چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 2 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 3 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 4 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 5 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 6 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 7 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 8 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 9 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 10 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 11 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 12 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 13 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 14 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 15 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 16 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 17 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 18 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 19 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 20 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 21 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 22 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 23 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 24 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 25 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 26 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 27 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 28 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 29 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
گرگان- دادستان عمومی و انقلاب گرگان از ارسال 7 گزارش تخلف انتخاباتی به دادسرا این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رشتخوار -امام جمعه شهرستان رشتخوار گفت: روز جانباز یادآور رشادت ها و ایثارگری های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است که باید آن ها را به آحاد جامعه انتقال داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۹    
جمعی از فرزندان شهدا در بیانیه ای خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند: وعده های غیر واقعی علاوه بر مضراتی که برای جامعه دارد اسباب ریشخند و از دست رفتن حیات سیاسی شما و بی اعتمادی به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
شهرکرد- ایران با هشت هزار و 200 گونه گیاهی وهزار و 163گونه جانوری مهره دار شناسایی شده جزو 20 کشور اول دنیا از نظر تنوع زیستی است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
با تکمیل طراحی و پیاده سازی سامانه نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان(نماد) در 6 استان کشور، از نرم افزار این سامانه با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بنیاد برکت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۲    
یاسوج- مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در استان کهگیلویه و بویراحمد به 4 بیمار در بیمارستانی در شیراز حیات دوباره بخشید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
ساری- مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش 9 درصدی مرگ ناشی از حوادث کار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان و از محل درآمد موقوفات مرتبط، 28 مازندرانی در قالب طرح زائران حرم حسینی به زیارت عتبات عالیات اعزام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
بجنورد- معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: معیشت و اقتصاد تنها گوشه ای از مشکلات معلمان است و درخواست اصلی آنان تکریم مقام و جایگاهشان در جامعه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
بیرجند- مدیرآموزش و پرورش بیرجند گفت: همزمان با هفته معلم از 21معلم برگزیده شهرستانی، 4 معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری شهرستان بیرجند تجلیل و قدردانی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
اصفهان- اعضای باندی که اقدام به تهیه و توزیع ارز های تقلبی می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 200 هزار پوند تقلبی کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
بهشهر- مدیرعامل آبفاشهری از دریافت تسهیلات برای اجرای پروژه های فاضلاب در 5 شهر اولویت دار مازندران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
قم- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس هنوز به خوبی تدوین نشده است که امیدواریم در برنامه پنج ساله ششم این تاریخ به خوبی با اسنادی که در دست داریم تدوین شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
اهواز_ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به منظور بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی شوش به این شهرستان سفر و ضمن برگزاری جلسه با مسئولان ذیربط از ناحیه صنعتی شاوور نیز بازدید بعمل آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
بهشهر- فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری زنی رمال که از طریق شبکه های مجازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۶    
ایلام- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: برای اجرای پنج طرح مطالعه شده در استان ایلام و در حوزه های مختلف، 50 میلیارد ریال مازاد بر اعتبارات استان اختصاص می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۶    
بیرجند-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خراسان جنوبی این ظرفیت را دار است که فوتسال لیگ برتر ولیگ یک و فوتسال ساحلی را داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۱    
ایلام- مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت: نمایشگاه کتاب با 30 هزار جلد در ایلام برپا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این که در روزهای آیتدهافزایش ابر از اواسط روز اتفاق خواهد افتاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۸    
گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از بازگشایی موزه گرگان در 28 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۳    
قم- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار برخورد قاطع با عاملان توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) توسط مجری برنامه های یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۰    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: در 4 سال دولت یازدهم بالغ بر 200 میلیارد تومان به شهرداری ها و 113 میلیارد تومان به دهیاری های استان ، اعتبار تخصیص داده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۶    
دیوید بکام تصویری از خود در فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۵:۰۶    
برگ ها را به حسن آقا دادم. گفت: اینها لازم نیست. شما آماده باشید با هم به جبهه می رویم. از شدت شادی در پوستم نمی گنجیدم. روز بعد سه نفره (حسن شفیع زاده، برادرم یعقوب و من) به طرف اهواز حرکت کردیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۴:۲۷    
اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه ی منابع یکی از روش ها و کارکردهای مهم در برخورد با پدیده ی غیر صحیح مصرف گرایی در جامعه ی امروز است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۳:۲۴    
فشار خون بالا در بچه ها زمانی تشخیص داده می شود که فشار خون یک کودک از 95 درصد کودکان هم سن، همجنس و هم قد خودش بالاتر باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۲:۲۱    
ملکه الیزابت با ایستادن کنار سه چرخی که قدمت آن به دهه 60 برمی گردد، خاطراتش را نو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۲:۱۲    
جان لوییجی بوفون، سنگربان باتجربه یوونتوس در مورد دو دیدار درخشان یووه برابر بارسلونا صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۱    
سرقت از خانه ها شگرد خودشان است. هر کدام در سرقت برای خود سبکی دارند، از توپی زنی تا سرقت با یک کاغذ سفید، پس از آشنا شدن با روش های سرقت از منزل می توانید دزدان را ناکام بگذارید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۹    
عضو هیأت مدیره انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با اشاره به تأثیر سلول درمانی و ژن درمانی در درمان اختلالات شنوایی، گفت: دستیابی به چنین فناوری های سطح بالایی ضمن حل مشکلات مردم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
بدن انسان بسیار هوشمند است و در اکثر اوقات با نشانه هایی ابتلا به برخی از بیماری ها را به فرد نشان می دهد، به همین دلیل افراد باید نسبت به وضعیت سلامتی خود بسیار دقیق باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ایران و ایرانی در مقام دفاع از اقتدار و امنیت این سرزمین در اقصی نقاط جغرافیا با هیچکس معامله نخواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
رییس جمهور در پیامی به وزیر راه و شهرسازی، درگذشت حاجیه خانم آخوندی و همسر ایشان آقای سید مرتضی امیری تهرانی را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی که مردم به آن متکی باشند، پاسخگو نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع اعضای برخی نشریات دانشجویی ماجرای کسب تکلیف از مقام معظم رهبری برای کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی را مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی پرگل مقابل وولفسبورگ قهرمانی خود را در این فصل از رقابتهای بوندس لیگا مسجل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در زمین لاس پالماس به 3 امتیاز ارزشمند دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از هیچ یک از فامیل هایم در کابینه استفاده نخواهم کرد
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۱    
کودک شو که از شبکه نسیم پخش می شود، جزو برنامه هایی است که ضمن جلب توجه بیننده، گام های موثری در جهت تحکیم ارکان خانواده برداشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ردپای عربستان در حادثه تروریستی میرجاوه مشهود است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
یک کارخانه تولید لباس ایوانکا ترامپ در آمریکا برای هر ساعت کار کارکنانش تنها 1 دلار پرداخت می کنند. این رقم طبق استانداردهای آمریکایی غیر انسانی بوده و خیلی پایین تر از استانداردهای آمریکاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
اوتیسم، یک اختلال رشد است که در سه سال اول زندگی ظاهر می گردد. این بیماری با تاثیر بر روی مغز کودک، رفتارهای اجتماعی و مهارت ارتباط برقرار کردن را مختل می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه اردن تاکید کرد که بحران سوریه راه حل نظامی ندارد و باید تلاش ها برای حصول راهکاری سیاسی افزایش یابد و همچنین حل درگیری فلسطین، شرط تحقق امنیت و ثبات برای منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با رئیس جمهور مصر درباره تحولات فلسطین و همچنین اقدامات دیپلماتیک در سطح منطقه و جهان با هدف احیاء روند سازش رایزنی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
نیروی دریایی روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی اس 400 این کشور برای مأموریت رزمی در پایگاه هوایی شمال غربی روسیه مستقر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۴    
1 بفهمیم و بخواهیم گفته اند... همین که به این دنیا آمده ایم و فرصت بندگی داریم، نعمت است.... همین که نَفَس می کشیم و ضربان قلب ما می زند؛ نعمت است.. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مردم هرکسی را تشخیص بدهند انتخاب می کنند، امیدواریم اصلح ترین فرد انتخابات شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه 98,2 درصد اهداف پیش بینی شده تولید در بخش دام و طیور در سال 95 محقق شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تأکید بر اهمیت همکاری های محیط زیستی ایران و ژاپن، از اعزام هیأت تخصصی و کارشناسی مشترک دو کشور به اهواز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
برخلاف ادعای دولتمردان، برجام نتوانست گره گشای نقل و انتقال پول و کاهش هزینه مبادلات تجاری باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه می توانستیم در دقایق پایانی سه امتیاز را از آنِ خود کنیم، گفت: تساوی برابر ذوب آهن عادلانه نبود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم می خواستند کاپیتان تیمشان ناراحت به تهران برنگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
شهرستانی گفت: سال 95 شرایط برای تولید سخت بود، بعید می دانم تا پایان بهار هم صنعت تکانی بخورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از شهید بهشتی آموخته ایم میان حرف دیگران نپریم و بیش از فرصت قانونی مان، صحبت نکنیم. شما در مناظره دیشب دیدید که برخی به این مهم توجه نداشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
درگیری میان طرفداران عامل وابسته به آل سعود با عوامل وابسته به امارات در عدن در جنوب یمن، تنش میان امارات و عربستان را وارد مرحله تازه ای کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
معاون عمرانی وزارت کشور با تأکید بر اینکه حاشیه نشینی پدیده بسیار خطرناکی است، گفت: این پدیده در منظر کلان (جامعه) و در منظر خرد (خانواده)، مشکلات بسیاری را بوجود آورده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: یاداشت های استاد همایی در ارتباط با مثنوی مولوی رونمایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
نخست وزیر ژاپن از سرگیری مذاکرات 6 جانبه با کره شمالی را در مقطع کنونی رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر حقوق و درآمدهای مردم متناسب با افزایش تورم و نرخ واقعی آن محاسبه شود مردم دیگر به این مبلغ اندک یارانه هم نیاز نخواهند داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
اتوبوس تیم پرسپولیس به دستور سرمربی تیم در خاموشی مطلق ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مقابل سپاهان گل های بچه گانه ای خوردیم، آن ها 2 توپ آوردند و 2 گل زدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی به شائبه رسانه ای که در خصوص دیدار تولیت آستان قدس رضوی با رئیس جمهوری خودمختار تاتارستان روسیه و نماینده پوتین در مشهد مطرح شده بود، پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی پرگل تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و به احترام بازیکنانم کلاه از سر برمی دارم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
تیم فوتبال رئال مادرید با برتری خانگی برابر والنسیا بار دیگر در صدر جدول رده بندی لالیگا ایستاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از رفتار هواداران پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن گفت: دیگر در این تیم نمی مانم و باید تکلیفم روشن شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
روزنامه گاردین در گزارشی با اشاره به فضای انتخاباتی کنونی در ایران نوشت: جمعیت حامی اصلاحات در ایران در سال 2013 از حسن روحانی حمایت کرد اما وی نتوانسته است انتظارات در زمینه بهبود وضعیت اقتصادی را ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
تیم فوتبال لستر سیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر وست برومویچ پیروز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد که واشنگتن و آنکارا قادرند شهر رقه سوریه را به قبرستان داعش تبدیل کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاههای استان گلستان یک فروند هواپیمای سمپاش درامادر M18B متعلق به شرکت هواپیمایی خدمات ویژه، بعد از ظهر امروز در علی آباد کتول دچار سانحه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
کاندیدای مورد حمایت حزب موتلفه گفت: از افتخارات من ارتباط برقرار کردن بین صنعت و دانشگاه است که ادعا می کنم بسیار خوب می توانم بستر بنگاه های دانش بنیان در کشور را فراهم آورم تا موجبات اشتغال جوانان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می خواهیم در برابر خشونت و افراط ایستادگی کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
معاون رئیس جمهور به از سرگیری همکاری های ایران و عراق در موضوع مقابله با گرد و غبار اشاره کرد و گفت: بعد از سه سال و نیم پیگیری با دولت عراق در این زمینه به تفاهم رسیدیم و با آرامش و ثباتی که در دولت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی ونقشه های پیش یابی، طی هفته جاری با استقرار سامانه بارشی روی کشور در نیمه غربی، مرکز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۴    
محمدرضا عارف گفت: حتی اگر دستاورد دولت در شرایطی که کشور با آن روبرو بود فقط یک پیروزی برجام باشد کافی است، هر چند دولت دستاوردهای ارزشمند دیگری داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان با انتقاد از سفر دختر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به کشورش، نحوه استقبال از وی و پرداختن به این مساله را عجیب دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
امروز از بزرگان و شیوخ جریان اصلاح طلبی به حساب می آید و سخنانش در باره انتخابات می تواند کمک کند حدس بزنیم که رفتار نامزدهای اصلاح طلب در روزهای آینده چگونه خواهد بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
نتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم مهمترین رخدادی است که از همان ابتدای سال 96 یک دغدغه ملی به حساب می آید؛
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۸    
قانون گمرکی کشور در بندهای مختلفی به تشریح هزینه واردات خودروهای سواری و ضرایب مربوط به آن پرداخته است که برای نمونه برای پلاک کردن هر خودرو ترخیص شده بنزینی باید معادل چهار دستگاه خودرو استقاطی (در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۹    
تیم فوتبال دورتموند در هفته سی و یکم رقابتهای بوندس لیگا برابر کلن به تساوی دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
مردم آمریکا نیز با این تصور که او می تواند مشکلات اساسی از جمله بیکاری، اشتغال، تورم و بحران های اجتماعی را که طی دهه گذشته گریبانگیر آنها شده، حل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
برای چندمین بار طی یک هفته اخیر گرد و غبار استان ایلام را فرا گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی در ساعتهای آتی خبر داد و گفت: شدت بارشهای سامانه بارشی امشب بر روی بخشهایی از استانهای گیلان، مازندران، خوزستان، اصفهان، آذربایجانها، قزوین، البرز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
موسس یکی از اندیشکده های آمریکایی در مطلبی از دولت این کشور خواست تا در فروش هواپیماهای تجاری به ایران بازنگری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
نجفی از احتمال بررسی دوباره صلاحیت برخی تأیید شدگان انتخابات شوراها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: شرایط امروز زندگی و معیشت مردم با آنچه امام (ره)، شهدا و اسناد بالادستی خواسته اند، کاملاً تفاوت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
هترین گلزن تیم فوتبال پرسپولیس با اخطاری که از داور دیدار با ذوب آهن دریافت کرد از بازی آخر تیمش محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۹    
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اطلاعیه شماره 4 خود درباره تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی برخی کاندیداها را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۶    
نیمه اول دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر با شکست تیم های اول تا سوم جدول به پایان رسید. سیاه جامگان هم برابر ماشین سازی به برتری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر در راستای حمایت و همدلی با اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از روزه گرفتن به مدت 3 روز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس شورای اروپا دقایقی پیش از تصویب دستورالعمل برگزیت در نشست امروز سران این اتحادیه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
جامعه: مدت هاست زمزمه به ورشکستگی رسیدن صندوق های بازنشستگی را می شنویم. سرنوشتی که به گفته کارشناسان با ادامه رویه این صندوق ها دیر یا زود گریبان تعداد بیشتری از صندوق های بازنشستگی را خواهد گرفت .
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
دبیرکل حزب الله لبنان عصر روز سه شنبه به مناسبت روز مجروح مقاوم برای مردم لبنان و منطقه سخنرانی خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
منابع سوری از درگیری های شدید تروریستها در غوطه شرقی دمشق و کشته و زخمی شدن شماری از آنها در جریان این درگیری ها خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
آئین افتتاحیه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 12 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۳    
بردسکن- امام جمعه بردسکن بر تواضع و فروتنی مدیران در نحوه پاسخ گویی به ارباب رجوعان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۳    
به مناسبت سالروز شهید مطهری، همایش حکمت مطهر با حضور استادان و صاحب نظران در دانشگاه صدا و سیما برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
سیل، خانه ای دارد بنام رودخانه و محله و برزنی به نام مسیل، اما برخی از ما آدمها یادمان می رود که نباید به خانه دیگران وارد شویم و در ملک دیگران خانه بسازیم یا در آن اتراق کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
رئیس جامعه دامپزشکان کشور از رشد 20 درصدی ابتلا به بیماری تب مالت در کشور خبر و درباره مصرف لبنیات سنتی هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
مشهد- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم یا نمی داند، یا نمی خواهد یا احساس می کند که نمی تواند نظام بانکی کشور را تغییر دهد ...