلا به آن آشنا می شوید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف شدید یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه اتوبوس در خیابان شهید رجایی خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۹    
شفقنا زندگی _شلوار سفید از آن دسته لباس هایی است که چه در تابستان و چه در زمستان ظاهری شیک برای شما می سازد. البته در صورتی که بدانید آن را با چه لباس هایی ست کنید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۳۱    
اگر به عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستید و نمی توانید محصولات لبنی مصرف کنید، استفاده از شیر سویای غنی شده یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید مد نظر قرار دهید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۷    
رانیتیدین داروی پر مصرفی است که علاوه بر مزیت ها عوارضی هم دارد که در ادامه با جزئیات بیشتری این دارو را معرفی می کنیم
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۸    
برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: احتمالاً شنیدن کلمات لازمه که با هم صحبت کنیم از زبان رییس، همسر یا دوستتان شما را به شدت دچار اضطراب می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۲    
گسترش شبکه های مجازی امروزه فرصت را برای درآمدزایی برخی از افراد در نقاط مختلف دنیا فراهم کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از شیوع بالای بیماری سنگ کلیه در شمال و غرب کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۱۲    
خبرگزاری آریا - متقاعد کردن کودک با جملات منفی امکان پذیر نیست روشهایی ساده برای متقاعد کردن کودکان ...