پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 12 آذر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 آذر 1397 پدال نیوز 2 آذر 1397 پدال نیوز 3 آذر 1397 پدال نیوز 4 آذر 1397 پدال نیوز 5 آذر 1397 پدال نیوز 6 آذر 1397 پدال نیوز 7 آذر 1397 پدال نیوز 8 آذر 1397 پدال نیوز 9 آذر 1397 پدال نیوز 10 آذر 1397 پدال نیوز 11 آذر 1397 پدال نیوز 12 آذر 1397 پدال نیوز 13 آذر 1397 پدال نیوز 14 آذر 1397 پدال نیوز 15 آذر 1397 پدال نیوز 16 آذر 1397 پدال نیوز 17 آذر 1397 پدال نیوز 18 آذر 1397 پدال نیوز 19 آذر 1397 پدال نیوز 20 آذر 1397 پدال نیوز 21 آذر 1397 پدال نیوز 22 آذر 1397 پدال نیوز 23 آذر 1397 پدال نیوز 24 آذر 1397 پدال نیوز 25 آذر 1397 پدال نیوز 26 آذر 1397 پدال نیوز 27 آذر 1397 پدال نیوز 28 آذر 1397 پدال نیوز 29 آذر 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز: احتمالاً روزی فرا خواهد رسید که حتی خودروسازان رده میانی همچون سئات هم نیازی به استفاده از طراحی های مرسوم و سنتی برای محصولات خود نخواهند داشت چراکه خودروها کاملاً به کامپیوترها و نیروی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: X7 کاملا جدید به عنوان أساس طیف شاسی بلندهای لوکس X بی ام و ویژگی های قابل توجه بسیاری دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز: رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی توضیح داد که صنعت خودروسازی به واسطه آغاز تحریم های جدید آمریکا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- مدیر ارتباطات و امور مشتریان شرکت خدمات فنی رنا گفت: بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و با ارزیابی های صورت گرفته از شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای تجاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: با نگاهی گذرا به وضعیت تورم و افزایش افسار گسیخته قیمت در سایر کالاها و خدمات همچون مایحتاج اولیه مردم، مصالح ساختمانی، اجاره بهای مسکن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز- شرکت سیف خودرو (مرتب خودرو) از صبح امروز پیش فروش محصولات BISUT3 و BISUT5 تیپ فول EX را آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۸    
خودروی پورشه 911 GT3 RS که از فلزهای قراضه ساخته شده در نمایشگاه خودروی تونینگ در شهر اسن آلمان به نمایش درآمده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز: ارکان این صندوق شامل کارگزاری سهم آشنا به عنوان مدیر، بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان مدیر ثبت، بانک حکمت ایرانیان به عنوان ضامن و شرکت فرهنگی و ورزشی پیروزی به عنوان مدیر اجرا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۹    
پدال نیوز: پژو 207 دنده ای هم مانند اکثر محصولات ایران خودرو از این پس با رینگ فولادی (معمولی) عرضه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۹    
پدال نیوز: سوم آذر ماه 1397 بود که دادستان تهران با اشاره به بازداشت دو متهم در پرونده عظیم خودرو، اعلام کرد که این شرکت صرفاً مجوز پیش فروش 150 دستگاه خودرو را داشته.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: نظر این کمیسیون در مورد خودروهای با تیراژ بالا که به طور انحصاری تولید می شود، افزایش پلکانی قیمت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- در حالی که عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر از مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو می دهد وزیر صنعت اعلام کرده که قطعا کارگروه تنظیم بازار، افزایش معقولی را تصویب خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: استفاده از خودروی شخصی، تاکسی های آنلاین یا وسایل حمل ونقل عمومی کدامیک به صرفه تر است؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تهران به اتهام تلاش برای آزار و اذیت یک خانم جوان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز- رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش منطقه تهرانسر خبر دارد که بر سر محل پارک خودرو با تعدادی از کسبه ی محل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: بازار خودرو کشور متاثر از نوسانات نرخ ارز و اعمال تحریم ها روزهای کم رونقی را می گذارند. رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو معتقد است عدم عرضه خودروسازان به آشفتگی بازار خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز: گروه بهمن که این روزها با ماجرای خودروهای هاوال به خبرسازترین خودروساز کشور تبدیل شده است، طرح اختیاری تعویض هاوال با بسترن را در نمایندگی های مجاز این شرکت کلید زد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز: صنعت خودرو و قطعه سازی کشور نیاز به 30 هزار میلیارد تومان نقدینگی دارد و چنانچه این رقم تامین نشود به زودی از بین خواهد رفت!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: به دلیل اینکه بازار خودروی داخلی در انحصار کامل است دولت باید با یک تعرفه منطقی اجازه واردات خودرو را نیز صادر کند تا این فضا رقابتی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز: احتمال ترخیص خودروهای مانده در گمرک تا پایان سال وجود دارد / تعدیل نیروی 4 هزار نفری در بخش واردات خودرو
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدرو حکمی، عباس تابش را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز: معاون مهندسی سایپادیزل از برنامه ریزی های گسترده این شرکت برای افزایش عمق ساخت داخل محصولات تولیدی و حمایت از قطعه سازان داخلی کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز: این رویداد در سال جاری 26 ساله خواهد شد و کارشناسان نشریات معتبری مانند "کارز اند درایورز"، "موتور ویک"، "کارز. کام" و "تورنتو استار" در آن شرکت کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو207 دنده ای در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- پیرحسین لو گفت: جانبازان و معلولین امکان استفاده از پله برقی های چهارراه ولیعصر را ندارند و برای عبور از خیابان هم با مانع روبرو هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز: درون خودرو نیز موادی با کیفیت بهتر به کار رفته و در تیپ های برتر شاهد صندلی های چرمی با دوخت های درشت الماس گون هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز- مشاور اجرایی شرکت نوسازی عباس آباد در خصوص دریافت هزینه برای تردد خودروها در محدوده باغ کتاب و کتابخانه ملی توضیحاتی ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در خصوص آماده سازی معابر برای تردد معلولان برنامه ریزی هایی صورت گرفته است و قرار است تا پایان سال جاری هر منطقه یک معبر مناسب سازی شده برای معلولان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز- مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهر تهران گفت: نصب سرعت گیرهای پلاستیکی در تهران متوقف شده است و در حال حاضر سرعت گیرهای آسفالتی در تهران ساخته می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز- مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو شهر تهران گفت: تعمیرگاه های داخل مراکز معاینه فنی تست چهارگانه گاز دارند؛ به همین دلیل است که بسیاری از خودروها حدود مجاز معاینه فنی را پاس می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز- این روزها بازار لوازم یدکی و قطعات به پیروی از بازار خودرو آشفته شده به طوری که شاهد افزایش روزانه و در برخی موارد رشد ساعتی قیمت کالاها در این بازار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز: فقدان لوازم و قطعات یدکی به تدریج سیستم حمل و نقل را با مشکلات خاصی روبرو می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز- خبرگزاری فرانسه گزارش داد: خودروسازان آلمانی فردا (سه شنبه) در خصوص تهدید دونالد ترامپ به اعمال تعرفه های سنگین بر واردات خودرو از اروپا، با مقام های ارشد آمریکا در کاخ سفید دیدار می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- در کنار بازار نابسامان خودروها سواری اگر سری هم بازار خودروهای تجاری و شهرک کامیون دارها بزنید با فروش کشنده های مختلف اما باقیمت های باورنکردنی مواجه می شوید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- عضو غیرموظف و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از سود 10 هزار میلیارد تومانی دلالان در آشفته بازار خودرو خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به ادعای افزایش قیمت بنزین تا لیتری پنج هزار تومان گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- بانک جهانی در مطالعاتی که بنا به درخواست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام داد، اعلام کرد که اجرای طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان ناکارآمد بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خودروهایی که برای معاینه فنی اقدام می کنند کاتالیست شان با رنگ خاصی آرم گذاری می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز: قائم مقام سازمان دانش آموزی از واگذار شدن نظارت بر امور فرهنگی مربوط به سرویس های مدارس کل کشور و اپلیکیشن های مرتبط با این موضوع به سازمان دانش آموزی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- نایب رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق ایران معتقد است کارت سوخت علاوه بر آن که مصرف کنندگان نهایی را مشخص می کند، باعث اصلاح خودروهای پرمصرف نیز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خواستار فراهم شدن هرچه سریعتر مقدمات لازم برای آغاز عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
پدال نیوز: داستان مجوزات عجیب وغریب وادات خودرو در وزارت صمت گویا ادامه دار است ومرکز امور اصناف که معلوم نیست براساس چه بخشنامه ویا قانونی این مجوزات را صادر می کند از ادامه داربودن این ماجرا چندان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- گلستان پس از تصادف و درگذشت معاون وزیر کار در تب وتاب ایجاد دوربرگردان بوده اما نباید این نکته را از خاطر برد که مکان یابی مناسب مهم ترین معیار ایمنی در احداث دوربرگردان ها است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز: با وجود کشف قیمت خودروهای داخلی در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ارسال لیست مربوطه به ستاد تنظیم بازار، دولت همچنان از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- آثار تحریم ها بر صنعت خودرو ایران از چند ماه پیش خود را نشان داد. یعنی از زمانی که خودروهای فرانسوی مانند سیتروئن، پژو و ... اعلام کردند راهی برای ماندن در ایران ندارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز- یک کارشناس صنعت خودرو با تاکید بر این که فاصله قیمت کارخانه تا بازار باید به اندازه ای باشد که ایجاد جذابیت کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه هوای پایتخت طی امروز (12 آذر) در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۴    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حذف محدوده زوج و فرد قطعی نیست گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۹    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از محل درآمدهای طرح ترافیک 13 اتوبوس جدید خریداری شده و به یارانه بلیت اتوبوس و مترو نیز کمک شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز- آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در فارس همواره در صدر بوده ولی بنا به اعلام مسئولان این استان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز- فرماندار دامغان گفت: 2 کارخانه تولیدی مرتبط با صنایع خودرو در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری در دامغان کلینگ زنی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: ابتدای صبح امروز چند مورد تصادف خسارتی سنگین رخ داده و شاهد برخورد برخی خودروها با گاردریل و جداول بوده ایم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز: یک شرکت استرالیایی فناوری جدیدی را ابداع کرده است که در آن هیدروژن در قالب یک چرخه قابل بازیافت عرضه می شود و می توان آن را دقیقا مشابه بنزین حمل و نقل و با استفاده از پمپ ها مورد استفاده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز- سرپرست پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که با ترفند فروش اقساطی خودرو و پر داخت وام کم بهره از مردم کلاهبرداری می کرد دراین استان دستگیر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: ناوگان عمومی مسافربری و باربری این استان ماهیانه به بیش از 4 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز- یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت باعث تاراج منابع کشور و واریز هزاران میلیارد به جیب قاچاقچیان شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز: شرایط امروز صنعت خودرو در کشور به گونه ایی پیش می رود که حالا خودرو و خودروسازان تبدیل به بحث اصلی محافل خبری شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- ابوالفضل خلخالی، استادیار دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران معتقد است: هم اکنون دو بخش دولت و مجلس به عنوان ارکان قانونگذاری و اجرای شرکت هستند اما قانون های خوبی در زمینه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: شرکت مک لارن به تازگی تصاویری از آزمایش اتومبیل Senna GTR منتشر کرده و طراحی این خودرو لوکس را به نمایش گذاشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- نگاهی به چالش های صنعت خودرو در سال های گذشته تاکنون حکایت از شباهت این مشکلات دارد. از موضوع قیمت گذاری گرفته تا نابسامانی در بازار خودرو، کمبود نقدینگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر از درخواست تولیدکنندگان لاستیک مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت تایرهای سبک و سنگین خبر داد و اعلام کرد: این درخواست به وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در مرحله فعلی احیای کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق و بعد از آن زیر بنای تصمیمات بعدی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در دیدار خود با امانوئل مکرون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: دو شرکت تویوتا موتور و پژو سیتروئن تایید کرده اند که قرار است شرکت ژاپنی تویوتا با خرید سهام کارخانه مشترک دو شرکت در کولین جمهوری چک مالکیت کامل آن را در اختیار بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: رسانه ها گزارش کرده اند که قرار است مری بارا، مدیر عامل شرکت خودروسازی جنرال موتورز، هفته آینده با حضور در کنگره آمریکا در مورد برنامه این خودروساز برای توقف فعالیت پنج کارخانه خود در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: با وجود کشف قیمت خودروهای داخلی در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ارسال لیست مربوطه به ستاد تنظیم بازار، دولت همچنان از ابلاغ آن خودداری می کند و به نظر می رسد.......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: ولع خودروسازان برای دریافت پول از دست مردم به بهانه ثبت نام های مدت دار از ابتدا هم فرجام خوشی را نمودار نمی کرد؛ اکنون خودروسازان به متقاضیان پیشنهادات عجیب و غریب می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: لایحه دولت در حالی به مجلس می رود که گفته می شود در آن درآمد حاصل از واردات خودرو صفر است این یعنی سال آینده نیز واردات ممنوع خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: در خصوص موضوع افزایش قیمت بنزین علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد که در صورت تصمیم گیری برای افزایش قیمت سوخت تصمیمات به گونه ای گرفته شود که مصرف بنزین تا 60 لیتر در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: خاموش شدن خودرو یکی از بدترین اتفاقاتیست که ممکن است شما با آن روبه رو شده باشید یا روبه رو شوید ...