پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارس نیوز 29 اسفند 1393 - parsnews.com

پارس نیوز 30 دی 1393 پارس نیوز 30 بهمن 1393 پارس نیوز 1 اسفند 1393 پارس نیوز 2 اسفند 1393 پارس نیوز 3 اسفند 1393 پارس نیوز 4 اسفند 1393 پارس نیوز 5 اسفند 1393 پارس نیوز 6 اسفند 1393 پارس نیوز 7 اسفند 1393 پارس نیوز 10 اسفند 1393 پارس نیوز 11 اسفند 1393 پارس نیوز 12 اسفند 1393 پارس نیوز 13 اسفند 1393 پارس نیوز 14 اسفند 1393 پارس نیوز 15 اسفند 1393 پارس نیوز 16 اسفند 1393 پارس نیوز 17 اسفند 1393 پارس نیوز 18 اسفند 1393 پارس نیوز 19 اسفند 1393 پارس نیوز 20 اسفند 1393 پارس نیوز 21 اسفند 1393 پارس نیوز 22 اسفند 1393 پارس نیوز 23 اسفند 1393 پارس نیوز 24 اسفند 1393 پارس نیوز 25 اسفند 1393 پارس نیوز 26 اسفند 1393 پارس نیوز 27 اسفند 1393 پارس نیوز 28 اسفند 1393 پارس نیوز 29 اسفند 1393 
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۸    
مقام های کشوری و لشکری با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تسلیت گفتند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
مراسم روز بین المللی نوروز که طبق قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل، هر سال در بیست و یکم ماه مارس برگزار می شود، امسال نیز در مقر این سازمان جهانی برگزار شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۳    
نخست وزیر فرانسه ضمن اعلام قوانین جنجالی جدیدی که به جاسوسان اجازه استفاده از شنود تلفن و استفاده از داده های اطلاعاتی شبه نظامیان مظنون را می دهد اعلام کرد که این کشور تا به حال با تهدید تروریستی ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا برای درگذشت مادر رئیس جمهور کشورمان، بیانیه ای صادر کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه با بیان اینکه محمدجواد ظریف در شبکه اینستاگرام صفحه ای ندارد، گفت: صفحه و یا صفحات ادعایی، جعلی و وزارت خارجه نسبت به اهداف دایر کنندگان ابراز تردید می کند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
خورشیدگرفتگی که از قرار گرفتن ماه در فاصله میان کره زمین و خورشید شکل می گیرد، افزون بر اثر چند دقیقه ای و کوتاه بر حیات در کره خاکی ما بر رفتار برخی جانوران نیز اثر می گذارد که در اینجا شما را با ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
برای تبریک سال نو که امسال تقارن با ایام فاطمیه دارد می توانید پیامک نوروزی با این مضمون را انتخاب کنید.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
دولت ترکیه از دستگیری 32 توریست که قصد عزیمت به سوریه داشتند طی دو هفته گذشته خبر داد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
وزیر بهداشت تصریح کرد: در هر شرایطی وظیفه ما خدمت به مردم است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
مهدی چمران در پیام نوروزی خود ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مردم پایتخت و رهنمودهای رهبری گفت: بهار امسال بهار دیگری، سرشار از طراوت ، سر زندگی و توامان به سرافرازی و عزت ملی است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با تشریح جزئیات خروج قطار مسافربری از ریل از بازگشایی این محور خبر داد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشارهب ه این مطلب که در حال حاضر در بسیاری از جاده های کشور شاهد بارش باران و برف هستیم از رانندگان خواست تا زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۸    
علی کفاشیان که عصر امروز در تمرین تیم ملی امید حاضر شده بود درباره صحبت های وزیر ورزش گفت: صحبت های وزیر ورزش را کاملا شنیدم.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
خبرگزاری آمریکایی "آسوشیتدپرس" خبر داد که بر اساس پیش نویس توافقنامه هسته ای، ایران برای یک دهه یا بیشتر تنها 6 هزار سانتریفیوژ خواهد داشت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ها عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع خواهد بود.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۹    
آژانس بین المللی انرژی هسته ای در آخرین گزارش ماهیانه خود بار دیگر بر پایبندی ایران بر تعهدات هسته ای اش تأکید کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۳    
تصمیم سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم فوتبال امید ایران به این دو بازیکن ابلاغ شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی مصاحبه ای گفت که ایران نباید هیچگونه سانتریفیوژی داشته باشد و فشارها علیه ایران باید ادامه یابد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۹    
سرپرست روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری مراسم لحظه سال تحویل برای 3 میلیون و 500 هزار نفر در حرم مطهر رضوی و خیابان های منتهی به حرم پیش بینی شده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۳    
شبکه المیادین گزارش داده است که چندین حمله انتحاری به نمازجمعه شهر صنعا، به کشته شدن دستکم 55 نمازگزار منجر شده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی در آخرین روز اسفند ماه در جریان بازدید از تعدادی از ادارات بانک مرکزی، گفت: کاهش نقدینگی، رشد اقتصادی ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
آیت الله آملی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی را به ایشان تسلیت گفت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در کتاب خاطراتش درباره مادرش این گونه می نویسد: مادرم مقید به مستحبات، خواندن قرآن و نماز اول وقت، دعا و توسل بود.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
فرانسه که پیشتر بلندگوی اسرائیل در مذاکرات هسته ای توصیف شده این بار هم به ادعای الجزیره عامل کارشکنی در مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه موسوم به 1+5 است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
بانک مرکزی با اشاره به اوج گیری تراکنش ها در شبکه شتاب و شاپرک از ثبت 150 میلیون تراکنش در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اعلام کرد برخی از اختلال ها ناشی از بروز اشکال در سوئیچ 3 بانک بوده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
وانگ یی امروز در تماس تلفنی با جان کری همتای آمریکایی خود از او خواست که اجازه ندهد مذاکرات در این مقطع حساس با شکست روبرو شود.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۷    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بعد از نوروز و تحویل سال جدید مذاکرات هسته ای مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه 94 از سرگرفته خواهد شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
لحظه تولد سالی جدید نزدیک است خیلی چیزها جمع کرده بودم که با خدای خود در میان بگذارم خداوندا یاریم کن همه را بگویم تو باید بشنوی تا برایم اجابت کنی....
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
محمدهادی ملکیان از دانش آموزان مصدوم شده در انفجار مین درگذشت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
مقام های امنیتی در کابل می گویند که مردان خشمگین در مرکز شهر کابل، یک زن را که گفته شده قرآن را آتش زده بود، کشتند و بعد جسدش را سوزاندند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا با حضور در محل اقامات تیم ایرانی در لوزان به حسین فریدون تسلیت گفت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به صحبت های طرف غربی مبنی بر اینکه نمی توانند از نداشتن سلاح اتمی در ایران اطمینان حاصل کنند ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۰    
بر اثر خارج شدن چهار واگن قطار مسافری تهران ، اندیمشک از خط ، مسیر خط آهن تهران ، جنوب مسدود شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
تیم مذاکره کننده هسته ای پس از 6 روز مذاکره فشرده امروز (جمعه) لوزان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
ساعتی قبل در محور هراز منطقه اما زاده هاشم کوه دچار ریز شد شده که پس از برخورد با یک خودرو منجر به فوت یک سرنشین شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۲    
یک مقام آمریکایی گفت رئیس جمهوری این کشور طی تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو در مورد بازنگری در مناسبات دو جانبه هشدار داده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رییس جمهوری در پی دریافت خبر درگذشت مادرش لوزان را به مقصد تهران ترک کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
گوگل سیستم چهره نگاری جدیدی را ارائه کرده که میتواند چهره ی فرد مورد نظر را از بین جمعیت حدود 260 میلیون نفری شناسایی کند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
سرمربی پرتغالی از وداع با تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و گفت: توافق کردیم صلح آمیز جدا شویم و این خداحافظی را من نمی خواستم.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
تا ساعاتی دیگر علاوه بر واریز اولین سهمیه بنزین سال 94 به کارت های سوخت خودورها و موتورسیکلت ها، سهمیه وانت بارهایی که پروانه آنها برای حمل ونقل عمومی صادر نشده است کاهش می یابد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان از سمت خود در این تیم استعفا کرده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود می گوید اکنون نوبت آمریکا و متحدانش است که بین فشار و یا توافق هسته ای با ایران یکی را انتخاب کنند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
یک تحلیلگر آمریکایی در گزارشی با ذکر جزئیات مهم سفر خود به ایران نوشت: میراث های انقلابی منجمله بانوان محجبه کماکان در ایران رویت می شوند و از روحانیون گرفته تا عامه مردم با آرامش در حال زندگی هستند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور در آخرین اظهارنظر سال 93 خود گفت: نرخ رشد منفی اقتصاد در سال های 91 و 92 در سال 93 سه درصد مثبت شده است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۲    
قیمت میوه در میادین میوه و تره بار تهران، حدود 40 درصد در مقایسه با بازار آزاد کمتر است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دولت سوریه خواست تا با پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز آسمان این کشور مقابله نکند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۶    
دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در آخرین روز کاری سال 93 در حکمی دکتر باقر لاریجانی را به عنوان معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۳    
وزارت اطلاعات اظهارات منتشر شده در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش خود درباره فعالیت های متهم "م.ه" در انگلیس نزد مرجع قضائی را رد کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران. مردی شیک و خوش پوش. برای شناختن کی روش احتمالا باید سال ها کنارش زندگی کنید. او مردی با هوش، خوش فکر و بسیار سیاستمدار است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
وزرای خارجه سه کشور اروپایی ظرف جمعه و شنبه راهی لوزان می شوند و به احتمال زیاد نشست وزرای خارجه ایران و 1+5 روز شنبه در این شهر برگزار خواهد شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
والده رئیس جمهور صبح امروز در گذشت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا که چند روز پیش بازهم از روی میز بودن همه گزینه ها علیه ایران سخن گفته بود، در ادامه مواضع متناقض خود به ایران پیام نوروزی داد و از موضع متفاوتی سخن گفت.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
یکی از محورهای سخنرانی رهبر انقلاب در آخرین روز شهریور 57 در میان اهالی جیرفت، در زمینه دایر کردن کتابخانه و اهتمام به کتابخوانی است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
به گزارش پارس به نقل از مهر، سال 93 تا چند روز دیگر به پایان می رسد و فقط عکس های به جامانده از حوادث و اتفاقات این سال در ذهن مردم و آرشیو رسانه ها خواهد ماند. ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۸    
شصت و چهارمین سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران امروز در حالی پشت سر گذاشته می شود که بهره برداری از میادین مشترک نفت و گاز به ویژه پارس جنوبی مهمترین برنامه اولویت دار این صنعت است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان تهران با اعلام این که امسال اوج سفرهای نوروزی همزمان با 25 اسفند ماه آغاز شده است ، گفت: در این مدت بیشترین تقاضا برای سفر جاده ای به مشهد، شیراز ...
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
یک کارشناس مسایل بانکی تک نرخی شدن نرخ ارز را از اهداف ستودنی بانک مرکزی در دولت یازدهم دانست اما تاکید کرد که الزامات آن در حال حاضر فراهم نیست.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
معاون عملیاتی پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس از امشب تا فردا خبر داد و گفت: این اعمال محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی این محور است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
تله انفجاری درآستان یکی از امامزاده های گلستان با کمک دوربین های مدار بسته شناسایی و خنثی شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
یک خبرگزاری انگلیسی به نقل از مقامات نوشته که تهران خواستار رفع محدودیت های برنامه هسته ای خود پیش از پایان دوره توافق هسته ای است.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
با تایید اعضای کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال جام جهانی 2022 در فصل زمستان برگزار خواهد شد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
یکی از مواقع حساس دعا برای ما ایرانی ها لحظه تحویل سال است که می توان با آدابی ساده این دعاها را به مقصد اجابت رساند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
سازمان هواشناسی از بارش باران در بیش از نیمی از کشور خبر داد و مطابق پیش بینی های اعلام شده، شدت بارش ها به تدریج از غرب کشور کاسته و در شرق کشور ادامه پیدا می کند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
برخی از مواد غذایی بشدت می توانند باعث ایجاد افسردگی در افراد شوند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
در کنار احتیاط های عقلانی و سنجیدن امور برای سفر هستند سفارش ها و توصیه های دینی روایی که می توانند حافظ ما در طول سفر باشند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
ساعت رسمی کشور از فرداشب یک ساعت به جلو کشیده می شود.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وی درباره مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 گفت و گو کرد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
یک خبرگزاری انگلیسی مدعی شده ایران به دنبال آن است تا محدودیت ها علیه فعالیت های هسته ای این کشور قبل از انقضای توافق احتمالی کاهش یابد.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای از هموطنان درخواست کرد برای دریافت اطلاعات و انتقال شکایت ها با سامانه 09629 تماس بگیرند.
پارس نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه باید تصمیم بگیریم که مذاکرات تا چه زمان ادامه یابد، گفت: هنوز موضوعات مهمی برای گفت وگو باقی مانده است.