پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 8 مرداد 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مرداد 1397 قدس آنلاین 2 مرداد 1397 قدس آنلاین 3 مرداد 1397 قدس آنلاین 4 مرداد 1397 قدس آنلاین 5 مرداد 1397 قدس آنلاین 6 مرداد 1397 قدس آنلاین 7 مرداد 1397 قدس آنلاین 8 مرداد 1397 قدس آنلاین 9 مرداد 1397 قدس آنلاین 10 مرداد 1397 قدس آنلاین 11 مرداد 1397 قدس آنلاین 12 مرداد 1397 قدس آنلاین 13 مرداد 1397 قدس آنلاین 14 مرداد 1397 قدس آنلاین 15 مرداد 1397 قدس آنلاین 16 مرداد 1397 قدس آنلاین 17 مرداد 1397 قدس آنلاین 18 مرداد 1397 قدس آنلاین 19 مرداد 1397 قدس آنلاین 20 مرداد 1397 قدس آنلاین 21 مرداد 1397 قدس آنلاین 22 مرداد 1397 قدس آنلاین 23 مرداد 1397 قدس آنلاین 24 مرداد 1397 قدس آنلاین 25 مرداد 1397 قدس آنلاین 26 مرداد 1397 قدس آنلاین 27 مرداد 1397 قدس آنلاین 28 مرداد 1397 قدس آنلاین 29 مرداد 1397 قدس آنلاین 30 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۳    
اصفهان- مدیر آب و فاضلاب شهرستان مبارکه گفت: عملیات انتقال پساپ از شهر مبارکه و محله صفائیه به شرکت فولاد مبارکه آغاز شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۷    
سفید شدن مو یکی از پیامدهای افزایش سن انسان است که برای بسیاری از ما شرایطی ناخوشایند محسوب شده و تلاش می کنیم به روش های مختلف با آن مقابله کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۴    
طی دو روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت سکه و طلا بوده ایم، اما واقعیت ماجرا چیست و چرا این التهابات ادامه دار شده است؟!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۵    
فیلم سینمایی هزار پا این هفته توانست به فروشی نزدیک به 5 میلیارد دست پیدا کند که در نوع خود بی سابقه است و با فروش کل 16 میلیارد همچنان به صعود خود ادامه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۸    
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد بیش از 2500 واحدی به ارتفاع 123 هزار واحد صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۴    
گیلان - مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت: ظرفیت آب بندان های این استان به حدود 450 میلیون مترمکعب دیگر افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۶    
پنجمین دوره مسابقات بین المللی نظامی، 8 تا 22 مرداد به میزبانی هفت کشور از جمله ایران درحال برگزاری است. بخش هایی از این رقابت هیجان انگیز را ببینید:
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۶    
قدس آنلاین: چالش جدی نیروی انسانی در سال تحصیلی آتی در آموزش و پرورش کاشمر موضوع داغ جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قدس آنلاین: معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: سهم تربت حیدریه از سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی در اردیبهشت ماه امسال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
قدس آنلاین:مدیرکل دادگستری خراسان رضوی از آمادگی کامل این نهاد در برخورد با پرونده های مفاسد اقتصادی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
قدس آنلاین: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از پروژه های در دست احداث سرخس بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۰    
قدس انلاین : شهردار مشهد با بیان اینکه مطالبات مردم با آنچه که ما پیگیری می کنیم متفاوت است، گفت: شعار ما هوشمندسازی است اما سیستم های ما هوشمند نیستند و راه رسیدن به این امر از مسیر میز یکپارچه می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۴    
قدس انلاین :2 نسخه قرآن خطی تاریخی در حالی توسط وزیر امور خارجه به موزه آستان قدس رضوی در دیدار وی با حجت الاسلام رئیسی اهدا شد که این 2 نسخه از آلمان به ایران بازگردانده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۷    
آخرین قیمت خودروهای داخلی را در این فیلم مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۱    
شهرام جزایری به تهران منتقل شد؛ توضیحات اژه ای درباره پرونده او را ببینید و بشنوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۲    
قدس انلاین : شهردار مشهد روز دوشنبه با وزیر امور خارجه در مشهد دیدار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۶    
قدس انلاین : رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: اجرای طرح خادمین دانشجو در کشورضروری است وافراد می توانند بر اساس تخصص خود، خدمتی را ارائه دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۶    
قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر توانستند400 کیلوگرم تریاک را ضبط کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۸    
چند سال قبل وقتی اولین تغییر نام دریکی از خیابانهای مشهد رقم خورد طیف وسیعی از منتقدان وارد میدان شدندو توجیهات شورای شهرآن دوره را برای تغییر نام یک خیابان از ایرج میرزا به جلال ال احمد زیر سوال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در ریف درعا، شهر الشجره واقع در حوض الیرموک را آزاد کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۹    
برخی قانون های عجیب و غریب دست و پایش را بسته است. محیط بانان اگر شکارچی را با تیر بزنند، یا زندانی می شوند یا اینکه برایشان حکم اعدام می بُرند درحالی که اسلحه ای دستشان داده اند تا حافظ محیط زیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۶    
فهمی الیوسفی کارشناس مسائل سیاسی یمن باتأکید بر پیروزهای میدانی مقاومت مردم یمن گفت: مرحله پیش رو، مرحله شکست نهایی عربستان و ائتلاف متجاوز خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۶    
آمریکا این موارد را به عنوان راه های شفافیت مالی در کشورها مطرح می کند، اما در واقع این شفافیت برای آمریکایی هاست و چیزی جز شناسایی و ردیابی جریانات مالی نیست
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۶    
یکی از کلیدواژه هایی که در دو سه سال اخیر بارها رهبر انقلاب آن را به کار برده اند نفوذ است. نفوذ یکی از چالش های جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا همین امروز است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۱    
قدس انلاین – سعید کوشافر: چند روز پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت های جدیدی را به این قانون اضافه کردند که احتمالا طی چند روز اینده و پس از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۸    
معاون وزیر خارجه کویت ضمن تأیید خبر پیشنهاد آمریکا برای تشکیل ناتوی عربی گفت که کویت در حال بررسی این پیشنهاد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: اگر فرزندان افراد از رانت پسر فردی خاص بودن استفاده کرده و خلاف هایی را مرتکب شده و فساد کرده باشد باید حتما با پدر برخورد شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۲    
قدس انلاین : با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد با هر میزان شارژ من کارت به صورت غیر حضوری 5درصد شارژ رایگان هدیه داده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۹    
قدس انلاین: فراخوان طراحی نقاشی دیواری مشهد برای دیوارهای کوچک، مدارس، بوستان ها، مساجد و زمین های ورزشی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۶    
یک تاریخدان سرشناس آمریکایی، دونالد ترامپ را یک شخصیت سیاسی خطرناک و بدترین سیاستمدار جهان معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۷    
رویترز در گزارشی نوشت حتی با معیارهای خونین جنگ افغانستان، گروه تروریستی داعش در این کشور به بی رحمی و وحشیگری بی سابقه ای معروف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۱    
یک دختر نوجوان فیلیپینی تمام زندگی اش را با قل دومی که به شکلی عجیب بر روی شکمش رشد کرده گذرانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ابوظبی بدون آمریکا هیچ چیزی نیست، اعلام کرد که دولت امارات ناتوان تر از آن است که بخواهد جنگی را با ملت یمن آغاز کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰    
قدس آنلاین-رضاطلبی :عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آموزش های فنی وحرفه ای که نشان دهنده معیار توسعه هرجامعه در حوزه مهارت است باید در مناطق روستایی گسترش یابند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰    
قدس آنلاین: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: ماده هشت دستورالعمل مدیریت مراکز نگهداری حیات وحش روز دوشنبه برای اجرا و رفع مشکلات موجود به باغ وحش وکیل آباد مشهد ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰    
قدس آنلاین: رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان خراسان رضوی موفق به شناسایی و دستگیری عامل ایجاد درگاه بانکی جعلی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نامه نمایندگان به حسن روحانی برای ترمیم کابینه خبر داد و تاکید کرد اگر رئیس جمهور قصد ترمیم کابینه را ندارد به استیضاح کنندگان می پیوندیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۴    
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرده که مسکو از توطئه های نظامی آمریکا و متحدان غربی اش به خوبی آگاه است اما حاکمیت روسیه با وجود سامانه های موشکی آمریکا در سراسر جهان حفظ خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۲    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تلاطم های اخیر در بازار، شبهه ناک و دخالت برخی دست های پشت پرده در این ماجرا کاملاً محتمل است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۸    
قدس آنلاین:شورای اسلامی شهر مشهد در مصوبه ای غیرمعمول، نام ایستگاه پارک ملت خط 1 قطارشهری را به پارک ملت/دانشگاه فردوسی و نام ایستگاه سلامت خط 2 به شهرک سلامت/دانشگاه علوم پزشکی تغییر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۸    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مسئولان این باشگاه تا به این لحظه مذاکره ای با دیگر دروازه بان ها برای جانشینی علیرضا بیرانوند نداشته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۵    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید در بحث بازنشستگی از قانون تمکین می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۲    
حشمت الله فلاحت پیشه اظهار داشت: هدف ترامپ این است تا با کشاندن کشورها به پای میز مذاکره به ویژه کشورهایی که در مقابل زورگویی های آمریکا ایستاده اند، آنها را تحقیر کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۷    
مأموریت غیرممکن- فال آوت با فروش بیش از 61 میلیون دلار در افتتاحیه خود در آمریکا در صدر باکس آفیس نشست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۴    
مجله فوربز آمریکا گزارش داد پس از حمله نیروی هوایی یمن به فرودگاه ابوظبی، امارات درصدد خرید سامانه های ضد پهپادی از شرکت های خارجی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۹    
همزمان با تشدید التهاب در بازار طلا و ارز، قیمت ربع سکه بهار آزادی برای اولین بار در تاریخ از یک میلیون تومان هم عبور کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۶    
قدس آنلاین: رئیس شورای شهر مشهد در نشست با اساتید دانشگاه گفت: ارتباط بدنه دانشگاهی و کارشناسی جامعه با مدیریت شهری نباید به نشست های رسمی محدود شود و شورای شهر در هر شرایطی آماده شنیدن و بهره برداری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبر داد و گفت: به طور قطع پرونده اخلالگران اقتصادی با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: مردم و بیماران نگران کمبود دارو نباشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۰    
مجید حسینی مدافع جوان و ملی پوش استقلال لحظاتی پیش به عنوان بازیکن ترابزون اسپور به خبرنگاران معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۰    
حسینی مکارم معاون مالی اداری شهرداری تهران که توسط نجفی منصوب شده بود از شهرداری خداحافظی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۸    
رئیس مجلس از ریشه تلاطم ارزی اخیر در کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده به این نتیجه رسیدیم شخصی که به صحنه تلاطم ارزی ورود کرد اصل ریشه او در کشور دیگری بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۲    
احمد نوراللهی امیدوار است پس از بازگشت محسن ربیع خواه به میادین و همچنین آغاز نیم فصل دوم، همچنان در ترکیب اصلی پرسپولیس جای داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۲    
رئیس هیئت نجات غریق مازندران از کشف جسد مردی عراقی در ساحل چالوس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۹    
روند کم شدن فاصله قیمتی بین بازار مسکن مناطق لوکس و مصرفی در پایتخت متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۳    
قدس انلاین : خبر کوتاه بود: خشم و نزاع خانوادگی دختربچه سه ساله خوزستانی را کُشت .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۳    
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنانی که در اردوی کنونی تیم ملی شرایط بهتری را دارند به اردوی تیم الف دعوت خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
قدس انلاین : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نرخ شیر خام برای تحویل به کارخانجات صنایع لبنی 9 درصد افزایش داشته به طوری که قیمت شیر خام به 1570 تومان برای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
طی سه روز آینده برای پاره از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر،بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۷    
قدس انلاین : معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ورود دانشگاه به نظام رتبه بندی شانگهای خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۷    
قدس انلاین : مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از آغاز برنامه رف خوانی در کتابخانه های استان از ابتدای مردادماه سال جاری در 117کتابخانه نهادی خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۴    
قدس انلاین : مدیرکل گمرک مرزی دوغارون گفت: از ابتدای امسال 796 هزارتن انواع کالا از گمرک دوغارون این شهرستان به سمت کشور افغانستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۸    
قدس انلاین- رضا طلبی:رکود در بازار ساخت و ساز، آماربیکاری کارگران ساختمانی را بیشتر از همیشه در سال های گذشته، افزایش داده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۵    
سامانه موشکی مقلاع داوود که رژیم صهیونیستی آن را عصای سحرآمیز خود تلقی می کرد، در اولین استفاده عملیاتی، به جای آنکه قدرت این رژیم را به نمایش بگذارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۲    
علی نوید گویی، مدیرعامل انتشارات نوید شیراز با اشاره به این که با توجه به وضعیت بد کاغذ اظهار کرد: متأسفانه این وضعیت از کنترل خارج شده و این شرایط باید از انحصار دولت خارج شود چرا که حضور گروه های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۳    
قدس انلاین : معاون صنایع دستی میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: فعالان صنایع دستی خراسان رضوی از مزایای بیمه شغلی بهره مند می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۳    
قدس انلاین : مدیرعامل انتقال خون خراسان رضوی گفت: ذخایر خون خراسان رضوی از وضعیت قرمز به وضعیت سبز تغییر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۰    
قدس انلاین : مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:برخورد با احتکار کنندگان کالاهای اساسی با همکاری دستگاه های متولی پیگیری می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۰    
محمد طبیبیان اقتصاددان پیشکسوت معتقد است اینکه به جای مسؤول بودن در برابر مردم و شرایط ایجاد شده، تنها پای توطئه دشمن وسط کشیده شود؛ مصداق مزخرف گویی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۷    
قدس انلاین : مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش زیادی برای ضربه زدن به کمیته امداد انجام می دهد و با این وجود مردم به این نهاد انقلابی اعتماد دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۷    
قدس انلاین : رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توانمند سازی مناطق پیرامونی شهر و ساکنین آن توسط مدیریت شهری دنبال می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۴    
بررسی ها نشان می دهد با توجه به افزایش ظرفیت پالایشی هند و همچنین چشم انداز مبهم مبادی تامین نفت این کشور،کنار گذاشتن ایران از این سبد تامین بسیار بعید به نظر می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۳    
شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 87.1678 واحدی به پله 115هزار و 531 واحدی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۰    
شهاب الدین یحیی سهروردی ملقب به شیخ اشراق و شیخ شهید از بزرگترین فلاسفه ایرانی اسلامی است که بنیانگذار مکتب فکری مستقلی به نام فلسفه اشراق است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۰    
گیلان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با بیان اینکه سعی داریم اعتبارات شهرستان رشت را به سهم واقعی خود برسانیم، گفت: با شیب ملایم بودجه رشت را به سهم جمعیتی آن نزدیک می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
پیش بینی ای وجود ندارد، دلار هرچه افسارگسیخته تر پیش می رود. دلار 11 هزار تومان؛ رقمی که فعالان بازار می گویند دیگر در بازار رقابتی شکل نمی گیرد و برخی بزرگان و خواص ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
روزگذشته ظریف در اولین همایش مشترک سفرا و رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی گفت: واقعاً کم لطفی می کنند آن هایی که می گویند برجام کاری نکرده است، شرایط دو سال گذشته را اگر با اکنون مقایسه کنید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۷    
گیلان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: نوسازی سالانه 500 کیلومتر از شبکه های انتقال آب روستایی در دستور کار آبفار گیلان قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۲    
ابوالفضل ابوترابی اظهار داشت: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان چند سری به صحن آمد اما نوبت رسیدگی آن به تأخیر افتاد اما فکر می کنم این لایحه تا یکی دو ماه آینده تبدیل به قانون شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: با آمریکای کنونی و این سیاستها قطعا امکان گفتگو و تعامل وجود نخواهد داشت و آمریکا نشان داده و می دهد که غیرقابل اعتماد است و طرف مطمئنی برای هیچ کاری نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۴    
گیلان - مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: همچنان که مسکن در سایر مناطق افزایش می یابد، طبیعتاً این افزایش قیمت بر واحدهای مسکن مهر نیز تأثیر گذاشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۴    
داور بازی ایران و پرتغال در جام جهانی مصاحبه ای داشته و درباره صحنه خطای رونالدو بر روی مدافع تیم ملی کشورمان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۱    
وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به فدراسیون ها از آنها خواسته تا از اعزام های غیر ضروری به خارج از کشور جلوگیری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۱    
سریال سلمان فارسی از جمله آثار الف ویژه تلویزیون به کارگردانی داوود میرباقری است که مراحل پیش تولید را سپری می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۸    
قدس آنلاین: پیکراستاد حاج محمد علی گودآسیایی هنرمند، ذاکر و پیشکسوت عرصه نمایش های آئینی و استاد هنر شبیه خوانی کشور امروز تشییع و به خاک سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۲    
سلیمی گفت: افزایش بی سابقه قیمت دلار در ماههای اخیر به ویژه در چند روز گذشته ناشی از بی برنامگی و عدم هماهنگی اقتصادی در کشور است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۰    
قدس انلاین-امروز برنامه حالا خورشید میزبان موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۰    
گناباد-- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگترین خطر برای علما این است که در انجام وظایف مهم و تبلیغ علم دینی تحت تاثیر عملیات روانی قرار گیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۱۴    
دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه هجوم نقدینگی سرگردان مردم باعث به هم ریختن بازار خودرو شد، گفت: در نامه ای از وزیر صنعت خواستیم اجازه فروش خودرو با قیمت حاشیه بازار را صادر کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۸    
قدس آنلاین: شهردار نیشابور از نامگذاری یکی از معابر به نام شهدای آتش نشان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۵    
قدس آنلاین-طلبی:نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد گفت: با پیگیری های انجام شده مبلغ 15 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز درمان بستربخش کوهسرخ از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۶    
رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که رئال مادرید برای خرید تیبو کورتوا و ویلیان، پیشنهادی 100 میلیون پوندی به چلسی ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۰    
قدس آنلاین: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت: شش طرح هادی نیمه تمام درروستاهای این شهرستان وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند تامین 39 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۴    
با تکمیل فهرست بازیگران و اتمام پیش تولید، فیلم سینمایی زهرمار به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ، 13 مرداد ماه مقابل دوربین خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۴    
باشگاه استقلال با جدایی مدافع فصل گذشته خود موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۱    
قدس آنلاین: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تایباد گفت: سر در مجموعه تاریخی مزار شاهزاده قاسم واقع در شهر مشهدریزه این شهرستان با هزینه 140 میلیون ریال مرمت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۱    
یک مقام مسئول گفت: اگر ارز کافی به واردات واکسن مورد نیاز تخصیص داده نشود، قیمت تخم مرغ به شانه ای 30 تا 40 هزار تومان خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد بازیکنان خارجی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را افزایش داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۵    
بردسکن- طی حکمی توسط استاندار خراسان رضوی ابراهیم قاسمپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن منصوب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۲    
کریس رونالدو، ستاره جدید یوونتوس، برای آغاز رسمی حضورش در این تیم و حضور در تمرینات بیانکونری، امشب وارد تورین شد.
  • ۱