چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 9 مرداد 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مرداد 1397 قدس آنلاین 2 مرداد 1397 قدس آنلاین 3 مرداد 1397 قدس آنلاین 4 مرداد 1397 قدس آنلاین 5 مرداد 1397 قدس آنلاین 6 مرداد 1397 قدس آنلاین 7 مرداد 1397 قدس آنلاین 8 مرداد 1397 قدس آنلاین 9 مرداد 1397 قدس آنلاین 10 مرداد 1397 قدس آنلاین 11 مرداد 1397 قدس آنلاین 12 مرداد 1397 قدس آنلاین 13 مرداد 1397 قدس آنلاین 14 مرداد 1397 قدس آنلاین 15 مرداد 1397 قدس آنلاین 16 مرداد 1397 قدس آنلاین 17 مرداد 1397 قدس آنلاین 18 مرداد 1397 قدس آنلاین 19 مرداد 1397 قدس آنلاین 20 مرداد 1397 قدس آنلاین 21 مرداد 1397 قدس آنلاین 22 مرداد 1397 قدس آنلاین 23 مرداد 1397 قدس آنلاین 24 مرداد 1397 قدس آنلاین 25 مرداد 1397 قدس آنلاین 26 مرداد 1397 قدس آنلاین 27 مرداد 1397 قدس آنلاین 28 مرداد 1397 قدس آنلاین 29 مرداد 1397 قدس آنلاین 30 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۱    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تنها بازاری که در شرایط کنونی می تواند به اشتغال، سرمایه گذاری و تولید کمک کند بازار سرمایه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۲۸    
پلیس آمریکا ویدیویی از تعقیب یک خودروی خلافکار در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۵    
برای تقویت عملکرد مغزتان می توانید کارهایی را از انجام دهید و بهتر است اول صبح انجام شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۹    
شاید علیرضا جهانبخش، هفته اول لیگ برتر انگلیس را از روی نیمکت آغاز کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۱    
مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
قدس آنلاین: نکوداشت استاد عبدالکریم گزیکی، منقبت خوان و شاهنامه خوان تایبادی امشب برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
قدس آنلاین : وزش باد در خراسان رضوی به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۹    
قدس آنلاین : برنامه خاموشی در استانهای خراسان متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۳    
یک فرضیه اصلی محققان در این باره این است که فشارخون بالاتر بر پوشش درونی عروق بسیار نازک مغز تاثیر گذاشته و به مرور زمان می تواند موجب آسیب و التهاب شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۷    
بیشترین افزایش قیمت خوراکی ها در تیر نسبت به ماه مشابه سال قبل مربوط به خیار با 74.9 درصد و پس از آن موز با 58.3 درصد بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۵    
قدس انلاین : مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نقادی بر اساس شاخص های جریان انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین ویژگی های رسانه دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۲    
در مراسم حج سال 1366 حوادثی رخ داد که منجر به شهادت صدها زائر ایرانی شد. با استناد به شواهدی که بعدها فاش شد، علاوه بر رژیم آل سعود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره ستاره تیمش گفت: ترابی برای رفتن به پرسپولیس با من مشورت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۸    
وقتی از چیزی می ترسیم، شوکه می شویم یا مسافتی را می دویم، قلبمان به تاپ تاپ می افتد. اما گاه همین ضربان های قلب شدیدتر از حد معمول می شود تا جایی که مشکلاتی را ایجاد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۵    
وزیر ورزش که از محبوبیت مجیدی باخبر است، پشت او است و حمایتش می کند. همین مسئله می تواند گارانتی حضور فرهاد در استقلال باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۰    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مورد حمله سارقان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر البرز از غرق شدن یک دختر جوان در رودخانه کرج محدوده روستای پورکان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۲    
باشگاه استقلال موضع خود در خصوص لغو قرارداد مامه بابا تیام ستاره سنگالی را تغییر نمی دهد و به دنبال دریافت مبلغی بیشتر از 200 هزار دلار قید شده در قرارداد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۶    
کارنامه آزمون سراسری سال 97 منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
قدس آنلاین:یکدستگاه خودروی اتوبوس ولوو که از قسمت موتور طعمه حریق شده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
قدس آنلاین: ایمان ابراهیمی راد و پدرام توکلی با شکست حریفان خود به جمع 8 تنیسور برتر کشور راه یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: برای تبدیل خراسان رضوی به قطب گوگرد کشور نیازمند ورود بخش خصوصی و ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی محصول گوگرد هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا که ادعای درخواست مذاکره بدون پیش شرط با ایران را کرده بود، اعلام کرد: آقای ترامپ ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۴    
قدس انلاین : کاپیتان تیم پدیده گفت: اخبار ناخوشایند در خصوص بدهی های باشگاه تمرکز تیم را بر هم می زند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۴    
قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی همزمان با نهم مرداد ما روز اهدا خون، در مرکز انتقال خون امام رضا (ع) حضور یافت و در نذر خون شرکت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۴    
قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: حجم خرید تضمینی امسال دانه روغنی کلزا در این استان تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال 50 درصد بیشتر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۱    
قدس انلاین : نایب رئیس هیات تنیس خراسان رضوی گفت: هدیه آملی مقدم تنیسور این استان در رقابتهای تنیس مناطق پنجگانه کشوربه مقام دوم دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۱    
قدس انلاین : دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در پایان مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور تیم جوانان این استان به عنوان قهرمانی بخش تیم اسپرینت دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۵    
قدس انلاین : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تربت جام برای حفظ انقلاب، 630 شهید و یک هزار و 200 جانباز شیعه و اهل سنت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۲    
قدس انلاین : رسیدگی به اولین پرونده جرم سیاسی در خراسان رضوی در جلسه رسیدگی به اولین پرونده جرم سیاسی که با حضور اولین هیات منصفه جرائم سیاسی و مطبوعاتی این استان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۶    
قدس انلاین : عضو هیات مدیره خانه صنعت خراسان رضوی گفت: زیرساخت های فرهنگی، سیاسی و آموزشی برای رشد اقتصادی در این استان مهیا نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۳۳    
محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد با حکم کمیته انضباطی محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۹    
هاشم رسائی فر: تا حالا همه ما با واژه مسافرکش یا واژه ای مترادف با این کلمه آشنا شده ایم و تقریباً از ماهیت عمل این افراد خبر داریم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۶    
نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در داخل کشور با اتخاذ تصمیمات حیاتی و کارساز، اعتماد و سرمایه های آسیب دیده اجتماعی را احیا کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۳    
قدس آنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: هیچ گونه مغازه طلافروشی در مشهد تعطیل نبوده و همچنان این واحدها به فعالیت خود ادامه می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۳    
قدس آنلاین: رتبه دوم پوشش بازرسی بهداشت حرفه ای کشوری در بین 26 دانشگاه به دانشکده علوم پزشکی نیشابور تعلق گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۳    
قدس آنلاین: پدر شهیدان سید محمد و سید مرتضی حسینی از شهدای خراسان رضوی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۰۱    
قدس انلاین-طلبی: عضوکمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طبق برخی خبرها در برخی مناطق کشور خاک فروشی به شدت در حال رخ دادن است و مجلس به دنبال لایحه ای جدید به منظور برخورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۳    
مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از حضور استان های کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۰    
استاندار خراسان رضوی سیاست دولت را عدم توسعه زائرسراهای دولتی و استفاده از ظرفیت های مراکز اقامتی بخش خصوصی اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۴    
مهناز خجسته نیا: تعطیلی یکباره دو آتلیه معروف و سرگردانی مشتریانی که فیلم و عکس های بهترین خاطرات زندگی مشترک آنها بلاتکلیف مانده است بهانه ای می شود تا صحبت از دردهایی به میان بیاید که هم مشتری و هم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۶    
فاطمه معتمدی:چند سالی است با وجود بازار،پاساژ و مجتمع های زیاد در مشهد که در حوزه فروش پوشاک اعم از مجلسی و معمولی ویژه مردانه ،زنانه و بچه گانه و دایر فعال هستند همچنین در کنار آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) از دولت عربستان خواست تا تمامی فعالان را آزاد کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۷    
منوچهر محمدی درباره تصمیم اخیر شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران محدود فیلم های خارجی در پردیس های سینمایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۷    
شاید نتوان او را سوپراستار دهه 60 نامید چون این طور نبود که انتخاب اول تهیه کننده های آن دوره باشد یا تماشاچی به خاطر هادی اسلامی بلیت بخرد، اما به لحاظ استعداد بازیگری، توانمند و پرتلاش بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۱    
من زیباترین صفات را در این چهره ها دیده ام و گاهی دست و دلم می لرزد که نتوانم تصویرشان را به زیبایی خلق کنم. برای همین همیشه از خود صاحب تصویر مدد می خواهم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۱    
اسم تو مصطفاست از آن کتاب هایی است که در نمایشگاه کتاب منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۵    
قدس انلاین- غلامعلی صادقی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اتفاقات اخیر باغ وحش مشهد را ناشی از عدم نظارت دستگاههای متولی می باشد گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۶    
تحولات نشان می دهد روند طرح پیشنهادی آمریکا برای فلسطین موسوم به معامله قرن بر وفق مُراد این کشور پیش نمی رود و رهبران برخی کشورهای عربی در جدی یا عملیاتی بودن این طرح شک کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۶    
قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عامل کلاهبرداری از 60 خانواده نیشابوری در پوشش صندوق قرض الحسنه خانگی، بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۳    
قدس انلاین : معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: به مسافران کم بضاعتی که توانایی مالی برای استقرار در مهمانپذیرها یا محلی برای اقامت در مشهد ندارند و شب را در اطراف حرم مطهر رضوی می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۷    
ساری- مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: 70 درصد اهدا کنندگان خون در مازندران مستمر هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۷    
گیلان- مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب 3 هزار مشترک جدید در تیر ماه امسال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۷    
اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج تلاش کرده است در سیاستگذاری های راهبردی که در سازمان بسیج مستعضفین کشور انجام شده، بستر بروز خلاقیت ها و رشد و نمو استعدادها تقویت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۷    
اصفهان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص 7.3 میلیارد تومان برای طرح های آب استان اصفهان خبر داد و گفت: وزارت کشور موافقت کرده از اعتبارات ماده 10 و 12 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۴    
قدس انلاین : معاون مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی با بیان اینکه زائران پاکستانی جایگاه ویژه ای نزد مردم ایران دارند، گفت: تمهیدات زیارت آسان برای زائران پاکستانی فراهم می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۴    
نشست رسانه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند دبیر این دوره از جشنواره، سعید اسدی مدیر بخش بین الملل، اتابک نادری مدیر بخش شهرستان ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۱    
قدس انلاین : معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد: آخر هفته های زیارتی و گردشگری به منظور فراهم کردن شرایط سفرهای درون شهری برای مسافران و مردم مشهد اجرایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۲    
قدس انلاین : رتبه اول کنکور سراسری در رشته تجربی گفت: به هیچ وجه در کلاس های کنکور شرکت نکرده ام، نه امسال و نه سال های دوم و سوم دبیرستان، فکر هم نمی کنم این کلاس ها خیلی مؤثر باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۹    
قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست دولت، عدم توسعه زائرسراهای دولتی در مشهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۰    
قدس انلاین : مدیرعامل باشگاه فوتبال پدیده گفت: وضعیت باشگاه پدیده تا 24 ساعت آینده تعیین تکلیف شده و تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۲    
ارتش سوریه پیشروی خود در منطقه حوض الیرموک در حومه شمال غربی درعا را ادامه داده و مرزهای مشترک با جولان اشغالی را در پی تسلط بر دو شهرک الشجره و عابدین به طور کامل امن کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۶    
نفرات برتر آزمون سراسری 97 مشخص شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۲    
قدس آنلاین: تکتم بهاردوست: محمد قانعی گفت: هتلداران ما اصلا شرایط خوبی ندارند و بسیاری از هتلداران قصد فروش هتل هایشان را دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی به پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
اقدام برخی سربازان ارتش اسرائیل در انتشار تصویری از یک جنگنده اف-35 در یک پایگاه زیرزمینی نگرانی هایی را درباره احتمال درز اطلاعات محرمانه در محافل صهیونیستی ایجاد کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به یک نافرمولاسیون برای درمان زخم های عمیق سوختگی در مدل آزمایشگاهی دست یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: نمایشگاه حجم و سفال گِل آدم در نگارخانه فرزاد افتتاح خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تا کنون با اینکه بیش از 4 ماه از ابتدای سال گذشته است کمتر از 10 درصد 610 میلیارد تومان اعتبارات توسعه روستایی در خراسان رضوی جذب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: مدیرعامل برق منطقه ای خراسان رضوی گفت: از حدود 250 هزار مشترک مشهدی حدود 12 هزار مشترک بیشترین سطح مصرف یعنی بالای 600 کیلووات ساعت در ماه را دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: کانون های رشد موش در کلان شهر مشهد از ابتدای امسال تا کنون به 16 نقطه کاهش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
قدس آنلاین: نمایشگاه انفرادی نقاشی پرواز تا اوج در نگارخانه بخارا افتتاح می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۵    
حیدر مستخدمین حسینی معاون اسبق بانک مرکزی می گوید: اگر ملاک را تورم بدانیم و حتی بر اساس ادعای دولت مبنی بر تک نرخی شدن تورم بخواهیم محاسبه کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاست های اقتصادی جدید توسط تیم اقتصاد دولتی در این هفته ارائه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۱    
تارنمای روزنامه ایندیپندنت نوشت: نوام چامسکی فعال سیاسی، منتقد اجتماعی و زبان شناس آمریکایی، اسرائیل را متهم به دخالت 'بی شرمانه' در سیاست های انتخاباتی آمریکا کرد و آن را ورای هر گونه اقدام ادعایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۸    
قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: علی عبدالله زاده رتبه برتر گروه های تجربه و زبان خارجی گفت: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۵    
دانش آموزان خراسان رضوی 3 رتبه برتر را در کنکور سراسری سال 97 به دست آوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۶    
رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء از فعالان سیاسی عراق خواست که با خاتمه دادن به مجادلات حزبی و جناحی، خدمت به مردم این کشور را سرلوحه امور قرار دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۷    
گروهی که با شعار: ما دیگه آشغال نمی ریزیم شکل گرفت، اما اعضای گروه نه تنها آشغال نمی ریزند، بلکه آشغالی را که دیگران می ریزند هم جمع می کنند چون همه هم و غم اعضا و مدیر این گروه این است که در قالب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۴    
گیلان - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و در صورت عدم نیاز به جایگاه های عرضه سوخت مراجعه نکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۸    
درباره تلاطمات بازار ارز در دو روز گذشته تحلیل های مختلفی مطرح شده است. فارغ از این تحلیل ها باید درباره چه میشود کرد؟ بیشتر صحبت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۸    
اصفهان- مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال تحصیلی 98-97 تعداد 872 نفر دانش آموز در استان اصفهان راهی مدارس می شوند و 57 هزار نفر همکاران فرهنگی شاغل و به میزان همین تعداد اساتید بازنشسته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
مثلاً دکتر ظریف و تیم همراه او، واقعاً اعتقاد قلبی داشتند که مذاکره به نفع انقلاب و منافع ملی ماست. آن ها با تمام همت خود و کاملاً دلسوزانه، قدم در این مسیر گذاشتند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
اکنون که عهد التمیمی تبدیل به نماد مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی شده است و کشورها و گروه های مردمی مختلف با حمایت از او آرمان مقاومت فلسطین را در جهان زنده نگه می دارند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۵    
ایلام- رئیس دانشگاه ایلام گفت: مجموعه دانشگاه ایلام بدنبال افزایش کیفیت آموزش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۳    
سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 97 شامل گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قدس آنلاین:رئیس دادگستری تربت جام گفت: با افزایش قضات در دادگستری زمان رسیدگی به پرونده های ورودی نسبت به گذشته کاهش چشمگیری یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قدس آنلاین: مرحله استانی ششمین المپیاد مهارت های امدادی دادرسان خراسان رضوی روز سه شنبه با حضور 900 دانش آموز از 22 شهرستان در تربت حیدریه آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قدس آنلاین: اختتامیه اولین ورکشاپ طلا و جواهرسازی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قد س آنلاین: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هیات های تجاری از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان به هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد دعوت شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۴    
قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با توجه به تلاش هایی که انجام گرفته میزان تلفات برقی به صورت کشوری 10.5 درصد و در استان این رقم 6 درصد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۱    
محمد القبلی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی و تأسیسات امارات این پیام را برای متجاوزان دارد که آنها هر قدر هم که به تجاوز و جنایت های خود علیه مردم بی دفاع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۴    
مدیر امور بین الملل بنیاد سعدی می گوید: وقتی سطح روابط بین کشورها پایین می آید، گرایش به آموزش زبان فارسی اندک شده و وقتی سطح روابط بین کشورها بالا می رود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۱    
شاید برای برخی سوال باشد که چطور میشود طی کمتر از نصف روز قیمت دلار دربازار 50درصد افزایش میابد وهمچنان برای خرید دلار تقاضا است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۷    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با همکاری مقام قضایی تا به امروز 35 نفر در خصوص 7 پرونده بزرگ سکه، ارز و خودرو بازداشت شده اند؛ پنج نفر به زندان معرفی شده و تعداد زیادی دلال نیز به پلیس احضار شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
قدس انلاین : جمعی از دوچرخه سواران مشهد به مناسبت روز ملی اهدای خون در قالب پویش ملی 'سه شنبه ها بدون خودرو' با حضور در پایگاه انتقال خون امام رضا (ع) این شهر خون خود را اهدا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
سازمان تأمین اجتماعی کشور در سال 1365 بر اساس عرف بین الملل و سازمان های تأمین اجتماعی جهان، برای حفظ ذخایر و ارتقای ارزش سرمایه بیمه شدگان، شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی یا همان شستا را دایر کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
اصفهان- رییس سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: در حج تمتع امسال تعداد 5 هزار و 791 نفر در قالب 41 کاروان (12 کاروان مدینه قبل و 29 کاروان مدینه بعد) از استان اصفهان به حج تمتع اعزام خواهند شد و 214 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود با رسانه ها گفت: تولید دارو در ایران به 98 درصد نیاز کشور رسیده است که این مقوله بسیار در کنترل قیمت دارو کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
قدس انلاین : باغ وحش قدیمی مشهد با بیش از چهار دهه فعالیت نشیب و فرازهای فراوان پشت سر گذاشته و هر از چند گاهی مواردی در زمینه نگرانی برای زیست گونه های مختلف جانوری پرونده آن را در رسانه ها باز می ...
  • ۱