شنبه ۲۷ مردادساعت ۱۵:۴۹Aug 2018 18

خبرهای پارسینه 17 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 پارسینه 25 مرداد 1397 پارسینه 26 مرداد 1397 پارسینه 27 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۸    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که به دلیل نقش ادعایی مسکو در حمله شیمیایی به یک جاسوس دوجانبه در سالزبری انگلیس، روسیه را تحریم می کند
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۶    
غول باواریایی در یک بازی دوستانه کار عجیبی انجام داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۶    
سرانجام اتفاق مورد انتظار سنگربان بلژیکی رخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۵    
استافا جزیره ای ستونی زیبا از جزایر هیبرید واقع در غرب اسکاتلند است. وایکینگ ها نام این جزیره ستونی بازالت را انتخاب کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۰    
کوکوی اشپل ماهی از غذا های سنتی و قدیمی مناطق شمال کشور است که از تخم ماهی یا خاویار ماهی تهیه می گردد. مواد لازم برای درست کردن کوکوی اشپل ماهی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۵    
دو نکته مهم در تهیه سالاد استفاده از اقلام کم کالری و مغذی باشد و ریختن سس کم چربی و حاوی چربی های سالم بر روی آن است. این توصیه ها به شما کمک می کند تا سالاد سالم تری تهیه کنید: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۵    
مواد لازم برای 4 نفر: ژامبون: 2 تکه، خرد شود. پیاز: یک عدد، خرد شود روغن: یک قاشق غذاخوری ذرت: 3 پیمانه نمک و فلفل به اندازه لازم طرز تهیه: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۷    
سازمان بدر عراق ضمن محکوم کردن تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد که این تحریم ها ظالمانه، غیرقانونی و یکجانبه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
گاهی میل جنسی در زنان و مردان به دلایل مختلفی کاهش پیدا می کند و اغلب باعث نگرانی زوجین می شود. مشکل می تواند به دلیل فکری و احساسی ایجاد شود یا در اثر مسائل فیزیکی مانند فقدان روانکاری یا جریان خون ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی ایران به عنوان ریاست کمیته فنی و قوانین کنفدراسیون شمشیربازی آسیا انتخاب شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا پیروزی کاندیداهای جمهوری خواه در انتخابات را به خودش نسبت داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۹    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد در یادداشتی برای روزنامه گاردین، تحریم های آمریکا را نقض آشکار قوانین بین الملل خوانده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۷    
پناهجویانی که در اسپانیا ثبت نام کرده اند، در صورت ورود به آلمان و آگاهی مقامات این کشور از ورود آنها، طی 48 ساعت به اسپانیا برگردانده می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
بسیاری از مطالعات نشان می دهد که بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی معمولا سطح پایین بی کربنات سدیم دارند که به این شرایط پزشکی اسیدوز گفته می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۵    
حتما می دانید که در دوران عادات ماهانه به دلیل تغییرات هورمونی، بدن دچار دگرگونی هایی می شود. اگر چه شما میتوانید تمام کارهایی را که در روزهای عادی انجام می دهید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۱    
مواد لازم شکر دانه ریز 1 پیمانه تخم مرغ 4 عدد روغن مایع 1 پیمانه ماست 3⁄4 پیمانه آرد سفید قنادی الک شده 2 پیمانه بیکینگ پودر 2 قاشق چای خوری زعفران دم کرده 4 قاشق چای خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۰    
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شورای نگهبان در نشست امروز خود اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تأیید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۸    
یگان موشکی ارتش یمن اعلام کرد که یک فروند موشک از نوع بدر یک را به منطقه ای صنعتی در جنوب عربستان سعودی شلیک کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۵    
خودرو های ضد گلوله (Armored Cars) این روز ها بیشتر از قبل مورد توجه ثروتمندان قرار گرفته و شرکت های بزرگ خودروسازی نیز برای تامین نیاز این قشر از جوامع مختلف بین المللی یکی از دغدغه های این شرکت ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۵    
روابط عاشقانه و دوستانه در زنان و مردان متفاوت است. زن ها دوست دارند همسرشان ذهن آن ها را بخواند درحالی که مردها به دنبال کشف پیام های پنهانی از شنیده هایشان نیستند و زنی که چنین توقعی دارد نتیجه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۵    
آقایان خانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صحبت کردن تنها چند نمونه از دلایلی هستند که آقایان فکر می کنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۴    
یک روزنامه آمریکایی در مطلبی به بررسی سفر اخیر وزیر خارجه کره شمالی به ایران و دیدار با مقامات کشورمان پرداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۹    
خبرنگار ورزشی ، درحالی که با هماهنگی های نیروهای امنیتی و انتظامی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بدون مشکل فرودگاه اهواز را ترک کرده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۶    
رم - ایرنا - دو باند تبهکار در ایتالیا برای کلاهبرداری از شرکت های بیمه جهت دریافت غرامت، اقدام به شکستن دست و پا و معلول کردن قربانیان خود می کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۲    
یک نفر بر اثر غرق شدگی در دریا ساعتی پیش جان باخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۰    
مسمومیت دختران در یکی از استخرهای قم، 10 مصدوم بر جای گذاشت که هشت نفر از آنها توسط اورژانس 115 قم به بیمارستان منتقل شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۵    
زمانی که متوجه شدید مصرف سوخت ماشین شما بیشتر از حد معمول شده وزود به زود به پمپ بنزین میروید باید یک سری از نقاط ماشین را بررسی کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۴    
سازمان بدر و گردان های حزب الله عراق در بیانه های جداگانه تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۲    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رأی نمایندگان به خروج وی از این وزارتخانه بر حضور جوانان در دولت برای حل مشکلات ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۰    
یکی از پر اهمیت ترین قطعات چرخ های خودرو و بهتر است بگوییم جلوبندی خودرو ها بلبرینگ آن است که به وجود آمدن ایراد و خرابی در آن می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سرنشینان خودرو شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۲    
مهاجم اسبق استقلال با قراداد دو ساله به تیم فوتبال عجمان امارات پیوست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۵    
دسر فلن انبه (Flan) نوعی دسر سوئدی بسیار خوشمزه است که شبیه کرم کارامل و کاسترد می باشد. دسر فلن انبه مواد لازم کارامل: شکر: یک پیمانه عسل یا شیره افرا: 3 قاشق سوپ خوری آب: یک چهارم پیمان ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۵    
تبلیغات پر رنگ و لعابی که در خصوص شامپو های تقویت کننده و ضد ریزش مو در رسانه ها می بینیم، باعث شده بعضی افراد که حساسیت زیادی نسبت به مو های خود دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۰    
طرز تهیه کیک اسپاگتی در این مطلب آشپزی طرز تهیه کیک اسپاگتی را به شما آموزش داده ایم. آن را تهیه کنید و لذت ببرید. مواد لازم: 300 گرم اسپاگتی 50 گرم گوجه فرنگی گیلاسی 200 گرم اسفناج ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۰    
حزب الله شامگاه چهارشنبه تأکید کرد که هنگامی که گروه تروریستی داعش مناطق گسترده ای از عراق را به اشغال خود درآورد، ایران در کنار این کشور ایستاد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۲    
سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور آماده ضربه زدن به همه اهداف متعلق به دشمنانی است که حاکمیت یمن بر آب های سرزمینی این کشور را نقض کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۰    
کفش های پاشنه بلند مجلسی در طرح ها و رنگ های واقعا شیک و زیبا پشت ویترین فروشگاه های کیف و کفش زنانه با یک دکوراسیون جذاب چیده می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۹    
آیا استفاده از گوشی به هنگام خواب می تواند منجر به نابینایی موقت کاربران شود؟ این سوالی است که خیلی از کاربران تلفن های همراه با نور موبایل با چشم هایمان چه می کند؟آن درگیر هستند اما واقعا تحقیقات در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۷    
با دستور دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج، جلسه کمیته انضباطی این دانشگاه تشکیل و مدرک پایان نامه منتخب شهرداری کرج باطل اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۵    
انتخاب مدل یقه یکی از موارد مهمی است که در خرید یا دوخت مانتو باید به آن توجه کرد، مدل یقه باید متناسب مدل مانتو باشد مثلا برای مانتو رسمی یقه انگلیسی مناسب است و برای مانتو جلوباز یقه آمریکایی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۵    
حلقه ها و انگشتر ها همیشه از اکسسوری های محبوب بانوان بوده اند و حالا ترندی به نام "میدی رینگ" و حتی "ناکل رینگ" که همان انگشتر های بند انگشتی هستند رواج یافته و حلقه های باریک و زیبای متعدد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۱    
ایلام-فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در دهلران خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۰    
روسری سنتی سبکی پرطرفدار از روسری های زنانه است که همانطور از اسمش پیدا است طرح های سنتی ایرانی دارد، روسری های سنتی معمولا قواره بزرگ و نخی هستند که از روی سر لیز نمیخورند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۰    
رسانه های فلسطینی از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یک موضع مقاومت در شمال نوار غزه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : اِن بی سی در گزارشی اعلام کرد: آمریکا قوانین اعطای شهروندی به مهاجران را سخت گیرانه تر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی های سیاسی به مردم دنیا نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۰    
مواد لازم برای دست پیچ مرغ با پوره آووکادو دست پیچ مرغ سینه مرغ 200 گرم برگ اسفناج 60 گرم ترتیلا یا نان گندم کامل 4 عدد آووکادو متوسط 1 عدد هویج بزرگ 1 عدد سس مایونز 1 قاشق سوپ خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۱    
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال 90، چهار نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مواد لازم برای شیرینی ادویه دار آلمانی شیرینی ادویه دار شکر 1 و 1⁄4 فنجان آرد شیرینی پزی 2 و 1⁄4 فنجان فلفل آسیاب شده 1⁄4 قاشق چای خوری دارچین 3⁄4 قاشق چای خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۰    
جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ که با شبکه رادیویی لوین مصاحبه می کرد، در ابتدای سخنان خود مدعی شد که آمریکا از محل اجرای برجام، ضرر کرده است و ترامپ قصد دارد که این ضرر و زیان را جبران نماید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۰    
در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، خط حزب الله به شماره 145 خود رسید. به گزارش خط حزب الله، چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور با رهبر انقلاب دیدار داشتند که یکی از حضار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد به خبر امضای قرارداد ملی پوش ایرانی با تیم لالیگایی اوئسکا واکنش تندی نشان داد و گفت: نمی دانم آنها چه چیزی را امضا می کردند!
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
یکی از مدارکی که در زمان استخدام دولتی، اخذ جواز کسب و پروانه های شغلی و... از متقاضی خواسته می شود، گواهی عدم سوءِپیشینه است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از تداوم ابلاغیه شروع ساعت کاری ادارات استان تهران تا پایان مردادماه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
بر اثر مسمومیت دختران دریکی از استخرهای قم، 10 مصدوم بر جای گذاشت که هشت نفر از آن ها توسط اورژانس 115 قم به بیمارستان منتقل شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
امانت، امین و مال امانی از جمله اصطلاحاتی هستند که به وفور در زندگی روزمره افراد به کار می روند و همه به طور نسبی با معنا و مفهوم این کلمات آشنا هستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۹    
رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی و علاقه مندان به انقلاب گفتند: نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۱    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت 17 مرداد ماه، رسانه ها و خبرنگاران را نمایشگران اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی کشور دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۱    
پاکستان گذرنامه های فرزندان نخست وزیر سابق این کشور را ابطال کرد. به گزارش پرس شیعه به نقل از تایمز آو ایندیا، گذرنامه های حسن و حسین نواز ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۵    
اساسا طرح دعوا در مراجع قضایی یا دفاع در برابر دعاوی مطرح شده، نیازمند آشنایی با قوانین و مقرراتی است که نکات و جزئیات بسیاری دارند و هرگونه ناآگاهی یا کوتاهی ممکن است آثار جبران ناپذیری دربر داشته ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۹    
سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز چهارشنبه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. سرمربی استقلال در آستانه دیدار روز جمعه با تراکتورسازی پاسخگوی اصحاب رسانه بود. بازی با تراکتورسازی؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۲    
جوان 34 ساله اعدامی پس از 6 سال حبس در زندان فارس با رضایت اولیای دم بخشیده شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۹    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۵    
چیکن شویو یک غذای محبوب متعلق به مناطق هاوایی. اغلب با برنج سرو می شود. واژه ی shoyu در زبان ژاپنی به معنای سس سویاست. اجازه دهید مرغ 1 ساعت در مخلوطی از آن بخوابد، البته هر چه بیشتر بهتر. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۵    
راجع به استمنا یا خود ارضایی، در تمام جوامع بشری، ملل و اقوام با فرهنگ های مختلف، بحث بسیار، صورت گرفته است و گستردگی این موضوع، نشان از عالم گیر بودن این مسئله دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۵    
گاهی بیماران از بیان بیماریهای مقاربتی خویش بسیار احساس شرمساری می کنند اما باید این مطلب را بدانند که .... ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۱    
محسن مهاجرانی فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتهامات در پرونده دکل نفتی تبرئه و برای وی قرار منع تعقیب صادر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد شروع زودهنگام بلوغ در دختران می تواند با افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان، بیماری های قلبی، افسردگی و حتی مصرف مواد الکلی همراه باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
قرارداد 3 بازیکن جدید استقلال خوزستان با حضور در هیات فوتبال ثبت شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۴    
جلسه سرپرست و هیئت مدیره استقلال با معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه بودجه برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۲    
سرمربی استقلال مصاف تیمش با تراکتورسازی را دشوار توصیف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۴    
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای رسمی بر مخالفت خود با تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۴    
تهران - ایرنا - آتش سوزی های گسترده در جنوب پرتغال که از پنج روز پیش آغاز شده است، با وجود تلاش های بیش از یکهزار آتش نشان برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۲    
گفته می شود که جادوگر روستایی 83 ساله دختر 13 ساله را ربوده و او را تحت تاثیر روحی قرار داده و معتقد ساخته بود که او یک جن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس حاضر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۶    
تشخیص و درمان بیماری آلزایمر دشوار است، اما در این مطالعه محققان یک روش جدید را برای تشخیص این بیماری یافته اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۵    
حساب بانکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن که به دلیل تحریم ها مسدود شده بود،به تازگی مجددا افتتاح شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۷    
طرز تهیه املت قهوه خانه ای اصل بسیار آسان است، چراکه این غذا در حداقل زمان ممکن با رب گوجه فرنگی پخته می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
براساس پیش بینی کلی طبق نقشه های همدیدی و آینده نگری و براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در استان های ساحلی خزر، برخی نقاط استان های اردبیل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
گروه استان ها – کردستان - فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری 10 میلیارد ریالی در شهرستان بیجار خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰    
همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف 25 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق در همدان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: ایوان دوکه که اخیرا در انتخابات کلمبیا پیروز شد با قول متحد کردن کشور و بهبود وضعیت اقتصادی به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۰    
مساجد تاریخی شیراز بیایید به یکی از کهن ترین شهرهای ایران سری بزنیم. شهری که شهرتی جهانی دارد و بوی بهار نارنج هایش در فصل بهار، آدمی را مست خود می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۰    
بهترین قسمت های هواپیما همانطور که می دانید در یک هواپیما و در هر پرواز، جایگاه های مختلفی برای خرید و رزرو وجود دارد که تنها یک جایگاه برای نشستن نیست بلکه از نظر کیفیت خدمات ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش بینی ما این است که در نیمه دوم سال با ثبات بازار ارز بازار مسکن رونق گیرد گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 3 میلیون و 316 هزار تومان معامله شد و روند قیمت انواع سکه روند صعودی پیدا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۰    
زیباترین جاده های ایران وقتی صحبت از سفر به میان می آید برای خیلی از ما اولین انتخاب سفرهای جاده با ماشین و دل زدن به جاده ها است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۳    
گویا گفت: براساس گزارشی که در رابطه با ابتلای 78 نفر به HIV در روستای درگز منتشر شده است، باید اعلام کرد تعداد موارد ذکر شده صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۵    
سرطان در چند سال اخیر بسیار شیوع پیدا کرده که مهم ترین عامل آن سبک زندگی اشتباه است. در ادامه به مهم ترین عوامل بروز سرطان اشاره می کنیم
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۵    
از مهمترین وظایف مرطوب کننده ها حفظ رطوبت، نرمی و انعطاف پذیری دادن به پوست می باشد. این محصولات همچنین لایه محافظی روی سطح پوست ایجاد نموده و از ایجاد خشکی نیز جلوگیری می نمایند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۹    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3 میلیون و 60 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 259 هزار تومان فروخته می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۷    
بنا به گزارش سازمان بین المللی مهاجرت، در چند ماه گذشته حدود نیم میلیون نفر از افغان های مقیم ایران به افغانستان بازگشته اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۹    
استاد ناصر یمین مردوخی کردستانی، شاعر و روزنامه نگار و پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات ایران بود و دارای شخصیتی والا،شجاع و اندیشمند بود که در تاریخ هفتم خرداد ماه 1397 دار فانی را وداع گفت . ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۲۴    
برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اندروید نسخه 9.0 که با نام اندروید پای شناخته می شود را در بین چندین نسخه اخیر اندروید به عنوان یکی از شاخص ترین نسخه های اندروید می شناسیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۱    
لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری 4 دیدار روز پنج شنبه وارد هفته سوم می شود و در یکی از حساس ترین بازی ها پرسپولیس به مصاف استقلال خوزستان می رود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۳۲    
قرن هاست که مردم از چای های گیاهی و دمنوش ها برای رفع مشکلات گوارشی از جمله تحریک سیستم گوارشی و کاهش یبوست استفاده می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۲:۳۰    
خبرگزاری آریا - علت ایجاد تب در بچه ها در سنین مختلف فرق می کند وقتی دختر 5 ساله شما تب می کند، پیش خودتان چه فکری می کنید؟ لابد فکر می کنید سرماخورده ...