چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 دی 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 1 دی 1395 پدال نیوز 2 دی 1395 پدال نیوز 3 دی 1395 پدال نیوز 4 دی 1395 پدال نیوز 5 دی 1395 پدال نیوز 6 دی 1395 پدال نیوز 7 دی 1395 پدال نیوز 8 دی 1395 پدال نیوز 9 دی 1395 پدال نیوز 10 دی 1395 پدال نیوز 11 دی 1395 پدال نیوز 12 دی 1395 پدال نیوز 13 دی 1395 پدال نیوز 14 دی 1395 پدال نیوز 15 دی 1395 پدال نیوز 16 دی 1395 پدال نیوز 17 دی 1395 پدال نیوز 18 دی 1395 پدال نیوز 19 دی 1395 پدال نیوز 20 دی 1395 پدال نیوز 21 دی 1395 پدال نیوز 22 دی 1395 پدال نیوز 23 دی 1395 پدال نیوز 24 دی 1395 پدال نیوز 25 دی 1395 پدال نیوز 26 دی 1395 پدال نیوز 27 دی 1395 پدال نیوز 28 دی 1395 پدال نیوز 29 دی 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز: جشنواره زمستانی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از امروز 13 دی ماه ماه آغاز و خودروهایی که در این طرح عرضه می شوند، با مدل سال 1396 شماره گذاری خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: در دهه 1300، نخستین شرکت خارجی به نام فورد در دو دهنه مغازه در خیابان چراغ گاز نزدیک کوچه ناظم الاطبا گشایش یافت. یک دستگاه اتومبیل کروک دار در یکی از آن مغازه ها به نمایش گذاشته شده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: شرکت خودرو سازی بنز در سال 2017 میلادی شاسی بلند لوکس خود را راهی بازارهای فروش خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز- با فرارسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا و با توجه به نقش حیاتی لاستیک ها در خودرو دانستن نکاتی در مورد لاستیک های زمستانی ضروری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز: پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه، از ب ام و سری 7 جدید رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: شش سال پیش در روز 11 دی ماه، سایت"ثبت نام در حراج بین المللی خیریه اتومبیل رئیس جمهور"برای کمک به احداث مسکن معلولان و مددجویان با حضور سرپرست سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز- مجلس، دولت را موظف کرد که در قالب طرح جامع حمل و نقل کشور نسبت به کاهش مصرف انرژی و کربن در ناوگان حمل و نقل اقدام و از شماره گذاری اتومبیلهایی که شرایط یورو4 را ندارند خودداری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز- هواپیمای MD88 شرکت هواپیمایی تابان که دقایقی قبل قصد خروج از باند فرودگاه مهرآباد را داشت، به دلیل از دست رفتن یکی از موتورهایش مجبور به بازگشت به باند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز- معاونت خدمات پس از فروش و مدیر محصول شرکت مدیا موتورز می گوید 25 درصد کل مشتریان خودروهای ام جی از بسته زمستانی این شرکت استفاده کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: گمرک جمهوری اسلامی ایران تعرفه واردات انواع خودروهای سواری هیبریدی با حجم موتور 1000 تا 3000 سی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: ب ام و 730LI با قیمت 690 تا 740 و شرایط فروش اقساطی رو نمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز: هامر میهمان این روزهای کشور با پلاک گذر موقت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: این خودروی کوپه جدید از شرکت نیسان دارای جعبه گیربکس 6 سرعته دستی است.سرعت صفر تا صد این خودرو 4.7 ثانیه میباشد. قیمت پایه این خودروی دور 30 هزار و 855 دلار درنظر گرفته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: در روزهای آلایندگی هوا 30 نفر به فوت شدگان اضافه می شود بنابراین حتی برای کمک به خانواده خود باید نسبت به کاهش آلودگی هوا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: آزمون های عملی اتوبوس شهری گازسوز یورو6 آذهایتکس در تهران از هفته گذشته آغاز شده است و به زودی شاهد عرضه این اتوبوس ها در تهران خواهیم بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: در حالی اینروزها صحبت از ورود اتوبوس های روسی به ایران است که یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی در ایران، تنها یک عدد اتوبوس تولید کرده که آنهم بفروش نرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پدال نیوز-مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: امکان ویرایش درخواست ثبت نام بر روی سامانه ثبت نامی طرح ترافیک 96 فراهم شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پدال نیوز- 881هزار و 935 دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 40.9 درصد افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو فروش نقدی و پیش فروش خودرو دنا را آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: برای حذف امداد خودروهای دروغین، ابتدا باید ارگان های صادر کننده مجوز، ضوابط را کمی رعایت کنند و سپس با اطلاع رسانی به مردم زمینه حذف ایشان از خیابان ها و جاده ها آماده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: فروش نقدی و پیش فروش رانا برای تحویل در بهمن ماه آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: یکی از نقاط مشترک بازار ایران با بازار کشورهای اروپایی(شامل اروپای غربی و شرقی) علاقه به خودروهای هاچ بک جمع و جور و کوچک به خصوص در شهرهای بزرگ است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: بر خلاف مدل استریم لاینر W196 اصلی، خودروی طراح کره ای یک کابین کاملا بسته داشته و به سامانه های کمکی آیرودینامیکی به روز مجهز شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: جشنواره زمستانه فروش محصولات ایران خودرو با مدل 96 آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، از عرضه خودرو ساینا با گیربکس اتوماتیک در اسفند ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۶    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کُره ای در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۶    
پدال نیوز: بازرس شرکت در گزارش خود متذکر شده است که مفاد اساسنامه در خصوص اعلام نام و مشخصات اشخاص مورد نظر برای عضویت در هیئت مدیره صرافی به بانک مرکزی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
پدال نیوز- فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2مدل 96 از سوی ایران خودرو آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
پدال نیوز- یک مدیر باسابقه بیمه های اتومبیل با اشاره به دلایل مبنا قرار گرفتن بهای شتر برای پرداخت دیه تصریح کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز- درپی ابهامات و اعتراضات مربوط به سرویس های حمل و نقل اینترنتی دره فضای حمل و نقل شهری، سرپرست دفتر توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- در بازار یخ زده خودرو، نمایشگاه داران خودروهایی با قیمت هایی کمتر از 5 میلیون تومان برای فروش گذاشته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس فتا با تشریح جزئیاتی از جلسه با دو شرکت بزرگ کرایه خودرو اینترنتی، گفت: تاکنون هیچگونه تخلفی از شرکت های کرایه خودرو اینترنتی که به صورت اپلیکیشن های موبایلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز - در دنیای رقابتی امروز و بازار جذاب خودروهای وارداتی یکی از مؤثرترین روش ها و ابزارهای بازاریابی برای تبدیل درخواست مشتریان بالقوه به مشتریان خریدار خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- بالاترین میزان بارگیری و ارسال محصولات سایپاکاشان به شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور رقم خورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- امروز شنبه یازدهم دی ماه، اکثر سهام گروه خودرویی کم حجم ولی مثبت معاملاتشان را آغاز کردند ولی طبق روال روزهای گذشته در ساعات پایانی فشار فروشندگان قدری افزایش یافت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز: در شرایطی که هنوز حواشی مربوط به کلاهبرداری و ورشکستگی برخی شرکت های خصوصی عرضه کننده خودرو ادامه دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز: بازرس انجمن صنایع همگن قطعه سازی ایران گفت: ما انتظار داریم طرف ایرانی که صاحب 50 درصد سهام است، ورود کند و شرط انتقال دانش فنی و استفاده از قطعات ساخت داخل را به طرف خارجی یادآوری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- بر اساس نظرسنجی انجام گرفته از مشتریان رنو داستر، نزدیک به 80 درصد از خریداران این خودرو اروپایی، با اعلام رضایت از این خودرو، خرید داستر را به دیگران توصیه می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- ایرتویا در بخشنامه جدید فروش خود، شاسی بلند پرطرفدار RAV4 را در مدل 2017 با شرایط تحویل فوری و به صورت نقدی و اعتباری عرضه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز- ارزش یابی سیستم ها و فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت ایران خودرو بدون ثبت هرگونه عدم انطباق و اعلام نقاط قوت متعدد، توسط ممیزان شخص ثالث انجام و براساس نتایج آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۶    
881 هزار و 935 دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان آذر تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 40.9 درصد افزایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز: مقیاس ایرودینامیکی خودروهای امروزی معمولا بین 0.30-0.40 است. اگر چه در بین بهترین ها آنهایی را انتخاب می کنیم که ضریب درگی زیر 0.30 دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز: از زمانی که کراس اوورها به عنوان گزینه مورد انتخاب مشتریان مطرح شدند، خریداران ماشین های لوکس به خریداری کراس اوور های لوکس و کوچک با آپشن های زیاد و قیمت مناسب تمایل بیشتری نشان دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واکنش مجلس نسبت به هر گونه تغییر یا افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان خبر داد...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
پدال نیوز- کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک J5 اتوماتیک ویژه دی ماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۶    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری بالغ بر 462136 دستگاه خودرو تولید کرده که از این میزان 441199 هزار دستگاه را بفروش رسانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۶    
پدال نیوز: این روزها، نبض بازار خودرو، خیلی تندتر از اقتصاد ایران می زند، این هم از شگفتی های اقتصاد ما بوده که درحالی که سایر بخش ها و زیربخش ها در محاق و قفل شدگی به سر می برند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۶    
پدال نیوز- پلیس راهور در حال استانداردسازی گذرگاه های عابر پیاده در کلانشهرهاست تا میزان تلفات عابران پیاده به حداقل ممکن برسد، اما این موضوع کافی نیست و برای عابران هم باید فرهنگسازی انجام شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: شرکت بهمن موتور از شرکتهای تابعه گروه بهمن آمار تولید و فروش 9 ماهه منتهی به آذرماه خود را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی خواستار استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی در مسافرت های درون شهری برای کاهش آلودگی هوا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- ایده پرداز "سه شنبه های بدون خودرو" از گام مثبت اراک برای بهبود وضعیت حمل و نقل پاک و سفرهای سبز خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- شرکت گروه بهمن به ابهامامات سازمان بورس درباره شرکتهای زیرمجموعه و ارسال صورت مالی تلفیقی پاسخ داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- طبق نتایج پیش بینی آلودگی هوا، شرایط نامطلوب کیفی هوا برای گروه های حساس همچنان برقرار خواهد بود و وضعیت نامطلوب کیفی هوا همچنان تداوم خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نسبت به افزایش قیمت خودروهای وارداتی به بهانه افزایش نرخ ارز هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۶    
پدال نیوز: رئیس هماهنگی چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با اشاره به برگزاری همایش امسال با محوریت فروش و خدمات پس از فروش اظهار داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۶    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت تهران از شرایط بسیار بد و نگران کننده بازار موتورسیکلت خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۶    
کیمیا نیوز: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار خبر داد و گفت : در روزهای اخیر برخی از شرکتها به بهانه گرانی نرخ دلار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به غلظت بالای آلایندگی هوا طرح ضربتی برخوردبا خودروها و موتورسیکلت های دودزا در این استان ازامروز شنبه آغازشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز-افراد از طرق مختلف درآمد کسب می کنند. یکی کارگر است و دیگری پشت میز نشین، برخی ها از رانندگی و یکسری نیز از خوانندگی و در این میان هستند آدم هایی که تنها با ایستادن کنار خیابان و اجاره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: یکسالی است که دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی و وارداتی تغییر کرده است و به جای ارائه نمره منفی به خودروها ستاره داده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۶    
کیمیا نیوز: به نظر می رسد که افزایش نرخ ارز بسیاری از معادله های خودروسازی را با تغییر و تحولات جدی روبه رو کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: مساله واردات خودرو به کشور در حالی این روزها درگیر تغییر مقررات شده که در این بین برخی به دنبال گرفتن ماهی از این آب گل آلوده و حذف برخی نمایندگی های واردکننده و جایگزینی گزینه های موردنظر ...