پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 23 خرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 خرداد 1397 پدال نیوز 2 خرداد 1397 پدال نیوز 3 خرداد 1397 پدال نیوز 4 خرداد 1397 پدال نیوز 5 خرداد 1397 پدال نیوز 6 خرداد 1397 پدال نیوز 7 خرداد 1397 پدال نیوز 8 خرداد 1397 پدال نیوز 9 خرداد 1397 پدال نیوز 10 خرداد 1397 پدال نیوز 11 خرداد 1397 پدال نیوز 12 خرداد 1397 پدال نیوز 13 خرداد 1397 پدال نیوز 14 خرداد 1397 پدال نیوز 15 خرداد 1397 پدال نیوز 16 خرداد 1397 پدال نیوز 17 خرداد 1397 پدال نیوز 18 خرداد 1397 پدال نیوز 19 خرداد 1397 پدال نیوز 20 خرداد 1397 پدال نیوز 21 خرداد 1397 پدال نیوز 22 خرداد 1397 پدال نیوز 23 خرداد 1397 پدال نیوز 24 خرداد 1397 پدال نیوز 25 خرداد 1397 پدال نیوز 26 خرداد 1397 پدال نیوز 27 خرداد 1397 پدال نیوز 28 خرداد 1397 پدال نیوز 29 خرداد 1397 پدال نیوز 30 خرداد 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
پدال نیوز- ادعای قاچاق خودرو از گمرک شهرستان مرزی بندر آستارا تکذیب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری با اشاره به رایگان بودن مترو در روز عید فطرگفت: 450 دستگاه تاکسی ون رایگان در 5 مسیر و داخل مصلی نیز مستقر می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: عباسعلی آسارایی در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان البرز که امروز چهارشنبه 23 خرداد در باشگاه میلاد کرج برگزار شد گفت: یکی از مشکلات اصلی شهر آسارا با توجه به اینکه منطقه ای کوهستانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: در تصاویر زیر یک خودروی سمند را در خیابان های ژنو سوئیس می بینید. سمند خودروی ملی ایران و از محصولات ایران خودرو است که به کشور سوئیس هم صادر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: تصاویری دیدنی از طراحی باغ و باغچه به سبک ژاپنی را مشاهده خواهید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: برای خرید خودروی تیبا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 20 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با توجه به تمامی شرایط ایجاد شده نمایندگان با افزایش قیمت جهشی و یک باره محصولات و خودروها مخالف هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: صبح امروز 23 خرداد جلسه هیات دولت به ریاست حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: هر گونه افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی غیر قانونی است و متاسفانه تاکنون هیچ شکایتی از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: پرونده قاچاق سازمان یافته خودرو که توسط برخی مراجع انتظامی اعلام شده بود، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و گمرک ایران به شدت این ادعا را تکذیب می کند و معتقد است که تمامی روند ترخیص ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز: گمرک ایران آخرین فرصت ترخیص خودروهای دارای ثبت سفارش معتبر تا 9 دی ماه را فردا 24 خردادماه اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز- امروز تندر پلاس دنده ای با رشد3 میلیون تومانی با قیمت 62 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: قراردادهای منعقد شده بین خودروسازان ایرانی و شرکای خارجی طبق روال در حال اجرا است و مشتریان برای تحویل خودروهای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- همزمان با رشد نجومی قیمت ها فعالان بازار خودرو از به حداقل رسیدن خرید و فروش در این بازار خبر می دهند به گونه ای که مصرف کنندگان رغبتی به خرید با قیمت های نجومی ندارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، با بیان اینکه کاهش تعرفه خودرو با هدف افزایش کیفیت و رقابت پذیری را عملیاتی خواهیم کرد گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز- نماینده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گذاری خودرو براساس خود اظهاری شرکتهای خودرو ساز و با میل آنها انجام می شود، درحالی که هیچ نظارتی برآن وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز: نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن گفت: اگرچه فضا برای خودرو سازان باید باز باشد اما ارتقاء کیفیت و استفاده از دانش روز در این صنعت نیز الزامی است بنابراین صنعت خودرو باید بازنگری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز: دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمامی شرکت های بازرسی دارای گواهی فعالیت از مرکز ملی صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران و سابقه فعالیت در حوزه صنعت خودرو دعوت کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز: در کشور کوبا هنوز خودروهای کلاسیک و قدیمی تردد می کنند. فیدل کاسترو پس از به قدرت رسیدن و پیروزی انقلابش در سال 1959 ورود کلیه محصولات خارجی را به این کشور ممنوع اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: آخرین بوگاتی ویرون ساخته شده توسط این کارخانه قرار است به یک حراجی رفته و به فروش برسد. قیمت پیشنهادی نزدیک به 2.5 میلیون دلار است که عددی سرسام آور به حساب می آید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: همزمان با رشد نجومی قیمت ها در بازار خودرو فعالان این بازار از به حداقل رسیدن خرید و فروش در این بازار خبر می دهند به گونه ای که مصرف کنندگان رغبتی به خرید با قیمت های نجومی ندارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا این روزها شدیدا مشغول ارائه طرح های متنوع فروش محصولاتشان هستند در حالیکه سایر خودروسازان کشور بیش از آنکه مشغولیت فروش داشته باشند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: کارشناسان در چنین شرایطی خرید خودرو از بازار را به هیچ عنوان توصیه نمی کنند زیرا مشتریان ممکن است با ضرر بسیار سنگینی مواجه شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: خودروهای شرکت فراری یکی از گران ترین خودروهای بازار به شمار می روند و شنیدن قیمت برخی از آنها دود از سر بلند می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش تولید از پاسخگویی درباره وضعیت این روزهای بازار خودرو امتناع کرد و گفت: بهتر است این موارد را از معاون امور صنایع بپرسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: همانطور که سالیانه لیست های مختلفی از بهترین خودروسازان جهان منتشر می شود، در مورد قطعه سازان مطرح خودرویی نیز رده بندی هایی وجود دارد که سالیانه تغییراتی در آن صورت می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: دیملر AG، شرکت مادر مرسدس بنز، به دلیل اتهام تقلب در تست های سنجش آلایندگی، ناچار به فراخوان 774 هزار دستگاه خودرو از مدل های کلاس C، GLC و ویتو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز- طرح تابستانی گروه خودروسازی سایپا همزمان با طرح عید سعید فطرآغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز- الون ماسک تصمیم دارد 9 درصد از کارمندان شرکت تسلا موتورز را اخراج کند تا به سودآوری دست یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
پدال نیوز-رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز گفت: روز شنبه 26 خرداد به دلیل اینکه احتمال زیاد روز تعطیل دو روزه عید فطر است تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد روز یکشنبه 27 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۷    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از تلاش مترو برای تکمیل طرح مقاوم سازی ایستگاه متروی قیطریه دربرابر حمله بیوشیمایی و اتمی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۷    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: برخی از محصولات در بازار آزاد با افزایش قیمت 50 درصدی مواجه هستند اما این افزایش قیمت ها توسط خودروسازان صورت نگرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت های ترددی و ترافیکی در محور مواصلاتی اردبیل – آستارا و بالعکس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۲    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون صنایع مجلس با گلایه از اینکه طی چند هفته اخیر قیمت خودرو 80 تا 90 درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: چرا باید دولت بازار خودرو را رها کرده و مردم را در بلاتکلیفی قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۲    
پدال نیوز: دونالد ترامپ تعرفه هایی جدید برای خودروهای خارجی که به این کشور وارد می شوند تعریف کرده است. اما این تعرفه ها قرار است دقیقا چه تاثیری بر بازار خودروی این کشور داشته باشند؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۷    
پدال نیوز- مجید کیان پور به اتفاق 67 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر صنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت های تولیدکننده خودرو در داخل و افزایش حداقل دو برابری خودروهای تولید داخل و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از پیشرفت فیزیکی 96 درصدی تونل آرش اسفندیار خبر داد و گفت: عملیات ساخت و ساز این پروژه به اتمام رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۱    
پدال نیوز- سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: نشست ویژه این فراکسیون به منظور بررسی وضعیت بازار خودرو و افزایش قیمت خودرو های داخلی هفته آینده با حضور وزیر صنعت برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۱    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: قرار است بعد از گذشت چند ماه از اجرای طرح ترافیک نتایج آن بررسی شود و سپس در خصوص محدوده زوج و فرد تصمیم گیری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۱۱    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص اعلام افزایش قیمت 7 درصدی خودروهای ساخت داخل که مشمول قیمت گذاری هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز- روز جاری شاخص گروه خودرو با رشد 540 واحدی معادل 3.81 درصد در ارتفاع 14 هزار و 693 واحد آرام گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز -نخستین دوره مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو به اتمام رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو بر این باور است، تنها راه مقابله با فشار قیمت خودرو در بازار حذف قیمت گذاری دستوری و کاهش فشارها به جای بازگشت قیمت ها به سال گذشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز: دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو با اشاره به آخرین جلسه وارد کنندگان با اسحاق جهانگیری- معاون اول رییس جمهوری- اظهار کرد: با دستور معاون اول رییس جمهوری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: در روزهایی که خبرهایی مبنی بر خروج برخی شرکتهای اروپایی از ایران به گوش می رسد مذاکرات انجام شده با بزرگترین و معتبرترین مرکز تست خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی مشکل کامیون داران در نشست دیروز این کمیسیون خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران از تدوین لایحه ایمنی سرویس مدارس خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- رئیس شورای رقابت گفت: اگر افزایش قیمت خودروها به دلیل کاهش تولید باشد، شورای رقابت به موضوع ورود پیدا می کند و برخوردهای لازم را با خودروسازان انجام می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: براساس گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت ماه 97، سایپا 131 و 132 از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به افزایش کیفیت و دریافت دو ستاره کیفی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- پیش از هر چیز به ذهنم رسید با یک جستجوی ساده معنای ساینا را بیابم. نام در سه زبان پارسی, هندی, یونانی و کردی دارای معانی خاص می باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- یک کارشناس صنعت خودرو و قطعه گفت: صنعت قطعه برای برون رفت از وضعیت فعلی و بازگشتن به توان تولید قبل نیازمند کاهش دوره بازپرداخت معوقات خود به یک ماه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: استفاده از پارکینگ پارک سوار بیهقی از ساعت یک بامداد روز عید سعید فطر رایگان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- مصوبه شورای اقتصاد درباره سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری برای جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری ابلاغ شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۵    
پدال نیوز: پژو قصد دارد خودرویی ارزانتر برای مشتریان خود در سطح شهر و در طبقه اجتماعی گسترده تر ارائه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز: جی پاور، شرکتی فعال در حوزه تیونینگ خودرو که بیشتر سوژه هایش را از محصولات بی ام و انتخاب می کند، این سری هم به سراغ بی ام و X6 رفته و با انتخاب نسخه قدرتمند M این برند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: خودروهای برقی در طول زمان بزرگتر شده اند، اما اگر هنور به دنبال یک خودرو جمع و جور ولی کارآمد هستید، رنو زوئی 2018 که موتور قدرتمند تری نسبت به گذشته دارد، گزینه مناسبی خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: در جدیدترین آزمایش های صورت گرفته از سوی موسسه ایمنی IIHS، مدل 2019 مینی کوپر نتوانست بالاترین سطح ایمنی را دریافت کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز- سی ان ان در گزارشی به انتقادهای اخیر دونالد ترامپ از روند واردات خودروهای آلمانی به آمریکا پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۵    
پدال نیوز: خودروساز ایتالیایی "فِراری" از محصول جدید خود (Ferrari Portofino _ 2018 ) رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: بررسی تجارت نیوز از روند سه ماه نخست سهام خودرویی ها نشان می دهد سهام لیدر های خودرویی در این مدت بطور میانگین 12 تا 13 درصد کاهش قیمت داشتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: بررسی گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تولیدی در اردیبهشت ماه نشان می دهد تولید وانت های بی کیفیت داخلی همچنان ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: در پی درخواست وزارت صنعت و وزارت کشور برای صدور مجوز جدید به منظور پلاک گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش 47 درصدی تخلف کمربند ایمنی طی پنج سال گذشته در پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور در معابر پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: لوکس بودن معیاری است که در ایران راجع به آن خلط مبحث شده و به واسطه اختلاف گسترده قیمت خودرو در ایران و کشورهای همسایه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آماده باش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد نمازگزاران عید سعید فطر خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی، خطاب به فرمانداران، دستگاه های اجرایی، خدماتی، امدادی، ایمنی و شهرداری های استان آماده باش اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- رییس کل بیمه مرکزی گفت: پرداخت خسارت به تصادفات ساختگی حداکثر بیش از 2 درصد کل خسارت های پرداختی بیمه ها نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- مردی اهل نیجریه با نام آزوبویکه، پدرش را در اتومبیل جدید و گرانقیمتش به جای تابوت دفن کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز- رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با تاکید بر این که در سال جاری قیمت قطعات حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: با توجه به نوسانات و افزایش قیمت در سایر بازارها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز- با وجود توقف چندماهه روند نوسازی تاکسی های فرسوده و وعده شرکت خودروساز برای آغاز این روند از ابتدای خرداد،به نظر می رسد این طرح این بار با سرعت بسیار آهسته حرکت خود را آغاز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز: مرحله جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: بازار خودروهای داخلی که با افزایش بی سابقه در سال جاری دستخوش نوسانات روز به روز شده، با مصوبه دیروز شورای رقابت برای افزایش قیمت برخی محصولات پرتیراژ، وارد فاز جدیدی از گرانی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بارنامه کاغذی با هدف شفاف شدن کمیسیون دریافتی شرکت های حمل و نقل از رانندگان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- نماینده مجلس دهم تفکیک وظایف شهرداری و تاکسیرانی برای ارائه خدمات تعمیرگاهی و پیگیری بیمه به رانندگان را از مهم ترین محورهای طرح تفکیک وظایف تاکسیرانی وابسته به شهرداری ها و شرکت های ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: پیمانکار شهرداری بابت نصب نکردن علائم هشداردهنده در محل پارک دستگاه تراش آسفالت در بزرگراه یاسینی که منجربه مرگ دو نفر شده بود، بازداشت شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: قیمت نجومی پژو 206 در روزهای اخیر واکنش عادل فردوسی پور را در ویژه برنامه 2018 در پی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: بر اساس آمار های تجارت خارجی کشور در 10 ماهه منتهی به دی ماه سال جاری 26700 خودرو با حجم موتور زیر 2000 سی سی وارد کشور شده است که ارزش ارزی آن ها حدود 682 میلیون دلار بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: خرید خودرو دست دوم یکی از مواردی است که خریداران باید با دقت بسیار زیاد انجام دهند و در این بین رعایت و در نظر گرفتن چندین نکته ضروری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: اعضای هیئت مدیره انجمن واردکنندگان به همراه جمعی دیگر از مدیران شرکتهای واردکننده امروز با معاون اول رییس جمهوری دیدار می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز- با شروع آشفتگی های ارزی در اواخر سال گذشته، پیش بینی می شد سایر بازارهای مرتبط و غیرمرتبط ارزی دچار اخلال شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز- امروزه در حالی که شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا به دلایل رقابتی به دنبال روش هایی برای کاهش قیمت تمام شده خودرو و تصاحب بازارهای بیشتر از این طریق هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نویوز- بازار خودرو در یک هفته اخیر شاهد افزایش قیمت شدیدی بوده است. این افزایش قیمت دلایل گوناگونی دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: مدت هاست که بازار خودرو شرایط آشفته ای را سپری می کند. طی 9 ماه اخیر شیب قیمت ها بر مدار صعودی قرار گرفته است و هر روز شاهد شکاف بیشتری بین قیمت خودرو کارخانه و بازار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: شورای رقابت سرانجام مجوز افزایش قیمت خودروهای زیر 450 میلیون تومان را اعلام کرد و این در شرایطی است که درصد اعلام شده تقریبا یک سوم رقمی است که خودروسازان و قطعه سازان به دنبال آن بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: خودروسازان چینی به سرمایه گذاری در اروپا روی آورده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز : شرکت خودروسازی لندروور اعلام کرد با تعدیل نیرو در انگلستان، تولید خود در اسلواکی را افزایش خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز: تقاضای بالا در کنار عرضه قطره چکانی خودرو این روزها یادآور به هم ریختگی بازار در سال های 92-91 است. در دو سال یادشده بازار خودرو به دلیل روند نزولی عرضه به سمت تقاضای کاذب سوق داده شد......