پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 بهمن 1396 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 31 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1396 قدس آنلاین 1 خرداد 1396 قدس آنلاین 31 تیر 1396 قدس آنلاین 31 مرداد 1396 قدس آنلاین 1 شهریور 1396 قدس آنلاین 30 مهر 1396 قدس آنلاین 30 آبان 1396 قدس آنلاین 30 آذر 1396 قدس آنلاین 1 دی 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1396 قدس آنلاین 1 بهمن 1396 قدس آنلاین 2 بهمن 1396 قدس آنلاین 3 بهمن 1396 قدس آنلاین 4 بهمن 1396 قدس آنلاین 5 بهمن 1396 قدس آنلاین 6 بهمن 1396 قدس آنلاین 7 بهمن 1396 قدس آنلاین 8 بهمن 1396 قدس آنلاین 9 بهمن 1396 قدس آنلاین 10 بهمن 1396 قدس آنلاین 11 بهمن 1396 قدس آنلاین 12 بهمن 1396 قدس آنلاین 13 بهمن 1396 قدس آنلاین 14 بهمن 1396 قدس آنلاین 15 بهمن 1396 قدس آنلاین 16 بهمن 1396 قدس آنلاین 17 بهمن 1396 قدس آنلاین 18 بهمن 1396 قدس آنلاین 19 بهمن 1396 قدس آنلاین 20 بهمن 1396 قدس آنلاین 21 بهمن 1396 قدس آنلاین 22 بهمن 1396 قدس آنلاین 23 بهمن 1396 قدس آنلاین 24 بهمن 1396 قدس آنلاین 25 بهمن 1396 قدس آنلاین 26 بهمن 1396 قدس آنلاین 27 بهمن 1396 قدس آنلاین 28 بهمن 1396 قدس آنلاین 29 بهمن 1396 قدس آنلاین 30 بهمن 1396 
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۵    
اردبیل- سرعین یکی از شهرهای گردشگری و پرطرفدار در استان اردبیل است که از تمامی نقاط ایران و جهان مشتری دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اصفهان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از اول سال جاری تاکنون 194 وقف جدید توسط واقفان نیک اندیش در استان به ثبت رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۳    
شیراز- معاون اول رئیس جمهور به منظور حضور در مراسم اختتامیه اولین مجمع ملی جوانان ایران اسلامی و افتتاح و بازدید از چند پروژه فارس 7 بهمن ماه به این استان سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
موضوع حذف بودجه گرد و غبار خوزستان در لایجه بودجه در صحن علنی مجلس مورد پیگیری قرار می گیرد، و قطعاً با حذف این بودجه در صحن علنی مجلس مخالفت خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۴    
شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در محور یاسوج – لردگان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۳    
گرگان- استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت توجه به روستاها، از دفتر امور روستایی و شوراها استانداری خواست برنامه ریزی لازم برای برگزاری "جشنواره های فرهنگ و اقتصاد روستا" و راه اندازی "دهکده های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۶    
گیلان-دومین دوره سمینار آموزشی عبرت آموزی از حوادث با حضور مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۳    
بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و 970 میلیون ریال کلاهبرداری در شهرستان جاجرم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
گیلان-وزش باد گرم در روزهای دوشنبه و سه شنبه شدید میشود و سرعت آن به 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
بجنورد- استاندار خراسان شمالی راه اندازی گمرک ریلی در شهرستان جاجرم را یک نقطه قوت برای این استان قلمداد و بر فعال شدن کامل آن طی هفته های آتی تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
گیلان-مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان،گفت:جشن های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهل بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اگر چه نیروی انتظامی در عرصه ها و حوادث گذشته نیز خوش درخشید بود اما نیروی انتظامی در کل کشور در این مقطع نیز خیلی برجسته تر عمل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی ایام الله دهه فجر امسال دو هزار و 850 طرح عمرانی و اقتصادی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی به بهره برداری می رسد
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۸    
یزد- فرماندار یزد با تأکید برتوجه به نیازها ودرخواست های دانش آموزان و بهبود فضای تعلیم و تربیت گفت: شورای آموزش وپرورش باید از نظرات و پیشنهادها دانش آموزان برای بهبود شرایط در حوزه های مختلف تعلیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۲    
رشت- مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر پرواز تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم راه اندازی می شود و با احتساب آن پروازهای تهران به رشت و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
اصفهان-مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در پاییز سال جاری بیش از 3 هزار و 358 نفر در گروههای سنی مختلف از جمله مهد کودک، پیش دبستانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۵    
سید علی اصغر موسویان، سازنده کشتی قرآن مطلا به شایعات مطرح شده در فضای مجازی درباره این اثر پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۶    
زمانی حیات وحش هندوستان در دوره اواسط سرسبزی اش بود اما وقتی مردم قطع کردن درختان را آغاز کردند زمین خشک و بی ثمر شد. جاداو پاینگ در جزیره ماجولی بزرگ شد و این تغییر و تحول را به چشم خود دید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری سوال از رئیس جمهور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۴    
کارشناس مذهبی ویژه برنامه های بانوان حرم مطهر رضوی گفت: حفظ فطرت های الهی موجب استحکام پایه های خانواده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۱۸    
تیم فوتبال ویارئال اسپانیا با یک بازیکن عربستانی قرارداد رسمی منعقد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۳    
تیم فوتبال المپیاکوس با درخشش ستاره ایرانی خود بار دیگر عنوان صدرنشینی لیگ یونان را در اختیار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تصویب لایحه تولید انرژی و مدیریت پسماند برای استان های شمالی در این کمیسیون خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۵۴    
خوشنویس ایرانی با اشاره به ویژگی های هنر نقاشیخط گفت: نقاشیخط گرچه رشته ای بین المللی است اما موضوع آن باید سرزمینی است و آرم ها و نشانه سازی ها مطابق فرهنگ هر سرزمین باشد
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۳    
تیم فوتبال میلان در دیدار خارج از خانه مقابل کالیاری به بردی شیرین دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۵    
صاحبان آثار کوتاهی که به جشنواره ملی فیلم فجر راه یافتند از انتظاراتشان از جشنواره گفتند که یکی از خواسته های مشترک آنها این بود که عوامل فیلم هایشان هم کارت جشنواره داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال تاتنهام در دیدار خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون به تساوی رضایت داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۲۱    
شهری که معروف به اولین ها است، بازار سرپوشیده ای دارد که جای جای آن تاریخ مبارزه، ایستادگی و رزق روزی حلال جاری است، بازاری که یکی از خوشمزه ترین خوردنی ایرانی در آن عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه آلودگی هوا از نظر دولت در درجه سوم اهمیت قرار دارد، تصریح کرد: بحران آب و زیستگاههای طبیعی در اولویت کار دولت قرار دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۵    
هیئت دولت با افزایش یارانه مراکز توانبخشی غیردولتی موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۵    
یاسوج- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 هزار حاشیه نشین در اطراف شهر یاسوج زندگی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۹    
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی قاطعانه مقابل لاکرونیا 3 امتیاز خانگی را به جمع امتیازات خود اضافه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۹    
مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: به مناسبت دهه فجر پروژه های بنیاد مسکن استان با اعتبار 230 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۷    
اهواز_ این روزها خوزستانی ها زندگی را سخت تر از گذشته تجربه می کنند، تاجایی که نفس کشیدن برای آنها به شماره افتاده. مدارس، ادارات و بازار تعطیل شده و در یک جمله، زندگی خوزستانی فلج شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۶    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مشکلات مردم زلزله زده اولویت بندی شود و برحل عمده ترین مشکلات مردم متمرکز شده تا با برنامه ریزی دقیق و مناسب مرتفع شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا امروز سفر اروپائی خود را با محور رفع نواقص برجام و مقابله با نفوذ ایران در سوریه، لبنان و یمن آغاز کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۳    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یک هزار و 570 مجوز سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در کشور صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۰    
تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی خانگی مقابل وردربرمن 3 امتیاز خانگی دیگر کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر نسبت به ادعای عجیب رونالدو واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
شیراز- دبیرخانه هفدهمین جشنواره استانی فیلم فجر فارس در انجمن فیلم، عکس و پویانمایی آغاز به کار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۹    
معاون رئیس جمهور آمریکا که به اردن سفر کرده است، با پادشاه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نارضایتی اعضای این کمیسیون نسبت به مصوبات لایحه بودجه در حوزه فرهنگی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۲    
کرمانشاه- رئیس پلس راه استان کرمانشاه گفت: محور حمیل به ایلام از امروز به دلیل تعمیرات و رفع نقص به مدت چهار روز کامل مسدود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۳    
سفیر چین در ایران گفت: در حال حاضر چین ربات های زیر دریایی را ارسال کرده و تلاش برای یافتن اجساد انجام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۳    
جیرفت - دادستان جیرفت گفت: با اتمام پروژه مهم انتقال برق مشکل افت ولتاژ برق در جنوب استان کرمان به ویژه در فصل تابستان که اوج مصرف برق در این منطقه گرمسیری می باشد برطرف خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۰    
سرلشکر باقری در مذاکره تلفنی با ارتشبد حلوصی آکار گفت: تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت سوریه نبایستی آسیب ببیند و ترکیه باید تصریح کند که چشم داشتی به خاک سوریه ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۵۴    
سنندج - جشنواره اقوام ایرانی همراه با نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری و عرضه محصولات صنایع دستی در محل نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار و برپا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۴۸    
زاهدان - جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در 72 ساعت گذشته و در 3 عملیات پلیسی موفق 3.5 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۶    
سمنان -رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: رکود بازار فروش چرخه تولید را در استان سمنان دچار مشکل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۹    
بیرجند- معاون خدمات بیمه محصولات کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 150 محصول حوزه کشاورزی در کشور و 50 محصول بخش کشاورزی در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با اعلام این خبر گفت: اتاق بازاریابی ایران بر اساس نیاز صنایع و کسب و کار های کوچک و بزرگ و با هدف توسعه بازار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۴    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، تورم کل در دی ماه 8.2 درصد و در مناطق شهری، 8.1 درصد برآورد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۴    
تبریز- رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: 30 الی 40 درصد ظرفیت دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی خالی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۱    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ولایت فقیه، کشور را آسیب ناپذیر کرده است، گفت: تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه و نقش آن در پایدار کردن قدرت اسلام در کشور ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۸    
کرج- یک ضربه ایستگاهی در وقت های تلف شده بازی کافی بود تا تیم فوتبال اُکسین البرز در روزی که نمایش فنی خوبی ارائه نداد برنده بازی خانگی مقابل حریف تبریزی خود باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور سوریه با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران و نقش مقام معظم رهبری در این پیروزی ها، ابراز امیدواری کرد که در سوریه نیز پیروزی نهایی بر تروریست ها حاصل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
کرج - شهردار کرج با اشاره به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز این کلانشهر گفت : این امر در 3 منطقه شهری کرج به چشم می خورد لذا اجرای طرح تصفیه خانه های محلی الزامی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این که حذف یارانه اقشار غیر نیازمند به 2 روش ابرازی و شناسایی انجام می شود، گفت: برخی خانوارها با اینکه مستحق نیستند یارانه نقدی دریافت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
شهردار مسلمان پایتخت انگلیس گفت که سخنان ضد اسلام رئیس جمهور آمریکا مانند لفاظی های داعش و حملات توییتری ترامپ علیه اسلام همان تاکتیک داعش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۰    
مخالفان ترامپ در انگلیس مقابل ساختمان جدید سفارت آمریکا در لندن با برپا کردن دیوار استهزا، سیاست های رئیس جمهوری آمریکا را به سخره گرفته و علیه وی شعار سر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۸    
قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از توقیف 2 هزار دستگاه موتور سیکلت متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۳    
تیم فوتبال ناپولی با غلبه بر آتالانتا صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رشت_ رئیس سازمان آتش نشانی با توجه به بی سابقه بودن رخداد هم زمان وقوع 4 حریق منزل مسکونی در 4 نقطه از سطح شهر گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۷    
ساری- کیفم را که باز می کنم - دفترچه قسط - چشمک مبسوط می زند... به خودم می گویم از سیستم موبایل بانک، بگذر عزیزم! خوب است این بار کمی قدیمی بازی دربیاوری و با عابر، قسط مسکن را واریز کنی.. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۴    
وزیر خارجه فرانسه، بعد از ورود ترکیه به منطقه عفرین در شمال سوریه خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک "محمد رسول الله(ص)" ارتش از فردا به مدت 2 روز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه ایران با جدیت بر لزوم حفظ تمامیت ارضی سوریه و احترام به حاکمیت ملی این کشور و جلوگیری از تشدید بحران انسانی تاکید دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
پس از مدتها پیگیری و اطلاع رسانی درباره مضرات مصرف ماهی تیلاپیا و آسیب واردات این نوع ماهی به تولید ملی در حوزه پرورش ماهیان سردآبی، واردات "ماهی تیلاپیا" به کشور ممنوع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
تربت جام مقاوم سازی مسکن روستایی در تربت جام به دلیل قرار گرفتن در مسیر گسل زلزله باید شتاب بیشتری به خود بگیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۸    
معاون بازرسی سازمان حمایت با بیان اینکه قیمت گذاری خودروهای وارداتی ضوابط خاص خود را دارد، گفت: اگر قیمت گذاری خودروهای وارداتی خارج از این چهارچوب باشد شرکت واردکننده ملزم به کاهش قیمت ها است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۴    
جوین_ مدیر عامل شرکت موتورهای الکتریکی سنگین گفت: این شرکت موفق به ساخت نخستین الکترو موتور 220 واتی ضد انفجار و نیز نخستین آزمایشگاه کاربردی الکترو موتوروتجهیزات ضد انفجاری در کشور شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۶    
یگان های نیروی دریایی ارتش برای نخستین بار در رزمایش محمد رسول الله (ص) تا مدار 15 درجه شمالی به اجرای رزم خواهند پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۳    
ارتش سوریه با صدور بیانیه ای ضمن تایید تسلط ارتش سوریه و متحدانش بر فرودگاه نظامی ابوالظهور به اهمیت راهبردی آن اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
در پی دیدار جمعی از مستندسازان جوان با رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی خطاب به مستندسازان جوان، 5 نکته را به این جوانان توصیه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نماهنگ پاتک انقلاب برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۷    
ایلام- مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثار برتر رسانه های ایلام در سومین جشنواره ابوذر شناخته و معرفی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۴    
جوین_ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: مبارزه با قاچاقچیان خرده فروش مانع از اسیب های اجتماعی به جامعه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۱    
آیندگان و گذشتگان را نمی دانم اما بعنوان موجودی معاصر می دانم محتاجم... محتاجِ برف و باران و نزولات رحمت... محتاج شوریدگی زُلفِ ابرها...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به مستندسازان فرمودند: هنر شما قادر است با استناد به واقعیات، سرچشمه ی امید و شوق و حرکت باشد.با سرافراشته ، زبان و عمل نشان دهید که مومن و انقلابی اید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۹    
پرونده مدیران دوتابعیتی به یکی از پیچیده ترین و عجیب ترین موضوعات در نظام اداری کشور بدل شده است. دستگاه قضایی در چندین نوبت فهرست های مختلفی را برای وزارت اطلاعات ارسال کرده که در آن گفته شده بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۹    
ساری- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی مازندران از مرگ مادر و دختر مازندرانی بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۳    
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از 2200 طرح پاک سازی نقاط آلوده در سال جاری تاکنون توسط انتظامی استان طراحی و عملیاتی شده که نسبت به سال گذشته 32 درصد رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
شماری از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به کنترل ریزگردها در استان خوزستان و رهاسازی حقابه زیست محیطی تالاب ها و اعزام گروه ویژه برای حل مشکل شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 2 هزار تومان کاهش یک میلیون و 517 هزار تومان و دلار با 53 تومان افزایش قیمت 4585 تومان به فروش می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر ارتباطات گفت: طرح رجیستری به بخش حساس ماجرا رسیده و بخشی که بیشترین قاچاق را برعهده دارند، در قسمت آخر طرح رجیستری قرار دارند و اکثر قاچاق در چند برند باقی مانده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
برنی سندرز سناتور باسابقه سوسیال دموکرات آمریکایی با اشاره به تعطیلی دولت این کشور، جمهوریخواهان را در اجرای اساسی ترین مسؤولیتشان ناتوان خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۷    
معاون بندری و دریانوردی سازمان بنادر گفت: روز آینده اولین جلسه درباره بازگشایی و رمزخوانی جعبه سیاه سانچی برگزار می شود و قطعاً رمزگشایی از این جعبه سیاه نیازمند به بررسی همه جانبه و دقیق است و ماه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیوسته از عراق متحد و یکپارچه ، حمایت و پشتیبانی می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
کرج- در حالی که ترافیک فزاینده کرج در سال های اخیر به معضلی برای شهروندان مبدل شده و آلودگی های زیست محیطی را در پی داشته است اما اجرای طرح زوج وفرد با اندکی تغییر در زمان آن قرار است همچنان به شکل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۵    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بازگشت سهمیه بندی بنزین و افزایش تعرفه حامل های انرژی برای پرمصرف ها و همچنین ابهام شدید مصارف تبصره 18 لایحه بودجه تأکید کرد و پیشنهاد حذف این بند را مطرح ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۲    
درحالی نرخ دلار پیش از ظهر امروز رکورد 4710 تومان را هم زد که از ساعتی قبل طبق اذعان بازاری ها با ورود دلارهای خانگی به بازار، قیمت ها نزولی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۲    
فرماندار شهرستان بانه گفت: خوشبختانه زلزله 4.2 ریشتر بانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
نماینده مردم لنگرود روایتی از وزیر جهاد کشاورزی درباره واردات برنج مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
ساری- نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال قدس آنلاین، انتقال آب دریای خزر را منتفی دانست و خاطرنشان کرد: اگز نمایندگان مجلس شورای اسلامی اراده کافی در این ارتباط به خرج ندهند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹    
شهرکرد-روز یکشنبه جمعی از رانندگان بخش ترابری کارخانه سیمان شهرکرد مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری به نشانه اعتراض به وضعیت پیش آمده در خصوص عدم ثبات و امنیت شغلیشان تجمع کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امروز جریانی که می خواهد به جریان دفاع از ارزش های دین و انقلاب ضربه بزند مشهد را سیبل قرار داده و به مشهد حمله می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۶    
خرم آباد- برای اولین بار در تاریخ منابع طبیعی لرستان یک بانوی مدیر برای خدمت در عرصه های منابع طبیعی انتخاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳    
مردمی که دلارهای خانگی را برای فروش وارد بازار کرده اند، می گویند: پیش بینی می کنیم صحبت های فردای رئیس جمهور دلار را ارزان کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به خبرنگاری درباره افزایش قیمت حامل های انرژی در سال آینده افزود: دولت و مجلس به این نتیجه رسیده اند که در لایحه بودجه سال 97 قیمت سوخت افزایش نداشته باشد و امیدواریم در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۵    
کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه نباید دنبال سیاسی کاری باشیم، اما انجام کار سیاسی پسندیده است ...
  • ۱