جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۲۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 12 دی 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 دی 1396 پدال نیوز 2 دی 1396 پدال نیوز 3 دی 1396 پدال نیوز 4 دی 1396 پدال نیوز 5 دی 1396 پدال نیوز 6 دی 1396 پدال نیوز 7 دی 1396 پدال نیوز 8 دی 1396 پدال نیوز 9 دی 1396 پدال نیوز 10 دی 1396 پدال نیوز 11 دی 1396 پدال نیوز 12 دی 1396 پدال نیوز 13 دی 1396 پدال نیوز 14 دی 1396 پدال نیوز 15 دی 1396 پدال نیوز 16 دی 1396 پدال نیوز 17 دی 1396 پدال نیوز 18 دی 1396 پدال نیوز 19 دی 1396 پدال نیوز 20 دی 1396 پدال نیوز 21 دی 1396 پدال نیوز 22 دی 1396 پدال نیوز 23 دی 1396 پدال نیوز 24 دی 1396 پدال نیوز 25 دی 1396 پدال نیوز 26 دی 1396 پدال نیوز 27 دی 1396 پدال نیوز 28 دی 1396 پدال نیوز 29 دی 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به اینکه بخش خصوصی از نبود ثبات در وضع تعرفه ها گله مند است، علت وضع تعرفه های جدید خودرو را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: بخش زیادی از مردم ایران، عملاً هیچ تریبونی برای اعتراض ندارند و تبدیل شده اند به اکثریت خاموش که از قضا حرف های زیادی هم برای گفتن دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: نگین خودرو با اعلام قیمت جدید رنو کولیوس و تلیسمان، بازار و متقاضیان آن را در تعجب فرو برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: بعضی ها می گویند بوگاتی هم داشته باشند در روزهای سرد نیم ساعت در جا می گذارند ماشین گرم شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: کریشانان آنانترامان نویسنده وب سایت اتونیوز روز گذشته در گزارشی تحلیلی، رویکرد جدید تویوتا برای تولید خودروهای برقی را بررسی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: سال 2017 پایان خوشی برای فولکس واگن داشت . این خودروساز آلمانی توانست با تولید بیش از 6میلیون خودرو در یک سال رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: با حضور تنی چند از مسئولان دولتی در نمایشگاه بین المللی قائم شهر، سومین نمایشگاه خودرو مازندران رسما آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۸    
پدال نیوز: در حالی که طی هفته های قبل، سایپا افزایش قیمت 14 میلیونی سراتو را باطل کرده بود، کرمان موتور نیز گویا چنین برنامه ای را در دستور کار خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۸    
پدال نیوز: مرد میانسالی که با پراید سرقتی زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، از سوی پلیس دستگیر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت درباره علت ممنوعیت واردات خودروهای بالاتر از 40 هزار دلار گفت: تعریف خودروی لوکس دستخوش تغییراتی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت خودروهای وارداتی با باز شدن ثبت سفارش، خواستار برخورد وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور چناران به قوچان گفت: در اثر این حادثه 10 مسافر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- ب ام و پس از 3 سال، فیس لیفت i8 را با یک سری به روز رسانی های جزئی در موتورشو لس آنجلس 2017 به نمایش گذاشته است اما خبر مهم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- معاون اول رئیس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درباره اصلاح آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: براثرسقوط یک خودرو پیکان از گردنه چارطاق شهرستان لردگان به قعر دره، چهار نفر جان خود را از دست دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۸    
پدال نیوز: شرکت فراری در سال 2017 مراسم 70 سالگی خود را جشن گرفت و بر اساس همین 5 واقعیت جالب درباره این شرکت را بیان خواهیم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز- رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو با بیان اینکه 70 تا 80 ذرات معلق آلاینده کلانشهرها متعلق به خودروهاست، گفت: معاینه فنی می تواند بخش مهمی از این مشکل را رفع کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز- راننده فرانسوی تیم پژو، آخرین شانس قهرمانی خود در مسابقات رالی قهرمانی جهان را در رقابت های سال 2018 جستجو می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری باند سارقان خودرو در شهرستان همدان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: امروزه تقریبا تمام خودروها مجهز به کیسه های هوا برای حفاظت از جان سرنشینان هستند، اما برای اولین بار کیسه هوایی طراحی شده که مانع از پرتاب مسافران از سقف به بیرون می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در رزن یک تن کشته و پنج نفر مجروح شدند./ منبع: کانال اخبار ایرنا همدان
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: هوندا تصاویری از پروتوتایپ نسل جدید مدل هیبریدی اینسایت خود را منتشر کرده است. این خودرو پیش نمایشی از نسل سوم اینسایت محسوب می شود که قرار است از تابستان آینده به بازار عرضه گردد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: منابع خبری از هجوم یک کامیون به پیاده رو در سانفرانسیسکو و مجروح شدن چندین نفر خبر می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز-معاونت فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور اعلام کرد: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت های جدید توسط این شرکت گرفته نشده است
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز- الهام فخاری با اشاره به 300 راهکار دریافتی پویش نفسم گرفت از مردم گفت: آلودگی هوا راهکار تک عاملیتی ندارد و رفع آن همراهی همه شهروندان، مسئولان و متخصصان را می طلبد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۳    
پدال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال یکی از کاربران فضای مجازی، درباره جاسوسی یکی از تاکسیهای موبایلی از گوشیهای تلفن همراه مردم، نظر خود را عنوان کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۳    
پدال نیوز: شب گذشته اغتشاشگران یک دستگاه تاکسی را در میدان فردوسی آتش زدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۳    
پدال نیوز: مردی که مدیر و مربی آموزشگاه رانندگی را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، پس از جلب رضایت اولیای دم یکی از مقتولان به بخشش خانواده مقتول دیگر امیدوار شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از صدها هزار هموطنی که به دلیل شرایط اخیر متضرر شده اند عذرخواهی می کنم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸    
پدال نیوز: اسطوره فوتبال ایران در بیمارستانی در لواسان تحت درمان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز: براساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در 8 ماه امسال 2میلیارد و 156میلیون دلار قطعات منفصله به کشور وارد شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: سال 2017 میلادی (96-1395) تمام شد و آنچه باقی مانده تنها اظهارنظرها و کارنامه کاری خودروسازان جهان در این سال است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- خودرویی ها امروز را با افت 147 واحدی شاخص گروه و رسیدن به ارتفاع 16 هزار و 611 واحد به پایان رساندند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز-شرایط جدید فروش اقساطی مزدا3 تیپ 4 ویژه دی ماه اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: جلو پنجره این ون کره ای بزرگتر شده و شاهد ارتقاهای ویژه در فضای داخلی خودرو هستیم. یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی، تریم احیاء شده و فرمان جدید از ملموس ترین تغیرات بخش کابین هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۳    
پدال نیوز: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 4 تا 10 درجه ای دما در برخی نقاط کشور از وزش باد شدید در تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۸    
پدال نیوز: لاستیک دانلوپ در بازار با قیمت یک میلیون و 440 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۸    
پدال نیوز: براساس آخرین بروز رسانی سایت ثبت سفارش خودرو، با گذشت دو روز از باز شدن این سایت، مدل های خودرویی ارائه شده در این سایت از 58 مدل به 54 مدل کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز: نیسان محصولات مختلفی را تا کنون با مدل 2018 روانه بازار کرده است و از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدل های سنترا، آلتیما، روگ، 370z، لیف، مورانو و ... اشاره کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۳    
پدال نیوز: برای استانداردسازی خودروهای سواری و سنگین که توقف تولید آن ها اعلام شد، مهلت و فرصت جدیدی در نظر گرفته نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت درباره علت ممنوعیت واردات خودروهای بالاتر از 40 هزار دلار گفت: تعریف خودروی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۸    
پدال نیوز- معاون امور شهرداری ها و دهیاری های کشور از انعقاد قرارداد خرید 400 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای توسعه ناوگان 18 شهر کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی ویژه در روز چهارشنبه مورخه 13 دی ماه 96 در شهر ایلام خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۴    
پدال نیوز- رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان از به ثبت رسیدن شرکت خودروسازی مشترک این 2 کشور خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
پدال نیوز- استاندار تهران گفت: 70 درصد آلودگی هوای تهران به خاطر وضعیت حمل و نقل شهری است و باید با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و خروج ناوگان فرسوده از آلودگی هوا بکاهیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
پدال نیوز- در حالی همه تلاش ها برای ترویج استفاده از خودروهای هیبریدی برای کاهش آلودگی هوا است، در تعرفه های جدید که به تازگی از سوی دولت ابلاغ شده تعرفه این خودروها 11 برابر شده و 1000 درصد رشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۴    
پدال نیوز- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بی اطلاعی شورا درباره طرح ترافیکی جدید پایتخت گلایه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۴    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی صرف کاهش آلودگی هوا می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۴    
پدال نیوز- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر شهرداری می خواهد روش تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک را تغییر دهد باید لایحه را به شورا فرستاده و مصوبه بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۹    
پدال نیوز: اگر چه عمده سهم بازار وانت (پیکاپ) ها، متعلق به ارزان قیمت های آن هاست، اما، اگر دنبال وانت های به روزتری هستید، یا می خواهید یک پیکاپ برای مقاصدی غیر از باربری (مثل طبیعت گردی) بخرید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز: در حالی که هنوز یک هفته از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو نمی گذرد، شرکت کرمان موتور در اقدامی عجیب با ابلاغ بخشنامه ای 6 خودرو را گران کرد و سانتافه 42میلیون تومان گران شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از برلیانس تاکسی در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: با هماهنگی وزارت کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۹    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه چهار محال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون مجموع تصادفات فوتی، خسارتی و جرحی در استان 16 درصد افزایش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت 13 هزار و 90 دستگاه خودرو در ناوگان باری استان همدان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز: سجاد شاهسنایی طی درگیری های دیشب در کهریزسنگ نجف آباد اصفهان با شلیک مستقیم به شهادت رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز: کرمان موتور با توجه به تغییرات نرخ ارز و تعرفه های جدید واردات خودرو، قیمت جدید محصولات هیوندای خود را با افزایش قیمتی عجیب اعلام نمود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز- مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم در بازدید از غرفه سایپا در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: در صورتی که خودروی تیبا بتواند مجوز حضور در ناوگان تاکسیرانی را دریافت کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز: جزئیات نسخه جایگزین طرح ترافیک، پس از دو هفته اطلاع رسانی مبهم، اعلام شد. طرح جدید ترافیک، بدون آنکه 6 هدف جهانی کلان شهرها از مدیریت متفاوت ترددها در محدوده مرکزی را مدنظر قرار دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز: خرید خودرو تیبا صندوق دار مدل 95 با کارکرد 19 هزار کیلومتر به سرمایه 23 میلیون و 700 هزار تومانی نیاز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز: آن هایی که عاشق خودرو هستند با برند پورشه و محصولات آن به خوبی آشنایی دارند اما حتی کسانی که به این حوزه علاقه ندارند هم نام برخی مدل های پورشه را شنیده اند که به جرات می توان گفت 911 یکی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که بارش برف در جاده کرج- چالوس و ارتفاعات طالقان سبب لغزندگی و کندی حرکت خودروها شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- خود با درج ملبی با عنوان تهران گمشده در ابهام طرح ترافیک به موضوع حواشی تغییر در شیوه مدیریت ترافیکی -محیط زیستی مرکز پایتخت می پردازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم از راه اندازی سامانه هوشمند تاکسیرانی برای مدیریت هوشمند ترافیک در شهر قم خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز-مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از یک سال گشذته تاکنون 90 درصد از جایگاه های فعال سی. ان. جی (CNG) این استان استاندارد سازی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: هر رانند ه ای به اهمیت تعویض مرتب روغن آگاه است. عموم راننده ها می دانند که با گرفتگی فیلتر هوا، اتمام لنت ترمز و کشیدگی تسمه دینام چه کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: فعلا ایران خودرو توانسته است مجوز عرضه خودروهای خود با مدل 97 را اخذ کند و تاکنون خبری مبنی بر ارائه محصولات سایپا و پارس خودرو با مدل 97 منتشر نشده که البته به نظر می رسد در هفته های پیش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
پدال نیوز- عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران پیشنهاداتی را برای عوارض طرح ترافیک جدید ارائه کرده است اما هر رقم و تعرفه ای باید در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۴    
پدال نیوز- خودروسازان چینی پس از یک دهه پیشرفت که اغلب با خرید یا کپی برداری از فناوری و دانش خارجی انجام شد، برای رویاهای بزرگتر به فروش خودرو در بازارهای مهم غرب می اندیشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز- فولکس واگن در مورد برنامه برقی سازی خود بسیار جدی بوده و از همین رو خانواده الکتریکی آن موسوم به I.D در حال رشد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز- ولوو در اقدامی اجتناب ناپذیر اعلام کرده تصمیم دارد مدل های بیشتری را در سبد محصولات خود مونتاژ بومی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با تشریح آخرین وضعیت راه های کشور از بارش برف، باران و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از استان ها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز- کرمان موتور از شرایط جدید برای هیوندای i20 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز: معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو از افتتاح بزرگترین تعمیرگاه مرکزی این شرکت خبر داد و گفت : دومین و بزرگترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو ظرف دو هفته آینده در غرب تهران افتتاح می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- شاید شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد هم اکنون برای تهرانی ها جذابیتی نداشته باشد، اما احتمالا با بهبود سرانه های خدماتی و خطوط حمل و نقل، به جای مناسبی برای فرار از آلودگی پایتخت تبدیل شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- درپی مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان و از سویی اصرار دولت بر تغییر قیمت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: در شرایطی که آلودگی هوای کلان شهرها به معضل جدی هر ساله کشور تبدیل شده ،گفته می شود متهم اصلی این شرایط تردد خودروهایی است که با وجود رسیدن به سن فرسودگی همچنان در چرخه حمل و نقل فعالیت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- شاخص آلودگی هوا در کلانشهر تهران همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: سامانه ثبت سفارش خودرو که برای ساماندهی واردات و مدیریت منابع ارزی به مدت 6 ماه بسته شده بود، به گفته مسئولان در پی تحقق اهداف تعیین شده، از دهم دی ماه کار خود را آغاز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: 27 دی ماه ، دومین سال اجرای برجام است. برنامه جامع اقدام مشترکی که بسیاری آن را پلی برای رسیدن به رشد اقتصادی و صنایع می دانستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز- امروزه آلودگی هوا در اغلب کلان شهرها به معضلی برای مردم و مسئولان تبدیل شده که بتا به گفته کارشناسان محیط زیست یکی از عوامل آلودگی را می توان وجود خودروهای فرسوده عنوان کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان این که بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری هوا از امروز صبح تدریجاً شرایط کیفی هوا بهبود می یابد گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: بی بی سی فارسی که بازوی رسانه ای وزارت خارجه انگلیس به شمار می رود با انتشار هدفمند اخبار آشوب های ایران سعی در بهره برداری سیاسی از این حوادث و جهت دهی به افکار عمومی را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از ادامه مذاکره بخش خصوصی با شهرداری برای راه اندازی جایگاه های تک سکویی در تهران و دیگر استان ها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: طبق اظهارنظر یکی از اعضای انجمن واردکنندگان خودرو، جمع بندی اعضا و مسئولان وزارت صنعت بر این شد که نحوه تعامل همچون روال گذشته باشد و میزان سهم پرداختی گری مارکت ها به نمایندگان رسمی همان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز: موزه های مختلفی در زمینه تاریخ، سنت و فرهنگ تا امروز افتتاح شده است اما موزه خودرو با همه آن ها متفاوت است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز: انصافاً باید اعتراف کرد در خودروهای 2018 شاهد مدل های جدیدی هستیم که تغییرات زیادی را شاهد بوده اند بعضی از این خودروها نیز تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۴    
پدال نیوز: هنگام خرید تایرهای خودرو باید دقت کنیم که سایز مناسب برای خودرو خود را انتخاب کنیم که می توان مشخصات سایز آن را از روی بدنه تایر مشاهده کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۴    
پدال نیوز: برترین مدل های مفهومی سال 2017 معرفی شدند. نشریه کار ادوایس 5 مدل مفهومی که در سال گذشته در نمایشگاه های خودروی سراسر جهان به نمایش درآمدند را بر اساس عواملی همچون طراحی بدنه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۴    
پدال نیوز: پرفروش ترین خودروهای برقی در سال 2017 معرفی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۴    
پدال نیوز- با اجرای استانداردهای جدید از سال آینده، برخی خودروهای پرتیراژ داخلی امکان تولید نخواهند داشت و ازآنجاکه هنوز جایگزینی برای آنها معرفی نشده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۴    
پدال نیوز- با ابلاغ دستورالعمل واردات خودرو از سوی هیات دولت، پیش بینی ها حکایت از آن دارد که بازار وارداتی ها سال آینده با تحولات جدی در قیمت و تنوع محصولات عرضه شده به بازار روبه رو است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۴    
پدال نیوز: وبسایت خدمات هوائی Skytrax به تازگی فهرست برترین فرودگاه های جهان را در سال گذشته اعلام کرد و برای چهارمین سال پیاپی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۹    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد آمار فروش این شرکت در سال 2017 در مقایسه با سال قبل 8/ 2 درصد افزایش یافته است ...