پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 مرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مرداد 1397 پدال نیوز 2 مرداد 1397 پدال نیوز 3 مرداد 1397 پدال نیوز 4 مرداد 1397 پدال نیوز 5 مرداد 1397 پدال نیوز 6 مرداد 1397 پدال نیوز 7 مرداد 1397 پدال نیوز 8 مرداد 1397 پدال نیوز 9 مرداد 1397 پدال نیوز 10 مرداد 1397 پدال نیوز 11 مرداد 1397 پدال نیوز 12 مرداد 1397 پدال نیوز 13 مرداد 1397 پدال نیوز 14 مرداد 1397 پدال نیوز 15 مرداد 1397 پدال نیوز 16 مرداد 1397 پدال نیوز 17 مرداد 1397 پدال نیوز 18 مرداد 1397 پدال نیوز 19 مرداد 1397 پدال نیوز 20 مرداد 1397 پدال نیوز 21 مرداد 1397 پدال نیوز 22 مرداد 1397 پدال نیوز 23 مرداد 1397 پدال نیوز 24 مرداد 1397 پدال نیوز 25 مرداد 1397 پدال نیوز 26 مرداد 1397 پدال نیوز 27 مرداد 1397 پدال نیوز 28 مرداد 1397 پدال نیوز 29 مرداد 1397 پدال نیوز 30 مرداد 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۳    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 80 کیلومتر از محور میاندوآب- کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال جاری به بهره برداری می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز- یکی از موارد مهم در معاینه فنی خودرو، آزمون عملکرد ترمز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: داستان از حدود 3 سال پیش و وضع محدودیت بر حجم پیشرانه خودروهای وارداتی آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- جانشین پلیس راه آستارا گفت: انحراف به چپ خودروی کامیون و برخورد با کوه در محور اردبیل-آستارا، یک کشته بر جا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حادثه رانندگی در مسیر خاش به سراوان، 5 کشته و 14 مجروح بر جای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- یک دستگاه خودرو جک، جی 3 هاچ بک با کارکرد 170 هزار کیلومتر، به مبلغ 28 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- بهرام آشفته هنرمند تبریزی که همتراز وی در کل دنیا کمتر از 10 نفر است، می گوید: ما قطعات دور ریختنی خودرو و قطعات بازیافتی را به ارزش افزوده تبدیل کردیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- ذخیره سازی بنزین در منزل، موجب آتش سوزی و سوختگی یک شهروند ساروی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۳    
پدال نیوز - روسیه امسال میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال بوده و تکنولوژی و صنعت خود را به رخ جهانیان می کشد اما این کشور حاصل فروپاشی نظام کمونیستی شوروی سابق است که به عنوان یک ابرقدرت در جهان نقش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۳    
پدال نیوز- ارکان زیادی وجود دارند که یک خودرو را برای یک رانندگی لذت بخش آماده می کنند که یکی از آنها وجود محور فعال عقب در خودرو است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز- معاون امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تهیه طرح جامع کاهش تصادفات شهر بیرجند را اولویت نخست شهرداری دانست و گفت:در خصوص روند اجرایی طرح جامع ترافیک زمان بندی مناسب ارائه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: این روزها که تولید خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش روبرو شده و خودروسازان نبود قطعه را مشکل اصلی عنوان می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- خودروی پراید پس از تصادف شدید با دو خودروی دیگر در بزرگراه شهید فهمیده واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- معاون وزیر دفاع گفت: ایران به جرگه کشورهای سازنده موتورهای دیزلی پیوست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- تور بین المللی موتورهای سنگین فردا وارد تهران می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: فراری که در تولید محصولاتی باکیفیت رنگ عالی مشهور است، از ابداع روشی جدید برای رنگ آمیزی بدنه خودرو خبر داد که علاوه بر کاهش هزینه، کیفیت بسیار خوبی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: دولت برزیل آمادگی کامل خود را برای تامین منابع مالی و سرمایه گذاری از طریق فاینانس در بخش خودروهای سنگین و تجاری علام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: آمارها حاکی است که بخش قابل توجهی از قربانیان سوانح ترافیکی تهران را عابران پیاده تشکیل می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: الون ماسک قصد دارد در آپدیت نسخه 9.0 نرم افزار خودروهایش بازی های آنلاین را ارائه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- ششم مرداد 97 خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودرو فوق مدرن با نام رولزرویس فانتوم از راه زمینی به ایران، منتشر شد که همان موقع شگفتی کاربران را درپی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: درهای جلو کمی بلندتر از خودروهای معمولی به نظر می رسند و شیشه ی روی درهای جلو به دو بخش تقسیم شده اند و طراحی جدیدی را در مجموعه طراحی های این شرکت رقم می زنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز: طی هفته جاری، حباب قیمت ها در بازار خودرو نیز بزرگ تر شد و این در حالی است که رئیس اتحادیه نمایشگاهداران به متقاضیان خودرو توصیه کرده که ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: طی چند روز گذشته تعدادی از مردم در برخی شهرهای مازندران و گیلان از ترس شایعه کمبود بنزین به سمت پمپ بنزین ها روانه و سبب طولانی شدن صف ها و اختلال در توزیع سوخت شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: از آنجا که در فصل تابستان هوا بسیار گرم می شود، در نتیجه ممکن است موتور خودرو نیز بسیار سریعتر دمایش افزایش پیدا کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- عصر خودرو- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- اولین کارگاه آموزشی بازرسی از مراکز معاینه فنی خودروها برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش ( مشارکت در تولید) خودرو پارس مردادماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز: یک دهه اخیر صنعت خودروسازی و به دنبال آن بازار خودرو کشورمان میزبان مهمانان زیادی از کشور چین بوده است و همکاری های زیادی میان خودروسازان داخلی و چینی صورت گرفته تا سهم عمده ای از بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- دبیر کارگروه ملی آلودگی هوا گفت: در تهران 300 هزار خودرو در گرفتن معاینه فنی رد شدند اما این خودروها از استانها معاینه فنی گرفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو گفت: صحت عملکرد برگه های معاینه فنی را بررسی کرده و نظارت را تسری می دهیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز: سرپرست دفتر هوای اقلیم محیط زیست گفت: دریافت معاینه فنی برای هواپیما و کشتی ها هم جدی شده و آنها مکلف هستند معاینه فنی دریافت و سازمان محیط زیست در این زمینه نظارت می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۶    
پدال نیوز: خودرو دنا پس از عرضه خودرو های ملی سمند، تیبا، رانا توسط شرکت ایران خودرو در سال 1393 وارد بازار ایران شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز : همان طور که پیش بینی قبلی شرکت هوندا نشان داده بود، این شرکت در آمار قطعی خود که دیروز منتشر شد از افزایش 11 درصدی سود دهی خود در سه ماه نخست سال مالی منتهی به 30 ژوئن خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز: طبق گفته دست اندرکاران بازار خودرو، بازار همچنان در رکود به سر می برد و خرید و فروش به ندرت انجام می گیرد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵    
پدال نیوز : شرکت خودرو سازی بی.ام.و قصد دارد تا یک کارخانه مونتاژ خودرو را به ارزش یک میلیارد یورو(17/ 1 میلیارد دلار) در مجارستان راه اندازی کند. این نخستین کارخانه مونتاژ محصولات بی.ام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش ( مشارکت در تولید) خودرو دنا مردادماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: مسافرت های طولانی برای هر راننده ای خسته کننده است و این امر ممکن است باعث کاهش ایمنی و افزایش آمار تصادفات شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز:سایپا اعلام کرد: بعد از گذشت 3 ساعت از آغاز زمان فروش محصولات در روز جاری، حدود 5 هزار خودرو به فروش رسیده و طبق روال هم در جریان است.