شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 مهر 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 مهر 1397 قدس آنلاین 2 مهر 1397 قدس آنلاین 3 مهر 1397 قدس آنلاین 4 مهر 1397 قدس آنلاین 5 مهر 1397 قدس آنلاین 6 مهر 1397 قدس آنلاین 7 مهر 1397 قدس آنلاین 8 مهر 1397 قدس آنلاین 9 مهر 1397 قدس آنلاین 10 مهر 1397 قدس آنلاین 11 مهر 1397 قدس آنلاین 12 مهر 1397 قدس آنلاین 13 مهر 1397 قدس آنلاین 14 مهر 1397 قدس آنلاین 15 مهر 1397 قدس آنلاین 16 مهر 1397 قدس آنلاین 17 مهر 1397 قدس آنلاین 18 مهر 1397 قدس آنلاین 19 مهر 1397 قدس آنلاین 20 مهر 1397 قدس آنلاین 21 مهر 1397 قدس آنلاین 22 مهر 1397 قدس آنلاین 23 مهر 1397 قدس آنلاین 24 مهر 1397 قدس آنلاین 25 مهر 1397 قدس آنلاین 26 مهر 1397 قدس آنلاین 27 مهر 1397 قدس آنلاین 28 مهر 1397 قدس آنلاین 29 مهر 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۳    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید باهنر و پاسداران از اول آبان ماه آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۵۱    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: عدم پذیرش کامیون ها به مقصد تاجیکستان توسط کشور ترکمنستان حل شده است و موضوع پذیرش 30 دستگاه کامیون توسط کشور ترکمنستان از طریق مجاری ذی ربط در حال پیگیری است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۷    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 1233واحد افت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان نهمین دوره این رویداد سینمایی را با رویکردی مردمی تر نسبت به سال های گذشته در چهار بخش فراخوان های مردمی ، فراخوان معرفی سوژه و حمایت از تولید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی از سفر بیش از 7 میلیون زائر و مسافر از طریق خطوط ریلی به مشهدمقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۲    
یزد- رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 380 جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
همدان - جلسه حسن ربانی ارشد ، این هفته جلسه مردمی خود را مطابق با روال معمول در محل اداره کل با جمعی از شهروندان برگزار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم(CTF) خطرناک ترین کنوانسیونی است که ایران تاکنون می خواسته به آن بپیوندند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۵    
آیت الله علم الهدی بیان کرد: انقلاب ما می خواست زمینه توسعه و اقتدار اسلام را در دنیا فراهم کند و خوشبختانه به این هدف رسیده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۶    
مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:تاکنون 400 جلسه پیشگیری از اعتیاد در مساجد حاشیه مشهد برگزار شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
فصل تازه پاییزی تئاتر مشهد با اجرای 6 نمایش آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
نائب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش تعداد فروشندگان خودرو با کاهش قیمت این کالا در بازار خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
نهمین نمایشگاه تخصصی خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل کشور با حضور 150 مدیر شهری از امروز 11 مهر لغایت 14 در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۸    
گیلان- مصطفی سالاری گفت: برای بهره مندی سالمندان گیلانی از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۱    
گیلان- فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت به مناسبت روز سالمند در بازدید از کانون بازنشستگان شهرداری از زحمات آنان قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۹    
دوره اخلاق در نهج البلاغه با همکاری پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث، در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
دبیرکل کانون صرافان ایران درباره علت خرید نکردن صرافان از فروشندگان ارز گفت: از آنجا که هیچ دستورالعملی برای فروش ارز خریداری شده نداریم خریدی صورت نمی گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۸    
البرز- عباس زارع با اشاره به اینکه تقسیم بندی جغرافیای سیاسی و اعمال سیاست های متفاوت سبب شده تا برخی از نقاط البرز با آسیب های زیست محیطی مواجه شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۵    
سردار عبداللهی گفت: فلسفه شکل گیری نمایشگاه ایپاس در حقیقت این بود که پلیس بتواند از امکاناتی که در کشور به دست متخصصان داخلی تولید می شود، استفاده کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۸    
همدان - فرمانده سپاه انصار الحسین (ع ) استان همدان از برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص ) 2 در استان همدان خبر داد:
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات بولتون مبنی بر اینکه ما را جدی بگیرید، گفت: سردار حاجی زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور جدید عراق، عادل عبدالمهدی گزینه مورد حمایت دو ائتلاف بزرگ پارلمان را مأمور به تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۳    
پارلمان عراق در دومین دور رأی گیری خود، نامزد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق را به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
آزاد سازی بیت المقدس، پیروزی در جنگ های پی در پی با مسیحیان، شکست دادن مشهورترین و قدرتمندترین فرماندهان صلیبی،حفظ مرزهای اسلامی و... از جمله اقدامات نظامی اوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
بعد از اوج گیری قیمت ارز، سکه و طلا از دیروز و با اعلام دولت مبنی بر ورود به بازار ارز، تب تبدیل دارایی ها به سکه و ارز فروکش کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۸    
پیام دیگر حمله سپاه نوعی هشدار به حامیان تروریست ها بود؛ به این معنی که حساب کار دست آمریکا به عنوان فرمانده و دیگر کشورهای منطقه از جمله عربستان و امارات به عنوان حامیان مالی تروریست ها بیاید که اگر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
نخستین ایستگاه همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی به مدت سه روز در صحن قدس حرم مطهر رضوی برپا شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۵    
در گذشته جمعی از فقها در استنباطات خویش فقط به کتاب و سنت توجه داشتند ولی برخی دیگر مانند عمّانی و اسکافی، از استنباط عقلی در مسائل شرعی و فقهی بهره می گرفتند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۲    
حامد عسکری با غزل مثنوی معروفش برای بم و آن زلزله تلخ، در اذهان ادب دوستان تثبیت شد. شاعری که سپس در حال و حوایی از ترنج و بلوچ و خانمی که شما باشید توانست خودش را از زیر سایه آن غزل مثنوی بیرون بکشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۲    
کارگردان مشهدی فیلم های دفاع مقدس گفت: اگر زندگی واقعی شهیدی ظرفیت های فیلمسازی را ندارد بهتر است که برایش فیلمی ساخته نشود که واقعیت ندارد و اگر ظرفیت های دراماتیک دارد، باید به واقعیت ها پایبند بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۸    
خرید وفروش خودرو با دلار سابقه نداشته و بنگاهها اجازه ندارند قیمت دلاری برای خودرو تعیین کنند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۸    
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد تشریح کرد: ضاربان پس از ضرب و جرح معلمان، مانع خروج آمبولانس از مدرسه شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۹    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: ظرف شش ماه نخست امسال تداوم رکود در بازار مسکن و کاهش قراردادهای تنظیمی در بنگاههای معاملات املاک باعث کسادی بازار ملک شده و کاهش درآمد مشاوران املاک ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۶    
در پی گزارش سرقت های خیابانی در محدوده بلوار احمد آباد مشهد دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع به سرکلانتری پنجم مشهد صادر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۳    
سرهنگ پاسدار ابراهیم قربانزاده به عنوان سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی منصوب شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۰    
گفت: طی 7 ماه اخیر ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز مردم شامل برنج، روغن، شکر، گندم و مرغ منجمد در استان انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۴    
با تصمیم فدراسیون فوتبال، سه کاندیدای دیگر به انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۶    
بازار دلار یکی از روزهای بیادماندنی خود درتاریخ را پشت سرگذاشت، شاید ازاین به بعد تاسالها زمانی که سخن از سقوط نرخ ارز به میان بیاید همه دهم مهرماه 97رامثال بزنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۳    
نهمین نمایشگاه توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رشوی همزمان با نمایشگاه خدمات شهری از عصر فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۱    
خراسان شمالی_ علی باقرزاده فاروجی: یک میلیون و 300 هزار بی سواد در کشور به غیر از اتباع خارجی شناسایی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۱    
همدان - رئیس واعضای شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با فرمانده هان سپاه انصار الحسین(ع ) و تیپ زرهی316 شهید قهرمان همدان داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۶    
شاخص کل بورس امروز با افت قیمت ارز در بازار، بیش از 7200 واحد کاهش یافت و به کانال 188 هزار واحد عقبگرد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید سیاست برانکو در دیدار رفت با السد قطر مدیریت کردن بازی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۴    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری از محل دقیق اصابت موشک به مقر تروریست ها در خاک سوریه را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
سفیر سوئیس گفت: ما از مقامات دولتی ایران برای استفاده از ایزو 9001 و همچنین به کارگیری استانداردهای بین المللی در محصولات داخلی و محصولات بین المللی حمایت می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
168 وکیل نیکوکار با کمیته امداد خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال همکاری داشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه انسانی شهرداری مشهد گفت: تمام عواملی که موجب کندی فرایندهای شهرداری می شود؛ شناسایی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
گمرک ایران توقف محموله گوشت وارداتی را تکذیب و اعلام کرد: واردات گوشت قرمز در 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزات ورزش می گوید بازیکنان تیم استقلال با اردوی تیم فوتبال پرسپولیس تماس برقرار کرده اند و برای این تیم در نیمه نهایی آسیا آرزوی موفقیت دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۹    
با یک هویت جعلی خودم را به دختران معرفی می کردم، پس از ارتباط گرفتن با خانمها و رد و بدل شدن شماره تلفن همراه، ارتباطم را بیشتر کرده و با آنها دوست می شدم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس اتحادیه تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: به دلیل کاهش قیمت دلار، قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار نیز با افت 20 درصدی مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۰    
معاون سازمان میراث فرهنگی با تشریح نمایشگاه - موزه آثار باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس از توسعه میدان مشق و موزه ملی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۴    
رئیس اداره سلامت و تندرستی معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف تامین سلامت دانش آموزان فهرست خوراکیهای مجاز و غیرمجاز برای عرضه در بوفه مدارس این استان مشخص و اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه هیچ طرح و پروژه عمرانی در سال 1398 حذف نخواهد شد، گفت:امیدواریم با همکاری اتاق بازرگانی، میزان حضور بخش خصوصی را در روند واگذای ها سرعت بخشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: به منظور فراهم کردن سفرهای ارزان قیمت ریلی، روزانه یک رام قطار با نرخ بلیت هر صندلی 300 هزار ریال در مسیر راه آهن مشهد - تهران راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۸    
وزیر خارجه سوریه ضمن ستایش از حمله موشکی ایران به مقر تروریستها در شرق فرات تأکید کرد که حضور ایران در سوریه قانونی و هماهنگ با تمامیت ارضی این کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل بانک VTB روسیه گفت: رئیس جمهور این کشور از حذف دلار در بخش مالی اقتصاد روسیه حمایت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
5 بازیکنی که با ویروس سرماخوردگی مواجه شده بودند، با تلاش کادرپزشکی شرایط نرمال حضور در ترکیب پرسپولیس را به دست آوردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۹    
امروز خبری مبنی بر تولید برخی اقلام لوازم خانگی در حوالی مشهد و فروش آن در بانه به نام کالای خارجی با قیمت چند برابر منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
لب خوانی جالب صحبتهای سرخآبی ها در دربی 88 را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس مراکز درمانی و بهداشتی شهرداری مشهد از معاینه رایگان چشم شهروندان به مناسبت روز جهانی بینایی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی اصلاحات لایحه الحاق به کنوانسیون پالرمو و اصلاحیه قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
معاون دادستان مشهد از دستگیری دو نفر سنگ پران به سمت کامیون ها در مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
همایش سراسری 36 هزار بسیجی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۸    
طی دو دهه اخیر کویت برای نخستین بار صادرات نفت به آمریکا را قطع کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: یک قطعه پرنده کمیاب و در معرض انقراض طاووسک توسط یک دوستدار محیط زیست به این اداره تحویل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کلیه بانک هایی که مجاز به عملیات ارزی هستند خواست نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۹    
سیاست های جدید دولت در کنترل بازار ارز نتیجه داد و قیمت دلار در بازار مشهد را در کمتر از 24 ساعت حدود 7 هزار تومان کاهش داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
بر اساس گزارش یک رسانه مکزیکی، فدراسیون فوتبال مکزیک همچنان کی روش را به عنوان یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری اِل تری در نظر دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:مرگ و میر در بیماری های عفونی جدی بوده و باید از مصرف خود سرانه آنتی بیوتیک ها پرهیز شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۳    
رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ گفت: ارزانی یا گرانی دلار هیچ اثر لحظه ای بر روی قیمت مرغ و تخم مرغ ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
باشگاه الاتحاد عربستان مذاکرات جدی با آرین روبن و زلاتان ابراهیموویچ داشته است و احتمالا این دو بازیکن در تعطیلات زمستانی راهی عربستان خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
اگر واقعا خریداری دنبال من بیا، دلار با تراول نو می خریم فقط 10 تومان از قیمت یک ساعت دیگر هم خبری نداریم!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۴    
"علی اکبر اسداللهی مقدم" مشهور به "آهنگران خراسان" جانباز 8 سال دفاع مقدس صبح امروز به یاران شهیدش پیوست
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۲    
همانند دیروز، خیابان ثبت مشهد (ارگ) شاهد حضور تعداد زیادی از فروشندگان دلار بود که به دلیل افت شدید قیمت، تلاش داشتند تا ضرر کمتری متحمل شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۹    
یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس در فاز تهاجمی اینبار در پست و وظایفی جدید به دنبال درخشش و برآورده کردن انتظارات برانکو و هواداران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۳    
البرز- عضو شورای شهر فردیس با ارسال سوالاتی به ریاست شورا، خواستار توضیح شهردار فردیس در خصوص موارد مطروحه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۳    
تولید نفت ایران در ماه اوت با کاهش 140 هزار بشکه در روز به 3.36 میلیون بشکه در روز رسید که پایین ترین حد از اوایل سال 2016 است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
باشگاه پرسپولیس نسبت به عملکرد داور بین المللی فوتبال ایران در دربی پایتخت واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باهدف توسعه داخلی سازی قطعات خودرو، سایپا از صنعت گران، دانشگاهیان و نخبگان، دعوت به همکاری می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
حدود 10 سال پیش بود که موضوع سنگ نگاره های اطراف شهر مشهد به صورت جدی وارد جریان رسانه ای شد و روزنامه قدس هم در سلسله گزارش هایی میدانی به بررسی شرایط حاکم بر محوطه های ارزشمند تاریخی پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۴    
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام احمد سالک راه حل برون رفت از رکود و مشکلات اقتصادی فعلی کشور را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۸    
لژیونر فوتسال ایران گفت: تمریناتمان را در تیم شن زن چین آغاز کرده ایم و شرایط در این تیم حرفه ای خوب است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
سقوط قیمت دلار در مشهد یک قربانی 44 ساله داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
از عصر روز گذشته توزیع بنزین سوپر در تهران آغاز شده و طبق اعلام مسئولان امر، در روزهای آینده این توزیع در دیگر کلانشهرهای کشور نیز آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
در نیمه نخست امسال 7 هزار و 71 میلیارد ریال وام ازدواج در سطح خراسان رضوی به متقاضیان پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مردم در ورود به هر بازاری هیجانی عمل نکنند و به بازار فرصت بدهند تا وضعیت آرام خود را پیدا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
تغییر در رأس هیئت فوتبال شهرستان مه ولات چند ماهی می شود به یکی از دغدغه های اصلی برخی از افراد در این شهرستان تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در واکنش به نمایش ضدایرانی نخست وزیر رژیم صهیونستی اعلام کرد از همه سایت ها و اماکن اتمی در ایران که لازم بوده، بازرسی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۷    
قیمت یورو در بازار آزاد 14 هزار و 20 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 425 هزار تومان ثبت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
یک مقام حزب حاکم ایتالیا گفت که اگر این کشور یک ارز مخصوص به خود داشته باشد، بیشتر مشکلات اقتصادی اش حل می شود.تحت تاثیر این اظهارنظر، بازارهای سهام جهان افت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
اهواز - مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: نشت گاز از خط لوله انتقال گاز به اصفهان در باغملک بامداد سه شنبه موجب آتش سوزی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۸    
اهواز_ نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری و استاندار خوزستان، غلامرضا شریعتی با صدور پیام مشترکی از اقدام موشکی سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اهواز قدردانی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۵    
گیلان_ طی برگزاری دومین نشست استانی برنامه ریزی روز جهانی و هفته ملی کودک، نمایندگان دستگاه های فعال در این حوزه ضمن تشریح برنامه های پیشنهادی خود بر ضرورت تمرکز بر مهارت آموزی به کودکان و تکیه بر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
همدان- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان گفت: برای ادامه عملیات اجرایی طرح بوستان جنگلی ولایت در راستای ایمن سازی اقدامات انجام شده تاکنون مانعی وجود ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۹    
در حالی که اشتها برای ریسک پذیری در بین سرمایه گذاران مجددا کاهش یافته است، قیمت طلا روز سه شنبه در بازارهای جهانی با افزایش همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
روز گذشته "سه شنبه هشتم مهر ماه" مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بشرویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
خوزستان_ در پایانه های چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به پایانه ها بالغ بر 1000موکب به زایرین اربعین حسینی خدمت ارائه خواهند داد.
  • ۱