چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۶Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 18 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۵۵    
مواد لازم برای سس پنیر آرد 2 قاشق غذا خوری شیر 1/4 پیمانه پنیر سوئیسی خرد شده 75 گرم پنیر چدار خرد شده 75 گرم پنیر پارمزان رنده شده 2 قاشق غذا خوری پودر سیر 1/4 قاشق چای خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۵۰    
مواد لازم برای کوفته هلوی شیرازی کوفته هلو گوشت چرخ شده 300 گرم هویج یا نرگسی رنده شده 300 گرم تخم مرغ 1 عدد پیاز متوسط رنده شده 1 عدد نمک و زردچوبه به میزان لازم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۵۰    
مواد لازم: زرده تخم مرغ 1 عدد آرد 1/5 پیمانه شیر 1/2 پیمانه سفیده تخم مرغ 1 عدد روغن مایع 1 قاشق غذاخوری وانیل 1/4 قاشق چای خوری بیکینگ پودر 1 قاشق چای خوری مواد داخل شیرینی: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۵    
جزئیات این جایزه هنوز اعلام نشده، اما در شبکه های اجتماعی نسبت به این خبر واکنش های منفی زیادی وجود داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۰    
هیچکس به اندازه تازه عروس خانم های ایرانی دغدغه لباس پوشیدن و ست کردن آن را ندارد، خانم ها بعد از ازدواج بیشتر از قبل به سبک و مدل لباس هایشان اهمیت میدهند و برایشان مهم است که خوشتیپ و شیک پوش باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۰    
به گزارش خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی وزارت خارجه در بیانیه ای که از شبکه تلویزیونی دولتی پخش شد گفت: کره شمالی هنوز حاضر است توافق هایی را که در دیدار تاریخی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۰    
پوشیدن لباس قرمز جذاب است، اما درست پوشیدن و ست کردن لباس قرمز هم مانند ترند های دیگر نیاز به دانش دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۴۰    
سال ها پیش طبق بررسی هایی که انجام شده بود، این ایده مطرح گردید که می توان با استفاده از داروهای کاهنده کلسترول، به مبارزه با التهاب قلب که در نهایت منجر به بیماری قلبی می شود، پرداخت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۷    
تهران - ایرنا - مایکل مور فیلمساز آمریکایی در مستند جدید خود دونالد ترامپ را آخرین رئیس جمهوری ایالات متحده نامید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۷    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان با عصبانیت به سمت رختکن رفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
دستبند های چرم با پلاک اسم مانند تصویر زیر هستند و اسم افراد روی آن ها وصل شده است، برخی از آقایان به جای اسم خودشان دستبند های چرم که اسم خدا روی آن ها وجود دارد را انتخاب میکنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در بین مردان زیر 40 سال است. در بین افراد بالای 40 سال هم این مشکل وجود دارد ولی اختلال شماره یک نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
اولین باری که عادت ماهانه شما شروع شد چه حالی داشتید؟ گریه کردید؟ ترسیدید؟ شوکه شدید؟ شروع پریود می تواند کمی عجیب باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
پژوهش جدیدی می گوید بدن مردان، به رژیم کم-کالری غذایی، بهتر از بدن زنان واکنش نشان می دهد. بر اساس پژوهشی که در دانمارک روی دو هزار نفر که در معرض خطر دیابت قرار دارند صورت گرفت، مردان به طرق مختلف ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۵    
سوره بقره در مدینه نازل شده و 286 آیه دارد. علت نامگذاری این سوره به بقره داستانی است در مورد گاو بنی اسرائیل که در آیات 67 تا 73 آمده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۴    
گفتگوی صمیمانه، آرام و منطقی به جای مشاجره در زمان اختلاف می تواند کمک بزرگی در حفظ آرامش زوجین داشته باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۱    
احمدی نژاد خواستار کناره گیری روحانی شد. به گزارش اقتصادآنلاین ، کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد (رئیس جمهوری سابق) نوشت: احمدی نژاد با انتشار پیام ویدیویی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
جواهرات زنانه مدل های متنوع و خاصی دارند که یکی از خاص ترین مدل های آن ها جواهرات سنگی هستند، جواهراتی شیک برگرفته از زیباترین سنگ ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان، در پیامی ویدیویی خواستار استعفای حسن روحانی و رئیسان قوه مقننه و قضاییه شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
هورمون کورتیزول که بعنوان هورمون استرس نیز شناخته شده، در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز مناسب قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۴    
آمبولانسی که با باشگاه سایپا قرارداد داشت حاضر به انتقال مهاجم مصدوم تیم به بیمارستان نشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۰    
کفش خود را با پاشنه ی استاندارد انتخاب کنید یعنی زمانی که با آن کفش راه می روید نباید تعادل شما به هم بخورد پس کفشی با پاشنه ی خیلی بلند نخرید. پاشنه های یکدست برای پیشگیری از کمردرد مناسب تر هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۵    
هر روز سر یک بی نظمی با کودکمان مشکل داریم. از مدرسه که به خانه می گردد.هیچ لزومی نمی بیند که وسایل خود را در کناری از اتاق یا در جایی مشخص بگذارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۰    
اگر قصد باردارشدن دارید، باردار هستید و یا به تازگی تازه صاحب نوزاد شده اید و دوست دارید مغز فرزندتان بهترین رشد ممکن را داشته باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۰    
نوزادی که مبتلا به کولیک یا قولنج است، در اغلب موارد موقع خاصی از روز شروع به گریه و بی تابی می کند که معمولا در اواخر بعدازظهر و یا شب است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۰    
احتمال دارد شما بدلیل اینکه از اندازه قد خود ناراضی هستید مبادرت به خواندن این مقاله نموده اید. دلخور نشوید؛ من خودم هم دوست داشتم چند سانتی قدم بلندتر بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۶    
صلیب سرخ اعلام کرد که بیشتر قربانیان حمله ائتلاف متجاوز سعودی به صعده کمتر از 15 سال سن دارند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
پخت برنج با کیفیت خوب از اصلی ترین پایه های آشپزی ایرانی هاست پس باید روش صحیح پخت برنج و فوت و فن های آن را بدانیم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۰    
تعویض پوشک بچه و حمام بردن او از جمله کارهایی است که هر پدر و مادر برای حفظ سلامت عمومی نوزاد و کودک نوپا انجام می دهند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مطمئن باشید در نیم فصل دوم بهترین نساجی را خواهید دید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۰    
1) فرزندان تان را بدون قید و شرط دوست داشته باشید و آن ها را مطمئن کنید که بدون در نظر گرفتن نوع عملکردشان، دوست شان دارید. هیچ گاه محبت و عشق تان را مشروط به موفقیت آن ها نکنید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۹    
قائمشهر - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بازی با تیم نساجی مازندران را در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال جذاب و خیلی خوب توصیف کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید بگویم که مصاحبه روز گذشته من علیه وزیر رفاه بود نه وزیر آموزش و پرورش.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی در کشور کافی است، گفت: مردم نگران نباشند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۲    
بانک ورزش - تیم های فوتبال نساجی و پارس جنوبی به تساوی رضایت دادند. تیم های سایپا و ذوب آهن نیز بدون گل هفته سوم را پشت سر گذاشتند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۶    
دبیر شورای امنیت ارمنستان روز پنجشنبه از قصد نخست وزیر جدید این کشور برای سفر به تهران در آینده نزدیک خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: بازی پربرخورد دو تیم روی زمین توسط بازیکنان و البته روی سکوها بین هواداران در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۵    
همبرگر مرغ خانگی را می توان با استفاده از گوشت مرغ چرخ کرده و یا به صورت تکه ای درست و به عنوان نوعی ساندویچ گرم با سبزیجاتی نظیر گوجه فرنگی، کاهو خیار شور میل کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس که دو دیدار ابتدایی خود در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشته بود در سومین دیدار برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۵    
سید حسین یحیی زاده رئیس مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان میلاد و دبیر علمی اجرایی بخش آنکولوژی چهارمین سمینار تومور های سر و گردن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۰    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به حمله جنگنده های ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان قرآنی یمن، این اقدام را ادامه جنایت های رژیم وهابی سعودی خواند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۵    
و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف میزبان یعنی لبنان رفت و به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۵    
سال های گذشته تیشرت های بلند را فقط خوانندگان هیپ هاپ میپوشیدند و این سبک لباس پوشیدن آن ها برای همه عجیب بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوی اسلامی ایران: در شرایطی که دنیای سیاست با واژه صلح و دوستی بیگانه است، دریادلان و نظامیان شجاع در این رقابت ها این واژه ها را به دنیا مخابره کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۲    
تهران – ایرنا – وزارت خارجه فرانسه روز پنجشنبه در بیانیه ای شدت گرفتن درگیری ها در غزه را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۲    
حزب الله لبنان حمله ائتلاف متجاوز سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در صعده را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۹    
سخنگوی دولت عراق روز پنج شنبه اعلام کرد که به دلیل تحریم های جدید آمریکا، کشورش مجبور است تا به استفاده از دلار در مراودات تجاری با ایران پایان دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۵    
در این جا با 7 عاملی که سبب می شود دستان تان پیر به نظر برسند و چگونگی معکوس کردن این روند، آشنا خواهید شد. جوان سازی پوست دست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
یک روزنامه انگلیسی در سرمقاله خود به مناقشات اخیر میان عربستان سعودی و کانادا اشاره کرد و نوشت که اروپا باید در مقابل عربستان بایستد و یادآوری کند که این اقدامات بدون هزینه نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
یکی از ماموران یگان ویژه در ورزشگاه غدیر اهواز دچار مصدومیت شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
یکی از دلایل ریزش موی سرگرمای هواست که با انجام راهکار هایی ساده می توان مانع از این ریزش غیرعادی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
علاوه بر نکاتی که در انتخاب یک کفش مناسب از جنبه حفظ سلامتی باید در نظر گرفت انتخاب یک مدل مناسب بخشی از راز شیک پوشی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۵    
قلب قرآن به سورة یس اطلاق می شود، زیرا پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله می فرماید: برای هر چیزی قلبی است و قلب قرآن سورة یس است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۳    
به گزارش پارسینه ، حیدر عبادی می گوید هرچند با تحریم های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما دولتش ناچار است آن ها را اجرایی کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۳    
اکثر خانم ها هنگامی که صبح ها از خواب بیدار می شوند از ظاهر خودشان راضی نیستند. برای همین هنگامی که به سفر می روند و یا شب را در منزل اقوام خودشان سپری می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۳    
بر اساس تحقیقات انجام شده انواع مواد آرایشی، حدود هشت هزار ماده و ترکیبات مختلف را بوجود می آورد که حدود یک سوم آن ها دارای مواد شیمیایی هستند. مصرف این مواد مسلما بدون عارضه نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۵    
واقعیت این است که یک روز بالاخره چین و چروک های دور چشم ظاهر می شوند. پس از سی سالگی و با افزایش سن دور از انتظار نیست که حالت چشم هایتان تغییر کند و چین های ریزی اطراف آن ظاهر شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۵    
رنگ زرد با خود احساسی از شادی، لذت و امید می آورد و وقتی به مصرف غذاهای زرد رنگ می رسید می توانید امیدوار باشید که بدن در کنار ذهن و روح در بهترین حالت ممکن قرار خواهند گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۱    
شرایط ترخیص کالاهای ممنوعه ای که قبل از ممنوعیت واردات، به گمرک وارد و یا ثبت سفارش شده اند، اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۵    
به هیچ وجه نگران نباشید، این یک بیماری یا یک مشکل همیشگی نیست. با چند توصیۀ خوب، موهایتان انعطاف و درخشندگی شان را بازمی یابند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۴    
باشگاه فولام انگلیس در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات، موفق به جذب دو بازیکن جدید شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۲    
یک دانشگاه پزشکی در ژاپن با کسر نمره قبولی زنان شرکت کننده در امتحان ورودی و اضافه کردن به نمره شرکت کنندگان مرد، تعداد ورودی زنان را برای حداقل دوازده سال گذشته کاهش داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۵    
خاصیت حل لخته برای ترکیب اوژندل و وجود این ترکیب در دارچین، وجود ترکیب کومارینی در گیاه و خاصیت افزایش جریان خون محیطی توسط دارچین میتواند دلایل وجود خاصیت فیبروینولیتیک در این گیاه باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۰    
توت فرنگی آناناسی، پاینبری یا آناناس ردبری برای نخستین بار در آلمان عرضه و وارد بازار شد. این میوه به ظاهر شبیه توت فرنگی بوده، اما مزه آن به آناناس نزدیک است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۵    
مواد لازم برای سوپ ذرت کنسرو ذرت:2 قوطی، 800 گرم روغن مایع:4 قاشق غذاخوری پیاز سفید متوسط:یک عدد، نگینی شده سیر:2 حبه، رنده شده فلفل سفید:یک قاشق غذاخوری (اختیاری) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۸    
در دیدار معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه روند همکاری های دو کشور در مبارزه با گروه های تروریستی به ویژه داعش در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۳    
مهرزاد عنوان بهترین ورزشکار معلول جهان را به خودش اختصاص داد.مهرزاد عضو تیم والیبال نشسته ایران است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۰    
مدیر کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: 105 هزار تن کاغذ با هماهنگی وزارت صمت و بانک مرکزی بزودی از گمرک کشور ترخیص می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۲    
آنکارا ایرنا 208 عضو گروه گولن با دستور دادستان کل ترکیه در شهرهای مختلف این کشور به اتهام همکاری با گروه های غیرقانونی و تروریستی طی هفته گذشته بازداشت شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۰    
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: شهادت شهیدانی همچون سید عارف حسین حسینی نمونه بارز تروریسم آمریکایی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۹    
ماموران ورزشگاه غدیر اهواز هنگام دیدن بیرانوند واکنش جالب و عجیبی نشان دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۵    
رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت تقویت روابط دو کشور همسایه ایران و عراق تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۵    
در جلسه ستاد اقتصادی دولت که روز پنج شنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، وزیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان، بسته های تأمین، توزیع و نظارت کالاهای اساسی و دارو را ارائه کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۵    
دانشمندان "دانشگاه دیکن" استرالیا به منظور استفاده مفید از برخی زباله های عظیم تولیدشده توسط صنعت مد روش جدیدی را توسعه داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۴    
تردمیل یکی از وسیله سورزشی است که امروزه در بسیاری از خانه ها وجود دارد، در این مطلب بیشتر در مورد مزیت های تردمیل صحبت می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۷    
پارک جنگلی چالدره در تنکابن اسم شمال که می آید دریا و جنگل در نظرمان تداعی می شود، استان مازندران با وجود دریا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۶    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 4 میلیون و 165 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 303 هزار تومان فروخته می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۷    
عکاسی خلاقانه در سفر عکاسی یکی از روش های ثبت خاطرات در سفر است. زمانی که شما از جایی به جای دیگری می روید، فرصت آن را دارید که لحظات خاص، جاذبه های دوست داشتنی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۰    
اقوامی در قیامت بدون حساب وارد بهشت می شوند، یعنی اصلاً پرونده ای پیش پروردگار ندارند، چون در قیامت همه می فهمند که آنها عین نور هستند و عین نور یک حقیقت اند؛ یعنی عمل، اخلاق، رفتار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: امیدواریم رییس کل جدید بانک مرکزی بتواند تقاضاها برای حفظ ارزش دارایی را از بازار خارج کند، زیرا اگر تنها تقاضای اقتصادی در بازار باشد، نرخ ارز متعادل خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۰    
می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلو. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب ، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۳    
زود انزالی در مردان یک مسئله نگران کننده است که خوشبختانه قابل درمان می باشد، در ابن مطلب به مهم ترین علل زود انزالی و روش هایی برای درمان آن اشاره می شود
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۶    
سلامت نیوز : زمانی که در کار خود با چالش مواجه می شوید، شاید احساس کنید که کنترل احساسات و افکار خود را از دست داده اید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۷    
معرفی موزه آب یزد | Yazd Water Museum یزد یکی از شهرهای تاریخی ایران است که قدمت جاذبه های آن سبب شده این شهر جزء اولین شهر تاریخی خشتی ایران و دومین شهر تاریخی جهان قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۱    
ساک حاملگی یکی از اولین نشانه های بارداری است که می تواند در سونوگرافی واژینال و شکمی دیده شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۷    
مقیم/ در حالی که موج سفرهای تفریحی، مهاجرت و سرمایه گذاری ایرانیان در کشور گرجستان با شیب تندی رو به گسترش است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
کله پاچه از نظر طب سنتی غذایی بسیار سنگین، پرانرژی و حاوی پروتئین، کلسترول و ویتامین بالاست؛ طبع کله (مغز) سرد و تر و پاچه سرد و خشک است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
وب سایت دونفره: آیس کافی به طرفداران قهوه در فصل تابستون پیشنهاد میشه چون در این فصل به دلیل گرمی هوا، نوشیدن قهوه داغ برای کسانی که عادت به مصرف روزانه قهوه دارند، میتواند کمی آزاردهنده باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز پنجشنبه؛ 18 مردادماه پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
وب سایت روزیاتو: داشتن موهای خوش حالت، پر پشت، براق و بلند رویا نیست و شما می توانید علاوه بر تغذیه درست، با ساخت ماسک هایی که سبب تقویت هر چه بیشتر موها می شوند، به زیبایی ظاهری خود بیفزایید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در آرامش اعصاب و فشار خون عصبی موثر دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
برخی مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی سرشار از ویتامین E می توانند خطر پیشرفت انحطاط ماکولای مرتبط با افزایش سن را کاهش دهند، و همچنین ممکن است از آب مروارید مرتبط با افزایش سن پیشگیری کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
سیناپرس: تحقیقات جدید پژوهشگران نشان می دهند که سویا منبع خوبی از ویتامین دی و کلسیم است که می تواند برای استحکام استخوان های زنان پیش و پس از دوره یائسگی مفید باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
جنبش #MeToo در سال 2017 در آمریکا سر و صدای زیادی به راه انداخت. این جنبش در ابتدا در سال 2006 توسط زنی شروع شد که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
به تازگی یک محصول جدید تحت عنوان عصای سفید هوشمند با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی به نابینایان این امکان را می دهد تا بتوانند چهره افراد را تشخیص دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
الواح هخامنشی ازجمله میراث فرهنگی و گنجینه ایران باستان است که بیش از 8 دهه از توقیف آن در آمریکا می گذرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۵:۲۱    
بررسی ها نشان می دهد کربوهیدرات های سبوس دار بهترین گزینه برای حفظ سلامت دهان و دندان ها هستند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۱۶    
خبرگزاری آریا - صبر فضیلت مهمی برای کودکان و بزرگسالان است اکثر والدین به این نکته اذعان دارند که امکان ندارد، کودکان، صبر و شکیبایی داشته باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۷    
مجلس یک وزیر کابینه را از کار برکنار کرد و حالا باید منتظر بود و دید که کابینه دوازدهم چگونه تکمیل خواهد شد.