چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 1 بهمن 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 2 بهمن 1397 پدال نیوز 3 بهمن 1397 پدال نیوز 4 بهمن 1397 پدال نیوز 5 بهمن 1397 پدال نیوز 6 بهمن 1397 پدال نیوز 7 بهمن 1397 پدال نیوز 8 بهمن 1397 پدال نیوز 9 بهمن 1397 پدال نیوز 10 بهمن 1397 پدال نیوز 11 بهمن 1397 پدال نیوز 12 بهمن 1397 پدال نیوز 13 بهمن 1397 پدال نیوز 14 بهمن 1397 پدال نیوز 15 بهمن 1397 پدال نیوز 16 بهمن 1397 پدال نیوز 17 بهمن 1397 پدال نیوز 18 بهمن 1397 پدال نیوز 19 بهمن 1397 پدال نیوز 20 بهمن 1397 پدال نیوز 21 بهمن 1397 پدال نیوز 22 بهمن 1397 پدال نیوز 23 بهمن 1397 پدال نیوز 24 بهمن 1397 پدال نیوز 25 بهمن 1397 پدال نیوز 26 بهمن 1397 پدال نیوز 27 بهمن 1397 پدال نیوز 28 بهمن 1397 پدال نیوز 29 بهمن 1397 پدال نیوز 30 بهمن 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: کمپانی خودروسازی برلیانس به مدت 16 سال است که با کمپانی بی ام و سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودرو دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: رییس انجمن قطعه سازان ایران با اشاره به حضور مدیرعامل جدید در شرکت سایپا، گفت: انجمن قطعه سازان ایران آماده هرگونه همکاری با سایپا برای تامین قطعات خودروهای تولیدی این گروه خودروسازی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: خودروهای C3 ثبت نامی با شتاب بیشتری نسبت به گذشته به مشتریان تحویل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: همایش آشنایی با تکنولوژی خودروهای الکتریکی با هدف آشنایی با خودروهای الکتریکی و موارد مرتبط با حوزه خدمات پس از فروش به میزبانی سایپایدک برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: شرکت جنسیس احتمالاً یک نسخه نیرومند و اسپرت از G70 را برای رقابت با بی ام و M3 و مرسدس بنز C63 تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان حمایت گفت: اگر خودروساز به دلایلی نمی تواند برخی خودروها را تحویل دهد باید سبدی از خودروهای تولیدی خودش را در اختیار مشتری بگذارد تا مشتری از میان آنها انتخاب کند و اگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (دوم بهمن ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز- در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با تانکر حمل سوخت در منطقه لسبلا شهرستان حب در ایالت بلوچستان پاکستان 21 نفر کشته و 16 مسافر زخمی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۷    
پدال نیوز: به تازگی گروهی از معترضان در حاشیه نمایشگاه خودرو دیترویت در راستای اعتراض به دو خودروساز بزرگ آمریکا، جنرال موتورز و فورد تجمع کردند......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: براساس اعلام ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا، در راستای افزایش حاشیه سودآوری، این شرکت نیروی کار مازادی را که برای تولید مدل3 خود استخدام کرده بود.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خط تولید برخی خودرو های کم تیراژ که قطعات آن ها وارداتی است پس از تحریم ها متوقف شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا انحصار دو خودروساز بزرگ کشور شکسته نمی شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مدیرعامل سایپا به دلیل افزایش بی رویه قیمت خودرو تغییر کرد، گفت: به زعم وزیر صمت 90 درصد اعتراضات مربوط به شرکت سایپا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: نماینده فلاورجان در مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت های خودرو سازی و افزایش بی ضابطه قیمت خودرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو گفت: در این حادثه با هوشیاری مامور پلیس راه 3 کیلو مواد مخدر کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری 3 متهم در محله نامجو خبر داد که به خاطر اختلاف بر سر جای پارک خودرو، لاستیک خودرو همسایگان را با سلاح سرد پاره کرده بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه سواری سمند و یک مینی بوس در اتوبان تهران - کرج خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: مدیریت شهری تهران هنوز تصمیم قطعی درباره حذف یا استمرار اجرای طرح زوج و فرد پایتخت نگرفته است اما در این زمینه حرف و حدیث هایی به گوش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز: مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، استفاده پلیس از خودروی شهروندان برای کمین در مسیر قاچاقچیان کالا را تکذیب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز: طراح طرح سهمیه بندی بنزین با تشریح جزئیات این طرح گفت که در صورت تصویب نهایی این طرح یک لیتر بنزین به هر ایرانی در روز تعلق می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
پدال نیوز- طی حکم هایی از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائم مقام مدیرعامل در امور تامین و بازرگانی و همچنین مشاور ارشد در فروش گروه منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
پدال نیوز- نماینده زنجان گفت: خودروسازان بنگاه دارانی هستند که بر اساس شرایط قیمت می دهند و موظف نیستند خودرو را ارزان عرضه کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
پدال نیوز- برلیانس یکی از برندهای محبوب از زمان شروع ورود خودروهای چینی به ایران بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۷    
پدال نیوز- دبیر کمیته فرهنگ و رسانه شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از جلسات کارگروه رسانه با موضوع تعیین مصادیق سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز: با حکم سید جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، عبدالله بابایی به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز: معاون سازمان ملی استاندارد، نبود مدارک در زمان تمدید تاییدیه های استاندارد را علت تمدید نشدن استاندارد سمند دوگانه سوز EF7 اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز- در زمانیکه در بازار ایران خودرو suv زیادی وجود نداشت، خرید نیسان رونیز یکی از گزینه های اصلی بسیاری از افراد بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز: بازار خودرو به رغم انتظارات و پیش بینی خودروسازان تاکنون نسبت به نرخ جدید خودروها نه تنها واکنشی نداشته بلکه همچنان بر قیمت های قبلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: ارزش روز سرمایه گذاری های صورت گرفته در صنایع خودروسازی و قطعه سازی کشور حدود 350 هزار میلیارد تومان است که در حال حاضر بلااستفاده مانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوزک کلیات طرح ساماندهی صنعت خودرو تصویب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: کارلوس گون، مدیر عامل برکنار شده و سابق گروه خودروسازی رنو نیسان آلیانس که هم اکنون در زندانی در توکیو به سر می برد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون متبوعش با وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان کشور برای بررسی وضعیت بازار خودرو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: سال هاست کمپانی های ساخت خودرو با تولیدات خود سعی در فروش محصولات خود در بازارهای جذاب خاورمیانه به ویژه بازار ایران دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: معاون اجرایی سیف خودرو در خط تولید محصول بیسو تی3 در کارخانه مرتب خودرو گفت: از خردادماه سال آینده علاوه بر تهران در شهر کاشان هم تولید خودروهای بیسو آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: با تصویب کلیات طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به ارائه توضیحاتی در خصوص این طرح می پردازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: در حالی خودروسازان بزرگ کشور بابت تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده شماتت می شوند که یکی از دلایل مهم این اتفاق را مشکلات قطعه سازان و به تبع آن کمبود قطعه عنوان می دارند بر این اساس با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: با چراغ سبز نشان دادن وزارت صمت به خودروسازان، عرضه خودرو با 5 درصد زیر قیمت آغاز شد و بدین ترتیب پس از سال ها فراز و نشیب اینگونه آزادسازی قیمت خودرو کلید خورد که قطعا یکی از ملزومات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از نوسان 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: بعد از T3 و T5 که هم اکنون با استاندارهای 85 گانه جدید در حال تولید است بنا داریم تا در سال آینده مدل بیسو T7 را نیز تولید و روانه بازار کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- خطر از بیخ گوش اروپا گذشت! بزرگان صنعت خودرو در قاره سبز سال 2018 را با تنها 0٫1 درصد رشد پشت سرگذاشتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: تویوتا در طراحی هایلوکس 2016 از زبان طراحی جدید و شاشی جدید تویوتا تاکوما استفاده کرده که این خودرو را نسبت به نسخه قبلی جذاب تر کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: نمایندگان در جلسه علنی امروز دولت را مکلف کردند تا حقوق ورودی خودروهای سواری را براساس حجم موتور، میزان مصرف سوخت و میزان آلایندگی تعیین نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: رییس کل بیمه مرکزی جزئیات راننده محور شدن در بیمه های شخص ثالث را اعلام کرد و اطمینان داد که برای اضافه کردن افراد به بیمه نامه های جدید شخص ثالث، هزینه اضافه ای دریافت نمی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عامل 64 درصد تصادفات درونشهری زمستان سال گذشته بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا به بیان جزئیات تازه تری در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و اینکه نمره منفی دارها باید حق بیمه بیشتری بپردازد، پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- شهروندی با مراجعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و ارائه مستنداتی اعلام کرد: چندی پیش در یکی از بزرگراههای جنوب پایتخت در حال رانندگی بودم که خودرویی به صورت دنده عقب با من تصادف کرد اما ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- پاسخ به جدیدترین سؤالات در خصوص کارت سوخت در این گزارش مورد توجه قرار گرفته است؛ اگر سؤالی در خصوص کارت سوخت دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این گزارش را از دست ندهید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز- شرکت متروی توکیو به آن دسته از مسافران کارمندی که از سوار شدن قطار در ساعات شلوغی خودداری کرده و زمان تردد خود با مترو را به قبل یا بعد از ساعت پیک موکول می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: این طرح ویژه نیمه اول بهمن ماه آغاز شده است و تا 15 بعمن ماه معتبر خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
صندلی های عقب مانند ردیف جلو به گرمکن و سردکن مجهز هستند و صندلی راننده در 22 حالت تنظیم می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: صنعت خودرو کشور نیازمند یک مدیریت ویژه است اما تاکنون چنین مدیریتی نبوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز: این سیستم از روی جت های جنگنده مدرن الهام گرفته شده است، به طوری که خلبان یک جت جنگنده نیز به طور مستقیم، هواپیما را کنترل نمی کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایط فعلی باید اجازه دهیم، واردات خودرو انجام شود که با این کار برای دولت، منبع درآمد ایجاد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
24 ساعت کافی بود تا پس لرزه های هشدار جدی وزیر صمت، پایه های مدیریت کلان سایپا را بلرزاند تا مدیرعاملی که فقط سه ماه از حضورش در این شرکت خودروسازی می گذشت، برکنار شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز: با مصوبه جدید هیات وزیران مبنای زمانی ترخیص خودورهای در گمرک مانده از تاریخ قبل از 97.10.16 به 97.5.16 تغییر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
پدال نیوز- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق بررسی صورت گرفته از سوی این سازمان، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
پدال نیوز- نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز - دوشنبه - در مهم ترین دستور خود طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را رسیدگی می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از شماره گذاری و تحویل 63 دستگاه اتوبوس درون شهری به سازمان اتوبوسرانی شهر شیراز و تکمیل تعهدات قراردادی ایران خودرو دیزل به این سازمان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
پدال نیوز: هیات رئیسه مجلس طرح برخی نمایندگان درخصوص سهمیه بندی بنزین را اعلام وصول کرد. طرح ارائه شده بر توزیع عادلانه یارانه بنزین مبتنی است و براساس آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتاموتور و شرکت پاناسونیک قصد دارند در یک سرمایه گذاری مشترک در سال 2020 باتری هایی را برای خودروهای برقی تولید کنند
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: در حالی نبض شرکت های نمایندگی و واردکنندگان خودرو در دست سیاست های دولت قرار گرفته که ممنوعیت یک ساله واردات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: در شرایطی که نمایشگاه بین المللی دیترویت عاشقان صنعت خودرو را گرد هم آورد و کمک کرد تا ابرهای سیاه و سرمای هوا را فراموش کنند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
پدال نیوز : مجوز عرضه خودرو با قیمت 5 درصد کمتر از حاشیه بازار در شرایطی از سوی وزارت صمت به شرکت های خودروساز داده شد که به نظر می رسد این شیوه قیمت گذاری چندان با اهداف مدنظر وزارت صنعت مبنی بر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۷    
پدال نیوز: گاهی اوقات هنگامی که کلاچ را به منظور تعویض دنده فشار می دهیم، متوجه می شویم که هنگام کلاچ گیری یک صدای اضافی تولید می شود، دلیل این امر چیست؟