جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۱:۰۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 30 مهر 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 مهر 1396 پدال نیوز 2 مهر 1396 پدال نیوز 3 مهر 1396 پدال نیوز 4 مهر 1396 پدال نیوز 5 مهر 1396 پدال نیوز 6 مهر 1396 پدال نیوز 7 مهر 1396 پدال نیوز 8 مهر 1396 پدال نیوز 9 مهر 1396 پدال نیوز 10 مهر 1396 پدال نیوز 11 مهر 1396 پدال نیوز 12 مهر 1396 پدال نیوز 13 مهر 1396 پدال نیوز 14 مهر 1396 پدال نیوز 15 مهر 1396 پدال نیوز 16 مهر 1396 پدال نیوز 17 مهر 1396 پدال نیوز 18 مهر 1396 پدال نیوز 19 مهر 1396 پدال نیوز 20 مهر 1396 پدال نیوز 21 مهر 1396 پدال نیوز 22 مهر 1396 پدال نیوز 23 مهر 1396 پدال نیوز 24 مهر 1396 پدال نیوز 25 مهر 1396 پدال نیوز 26 مهر 1396 پدال نیوز 27 مهر 1396 پدال نیوز 28 مهر 1396 پدال نیوز 29 مهر 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۰    
پدال نیوز: کمپانی نیسان نسخه 2018 از سدان اسپرت خود یعنی ماکسیما را معرفی کرد که تغییرات اندکی را تجربه کرده و تکنولوژی های جدیدی به آن اضافه شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ در شهر قم می گذرد، اکنون این سامانه خبر از آغاز فعالیت خود در شهر تبریز داده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جامعه روحانیون درخواست کرد از مساجد به عنوان کانونی برای ارائه مطالب در حوزه پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
پدال نیوز- نماینده وزیر کشور به سوار شدن مسافران در قسمت بار خودروها هشدار داد و گفت: از نیروهای بومی شهرهای مرزی برای جابجایی مسافران استفاده شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۱    
پدال نیوز- رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تخصیص بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۱    
پدال نیوز: روزگاری فولکس واگن بیتل، یکی از محبوب ترین خودروهای دهه 30 تا 50 میلادی بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: شرایط فروش خودروهای SUV شرکت ایران خودرو از روز دوشنبه 96/08/01 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: شرایط جدید فروش نقدی و قطعی محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه 96 منتشر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو زانتیا، سمند، تندر90 و دنا دربازار تهران به شرح زیر است:
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: با مبلغ 70 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند چانگان CS 35، هیوندای i20، رنو سیمبل PE، ام جی 6، پژو 407 و موارد مشابه را دارید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز: ایران تا 3 سال آینده خودرو برقی تولید می کند یک مقام شرکت ایران خودرو گفت، این شرکت در حال برنامه ریزی برای تولید خودروهای هیبریدی و برقی در آینده نزدیک است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۶    
پدال نیوز: واژگونی تریلی خودروبر در میاندوآب، این تریلی حامل 5 خودروی صفر کیلومتر تویوتا لندکروز بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: تردد تویوتا لندکروز فیس لیفت با پلاکی خاص در تهران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: سمبل تکنولوژی ب ام و از نمایی خاص در خیابان های تهران!
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بازگشایی محور خسروی خبر داد و اعلام کرد: طرح ویژه پلیس در ایام اربعین 8 آبان ماه آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: این شاسی بلند جدید از شرکت رنجروور در سه مدل موتوری توربوشارژ، دیزلی و سوپرشارژ وارد بازار فروش می شود.این خودرو دارای جعبه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است. سرعت صفر تا شصت این مدل 5.3 تا 8 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- مدیرعامل سایپایدک گفت: رشد صادرات قطعات یدکی در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است و با ادامه این روند در سال جاری، سایپایدک در بین شرکت های تامین و توزیع قطعات یدکی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- کشاورزیان گفت: شرکت های تعاونی اتوبوسرانی اجازه دارند تا سقف 100 درصد کرایه رفت و برگشت را برای مسیر اربعین افزایش دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز- تصادف خونین در محور ایرانشهر – سرباز استان سیستان و بلوچستان 11 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
پدال نیوز: احتمالا این خودرو از یک مدل سه یا چهار سیلندر بنزینی بهره می برد و در مواردی شاهد نسخه های دیزلی خواهیم بود. پیش بینی می شود موتورها در حجم یک لیتر باشند و حدود 110 اسب بخار قدرت دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶    
پدال نیوز: رئیس پلیس راهور ناجا از بازگشایی محور خسروی برای تردد زائران اربعین از امسال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶    
پدال نیوز- تصادف سرویس حمل دانش آموزان مدرسه در شیراز که صبح یکشنبه رخ داد، منجر به زخمی شدن 4 نفر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۶    
پدال نیوز: معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: براساس قانون و شیوه نامه ارزیابی شرکت های صاحب صلاحیت (برند) که از سوی وزارت نفت ابلاغ شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پدال نیوز- رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خودرو سازان تا دی ماه سال آینده فرصت دارند که نسبت به استاندارد سازی تولیدات خود اقدام کنند در غیر این صورت جلوی فعالیت آنها گرفته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در 6 ماهه امسال 10درصد افزایش سفرها را داشته ایم و این در حالی است که در 6 ماهه امسال 33 نفر کاهش کشته ها داشتیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پدال نیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران ما در بحث ساختمان های اداری خیلی قائل به کم کردن هزینه ها نیستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پدا لنیوز: کلاس خودروهای شاسی بلند که به اسم رسمی SUV مخفف Sport Utility Vehicle شناخته می شود به واسطه کاربردی و محبوب بودن؛ هرگز از گردانه رقابت خارج نخواهند شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
پدال نیوز: چند روز پس از آنکه سئات به عنوان یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن، پس از شش ماه بررسی رسما اعلام کرد که در بازار ایران حضور پیدا نخواهد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
پدال نیوز- قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از راه اندازی ورودی ایستگاه های بیمه و پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد در خط 4 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
پدال نیوز- صبح امروز دکتر همتی از تصویب آیین نامه ماده 18 قانون بیمه شخص ثالث با موضوع ضوابط تعیین سقف بیمه شخص ثالث، نحوه اعمال تخفیفات و جرائم آن از سوی هیات وزیران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
پدال نیوز- رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در مورد آخرین وضعیت معافیت و کسر خدمت ایثارگران و دریافت گواهینامه توسط مشمولان غایب توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام اینکه انجمن از همان روزهای نخست بسته شدن سایت ثبت سفارش اعتراضات خود را اعلام و حتی شکایت کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش خودروسازی تنها ایران خودرو و سایپا خلق نشده اند و از آسمان نیامده اند و اتاق می تواند سومین خودروسازی کشور باشد که بنده از آن حمایت می کنم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
پدال نیوز- معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:تاکسی هایی که در منطقه آزاد اروند فعالیت دارند از پرداخت عوارض و مالیات معاف شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۱    
پدال نیوز: در حالی که هفته گذشته شهردار تهران افزایش هزینه استفاده از خودروی شخصی به واسطه وضع عوارض تردد و نیز اخذ عوارض سوخت که به عنوان یکی از راهکارهای چهارگانه مهار ترافیک در دوره جدید مدیریت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: خطوط تولید خودروهای نیسان در ژاپن به دلیل مشکل و نقص در بخش کنترل کیفیت محصولات این شرکت به طور موقت متوقف شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر از ادامه مذاکره فولکس واگن با یک شرکت ایرانی برای تولید خودرو در ایران داده و تاکید کرد دو طرف در زمینه داخلی سازی به توافق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت فولکس واگن طی یک همایش سراسری در اروپا، شرکت خودروسازی تسلا را مورد انتقاد قرار داد و آن را مایه آبرو ریزی این صنعت خواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: شرکت تویوتا در حال تست و ارزیابی نسخه شاسی بلند از مدل پریوس بوده و تصاویر استتار شده آن به حدس و گمان ها درباره ی طراحی بدنه این خودرو دامن زده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: یکی از مدیران ارشد کمپانی ولوو عنوان کرد که "هرگونه ادعای داتیس خودرو مبنی بر نمایندگی رسمی از سوی ولوو، نادرست است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به ایجاد 313 کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر تهران گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه برجام به صنعت خودروسازی کمک کرد تا به شرایط قبل از تحریم ها بازگردد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- یک شرکت تجاری نمونه اولیه موتورسیکلتی را تولید کرده که با هر بار شارژ می تواند تا 320 کیلومتر را بپیماید و برای شارژ شدن به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز: گروه خودرو سازی سایپا با فروش بیش از 150 هزار دستگاه انواع خودرو سواری با کاربری شخصی و تاکسی در عراق توانسته است به طور میانگین در چند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز- محصولات کیا وارد گمرک سلفچگان شدند تا در صورت رفع مشکلات مربوط به ثبت سفارش، آماده تحویل به مشتریان شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز-هدایتی گفت: در صورتیکه مشکل تامین مالی برطرف نشود، امکان افزایش تصادفات جاده ای وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز- امروز نیز گروه خودرو معاملاتی متعادل و منفی را پشت سر گذاشت و فقط تعدادی نماد قطعه ساز صف خرید تشکیل داده بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز- بر اساس گزارش جدید، در سال 2015، یک مرگ از هر 6 مرگ و میر در اثر آلودگی هوا بوده و جمع آن به 9 میلیون نفر رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی استان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرسازی ریل پایه همواره مورد توجه ما بوده و نیاز شهرهای جدید در حومه کلان شهرها به ریل بسیار حائز اهمیت و قابل پیگیری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از کشته شدن 2 تن و مصدومیت 4 تن دیگر طی یک حادثه رانندگی در استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز: ایران خودرویی ها با درس گرفتن از اتفاقات گذشته، رویکرد "تولید بدون سرمایه گذاری" و ارایه خدمات فنی –مهندسی در بازارهای خارجی را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در حوزه صادرات برگزیده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز- خودروسازی اوپل به زودی ناچار به صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برای دفاع از حقوق رانندگان حمل و نقل عمومی با راه اندازی آژانس اینترنتی خودروهای شخصی مخالفیم و به جای آن تاکسی اینترنتی را راه اندازی می کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- سود خودروسازی دایملر در سه ماهه سوم سال جاری میلادی 14 درصد کاهش یافته است. به گزارش اتوموتیو نیوز، کاهش درآمد بخش خودروهای سواری مرسدس بنز، دلیل عمده این افت عنوان شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد دور جدید پیش فروش محصولات خود را ویژه آبان ماه 96 آغاز نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: رئیس، نایب رئیس و دبیر انجمن صنفی کارگری خبرنگاران صنعت و بازار خودرو استان تهران مشخص شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: 30 هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری به ارث رسیده اما به همین میزان اعتبار نیاز داریم تا پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۶    
پدال نیوز- سازمان حمل و نقل شهرداری تهران برای اجرایی شدن مصوبه احیای شرکت مطالعات حمل و نقل و ترافیک اعلام آمادگی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با بیان اینکه زائران حسینی در تهیه بلیت به مرز مشخص شده برای خروج دقت کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو در چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی بازرگانی کشور عراق حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز- پارس خودرو شرایط فروش اقساطی برلیانس H330 و H320 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۱    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: میانگین سن ناوگان حمل و نقل عمومی مینی بوس در قزوین حدود 27 سال است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط پیش فروش عمومی (طرح فیروزه ای) آبان 96 به همراه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- شهروندان تبریزی در دسترس نبودن جایگاه های سوخت بنزین را در سطح شهر معضلی جدی عنوان می کنند که بنظر می رسد دلیل اصلی این موضوع، بیش تر از آنکه کمبود باشد، توزیع نامتوازن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: شرکت بهمن موتور با اجرای یک طرح جدید این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا پیش از خرید خودروی B30 آن را تست کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: خودروهای برقی و هیبرید با هدف نجات انسان از آلودگی وارد خط تولید شدند و با گذر زمان در حال تبدیل شدن به دغدغه اصلی خودروسازان هستند به طوری که برخی از شرکت ها مانند مرسدس بنز تا چند سال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور کرج-چالوس امشب، به دلیل انجام عملیات راه سازی در تونل شماره 5، مسدود می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: میانگین مصرف بنزین ایران تا 28مهرماه سال جاری 79 میلیون لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5.3 درصد رشد داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه برای احداث آزاد راه ها بسیار سنگین و باید بخش بزرگی از پروژه ها توسط بخش خصوصی ساخته شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۱    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی کارمانیا، نماینده رسمی شرکت BYD، یکی از برترین برندهای خودروساز کشور چین که شهرتش را مدیون تکنولوژی روز خودروهای برقی خود است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۱    
پدال نیوز: روندهای اقتصاد جهان را چند شهر معدود شکل می دهند که نیویورک یکی از آن هاست. می خواستیم در آن حضور دست اول داشته باشیم و خودمان از چشم مصرف کنندگان خودروهای لوکس این بازار را ببینیم
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: شاسی بلندها دسته ای از خودروها هستند که به دلیل فضای بسیار زیاد، توانایی عبور از جاده های ناهموار و قدرت زیاد توانستند در صنعت خودروسازی محبوبیت کسب کنند که خود دارای چندین دسته بندی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: اولین تست رانندگی مردمی نگین خودرو در خیابان های تهران آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: نیسان همواره یکی از برترین تولیدکنندگان در رده خودروهای اسپرت بوده است. هر شخصی که علاقه مند به خودرو باشد، به خوبی می داند خودروهای نیسان که با کدهای Z، SX و GTR ساخته شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 20میلیون تومان در سطح بازار طی مهر ماه 96، آگهی فروش خورده اند؛
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: به لطف محدود بودن بازار خودروی ایران، این روزها محصولات چینی در خیابان های کشور جولان می دهند و رفته رفته برندهای بیشتری از صنعت خودروسازی سرزمین اژدهای زرد راهی جاده ها و خیابان های ایران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: شرکت کامیون و اتوبوس سازی ایویکو نیز همانند سایر شرکت های خودروسازی، در صنعت تولید خودروها و وسائط نقلیه برقی سرمایه گزاری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: موضع گیری اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته ای و حمله او به برجام، نگرانی های را در مورد سرنوشت قراردادهای خارجی خودروسازی ایران به وجود آورده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: خودروسازی تویوتا و برند لوکس زیرمجموعه اش، لکسوس، در نظرسنجی مشتریان، به عنوان برترین خودروسازان انتخاب شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۱    
پدال نیوز- وزارت صنعت، معدن وتجارت طبق روالی معمول، در شرایطی برنامه صادراتی خودروسازان را تا پایان سال جاری 35 هزار دستگاه اعلام کرد که دو شرکت بزرگ خودروساز در 6 ماه نخست امسال تنها 2 هزار و 579 ...