چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۲:۳۳Aug 2018 15

خبرهای پارسینه 20 مرداد 1397 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1396 پارسینه 31 فروردین 1397 پارسینه 31 اردیبهشت 1397 پارسینه 31 خرداد 1397 پارسینه 31 تیر 1397 پارسینه 1 مرداد 1397 پارسینه 2 مرداد 1397 پارسینه 3 مرداد 1397 پارسینه 4 مرداد 1397 پارسینه 5 مرداد 1397 پارسینه 6 مرداد 1397 پارسینه 7 مرداد 1397 پارسینه 8 مرداد 1397 پارسینه 9 مرداد 1397 پارسینه 10 مرداد 1397 پارسینه 11 مرداد 1397 پارسینه 12 مرداد 1397 پارسینه 13 مرداد 1397 پارسینه 14 مرداد 1397 پارسینه 15 مرداد 1397 پارسینه 16 مرداد 1397 پارسینه 17 مرداد 1397 پارسینه 18 مرداد 1397 پارسینه 19 مرداد 1397 پارسینه 20 مرداد 1397 پارسینه 21 مرداد 1397 پارسینه 22 مرداد 1397 پارسینه 23 مرداد 1397 پارسینه 24 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
مواد لازم برای تهیه کوفته: گوشت 450 گرم سیب زمینی درشت 1 عدد قارچ کلاهک بسته 10 عدد رب گوجه فرنگی 1 الی 2 قاشق غذا خوری آبلیمو 2 الی 3 قاشق غذا خوری روغن زیتون 2 قاشق غذا خوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
مواد لازم: گل گاوزبان 2 قاشق غذاخوری سنبل الطیب 1 قاشق غذاخوری آب جوش 2 لیوان طرز تهیه: ابتدا گل گاوزبان را با سنبل الطیب داخل یک قوری چینی بریزید سپس آب جوش را به آن اضافه کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
آووکادو فقط به درد عکسهای زیبا در اینستاگرام نمی خورد بلکه برای قدرت جنسی هم مفید است. آووکادو را با شکلات مخلوط کنید تا یک تقویت کننده سالم برای سرگرم کردنتان داشته باشید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
مواد لازم زمان آماده سازی: 20 دقیقه زمان پخت: 80 دقیقه 100 دقیقه قارچ 28 گرم آب1٫5 فنجان روغن زیتون4 قاشق چایخوری تره فرنگی1 عدد برنج قهوه ای1 فنجان سیر2 حبه آویشن1 قاشق غذاخوری ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
حق اشتغال زنان هم در اسلام و هم در قانون اساسی و قوانین عادی برای زنان محترم شمرده شده است. در اصل 28 قانون اساسی با تعبیر هر کس ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
زمانی که صحبت از سلامت دندان ها به میان می آید، بیشتر افراد به آنچه که برای پیشگیری از پوسیدگی دندان مفید است فکر می کنند، در حالی که توجه به لثه ها نیز در این راستا حائز اهمیت می باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
محققان متوجه شدند کودکانی که دارای خواب منظم هستند در یادگیری زبان، خواندن و حل مسائل ریاضی نسبت به کودکانی که در ساعات متفاوتی به رخت خواب می روند موفق تر هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
آیا می دانید که از طریقمیوه ها می توان شخصیت آدم ها را شناسایی کرد .آیامی دانید که می توانید از روی میوه های انتخاب شده شخصیت آدم ها را شناسایی کنید و براساس میوه های موردنظر بگویید که شرایط روحی و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
امضا عبارت است از هر علامتی که مطابق عرف و عادت مسلم هر کشوری، معرف هویت شخص یا اشخاصی است که در زیر نوشته گذاشته می شود و اینجاست که اصل استقلال امضا ها در جهت حمایت از دارنده باحسن نیت سند تجاری چک ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
افشای اسرار دیگران از نظر اخلاقی، امری زشت و نکوهیده است، به ویژه از سوی افرادی مانند پزشکان و وکلا که جامعه برای شغل و مقام اجتماعی آنها، حرمت خاصی قائل است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
راهنمای رصد ستاره ها در کویر ابوزیدآباد دیدن ستاره ها در آسمان کویر، آن قدر زیبا و فراموش نشدنی است که باید حتما در برنامه سفر خود بگنجانید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
پارسینه: آب زغال اخته یکی از نوشیدنی های خوشمزه تابستانی است که خواص درمانی بسیاری دارد. برخی مطالعات بیان می کند که آب زغال اخته از عفونت ها پیشگیری نموده و از شدت بیماری های مزمن می کاهد و همچنین ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۱    
پلیس نیومکزیکو مرد میانسالی را به خاطر نبستن کمربند ایمنی متوقف می کند و پس از مواجهه با مقاومت وی در برابر ارائه اوراق هویت، شیشه را شکسته و راننده را بیرون می کشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۰    
ساری - ایرنا - آتش سوزی اراضی حاشیه تالاب میانکاله که پس از یک بار مهار کردن دوباره شعله ور شده بود ، سرانجام شنبه شب با کمک باران رحمت الهی و تلاش امدادگران خاموش شد .
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۴۸    
سایت انگلیسی گل نسبت به اولین حضور علیرضا جهانبخش در تیم فوتبال برایتون در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۵    
بعد جدای اینیستا مسی کاپیتان اول بارسا شد.این خبر دیروز به صورت رسمی اعلام شد و امروز کاپیتان اول تا چهارم آبی اناری ها معرفی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۸    
درگیری مسلحانه بین نیرو های امنیتی اردن با افراد مسلح در یکی از شهر های این کشور منجر به کشته و زخمی شدن 17 نفر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۷    
تهران - ایرنا - عربستان سعودی فردا یکشنبه را نخستین روز ماه ذی الحجه اعلام کرد که بر این است، 10 ذی الحجه 30 مرداد عید قربان خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۶    
آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاحدید کادرفنی از رقابت با نماینده کره جنوبی انصراف داد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۶    
ساعت 24- حریف آسیایی پرسپولیس برد پرگل دیگری را در هفته دوم لیگ ستارگان قطر بدست آورد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۳    
الحاجی گرو به شدت تحت تاثیر حضور پرشور هواداران استقلال قرار گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۵    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه 21 روز قبل هم، پروتکل اثرات فرامرزی زیست محیطی ( EIA) امضا شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۵    
مواد لازم زمان آماده سازی: 30 دقیقه زمان پخت: 30 دقیقه 60 دقیقه اسپاگتی گندم500 گرم روغن زیتون2 قاشق چایخوی پیاز بزرگ1 عدد هویج بزرگ1 عدد ساقه کرفس1 عدد سیر4 حبه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۵    
از آنجایی که هم پدر و هم مادر هر دو سخت گرفتار و مشغول کار می باشند، به علت کمبود وقت، سعی می کنند با تهیه انواع غذا های آماده و یا فست فود ها گرسنگی کودکان خود را برطرف نمایند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۰    
برای شناسایی و مقابله با دزدان انرژی با ما همراه باشید. کار سختی نیست فقط کافی است در رژیم و عادت های غذایی تان تغییراتی ایجاد کنید. خواهید دید که احساس سرزندگی و شادابی خواهید داشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
واقعیت این است که شکمو بودن، استرس و یا کمبود زمان ما را وادار می کند که در حین گرسنگی به سراغ مواد غذایی نامناسب برویم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
همه ی ما کمابیش در زندگی ضعف هایی داریم که ما را آسیب پذیر می کنند. در حوزه ی تغذیه نیز این ضعف ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
حتی اگر سینوزیت (عفونت سینوس) در شما تشخیص داده شود، سردرد شما ممکن است هیچ ارتباطی با سینوس ها نداشته باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
چند سال است که دچار حساسیت فصلی هستم و خیلی عطسه می کنم و آبریزش شدید و گوش درد و تورم و خارش چشم دارم. لطفا بفرمایید برای درمان حساسیتم چه کار هایی لازم است انجام دهم؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از اسپوتنیک، گزارش ها حاکی است بر اثر تیراندازی در ایالت کلرادوی آمریکا یک زن کشته شد و چندین نفر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
وقتی فیلمنامه نویس بی سواد وکیل مدافع مفسدان اقتصادی می شود یک فیلم نامه نویس از تیترهای کیهان درباره لزوم اعدام مفسدان اقتصادی و تهدید انصارالله یمن به مقابله به مثل با آل سعود و رژیم امارات ابراز ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
اگر چه بروز علایم پیری اجتناب ناپذیر ایت ولی بسیاری از زنان میدانندکه باتمرین عادت هایی خاص می توانند روند پیری را به تاخیر بندازند و مدت زمانی طولانی تر پوستشان را جوان نگه دارند
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۹    
بر طرف کردن بوی بد دهان و نفس بد بو و معاینه کامل دهان و دندان و حذف عامل اصلی این مشکل در دهان با تکنولوژی لیزر دندانپزشکی در ایران: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۹    
سینوزیت برای اینکه فرآیند تنفس به طور طبیعی شکل بگیرد، باید عمل دم و بازدم را انجام داد. با این حال گاهی ترشحات زیاد مجاری تنفسی، امکان انجام عمل را به صورت عادی سلب می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۷    
عدم تمایل لوکا مودریچ به جنجالی شدن ماجرا، انتقال او به اینتر را تقریبا منتفی کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۶    
یک رستوران در آبادان که یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می رفت ساعتی پیش دچار حریق شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۰    
در حالیکه مزایای خوردن آووکادو برای سلامتی به خوبی شناخته شده است، مطالعات جدید به طور متمرکز نشان می دهد که روغن آووکادو به دلیل داشتن ترکیباتی از ویتامین ها ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۷    
با خروج آمریکا از برجام، شرکت فرانسوی توتال که رهبر کنسرسیومی متشکل از شرکت چینی CNPC و شرکت ایرانی پتروپارس در توسعه فاز 11 پارس جنوبی بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۵    
زن و شوهر باید از لحاظ جسمی به هم متصل باشند و این امر با لمس کردن روزانه میسر می شود. کارشناسان معتقدند لمس کردن حتی با بزرگ شدن فرزندان نیز نباید در زن و شوهر کم شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۲    
روز هایی که مردم ایران داغدار جنایات گروهک ریگی در کشور بودند؛ روز هایی که حجم نفرت مردم از توحش دارودسته ریگی به اوج رسیده بود و فقط همان عاشورای تاسوکی کافی بود که کسی ننگ حمایت از ریگی را تاب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی ایستگاه مترو در این استان خبر داد و گفت: این حادثه ارتباطی با مترو ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۰    
دوست دارید همیشه عنصری از طبیعت را همراه خود داشته باشید؟ زیورآلاتی که با به کار گیری گل ها و گیاهان طبیعی ساخته شده اند این آرزوی شما را براورده می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خوراک عدس با رویه سیب زمینی مخلوطی خوشمزه از عدس قرمز، پنیر توفو و سبزیجات که با لایه ای از پوره ی سیب زمینی برشته پخته می شوند و غذایی کاملاً سالم را تشکیل می دهند. مدت زمان طبخ: 100 دقیقه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۰    
آیا می دانستید زنبور ها و عسل نماد عشق، خانواده، شیرینی، لذت و خوش شانسی هستند؟ باالهام از این حشرات زحمتکش کوچک و رنگ طلایی فاخر عسل جواهرات لانه زنبوری دست ساز زیبایی طراحی شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۰    
مواد اولیه: گوشت فیله گوساله:400 گرم پیاز: 2 عدد کوچک خیار: 260 گرم گوجه فرنگی مینیاتوری: 250 گرم فلفل چیلی بدون تخم و خردکرده:1 عدددرشت ریحان خردکرده: یک چهارم پیمانه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۰    
همه ی ما بارها از زبان متخصصان پوست شنیده ایم که باید برای محافظت از پوست صورتمان در فصل تابستان از کرم های ضدآفتاب کمک بگیریم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۵    
لوستر یک وسیله کاربردی است که در هر منزلی یافت می شود. امروزه با تنوع مدل و طرح های لوسترها، این وسلیله علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه زیبایی نیز پیدا کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۵    
مواد اولیه: فیله مرغ 1 تکه برگ جعفری تازه 1 مشت روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری لیمو ترش 1/2 عدد نمک به میزان لازم بادام 50 گرم روش تهیه: ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
شوخی های ناهنجار همچنان در برنامه خندوانه ادامه دارد!
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۷    
امروزه کیک حرف اول را در تولد می زند به همین دلیل هم تزیین آن اهمیت بسیار زیادی دارد، تفاوتی نمی کند که تولد پسر باشد یا دختر کیک باید به خوبی تزیین شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۴    
بهشهر - 500 هکتار از ذخیره گاه زیست کره میانکاله طی 24 ساعت گذشته در آتش سوخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۰    
برای تقویت بینایی دریافت مواد مغذی زیر توصیه می شود: 1- آنتی اکسیدان ها آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که با خنثی کردن " رادیکال های آزاد " مانع اثر مخرب آنها بر سلول های بدن می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۰    
ورزش گرچه ورزش نکردن یک اشتباه و در واقع خیانت بزرگ در حق سلامت جسم و روان است، اما ورزش غیراصولی نیز اشتباهی دیگر است که عوارض منفی آنچه بسا بزرگ تر و غیرقابل جبران تر نیز باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۰    
مدیر یک پارک تاریخی در فرانسه اعلام کرد از هفته آینده 6 کلاغ که به طور ویژه برای جمع آوری زباله در ازای دریافت غذا تربیت شده اند، کار خود را در این پارک آغاز خواهند کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۰    
از بدو تولد تا زمانی که بزرگ می شویم نسبت به والدین، همسر، فرزندان و سایر اعضای خانواده خود دلبستگی یا وابستگی هایی داریم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۰    
زد و خورد پلیس با معترضان دولتی در رومانی، چهره پایتخت این کشور را امنیتی و ده ها نفر را روانه بیمارستان ها کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۰    
برای اینکه پوست خوبی داشته باشیم و چین و چروک پوست را به تعویق بیاندازیم و همچنین دچار ریزش مو نشویم از چه رژیم غذایی می بایست پیروی کنیم؟ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۰    
الغرافه در شبی که مهدی طارمی پنالتی گرفت، توانست با نتیجه دو بر یک تیم السیلیه را شکست دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۵    
تیم فوتبال برایتون علیرغم بهره مندی از ستاره ایرانی خود برابر واتفورد شکست خورد. به گزارش مدال، در یکی از مسابقات هفته اول لیگ برتر انگلیس تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را در ابتدای مسابقه روی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۰    
به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در نامه های جداگانه به رییس سازمان جهانی بهداشت، وزرای بهداشت کشورهای اسلامی و رییس اجرایی یونیسف نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و خواستار واکنش جامعه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۸    
برخی از هواداران تیم پرسپولیس در زمان خروج کاپیتان این تیم از ورزشگاه شهید کاظمی بابت اتفاقات رخ داده از او عذرخواهی کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۷    
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه تاکید کردند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد و در مورد اتقان احکام دادگاهها دقت لازم توصیه شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرعامل آتش نشانی شهرکرد گفت: حریق مهیب و گسترده انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فرا گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۷    
وزیر خارجه ایران با اعلام خبر امضای کنوانسیون رژیم حقوقی خزر و 6 موافقتنامه در اجلاس آکتائو گفت: در این کنوانسیون تحدید حدود بستر و زیر بستر و تعیین خطوط مبدا و شیوه های آن انجام نشده و به موافقتنامه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۱    
در مطلب حاضر نویسنده با نقل و شرح احادیثی حکیمانه از امام جواد (ع)، گوشه ای از سبک زندگی آن حضرت را برای الگو برداری شیعیان تبیین کرده است. *** ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۴    
رفتگر بازنشسته ای که پول می گرفت و ضامن می شد، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار عصرایران ، با پیگیری های دادسرای ارشاد تهران، رفتگر بازنشسته ای که با دریافت پول ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۱    
دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران به یکی از مسئولان پرسپولیس پیغام داده بود که اگر در اهواز در ترکیب اصلی نباشد به خرم آباد سفر می کند و می رود!
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۹    
آی اسپورت – 3 هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران می گذرد. چند روز قبل از شروع این مسابقات امتیاز باشگاه گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی واگذار شد و مسئولان باشگاه اعلام کردند که این تیم در لیگ برتر ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۰    
نماینده ی مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس می تواند در راس امور باشد در عین حال گفت: بعضی از افراد چنین رویکردی را بر نمی تابند و نمی خواهند این مهم حادث شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۸    
اینستاگرام، شبکه اجتماعی هم رسانی عکس و ویدیو با بیش از یک میلیارد کاربر فعال (آمار تیرماه 97) است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۲    
به گزارش جماران، سید عباس صالحی در حساب توییتری خود نوشت: دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می کند. شغل ثابت ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
در حالی که سه هفته از رقابت های لیگ برتر می گذرد، تلفات بازی های لیگ برتر از تعداد گل های این رقابت ها بیشتر شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۸    
وندال ها یا تخریب گرها به طبقه یا منطقه خاصی از اجتماع یا منطقه خاصی از شهر تعلق ندارند و تنها در محدوده مشخصی از شهر به خرابکاری نمی پردازند و فرد خرابکار برای انجام فعالیت نابه هنجار خود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۲    
کاروانسراهای اطراف تهران سفر کردن از گذشته هایی دور در زندگی ما ایرانی ها جایگاه قابل توجهی داشته است. شاید به همین خاطر است که کاروانسراهای بسیاری را بر سر راه شهرهای بزرگ کشورمان احداث کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزرای خارجه پنج کشور ساحلی دریای خزر امروز گرد هم می آیند که متن کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر را آماده کنند تا فردا به امضای پنج رئیس جمهور برسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری 97 تا ساعت 24 روز دوشنبه 22 مرداد ماه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۷    
بیمه پارسیان در خصوص افزایش ارزش اموال بیمه شده اطلاعیه صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۰    
هر چیزی را که تاکنون درباره صفحه کلیدها شنیده بودید را فراموش کنید. محققان موفق به توسعه یک صفحه کلید هوشمند پوشیدنی به نام "تپ"(Tap) شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۱    
یک قلاده خرس قهوه ای با گلوله تفنگ شکاری از پای در آمد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۳    
به ظاهر کوچک اکسسوری ها نگاه نکنید، همین کوچک های دوست داشتنی در تغییر دادن استایل نقش بزرگی ایفا می کنند؛ به شرطی که دقیقا بدانید چه مدل اکسسوری به شما می آید و کدام برعکس عمل می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۳    
شنبه 20 مرداد 1397, 13:43 تصویری از دو جوان فلسطینی که برای آخرین بار با پیکر برادر شهیدشان دیدار می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۴    
سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تا این تیم خوب نتیجه می گیرد، یک نفر می آید و همه چیز را به هم می ریزد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت از عموم مردم درخواست کرد چنانچه تخلفی در هر یک از بخشهای این وزارتخانه مشاهده کردند از طریق سامانه 124 به این مرکز اعلام کنند .
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲    
پیک مصرف برق کشور در شب گذشته در محدوده 50 هزار مگاوات گزارش شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۶    
نام شش نوع آدامس قاچاق و مضر اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۳    
علم ژنتیک هر روز به کشفیات جالبی درباره ی ویژگی های ژنتیکی انسان دست پیدا می کند. خصوصیات ظاهری و رفتاری ما تنها چیزهایی نیستند که از والدین خود به ارث برده ایم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۷    
در یک اقدام غافلگیر کننده و پس از 12 سال پوشیدن حجاب و کناره گیری از دنیای بازیگری، بازیگر مصری حلا شیحا اعلام کرد که قصد دارد دوباره به دنیای بازیگری قدم بگذارد اما بدون حجاب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۱    
متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه اضطراب عمل جراحی و مشکلات هورمونی از علل عمده ریزش مو به شمار می رود گفت: کاشت موی مصنوعی می تواند سب عفونت و بیماری های پوستی شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۵    
زمین لرزه ای به قدرت 4.9 ریشتر، سیستان و بلوچستان را به لرزه درآورد. این زلزله در ساعت 8:33 دقیقه و در عمق 11کیلومتری زمین رخ داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۴    
شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران با هشدار نسبت به ورود پول های مشکوک به سینمای ایران از بالا رفتن دستمزدهای برخی از بازیگران به شکل نجومی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۶    
در این بخش می خواهیم بگوییم چطور می توانیم به کسی که علاقه داریم بگوییم دوستش داریم. برای دانستن این راه ها با ما همراه شوید تا بدانید به کسی که عاشق اش هستید چگونه باید ابراز علاقه کنید
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۶    
برترین ها - ترجمه از ساناز مطلبی: دتاکس واتر یا آب طعم دار شده که این روزها در لاغری و تناسب اندام طرفداران بسیاری دارد، بدن شما را سم زدایی می کند و به کاهش وزن و افزایش سطح انرژی بدن کمک می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۲    
به گزارش خبرنگار جی پلاس، نهضت امام خمینی و به دنبال آن پیروزی انقلاب اسلامی در سایه توکل و حمایت الهی، رهبری حکیمانه امام و وحدت و همدلی مردم کشور روی داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۸    
وب سایت سرآشپز پاپیون: ته چین یک غذای مجلسی ایرانی است. با اینکه بیشتر مردم آن را با ته چین مرغ میشناسند، اما شما میتوانید ته چین را به شکل های دیگری هم درست کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۴:۵۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس؛ روزنامه ای در بوستون آمریکا خواستار واکنش هماهنگ نشریات سراسر این کشور به حملات مداوم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رسانه ها شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۳۳    
یک متخصص طب اورژانس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به گرمای هوا و شیوع گرمازدگی توصیه هایی را عنوان کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی کشور که صبح امروز شنبه (20 مرداد) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه بار دیگر بر مخالفت این کشور با تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران تأکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۰    
یک روانشناس بالینی در خصوص تاثیر پول در انتخاب همسر آینده و خوشبختی زوجین توضیحاتی داد.