پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم نیوز 1 دی 1395 - qomnews.ir

قم نیوز 29 اسفند 1394 قم نیوز 31 فروردین 1395 قم نیوز 31 اردیبهشت 1395 قم نیوز 31 خرداد 1395 قم نیوز 31 تیر 1395 قم نیوز 31 مرداد 1395 قم نیوز 31 شهریور 1395 قم نیوز 30 مهر 1395 قم نیوز 30 آبان 1395 قم نیوز 1 آذر 1395 قم نیوز 30 بهمن 1395 قم نیوز 30 اسفند 1395 قم نیوز 1 دی 1395 قم نیوز 2 دی 1395 قم نیوز 3 دی 1395 قم نیوز 4 دی 1395 قم نیوز 5 دی 1395 قم نیوز 6 دی 1395 قم نیوز 7 دی 1395 قم نیوز 8 دی 1395 قم نیوز 9 دی 1395 قم نیوز 10 دی 1395 قم نیوز 11 دی 1395 قم نیوز 12 دی 1395 قم نیوز 13 دی 1395 قم نیوز 14 دی 1395 قم نیوز 15 دی 1395 قم نیوز 16 دی 1395 قم نیوز 17 دی 1395 قم نیوز 18 دی 1395 قم نیوز 19 دی 1395 قم نیوز 20 دی 1395 قم نیوز 21 دی 1395 قم نیوز 22 دی 1395 قم نیوز 23 دی 1395 قم نیوز 24 دی 1395 قم نیوز 25 دی 1395 قم نیوز 26 دی 1395 قم نیوز 27 دی 1395 قم نیوز 28 دی 1395 قم نیوز 29 دی 1395 قم نیوز 30 دی 1395 
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۵۶    
قم نیوز: جریانی طی روزهای گذشته سعی دارد با به راه انداختن یک خط سیاسی و رسانه ای در صدد تقلیل گرایی افراطی نسبت به اهداف و وظایف قوه قضائیه برآید این جریان به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور با ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۰    
قم نیوز: راه آهن قم مدتی است که در اقدامی تعجب برانگیز با استفاده از دیوارهای بتنی حائلی برای ریل ایجاد کرده و به نوعی با این حرکت شهر را به دو تکه تقسیم کرده است که با وجود انتقادات مدیران شهری هنوز ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۷    
قم نیوز: عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: هر نوع تحول در حوزه باید متکی بر نوعی از اجماع فکری، همبستگی و بهره گیری از اساتید، نخبگان و تشکل های حوزوی و با اتکا به مراجع تقلید دنبال شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۷    
قم نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: 200 هزار یتیم زیر نظر این نهاد هستند که نزدیک به یک میلیون نفر از بدنه مردم از این افراد حمایت می کنند و هر یتیم نزدیک به 250 هزار تومان ماهانه از خیرین ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۷    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: شرایط امروز و اوضاع و احوال عصر کنونی تکلیف را برای حوزه و روحانیت بسیار سنگین کرده است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۷    
قم نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در فتنه 88 یک نفر از مددجویان کمیته امداد حضور نداشتند و فقط افراد شکم سیر در این فتنه حضور یافتند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۲    
قم نیوز: پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی دقایقی پیش با مددکاران طرح مددکاری اسلامی در قم دیدار کرد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۶    
قم نیوز: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: طی دو سال اخیر، 672 نفر در سطح روستاهای استان قم زیر پوشش نهضت سوادآموزی این استان قرار گرفته اند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۶    
قم نیوز: واژگونی خودرو وانت پیکان در جاده قم_نیزار یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۶    
قم نیوز: جشن عبادت شده ام 9 ساله ویژه دختران دانش آموز استان قم در شبستان نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۵    
قم نیوز: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: رتبه بندی و کاهش تعداد شرکت های حمل و نقل در قم با توجه به افزایش کیفیت عملکرد می تواند مشکلات رانندگان را رفع کند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۵    
قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از اطفای 12 حریق طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی شدن هوای قم در اوایل هفته آینده خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
قم نیوز: آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار با خانواده مرحوم آیت الله سیدعلی اکبر پرورش با اشاره به شخصیت والای آن مرحوم، گفت: حیات و ممات برای اشخاصی مثل استاد پرورش یکسان است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۰    
قم نیوز: مرتضی نجفی قدسی، خادم القرآن، به انگیزه سومین سالگرد درگذشت یار صدیق انقلاب، استاد سیدعلی اکبر پرورش، یادداشتی نوشته است که در ادامه می خوانیم:
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۵    
قم نیوز: معاون شهردار قم با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی شهر قم گفت: هزار دستگاه تاکسی جدید از امروز به جای تاکسی های فرسوده به ناوگان تاکسیرانی شهر قم اضافه می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۶    
قم نیوز: فعالان عرصه حمل و نقل پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر قم و پلیس راهور استان تجلیل شدند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۶    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: آزادی حلب و خرسندی مردم رنج دیده سوریه نزد خداوند پنهان نمی ماند و پاداش بالایی برای رزمندگان و شهدای مدافع دارد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۱    
قم نیوز: مدیرکل اداره ثبت احوال استان قم از افتتاح یک شعبه ثبت احوال در منطقه پردیسان خبر داد و گفت: آمار طلاق و ازدواج از سال 96 لحظه ای می شود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶    
قم نیوز: استاندار قم با اشاره به ضرورت تقویت روحیه صداقت افراد گزینش شونده گفت: گزینش افراد باید بر اساس صلاحیت آن ها برای جایگاه های تعریف شده باشد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۴۱    
قم نیوز: پیکرهای مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون بر روی دستان مردم مومن و انقلابی شهر مقدس قم تشییع شد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۶    
قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: طلاب حوزه های علمیه باید پیام آور وحدت در میان مسلمانان باشند، در چنین شرایطی با توجه به توطئه های دشمنان نباید فریب دشمن را بخوریم و به اختلافات دامن بزنیم.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۶    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: باید مقابل شیعه لندنی و سنی آمریکایی ایستاده و در مقابل آنها قوی باشیم زیرا آنها برای بدبین کردن شیعه نقشه کشیدند بنابراین آنها را محکوم می کنیم.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۶    
قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هشدارهای لازم درباره مشکل دریاچه نمک قم داده شده است، گفت: وضعیت دریاچه حوض سلطان قم بدتر از وضعیت دریاچه ارومیه است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۶    
قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: شرکت های دانش بنیان با چالش هایی مواجه هستند که یکی از آنها توسعه محصول است.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۶    
قم نیوز: حضرت معصومه سلام الله علیها، هم مهاجره الی الله بودند و هم مجاهده فی سبیل الله و زیارت ایشان معادل بهشت می باشد و این فرصت خوبی است برای کسانیکه می خواهند با اهل بیت(ع) مانوس شوند و به آیه ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۶    
قم نیوز: در راستای برنامه های حمایتی سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران از تولید وصنعتگران، پس از فراهم کردن حضور صنایع کوچک و متوسط در فرابورس ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۶    
قم نیوز: معاونت اموزش وپژوهش از برگزاری دوره تخصصی جستجو ونجات پایه درحوادث حمل و نقل و جاده ویژه برادران خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۶    
قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از اجرای طرح رقابت در خدمت در قم خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار و با همکاری روابط عمومی استانداری ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: پس از حدود 2 ماه مراقبت ویژه، چهارقلو های قمی که در بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) به دنیا آمده بودند با سلامت کامل ترخیص شدند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۶    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: در حوزه خوب است علوم طبقه بندی شود، یک نفر نمی تواند در تمام علوم تخصص پیدا کند، بلکه می تواند در یکی از علوم صرف و نحو، تفسیر، کلام و امامت متخصص باشد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۶    
قم نیوز: هیأت عالی رتبه طریقه تیجانیه سنگال به ریاست شیخ احمد نیاس با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس دیدار و گفت و گو کردند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۱    
قم نیوز: رئیس بنیاد قم پژوهی با اشاره به کارکرد جهانی قم، نیاز این شهر به فرودگاه را حتمی دانست.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۶    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: طی تماس با مسؤولان قضایی کشور بیان شد بسیاری از پرونده های طلاق و مشکلات خانواده ها ناشی از فضای مجازی است که ارتباطات نامشروع یا متهم کردن خانواده ها و تخم بدبینی را ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۶    
قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیت و حوزه، چه در سطح مرجعیت، اساتید و فضلا و چه طلاب، بایستی هادی، راصد و مراقب، راشد، حامی و ناقد باشند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱    
قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: اگر مسئله ای را بپرسند و انسان بگوید نمی دانم عیب نیست بلکه فهم است، اینگونه مشخص می شود انسان واقع بین و واقع گراست.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۱    
قم نیوز: حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: نمی دانم چرا مسئولان به این مسئله دل نمی سوزانند در حالی که سرنوشت جامعه به فضای مجازی گره خورده است ...
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
قم نیوز: شهردارمنطقه سه قم هرگونه تغییر کاربری درشهربازی شاهد واقع در میدان 72تن شهر مقدس قم را رد کرد و گفت: این شهربازی به صورت مجهزتر و به روزتر فعالیت خود را ادامه می دهد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۵    
قم نیوز: معاون شهردار قم با اشاره به روند پیشرفت پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد، گفت: براساس تعهداتی که پیمانکار داده، مقرر شد پل روگذر تکمیل شود و تا هفته آینده پروژه زیر بار ترافیک می رود.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۵    
قم نیوز: قائم مقام شهردار قم گفت: امسال آیتم ویژه ای که به تخفیفات شهرداری اضافه شده در خصوص تهاتر املاک با بدهی های عوارض و جرائم بوده که می تواند کمک خوبی به مالکان باشد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۲۵    
قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی برای تاکسی داران قمی خبر داد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۴    
قم نیوز: جلسه نقد و بررسی نحوه اجرای مانور امدادی روز دانشجو و همچنین تقدیر از اعضای فعال کانون های دانشجویی قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۵    
قم نیوز: در این انتخابات که طبق موازین جدید آئین نامه انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار می شود 32 نفر از 41 عضو دارای حق رای انجمن، حضور داشتند.
قم نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۵    
قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان این که در مدارس استان به قصه گویی توجه جدی شده است، گفت: قصه گویی در مدارس ابتدایی، روح امید و نشاط را زنده و پایدار خواهد کرد.