جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۳۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 22 دی 1395 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 31 فروردین 1395 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1395 پدال نیوز 31 خرداد 1395 پدال نیوز 31 تیر 1395 پدال نیوز 31 مرداد 1395 پدال نیوز 31 شهریور 1395 پدال نیوز 30 مهر 1395 پدال نیوز 30 آبان 1395 پدال نیوز 30 آذر 1395 پدال نیوز 30 بهمن 1395 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 1 دی 1395 پدال نیوز 2 دی 1395 پدال نیوز 3 دی 1395 پدال نیوز 4 دی 1395 پدال نیوز 5 دی 1395 پدال نیوز 6 دی 1395 پدال نیوز 7 دی 1395 پدال نیوز 8 دی 1395 پدال نیوز 9 دی 1395 پدال نیوز 10 دی 1395 پدال نیوز 11 دی 1395 پدال نیوز 12 دی 1395 پدال نیوز 13 دی 1395 پدال نیوز 14 دی 1395 پدال نیوز 15 دی 1395 پدال نیوز 16 دی 1395 پدال نیوز 17 دی 1395 پدال نیوز 18 دی 1395 پدال نیوز 19 دی 1395 پدال نیوز 20 دی 1395 پدال نیوز 21 دی 1395 پدال نیوز 22 دی 1395 پدال نیوز 23 دی 1395 پدال نیوز 24 دی 1395 پدال نیوز 25 دی 1395 پدال نیوز 26 دی 1395 پدال نیوز 27 دی 1395 پدال نیوز 28 دی 1395 پدال نیوز 29 دی 1395 پدال نیوز 30 دی 1395 
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز:در گفتگو با یک طراح ارشد، مهم ترین نکات در مدل مفهومی نیسان وی موشن بررسی شده است تا زبان طراحی جدید این برند و هنر به کاررفته در ساخت این خودرو آشکار شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
پدال نیوز: در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند های لوکس حساب می شوند و قیمت آن ها خاص است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: خب سال 2016 به پایان رسیده و حالا نوبت جمع آوری و انتشار آمار فروش برندها و خودروهای گوناگون در کلاس های متنوع است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: نخستین فروند ایرباس خریداری شده مدل ای.321(A321) عصر روز چهارشنبه با حضور مدیران عامل شرکت هما و ایرباس در شهر تولوز فرانسه تحویل ایران شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز: مدیران خودرو طی چند روز گذشته، قیمت محصولات خودرو را برای چندمین بار بصورت نجومی افزایش داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۴    
پدال نیوز- تویوتا یاریس هاچ بک 2016 به مبلغ 112میلیون تومان در بازار معامله می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- میل لَنگ قطعه ای در موتورها است که حرکت خطی پیستون ها را تبدیل به حرکت دورانی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: در ادامه تحولات پسابرجام در بازار خودرو کشور، شرکت پرژیران به طور رسمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده شرکت آئودی آلمان در ایران معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: نمایشگاه بین المللی خودرو در آمریکای شمالی (NAIAS) رویدادی سالانه است که معمولا در ماه ژانویه و در کوبوسنتر دیترویت میشیگان برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: در حالی شرکت پژو فرانسه از رکوردشکنی این شرکت در فروش محصولاتش پس از توافق هسته ای با ایران خبر داده که سهم ایران از این رکوردشکنی محل سوال است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز: تهران را به هزاران ویژگی می توان شناخت، اما بدون شک در چند سال گذشته با دو پارامتر بیشتر شناخته می شود؛ اولی آلودگی هوا و دومی ترافیک وحشتناک.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: رولزرویس رایت لوکس ترین و سلطنتی ترین کوپه جهان
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: فورد موستانگ جدید وارد تهران شد
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- اواخر وقت امروز و اوایل وقت روز پنج شنبه، به دلیل وزش باد، تا حدودی از غلظت غبار در تهران کاسته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- نگین خودرو از هفته گذشته جشنواره فروش نوروزی خود را آغاز کرده است و در آن محصولات مختلف رنو را با شرایط متنوع نقدی و اعتباری عرضه می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: شرایط جدید پیش فروش اینترنتی انواع محصولات پارس خودرو اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت گفت: تعطیلی مدارس راه حل اساسی برای حل مشکلات آلودگی هوا نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز: در حال حاضر حدود 30 درصد از قطعات ماشین های قدیمی چینی است اما قطعات اتومبیل های جدیدی که در سال های اخیر وارد ایران شده اند به نوعی اکثرا از چین وارد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پورشه صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز- با نگاهی اجمالی به سایت های خرید و فروش خودرو، فروش خودرو فوق لوکس بنتلی کنتینانتال کروک با قیمت 895 میلیون تومان درحالی قیمت گذاری شده که پلاک این خودرو گذر موقت است!
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز:سقوط خودروی L90 به عمق 10 متری دره ای در شرق تهران منجر به مصدومیت راننده آن شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز: در روزهای گذشته آمریکای شمالی یکی از بزرگترین وقایع خودرویی جهان را مدیریت کرد. نمایشگاه بین المللی خودرویی دیترویت به عنوان اولین رویداد بزرگ خودرویی سال 2017 آغاز به کار کرد تا باز هم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۲    
پدال نیوز- با اتمام ساعات معاملات آخرین روز هفته، شاهد کاهش دوباره گروه خودرویی ها و باقی ماندن در کانال 16 هزار واحدی بودیم، در این روز شاخص با کاهش 22 واحدی در مدار 16 هزار و 936 واحد قرار گرفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز: رویترز اعلام کرد: شرکت پژو سیتروئن اعلام کرد با لغو تحریم های ایران در سال 2016 بهترین عملکرد از سال 2010 را داشته و با رشد 5.8 درصدی در این سال مواجه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۱۲    
پدال نیوز: آرین موتور تابان که به عنوان واردکننده محصولات برند فرانسوی DS شناخته می شود، به تازگی خبر از عرضه مدل 4 کراس بک داده و شرایط فروش آن را منتشر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۲    
پدال نیوز: جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت :قانون صراحتا اعلام کرده است که اگر خودرویی شیشه هایش دودی شده است، مامور پلیس باید بتواند داخل خودرو را مشاهده کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۲    
پدال نیوز: سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات گفت : قطعات تولیدی در ایران به لحاظ کیفیت در حد قطعات اورجینال اروپایی است و اگر قطعه ای در کشور به نام تولید داخل به بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۲    
پدال نیوز: یک مقام مسئول در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ضمن اشاره به تدوین استاندارد جدیدی در بخش خودروهای گازسوز گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: خودروسازان چینی در حالی سال هاست با حداقل داخلی سازی، مشغول به فعالیت در ایران هستند که این موضوع از جنبه قیمت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: هوندا آکورد به عنوان یکی از نامهای شناخته شده صنعت خودرو همواره با کیفیت و اطمینان همراه بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: برلیانس H220 دنده ای به مبلغ 40 میلیون 500 تومان در بازار معامله می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز: البته اگر یک تجاری ساز هم وارد حوزه سواری ها شود، نمی توان به آن خرده گرفت و حتما فضای مناسب کسب وکار را پیدا کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- ساعت هفت و نیم صبح به دفتر رسیدم. ساعت هشت تا ده و نیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه داشت. آقای هادی نژاد حسینیان، وزیر صنایع سنگین آمد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی در طرح ترافیک سالیانه 96 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته در سمنان به مدت پنج روز با حضور شرکت های داخلی و نمایندگان تولیدکنندگان خارجی برپاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲    
پدال نیوز- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته حدفاصل روزهای چهارشنبه ( 22 دی ماه) تا شنبه (25 دی ماه) را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: واکنش های گسترده سران صنعت خودرو در سراسر جهان، از دیترویت میشیگان در آمریکا گرفته تا ایتالیا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: از چند روز پیش مدیران خودرو در پی ثبت نام مشتریان از تیگو5 فیس لیفت، تحویل این خودرو را آغاز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: در ماه های گذشته و همزمان با افزایش نرخ ارز، تغییراتی در قیمت برخی خودروها ایجاد شد. البته هرچند خودروسازان این مسئله را تکذیب کردند اما قیمت خودرو در نمایندگی ها با افزایش نسبی رو به رو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: تصاویری از حمل میتسوبیشی ASX فیس لیفت منتشر شده است که گویا این خودروها در حال ورود به تهران هستند و شرکت آرین موتور می خواهد این خودروها را در هفته آینده به مشتریان تحویل دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: در حالی از مدل های موجود در فهرست خودروهای مجاز وارداتی کم شده که ام جی نیز بر این اساس حضورش در بازار ایران کم رنگ تر می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز: دی اس را می توان یکی از اولین برندهای پسابرجام معرفی کرد که در سال 94 به بازار ایران آمد و تا امروز 4 محصول لوکس را در کشور معرفی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز: بحث رکود در ایران چندان جدی نیست و صنعت خودرو نیز به همین صورت باقی نمی ماند و رشد های قابل توجه را می تواند تجربه کند
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۲    
پدال نیوز: اتومبیل فورد دو طرفه مدل تی؛ سال 1900 میلادی.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز: پس از آغاز پیش فروش محصول هیوندای آی20 از 18 دی ماه جاری و با توجه به پایان این طرح فروش، طرح پیش فروش جدید محصول تازه وارد کرمان موتور آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: نمایشگاه بین المللی خودرو در دیترویت اولین رویداد جهانی خودرو در سال 2017 محسوب می شود و در این قسمت سعی کرده ایم آخرین اخبار و حواشی مربوط به این نمایشگاه را برای علاقه مندان به این حوزه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: از زمان ورود کراس اوورها به بازار همواره صحبت از این بوده که نوع خاص طراحی این گروه از خودروها نظر طیف زیادی از اقشار جامعه را به سوی خود جلب کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: شرکت کیا خودروی جدید خود را در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز- با اجرای L.E.Z انتظار می رفت شاهد بهبود هوای پایتخت باشیم، اما مقایسه نیمه دوم سال 94 و 95 نشان می دهد علی رغم اجرای آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز- داود یزدی، مدیرعامل شرکت تولید محورخودرو درخصوص پیش بینی تولید سال مالی منتهی به اسفند 95 توضیحات لازم را ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- یک گیاه شناس گفت: با کاشت گیاهانی چون انگور و پاپیتال در باغچه و حیاط منازل می توانید هوای آلوده محیط را تصفیه کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری رنا در گزارش 12 ماهه منتهی به شهریور 95 برنامه های آتی خود را که نکات حائز اهمیتی داشت را شرح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در صورتی که اعتبار احداث مترو تا پرند از سوی دولت تامین شود، قادر خواهیم بود این بخش را تا شهریور ماه 96 به بهره برداری برسانیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- روند کاهش قیمت خودروهای مدل 95 در بازار خودرو آغاز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- چند سالی است پای آلودگی هوا به مدارس نیز باز شده و امسال مدارس تهران در مقاطع تحصیلی مختلف در روزهای 24، 25 و 26 آبان، 4 دی و و 19 و 20 دی ماه تعطیل شدند و مدارس استان های البرز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه 22 دی ماه 95، شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش اقساطی خودروهای سراتو 2000 اتوماتیک و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۱    
پدال نیوز- منابع محلی در الجزایر شامگاه سه شنبه اعلام کردند، خط تولید شرکت سایپا در الجزایر در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند/فروردین) در استان تیارت الجزایر به مرحله تولید می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران جزئیات الزام موتورسیکلت ها برای دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران برنامه های این مرکز را در رصد و پایش تصویری شهر تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۱    
پدال نیوز: خودروهای برقی عجیب و غریب، موضوعی متداول در نمایشگاه CES لاس وگاس هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۱    
پدال نیوز: سهم بازار تولید کنندگان و وارد کنندگان خودرو طی 9 ماهه سالجاری بیانگر آن است که مشتریان خودرو در پساتحریم همچنان بر خواسته خود مبنی بر عرضه محصولات متنوع پافشاری می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۱    
پدا لنیوز: شورای رقابت طی این سال ها با روش های مختلفی سعی در قیمت گذاری برخی خودروها داشته است تا از انحصاری که در بازار خودروهای ارزان قیمت به وجود آمده، جلوگیری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: جانشین رئیس پلیس راهور تهران، شرایط دودی کردن شیشه خودروها را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۱    
پدال نیوز: انجام این کار به صورت عقب و جلو کردن چرخها و بالانس نمودن آنها باعث می شود که چرخهای خودرو شما طول عمر بیشتر داشته باشند و در هنگام تعویض چرخهای خودرو ترجیهاً لاستیک های نو را در رینگ های ...