چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 21 مرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مرداد 1397 پدال نیوز 2 مرداد 1397 پدال نیوز 3 مرداد 1397 پدال نیوز 4 مرداد 1397 پدال نیوز 5 مرداد 1397 پدال نیوز 6 مرداد 1397 پدال نیوز 7 مرداد 1397 پدال نیوز 8 مرداد 1397 پدال نیوز 9 مرداد 1397 پدال نیوز 10 مرداد 1397 پدال نیوز 11 مرداد 1397 پدال نیوز 12 مرداد 1397 پدال نیوز 13 مرداد 1397 پدال نیوز 14 مرداد 1397 پدال نیوز 15 مرداد 1397 پدال نیوز 16 مرداد 1397 پدال نیوز 17 مرداد 1397 پدال نیوز 18 مرداد 1397 پدال نیوز 19 مرداد 1397 پدال نیوز 20 مرداد 1397 پدال نیوز 21 مرداد 1397 پدال نیوز 22 مرداد 1397 پدال نیوز 23 مرداد 1397 پدال نیوز 24 مرداد 1397 پدال نیوز 25 مرداد 1397 پدال نیوز 26 مرداد 1397 پدال نیوز 27 مرداد 1397 پدال نیوز 28 مرداد 1397 پدال نیوز 29 مرداد 1397 پدال نیوز 30 مرداد 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۷    
پدال نیوز: رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف که منجر به فوت راننده شد، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- طرح ویژه کنترل کیفی عملکرد کارواش های سطح منطقه 5 با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی، صرفه جوئی در مصرف آب و رفع مزاحمت های ناشی از سد معبر اجرایی شد .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۴    
پدال نیوز: خودروهای شاسی بلند یا به اصطلاح SUV در کنار خودروهای کراس اور امروزه محبوبیت بسیاری در بازار دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز- در روزهای اخیر اتفاقاتی در نقاط مختلف کشور رخ داده که مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در واکنش به این اتفاقات، دو هشدار بنزینی را در قالب دو اطلاعیه جداگانه ارائه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با 23 فقره سرقت در اهواز دستگیر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: دو شرکت اسنپ و تپسی در نشست مشترکی در محل اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی، به لایحه جدید وزارت کشور که فعالیت شرکت های حمل و نقل را به شهرداری محول می کند، اعتراض کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: پرونده رسیدگی به تخلف در ثبت سفارش خودرو به زودی ابلاغ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- بدون توجه اتهام به کسی، نمی توان خانه، خودرو و اموال او را تفتیش کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- سخنگوی قوه قضائیه گفت: برخی نمایندگان علیه ایشان(محمود صادقی) شاکی هستند و هیات نظارت مجلس هم گفته که گفته های وی جزو وظایف نمایندگی نیست و شاکی خصوصی هم دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: رایزنی خودروساز ها اجازه اعمال و تصویب مقررات و قانون در رابطه با کاهش قیمت خودرو و افزایش قیمت سوخت را نمی دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: بعد از بالا گرفتن مشکل یک شرکت خودرویی برای شماره گذاری خودروهایش حالا خبر می رسد وزارت صنعت معدن و تجارت در صدد حل این مشکل البته با یک تصمیم غیر کارشناسی و دردسرساز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسانات قیمتی 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: سمند SE با کارکرد 200 هزار کیلومتر، به مبلغ 24 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز: قیمت و جزئیات از ب ام و X4 مدل 2019 قبل از فروش این خودرو در سه ماهه سوم سال جاری، اعلام شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز: سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با اشاره به کاهش تولید خودرو در ماه های اخیر اظهار کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: قرار است نسل جدید c8 آلفا یکی از سوپرایزهای این کمپانی در آینده باشد و به عنوان یک برگ برنده رو شود. موتور خودرو در این خودرو یک مدل 2 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز-مدیرکل محیط زیست استان تهران برای جلوگیری از آلودگی هوا گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار اتوبوس شهری تهران فرسوده هستند که برای رفع آلودگی هوا علاوه بر اینها باید از تردد خودروهای سرویس اداره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- دو برادر که موتورشان به سرقت رفته بود، پس از اطمینان از محل دقیق موتور سیکلت ها توسط جی پی اس با پلیس 110 تماس گرفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز: سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف دو دستگاه خودروی نیسان در اتوبان تهران . ساوه خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز: داماد کینه جو و دوستش که با آتش زدن خودرو پدرزن مرگ تلخ 4 نفر را رقم زده بودند دیروز در دادگاه پای میز محاکمه ایستادند و انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه رفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۰    
پدال نیوز- لاکهید مارتین قراردادی 10 میلیون دلاری برای ساخت یک اسلحه لیزری 100 کیلوواتی بسازد که روی خودروی تاکتیکی قرار می گیرد و قابل حمل است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۰    
تردد خودروی آمریکایی فورد موستان با پلاک ملی در خیابانهای تهران!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز- روز جاری با انتشار خبرهایی مبنی بر تدوین بسته حمایتی از صنایع خودروسازی شاهد افزایش تقاضا در نمادهای مهم این گروه بودیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز- به نظر می رسید آرامش قیمتی به بازار خودرو بازگشته، اما تغییرات قیمتی روزهای گذشته همه معادلات را برهم زد؛ به طوری که قیمت برخی خودروهای داخلی با افزایش 6 تا 10 میلیون تومانی مواجه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۶    
پدال نیوز: ترمز قیمت خودروهای داخلی چه زمان کشیده می شود؟ سؤالی که جواب آن به فعالیت خودروسازان بستگی دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- در سال ها و حتی دهه های گذشته شرایط به نحوی پیش رفته است که نه مردم از بازار خودرو رضایت دارند و نه تولیدکننده ها با وجود قیمت های بالا راضی می شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز- درکارخانه خودروسازی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان (خزر) تاکنون بیش از 300 دستگاه خودروی دنا تولید و به بازاراین کشورعرضه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۱    
پدال نیوز - مدیر فروش محصولات خودرویی شرکت فومن شیمی گفت: در حال حاضر فعالان این حوزه ناگزیر به تامین ارز مورد نیاز خود از بازار ثانویه هستند اما به دلیل ابهامات زیاد و نبود ثبات در این بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز: گلگیرهای خودرو جایگاه بالاتری قرارگرفته و جلوپنجره جدیدی روی خودرو به کار رفته است. به همین دلیل شاید از نمای روبه رویی این خودرو به عنوان نسخه کوچک G63 نام برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۶    
پدال نیوز: بررسی ها از بازار خودروی تهران نشان می دهد که قیمت های خودروهای داخلی به رغم بالا رفتن بی حساب در روز گذشته امروز کمی کاهش یافته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز: رشد قیمت نهاده های تولیدی و موافقت نکردن شورای رقابت با افزایش قیمت، بر صنعت خودرو تاثیر قابل ملاحظه ای گذاشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۱    
پدال نیوز: شرکت مدیران خودرو جدیدترین شرایط پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۶    
پدال نیوز: با ما باشید تا 20 شرکتی که در صفحه اینستاگرام خود، جزء فعال ترین ها هستند را به شما عزیزان معرفی نماییم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: برای خرید خودروی لیفان در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 36 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی هوندا موتور 69هزار و 80 دستگاه از خودروهای شاسی بلند خود را به دلیل مشکل موتور این خودروها در هوای سرد از بازار چین فرا می خواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: گمرک جمهوری اسلامی ایران شرایط جدید ترخیص کالاهای ممنوعه ثبت سفارش های قبل را ابلاغ کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت از ارسال بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به دولت خبر داد و گفت: لایحه حمایت از صنایع کوچک به دولت ارایه شده و پس از تصویب به مجلس می رود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: خودروی استاندارد و مناسب برای سرویس مدارس نداریم و البته پرداخت کرایه برخی خودروهای با شرایط ویژه نیز برای خانواده ها امکان پذیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از مسدود شدن محور نهبندان به زابل به دلیل گرد و خاک شدید، وقوع طوفان و کاهش دید افقی رانندگان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه22، با اعلام این خبر گفت: در راستای هوشمندسازی و بهبود عملکرد تجهیزات کنترل ترافیکی، برای اولین بار در سطح مناطق22 گانه با همکاری شرکت کنترل ترافیک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۱    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برخی افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به افزایش قیمت لاستیک خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۱    
پدال نیوز- بررسی جدیدترین آمار تولید خودرو نشان می دهد که در تیر ماه امسال تولید انواع خودروهای سواری به طور میانگین 23 درصد کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز- مستندات فهرست اولویت های گروه کالایی نشان می دهد گروه اقلام گروه کالایی از 1750 قلم کالا به حدود 750 قلم کالا کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از حذف طرح ترافیک نمایندگان مجلس شورای اسلامی به درخواست خودشان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز- شرکت آلمانی دوئر که در زمینه ساخت قطعات خودرو فعالیت دارد، به دلیل تحریم های جدید دولت آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز- رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار پراید با عابرپیاده در بزرگراه شهید چراغی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که از اول آبانماه طرح کاهش (LEZ) اجرایی می شود.وی از توقف تردد اتوبوس ها و کامیون های فاقد معاینه فنی از اول مهر ماه در شهر تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز- شش تا هفت هزار موتورسیکلت در خیابان های بیجار جولان می دهند که براساس آمارها فقط 500 راکب دارای گواهینامه رانندگی با این وسیله نقلیه خطرناک و حادثه ساز هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز-خودرویی برقی در آلمان ساخته شده که برای تهویه آن از نوعی خزه ایسلندی استفاده می شود و روی آن با پنل های خورشیدی پوشیده شده که انرژی مورد نیاز حرکت وسیله نقلیه را فراهم می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به تصادف سواری سمند با کامیون تریلردر خراسان شمالی گفت: در اثر این حادثه 7 مسافر دچار آسیب شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (یکشنبه؛ 21 مردادماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف شدید 2 خودرو نیسان در اتوبان تهران-ساوه خبر داد و گفت: در این حادثه راننده یکی از خودروها کشته و راننده دیگر مصدوم شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به افزایش تخلفات خودروسازی ها در ثبت سفارش و تاخیر در تحویل محصول به مشتریان کمیسیون عمران به این موضوع ورود کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- با وجود اینکه به نظر می رسید نوسازی تاکسی های فرسوده بعد از چندماه توقف دوباره در مسیر خود قرار گیرد اما مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور معتقد است روند نوسازی تاکسی های فرسوده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: کسری قطعات خودروسازان برای تکمیل فرآیند تولید تا اواسط شهریور ماه رفع می شود و تولید محصولات بدون کاستی ادامه می یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز- طبق آمار گمرک 15 قلم کالای عمده وارداتی نشان می دهد که 4 ردیف به قطعات منفصله جهت تولید انواع خودروی سواری اختصاص دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- با طلوع آفتاب از ساعت 6 و نیم صبح دوربین های ورودی های طرح ترافیک و طرح زوج و فرد جهت ثبت تخلفات روزانه روشن می شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۸    
پدال نیوز : آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۸    
پدال نیوز- شرکت کرمان موتور از شرایط فروش اقساطی لیفان X50 ویژه مرداد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۸    
پدال نیوز: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در سال 96 را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۸    
پدال نیوز : هرچند برخی از رسانه های خارجی به نقل از مدیران دو شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن و رنو، خروج این شرکت ها از بازار ایران را حتمی خوانده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۸    
پدال نیوز: پس از نا به سامانی های بازار ارز و در پی آن بازار خودرو، در نهایت هفته گذشته بسته ارزی دولت اعلام و آب پاکی روزی دست خودروسازان و قطعه سازان ریخته شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۸    
پدال نیوز: پلتتفرم در حقیقت اساسی ترین قسمت یک خودرو است که اخیرا خودروسازان ایرانی هم به دنبال همکاری با شرکای خارجی برای تولید پلتفرم هستند، اما تعریف پلتفرم دقیقا چیست؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
پدال نیوز: آلمان در یک سال گذشته توانسته است ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در این کشور را افزایش دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
پدال نیوز : شرکت خودروسازی دایملر آلمان اعلام کرده در حالی که شعله های آتش جنگ تجاری میان آمریکا و چین در حال گسترش است خودرو های شاسی بلند مرسدس بنز ساخته شده در ایالت آلاباما آمریکا زیر ذره بین ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۳    
پدال نیوز: شرکت های پژو و تویوتا آخرین خودروسازانی هستند که با وجود پیش بینی ها مبنی بر ادامه استقبال خریداران از شاسی بلند ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۸    
پدال نیوز: در شرایطی که قیمت خودروهای وارداتی با ارز رسمی، به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده، وزیر صنعت، معدن و تجارت آب پاکی را روی دست وارد کنندگان ریخت و اعلام کرد.....