شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 17 مرداد 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مرداد 1397 قدس آنلاین 2 مرداد 1397 قدس آنلاین 3 مرداد 1397 قدس آنلاین 4 مرداد 1397 قدس آنلاین 5 مرداد 1397 قدس آنلاین 6 مرداد 1397 قدس آنلاین 7 مرداد 1397 قدس آنلاین 8 مرداد 1397 قدس آنلاین 9 مرداد 1397 قدس آنلاین 10 مرداد 1397 قدس آنلاین 11 مرداد 1397 قدس آنلاین 12 مرداد 1397 قدس آنلاین 13 مرداد 1397 قدس آنلاین 14 مرداد 1397 قدس آنلاین 15 مرداد 1397 قدس آنلاین 16 مرداد 1397 قدس آنلاین 17 مرداد 1397 قدس آنلاین 18 مرداد 1397 قدس آنلاین 19 مرداد 1397 قدس آنلاین 20 مرداد 1397 قدس آنلاین 21 مرداد 1397 قدس آنلاین 22 مرداد 1397 قدس آنلاین 23 مرداد 1397 قدس آنلاین 24 مرداد 1397 قدس آنلاین 25 مرداد 1397 قدس آنلاین 26 مرداد 1397 قدس آنلاین 27 مرداد 1397 قدس آنلاین 28 مرداد 1397 قدس آنلاین 29 مرداد 1397 قدس آنلاین 30 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۹    
نمایش این قصه را آهسته بخوان نوشته و کار مهدی نصیری روز دوشنبه، 22 مردادماه، به طور ویژه برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۶    
کلمه فرهنگ در فارسی مترادف با ادب، تربیت، دانش و آثار علمی و ادبی یک قوم و ملت و در اصطلاح عام تر مجموعه باورها و اعتقادات مردم در سالیان و قرون معنا گردیده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۰    
قدس آنلاین: تیم واترپلو خراسان رضوی در رده سنی 13 الی 14 سال در جام شهدای غواص سوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۲    
قدس آنلاین: آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: صادقانه باید اعتراف کرد که در کنار آن نیروهای فعال و دردمند، برخی نیز متعهد و دلسوز مردم و انقلاب نیستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۳۵    
در واقع ما زندگی مشترکی با یکدیگر نداشتیم تا این که روزی سعید از یک واقعیت تلخ پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
نام سنگ نورد خراسانی در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جاکارتا.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۸    
قدس آنلاین: رئیس انجمن سینمای جوان دفتر گناباد گفت: 9 عکس از جواد پرست عکاس جوان گنابادی به جشنواره بین المللی عکس AQUA 2018 کشور تاجیکستان راه یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۲    
قدس آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در معرفی مراکز بهداشتی و درمانی موقوفه در کشور گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۴    
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، معرفی و بازخوانی کتاب اردوگاه اطفال با حضور احمد یوسف زاده نویسنده، مرتضی سرهنگی، سعید اوحدی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۷    
در بهمن 1396، با استناد به دلایلی نظیر استرس آزمون ورودی و آسیب های مترتب بر جداسازی دانش آموزان مستعد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۲    
گیلان- در سال حمایت از کالای ایرانی سامانه قرائت اطلاعات مشترکین عمده گاز با همکاری دوجانبه شرکت گاز استان گیلان و پارک علم و فناوری راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
کرج- استاندار البرز با اشاره به اینکه فرصت هایی که ظرف کمتر از یک سال برای البرز رقم خورده بسیار قابل توجه بوده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۲    
مدیران استقلال پس از انتشار اسامی طلب کاران این باشگاه در رسانه ها به دنبال این هستند که چه کسی این فهرست را در اختیار رسانه ها قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۲    
معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: با زیرساختهای ایجاد شده در بندر چابهار و پیگیری های وزارت راه و شهرسازی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۳    
گیلان- مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت : در صورت تامین منابع مالی درصد بهره مندی از نعمت گاز در خانوارهای روستایی به 98 درصد افزایش می باید .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۰    
ایلام- مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام رسانه هایی که به نحوی از بودجه دولتی استفاده می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۹    
فواید خواب کافی برای سلامتی همواره مورد تایید بوده اما زیاده روی در خوابیدن نیز می تواند سلامت قلب را تهدید کرده و حتی خطر مرگ را به همراه داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۸    
قرن هاست که مردم از چای های گیاهی و دمنوش ها برای رفع مشکلات گوارشی از جمله تحریک سیستم گوارشی و کاهش یبوست استفاده می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مهاجم سنگالی فصل اخیر استقلال تهران با عقد قراردادی رسما به عجمان امارات پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۳    
درحالی که طبق پیش بینی فعالان بازار سیر نزولی قیمت ها در بخش طلا و ارز باید در روز جاری نیز ادامه پیدا می کرد ولی به دلیل برخی پشت پرده ها موج بازار باز هم صعودی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
دادستان تهران با هشدار به شرکتهای تجاری که در واردات کالا ارز 4200تومانی گرفتند و خلاف تعهد خود نسبت به واردات کالا اقدام نکرده و یا در صورت واردات، کالاهای وارده را آزاد فروختند، هشدار جدی داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۱    
خیابان کمال اسماعیل حدفاصل شمال پل فردوسی به سمت میدان خواجو به دلیل انجام عملیات تعمیرات شبکه فاضلاب مسدود شده و تا اتمام این عملیات عمرانی شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین همچون خیابان های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۱    
ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که همسر رئیس جمهور این کشور به بیماری سرطان مبتلا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۱    
انجمن روزنامه نگاران مسلمان دربیانیه ای هشدار داد که با ادامه روند فعلی و فقدان حمایت های لازم از سوی دولت و تعطیلی مطبوعات، بیم آن می رود که خبرنگاران در ردیف بالاترین آمار بیکاران کشور باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۶    
علی کریمی رستگار- به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار و درادامه دیدار مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با خبرنگاران و مدیران موسسه فرهنگی قدس و (روزنامه قدس ) دیدار کردند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۶    
فرامرز عامل بردبار - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آستانه روز خبرنگار در تحریریه روزنامه قدس و قدس آنلاین و رسانه نوین حضور و ضمن تبریک این روز و اهداء شاخه گل به خبرنگاران و گزارشگران و عکاسان و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۱    
قدس انلاین : رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسمومیت در یکی از استخرهای زنانه مشهد 27 نفر را روانه بیمارستان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۱۸    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه 10 شهروند فلسطینی؛ از جمله چندین کودک را از روستاها و شهرک های کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۴    
آرمین صمیمی- هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو،قطعات و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولین شهری در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.این نمایشگاه تا 19 مرداد ماه برپا است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۳    
اقدام عربستان سعودی در اخراج سفیر کانادا و اعمال برخی تحریم ها علیه این کشور بعد از انتقاد حقوق بشری اتاوا از ریاض تحیر بسیاری از ناظران را به همراه داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۴    
گروه های فلسطینی در نشستی در غزه با تاکید بر اهمیت وحدت اعلام کردند راهپیمایی های بازگشت به عنوان شکلی از اشکال مبارزه و نماد وحدت مردم تا تحقق اهداف مورد نظر یعنی پایان رنج و درد مردم و محاصره آنها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۸    
قدس آنلاین: بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب قوچان گفت: مردی میانسال در یکی از روستاهای این شهرستان با 8 ضربه چاقو به قتل رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۵    
پیشکشوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور با این همه هزینه و جذب نفرات صاحب نام به سرنوشت بهمن و استیل آذین دچار خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۳    
قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در جشنواره فیلم فجر امسال در مشهد یک روز را به سینمایی، دینی، معنویت دار و بین ادیان اختصاص خواهیم داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۷    
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد قانون یهودیت چیز جدیدی نیست و با توطئه معامله قرن مرتبط است و هدف از آن حذف مسئله فلسطین است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
قدس آنلاین: در آیین افتتاحیه اجلاسیه مجمع راهبردی اندیشه مهدویت از سوی آستان قدس رضوی از چهار نفر از فعالان مهدوی در سطح کشور تجلیل به عمل آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
قدس آنلاین: رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: نقادی منصفانه و حق طلبی از جمله مهم ترین خصلت های اصحاب رسانه است که باید به این 2 مهم توجه ویژه داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
قدس آنلاین: رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 20 بانوی شناگر در یک استخر واقع در خیابان سجاد مشهد امروز حین شنا دچار علائم مسمومیت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
رئیس جریان حکمت ملی عراق اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عمق استراتژیک عراق است و از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۱    
قدس آنلاین: هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل و فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز چهارشنبه با معرفی افراد و تیم های قرآنی برتر در مشهد پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۸    
به گفته طهماسبی اگرچه سرمازدگی بهاره تا حدودی بر میزان تولید اثر گذار بود،اما در مجموع تاثیری بر عرضه محصول در بازار نداشت به طوریکه در هیچ یک از میوه فروشی های سطح کشور کمبودی وجود ندارد و این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۲    
معامله گران بورس تهران یک روز پس از آغاز معاملات بازار ثانویه ارز بر اساس سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۲    
شهرکرد- به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مدیریت روابط عمومی این دانشگاه مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر در حوزه سلامت ظهر امروز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۲    
امروز در بازارهای جهانی، قیمت طلا با تضعیف دلار 3.2 دلار افزایش یافت و هر اونس به قیمت 1213.70 دلار به فروش رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۴    
مناسبت ها فقط بهانه اند. یعنی فرض کنید امروز بیست و ششمین سالگرد رحلت آیت الله سید ابوالقاسم خویی نیست! اما با اولین نگاه به زندگی و سرگذشت ایشان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۴    
کرج- استاندار البرز با اشاره به اینکه خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند، گفت: امروز نقش رسانه و خبرنگاران همانند یک آیینه تمام قد برای حرکت مسؤولان در مسیر صحیح و شفاف غیرقابل انکار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۴    
آمریکا از نهایی شدن اعمال تعرفه 25 درصدی بر 16 میلیارد دلار از کالاهای چینی طی روزهای آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۱    
باشگاه چلسی برای جذب دروازه بان اسپانیایی 80 میلیون یورو به اتلتیک بیلبائو پرداخت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰    
رویترز به نقل از چند منبع مدعی شده که اتاوا از امارات و انگلیس خواسته تا به حل اختلاف این کشور با عربستان کمک کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
قدس آنلاین: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه ورزش روستایی از مهرماه پارسال ماهانه 12 باب خانه ورزش روستایی و مجموعا 127 باب در استان به بهره برداری رسیده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دیروز عصر نمایشگاه خودروی مشهد درحالی گشایش یافت که هیچ هدف مشخصی برای برپایی این نمایشگاه درنظرگرفته نشده و بنابراین توقع نتیجه هم دور از انتظار است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۳    
قدس آنلاین-مدیر روابط عمومی پردیس هویزه گفت: نگاه ویژه مدیریت پردیس هویزه حمایت از خبرنگاران حوزه تخصصی فرهنگ و هنر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۷    
مهدی تقوی اقتصاددان گفت: بسته جدید ارزی دولت عاملی برای تقویت ارزش پول ملی در ماههای آینده، بهترین گزینه برای بازگشت آرامش به اقتصاد ایران و قادر است ارز را به نقطه تعادلی و واقعی برساند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۴    
قدس آنلاین-رضا طلبی:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اوایل که بیمه دی مسئولیت بیمه تکمیلی بنیاد شهید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۸    
رشتخوار -سر پرست اداره محیط زیست رشتخوار گفت:در بازرسی از منزل یک روستایی مقداری گوشت آهو کشف و متخلف به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۹    
این روزها نرخ دلار بر نوع تخلف جایگاه های عرضه سوخت هم اثر گذاشته است، به طوری که عرضه خارج از شبکه فرآورده ها از جمله بنزین و قاچاق در صدر تخلفات احتمالی جایگاه قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که تحرکات اخیر اعضای دفتر سیاسی این جنبش دو دلیل اصلی دارد که همان تحقق آشتی و وحدت ملی و شکسته شدن محاصره ظالمانه باریکه غزه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برخورد قاطع نیروهای انقلابی با محتکران خبرداد و گفت: در چند روز گذشته اقلام احتکار شده زیادی توسط نیروهای بسیج کشف و تحویل مراجع قضائی شده است و به محتکران هشدار جدی می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۴    
با اعلام و ابلاغ دستورالعمل ارزی جدید به صرافی ها، شرایط دریافت ارز مسافرتی برای مردم مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از آغاز برگزاری سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور از فردا خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
کرج- دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان البرز از احتمال میزبانی این استان از مسابقات کشوری بازی های بومی محلی در شهریور ماه خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
قدس انلاین - سعید کوشافر: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی درگفت وگو با قدس انلاین از انتصاب محمد جواد استادی به ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
شهرکرد-همزمان با 17 مرداد و روز خبرنگار رئیس ،معاون اداری مالی و مدیریت روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور در موسسه فرهنگی قدس از زحمات مدیران و خبرنگاران روزنامه قدس و خبرگزاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
البته، قرار نیست که تا لحظه معرفی رسمی آن ها هم صبر کنیم چرا که تا به حال ویژگی ها، طراحی، اطلاعات ناچ بالای صفحه و حتی تصاویر زنده از این گوشی و وضعیت Geekbench چیپست Snapdragon 845 آن لو رفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۹    
هیجان تقاضا برای جست و جو در بازار مسکن یک روز پس از رونمایی و اعلام جزئیات بسته جدید ارزی (دوشنبه) با وقفه روبه رو شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اکنون ظرفیت تولید فولاد خام 32 میلیون تن است و تا پایان سال به 35 میلیون تن خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۴    
کرج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از همراهی 2 هزار داوطلب جمعیت هلال احمر این استان در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی از مردم نوع دوست البرز خبرداد
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۱    
یک سایت سوئدی خبر داد که هافبک تیم ملی ایران و عضو باشگاه استرشوندس سوئد با باشگاه اوئسکای اسپانیا به توافق نهایی رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۱    
25 ذیقعده را روز دحو الارض نامیده اند. به گزارش برخی منابع کهن وقوع دحو الارض بنابر سالشمار شمسی، در مهرماه روی داده است. (بیرونی، الآثار الباقیه، 1380ش، ص273) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۵    
قدس انلاین : سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: اقدامات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بار نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد. 129 نماینده موافق استیضاح بودند و 114 نماینده هم مخالف استیضاح؛ سه نماینده هم رای ممتنع دادند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
نمایندگان مجلس با 129 رأی مثبت به طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتمادشان را از ربیعی برداشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۷    
حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: امیدواریم بسته جدید ارزی بتواند برون رفتی برای وضعیت فعلی کشور از مشکلات اقتصادی باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تلاش برای تصویب نهایی طرح اصلاح قانون چک با هدف ساماندهی اقتصادی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
مرد جوانی که به بهانه اعطای وام چهار درصد خارج از نوبت در مشهد کلاهبرداری میلیونی را رقم زده بود، در شیراز دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
قدس آنلاین-وحید اکرمی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: جای خالی خبرگزاری برای عرب زبانان منطقه در کشورمان مشهود است و امیدواریم این خلا با همت مدیران غیردولتی برطرف شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
ساری- رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران از افزایش 20 درصدی دانشجو در این دانشگاه طی دو سال گذشته در مازندران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور در تلاش است تا به توافق هسته ای جدید با ایران دست یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن متنوعی طی روزهای پایانی هفته از شبکه های مختلف سیما روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
یزد - رئیس بهزیستی اردکان گفت: سالمندان بیش از ارائه خدمات ، نیازمند تکریم و احترام هستند و باید تکریم و احترام در کنار ارائه خدمات در جهت شور و نشاط اجتماعی و امید به زندگانی انجام شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
سیزدهمین جشنواره تئاتر بچه های مسجد از امروز در شهر قزوین آغاز به کار کرده است. تئاتر مسجد که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی توسط هنرمندان بسیجی احیا شد آرام آرام توانست به یکی از شاخه های تئاتر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
یزد – استاندار یزد گفت : نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی رسالت ذاتی خبرنگاران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۱    
قدس آنلاین-مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی بازدید خبرنگاران از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی استان را در17 مرداد روز خبرنگار رایگان اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
انتظار جامعه و مردم ازفیلم سینمایی مزارشریف اما این بود که این گره تاریخی برایشان باز شود که به راستی در صبح 17 مرداد سال 1377 در کنسولگری ایران در مزار شریف چه واقعه ای رخ داد و بچه های ما چطور و به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۲    
تحویل 2میلیون و 580هزار سکه پیش فروشی از امروز 17 مرداد در شعب بانک ملی آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۶    
پوستر نمایش پادشاه می میرد به کارگردانی محمدرضا سعادتی با طراحی نجمه کمالی دهقان در آستانه آغاز اجراهای این نمایش رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تامین ارز کالاهای فهرست گروه یک (شامل کالاهای اساسی، ضروری، دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی) به نرخ رسمی را ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۷    
گناباد-مهران حسین زاده به عنوان شهردار جدید گناباد به استانداری خراسان رضوی معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۶    
مربی آلمانی و بدنساز تیم فوتبال استقلال که در اردوی ترکیه این تیم را همراهی کرد، از بازگشتش به این تیم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۳    
وزیر دفاع با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: حاصل 12 سال مذاکره و گفتگو و نهایتاً توافق برجام که به تأیید و تصویب سازمان ملل نیز رسید، با بدعهدی تاریخی شیطان بزرگ مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۸    
ابوالفضل خلخالی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت وکارشناس خودرو معتقد است دولتی بودن صنعت خودرو پس از سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دامنه رانت و فساد را افزایش داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۹    
قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران و رسانه ها ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و دولت هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۹    
قدس آنلاین: دومین تانکر حامل سوخت هواپیما در یک هفته گذشته در محور سبزوار به نیشابور واژگون شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۴    
روز خبرنگار است. اما خبرنگار چیزی یا کسی نیست که به مرزهای محدودی خلاصه شود. خبرنگار یک جهان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در سواحل شمالی کشور، بخش هایی از استان های اردبیل و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
قدس آنلاین: برای نخستین تمبر یادبود استاد حسین قندی استاد پیشکسوت روزنامه نگاری طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، محلی و خانواده آن مرحوم در زادگاهش سبزوار رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
قدس آنلاین: به علت نبود مسافر قطار مسیر مشهد - نخجوان متوقف شده و در صورتی که ضریب اشغال صندلی این قطار به حد قابل قبولی برسد، این قطار مجددا راه اندازی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
قدس آنلاین: رییس هیات تنیس خراسان رضوی از سازمان بازرسی کل کشور و واگذاری مجموعه های ورزشی به بخش خصوصی گلایه کرد و قانون اساسی را دچار نقص دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
قدس آنلاین:معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با بیست و پنجم ذی القعده وی ژه برنامه روز دحوالارض در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۸    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آستانه روز خبرنگار با حضور در موسسه فرهنگی قدس، از تلاش خبرنگاران،گزارشگران و عکاسان این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.
  • ۱