پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 1 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
تعداد امضاکنندگان طرح استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور به 21 نفر افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق بندی به لایحه بودجه سال 98، هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی را رایگان کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
خوزستان_ عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) اهواز از خودکفایی 1963 خانواده تحت پوشش این انجمن در یک دوره پنج ساله خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
همدان - صفر صادقی راد از افتتاح پایگاه بسیج شهدای راننده در پایانه کالا همدان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
عضو تیم ملی بسکتبال ایران با عقد قراردادی تا پایان فصل به یک تیم لبنانی پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۴    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت:تاکنون 267شرکت مجوز واردات گوشت قرمز به کشور را دریافت کرده اند و در صورت اهلیت داشتن متقاضیان در زمینه صدور مجوز واردات گوشت محدودیتی وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۳    
لعیا زنگنه گفت: این فضا برای من ترسناک است و اصلاً از جنس من نیست. فضای مجازی اگر در مسیر خودش باشد می تواند مفید باشد اما برای من مثل این می ماند که شما در خانه و حریم خصوصی ات هستی و کسی دارد از ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۴    
مجموعه کتاب های خاطرات شهدا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظهر امروز در دانشکده پزشکی دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی جهت دریافت تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بخش صنعت و معدن از هفته آینده از طریق سایت بهین یاب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
یک اقتصاددان با بیان اینکه قرار بود اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مانع از شوک های ارزی شود، گفت : ماحصل اجرای این سیاست در دولت فقط برگزاری جلسه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد کشورهای اروپایی INSTEX را دستمایه سیاسی کاری و طرح مبانی کلی نکنند و برای حفظ و ارتقاء روابط گسترده تر اقتصادی در حوزه های مختلف با ایران گام ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۴    
تربت حیدریه- تصادف 2 خودرو سواری پژو و پراید در جاده تربت حیدریه- بایگ منجر به کشته شدن یک نفر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت اخیر منتهی به روز چهارشنبه بیشترین میزان بارش باران استان با 15.6 میلی متر و برف با 10 سانتی متر در مشهد به ثبت رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
شاگردان شفر با دو گل در نیمه دوم از پارس جنوبی پیش افتاده و درآستانه برتری خانگی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
مهاجم بریتانیایی تیم تراکتورسازی تبریز با انتشار استوری ای در صفحه مجازی خود خبر از بازگشت لی اروین دیگر مهاجم خارجی این تیم داد تا خبر خوشی به هواداران داده باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی از تولید آرد بدون گلوتن توسط این شرکت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
مسابقات تخصصی و دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات با حضور اعضای جمعیت هلال احمر منطقه سه خراسان رضوی روز چهارشنبه در تربت حیدریه آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
در پی انتشار اخباری در خصوص تغییر مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه، شنیده های غیررسمی حکایت از تأیید این خبر دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت هزار میلیارد تومان برای حل مشکل سهامداران پدیده مستندات قانونی وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
دختر از همه جا بی خبرِ قصه نمی دانست زبانش تفنگ داشت و محض خاطر حرف هایش چند نفر لَت و پاره شدند، نمی دانست گاهی باید افسار زد بر زبان، که گاهی غیرطبیعی ها، طبیعی اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
مازندران- چرا بی تفاوتیم به آمار وخیم هم کلامی مان در شبانه روز، به 15 تا 20 دقیقه ناچیز تأسف آور!؟ به اینکه جمع ها دیگر جمع نیست و همه جا فرمانروایی موبایل دیده می شود بوضوح و حوصله حرف زدنی نمانده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد طرف آمریکایی می بایست صادقانه دلایل خروج خود از پیمان نابودی موشک های برد کوتاه و متوسط را بیان می کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رسانه فرانسوی خبر داد که بارسلونا در ال کلاسیکو نقل و انتقالات تابستانی برنده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
وزیر اسبق خارجه گفت: دشمنان اسلام سالهاست که می خواهند مسئله رژیم صهیونیستی را عادی سازی کنند اما هنوز هم نتوانسته اند و تلاش های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی نتیجه نمی دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
شهردار منطقه 9 مشهد از آغاز عملیات اجرایی بوستان بانوان در باغ بزرگ وکیل آباد تا پایان سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به بیانیه حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به دانشجویان گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۳    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 2102 واحد رشد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: کنوانسیونهای FATF با جُرم انگاریِ دور زدن تحریم ها و با ایجاد محدودیت در نقل و انتقال ارز در معیشت مردم ایران اختلال ایجاد می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از طریق کنکور 98 اقدام به جذب دانشجو می کنند هم اکنون ضوابط کلی پذیرش آنها اعلام شده و درباره اعمال "شرط معدل" آمده است: بعد از تصویب در مراجع ذیصلاح ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
وزیر ورزش با تاکید بر اینکه مسئولیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال با فدراسیون است، گفت: در جریان هستم که این موضوع در فدراسیون در حال انجام شود و به زودی نتیجه مشخص می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۵    
محمد رضا رفیعی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گفت :هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از تاریخ 15 لغایت 21 اسفند همراه با برنامه های متنوع توزیع،حمل و کاشت نهال در بشرویه برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
خوزستان- افتتاح2000کانون تخصصی و محلی خادمیاران رضوی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفراس و با دستان آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در یکم اسفندماه سال 1397 انجام پذیرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: تا این لحظه طرح استیضاح رئیس جمهور از 20 امضا گذشته است، البته ما عجله ای نداریم چراکه امضاها رو به ازدیاد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار رسیدگی به اتفاقات دیدار تبریز خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۶    
البرز - سرهنگ محمد نادر بیگی از دستگیری مردی 25 ساله سابقه دار که با پوشش چادر اقدام به دزدی از منازل می کرد، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۳    
زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت:سرب و روی و آلاینده های محیطی از مسائل مطرح شده در حوزه محیط زیستی است که در زنجان به آن پرداخته خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت : راه عزت ملت ایران از وابستگی ها نمی گذرد و تکیه بر توان داخلی و استقلال سبب عزت ملت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی از اجرای طرح سرشماری و شناسایی مشاغل، اتباع خارجی و کارفرمایان ایرانی در این استان خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از ادامه تحریم های کره شمالی تا زمان دستیابی به اهداف آمریکا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
پس از این که خبرگزاری رویترز گزارش داد آمریکا در طول مذاکرات تجاری، از چین درخواست کرده است که نرخ یوآن را ثابت نگاه دارد، در بازارهای امروز نرخ یوآن در برابر دلار جهش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
مازندران- سمیه طوسی از ارتقا سطح دانشِ سلامت زنان روستایی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
خراسان شمالی- مجید الهی راد راه اندازی واحدهای نیکوکاری جهت هم افزایی و برقراری عدالت در توزیع اقلام و کمک ها در مدارس را مهم برشمرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
محمد طاهری با بیان اینکه به هیچ وجه امضافروشی مهندسان را قبول ندارم و در یکی دو سال گذشته کیفیت ساخت و ساز در تهران بهتر شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
مدیر عامل شرکت ایران خودروی خراسان گفت: این شرکت با تولید دست کم 400 خودرو در روز، 25 درصد مجموع تولید ایران خودروی کشور را در اختیار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت: معتقدم با وجود این که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص حق نمایندگان است چگونگی و زمان استفاده کردن از این حق نیز بسیار مهم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذهب اسلامی گفت: یکی از کارهایی که باید به صورت متمرکز تئوری سازی شود مسئله وحدت در جهان اسلام است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۱    
علی عابدزاده از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیماها تعیین شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
عباس جعفری دولت آبادی گفت: مراکز مهم توزیع، نگه داری گوشت، کارخانه های تولید پروتئین و لبنیات و انبارهایی که در شهرستان ها وجود دارد، باید مورد بازدید قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خدمت در طرح خادمیاری دارای چارچوبی انسان گرایانه است گفت: این خدمت ها منفعت طلبانه نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
امشب اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه میزبان یوونتوس خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۶    
عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: شرایط امروز جامعه اقتضا می کند که دادگاه فریدون و جهانگیری به صورت علنی و جدی برگزار شود و مردم امیدوار باشند فرقی بین منصوبین به مسئولان و سایر افراد وجود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
چهاردهمین فستیوال نوآوریهای صنایع استانهای کشور در حوزه غذایی طی مراسمی در محل معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از صعود تیمش به لیگ قهرمانان آسیا گفت: درحالی که خوشبین ترین هواداران هم امیدی به صعود نداشتند، بازیکنانم تا آخرین نفس جنگیدند و یک لحظه هم ناامید نشدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: کافی شاپها و فست فودها از امروز یکم اسفند ماه به مدت یک هفته در سطح کلانشهر مشهد مورد بازرسی قرار می گیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۷    
مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: در روزهایی که برخی تیم های خاص با استفاده از رانت های مختلف کار خود را پیش می برند ، باید قدردان نتایج خوب کسب شده توسط اعضا تیم پدیده شهرخودرو باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
یکی دیگر از علمای مطرح اهل سنت پاکستانی ضمن محکوم کردن جنگ افروزی های آل سعود در یمن آن را مخالف خواسته نبی گرامی اسلام ص دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سرمربی پیام مشهد می گوید: تغییر رتبه پیام در جدول برای مان فرقی چندانی نداشت و ایمان دارم که می توانیم در دو بازی نخست، کار حریف را تمام کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
سرپرست فرمانداری فیروزه از لغو کنسرت موسیقی هوروش بند به دستور دادستانی در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
رییس هیات هاکی خراسان رضوی می گوید: اگر اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی و شهرداری مشهد برای خرید قطعه زمین، هیات را یاری کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
رییس اداره ساماندهی دکل های مخابراتی گفت: در کل سطح شهر مشهد این دکل های تجمیع شده وجود دارند. باید توجه داشت که در هر کدام از این دکل ها حداقل سه دکل تجمیع می شود و شرکت هایی که کار ارتباطی انجام می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
رییس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای طرح های پژوهشی در زمینه از بین بردن سلول های بنیادی سرطان های گوارش، سرطان سینه و تخمدان در این مرکز خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تیمش کار سختی مقابل ژاپن دارد، گفت: امیدواریم مقابل این تیم که ثبات خوبی دارد بتوانیم عملکرد قابل توجهی داشته باشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: 3 ورزشکار خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرس سینه بالوازم توانستند رکوردهای وزن خود را بهبود بخشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رئیس سابق هیات گلف خراسان رضوی با اشاره به اینکه به خاطرضمانت برای یکی از هتل داران مشهد با مشکل مواجه شده است گفت: اجازه امضا کردن اسناد هیات را نداشتم و مجبور به استعفا شدم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
وزیر امور خارجه تصریح کرد: فروش قاچاقی فن آوری هسته ای به عربستان به خوبی دورویی آمریکا را افشا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز ترامپت از سوی مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مسئول کارگروه ایران در وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی از اروپایی ها خواست تا در برابر اقدامات موشکی ایران مانع و عامل بازدارنده ایجاد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین، (س) مدیر و پرسنل مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با حضور در منزل قاری بین المللی و شهید منا حاج محسن حاجی حسنی کارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مسابقات تخصصی و دوره های بازآموزی طرح ملی امداد و نجات استان باهدف توانمندسازی نجات گران و ایجاد آمادگی برای طرح نوروزی در 4 منطقه استان به صورت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به وجود رانتخواری در توزیع پروژه های نظارت گفت: شرکت های کاغذی متعددی در کنار شرکت های واقعی تاسیس شد که کارهای درشت عمدتا به آنها می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 11.5 میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار و شش درصد در حوزه صنایع دستی و گردشگری در سال جاری پرداخت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
155 هزار و 600 ورزشکار در خراسان رضوی از ابتدای امسال تا کنون زیر پوشش خدمات بیمه ورزشی قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
قرائت نامه مربوط به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم حواشی ای در صحن مجلس به وجود آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: قراردادهای وزارت نفت شفاف نیست و اگر وزیر نفت شفاف سازی نکند، تحقیق و تفحص را کلید خواهیم زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
خوزستان_ رضا اردکانیان گفت: چشمداشت بالایی نیست که نگاه ما به سهامی آب و برق خوزستان نه تنها حل و فصل مشکلات آبی خوزستان، بلکه مجموعه ای و به عنوان ظرفیت برای سایر مناطق کشور به کار آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
خوزستان- ناصری نژاد گفت: از سال 83 فریاد "العطش" شادگان برای رسیدن به گوش مسئولان بلند است اما هنوز ما به دنبال تانکر برای آبرسانی هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
26 نماینده مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد خواستار عزل فوری پوری حسینی و معرفی وی به دستگاه قضایی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:انتظار پیروزی پاختاکور را داشتم، اولین بازی ما در آسیا با آنها خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
یکی از رزمندگان جبهه مقاومت لبنان به جمع شهدای حزب الله پیوست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس با بیان اینکه این یک کار تبلیغاتی است، گفت: این عده در مجلس با همه چیز مخالفت می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
استاندار خراسان رضوی گفت: شرکت های خودروسازی خراسان رضوی ظرفیت های جدیدی برای توسعه مناطق پیرامونی خود تعریف کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
ملی پوش دورگه بسکتبال ایران گفت: من به خاطر پیراهن تیم ملی ایران و احترام و علاقه به کشوری که 80 میلیون جمعیت دارد، تمرین و مبارزه می کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و پیروزی مداوم ملت ایران در برابر توطئه ها، زورگویی ها و قلدر مآبی آمریکا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
انتشار یک آگهی تلویزیونی در کشور نروژ باعث شد تمام ویژگی ها و مشخصات گوشی گلکسی اس 10 که تازه ترین گوشی پرچمدار سامسونگ است، لو برود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
یک مقام روس از احتمال راه اندازی خط تولید سلاح کلاشنیکف در هند در آینده نزدیک خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
اصغر نوراله زاده از پرداخت 1500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال 97 خبرداد و گفت: امسال به 21 هزار طرح اشتغال زای روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
القدس العربی با انتشار کاریکاتوری، از عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
پس از آنکه روز گذشته شرکت خودروسازی هوندای ژاپن از برنامه خود برای تعطیل کردن خط تولید در انگلیس خبر داد، قرار است کارخانه این شرکت در ترکیه نیز تعطیل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی خراسان رضوی بدون مشکل جریان دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
با حضور تولیت آستان قدس رضوی، 2000 کانون خادمیاری رضوی در 31 استان کشور به صورت هم زمان آغاز به کار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید، کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان را مهره های کلیدی دیدار یوونتوس و اتلتیکومادرید دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
سازمان هواشناسی از کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوا در برخی نقاط کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از میزان بارش بارندگی استان طی 21 ساعت گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
اختلاف بین شرکت های تجاری ویتول و سوکار آذربایجان بر سر نفت دریای خزر باعث شد ترکمنستان صادرات نفت خام خود را به خاطر کمبود نفتکش کاهش دهد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
لرستان- آکادمی ورزشی پرواز، شامگاه چهارشنبه 30بهمن با حضور موسس و علاقه مندان به ورزش در منطقه ماسور شهر خرم آباد، افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۷    
یک رسانه انگلیسی از زخمی شدن حداقل دو نظامی ویژه این کشور طی یک عملیات فوق محرمانه در اطراف شهر مأرب یمن خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در پاسخ به این سوال که آیا فروش میوه هایی مانند دراگون، رامبوتان و ... در یک فروشگاه اینترنتی مجاز است، گفت: این میوه ها تماماً قاچاق هستند و حق توزیع آن را ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
آبی ها در دیدار با پارس جنوبی به دنبال ریکاوری شکست بزرگ برابر تراکتور هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
ژاپن اعلام کرد: صادرات این کشور در ژانویه سال جاری 8.4 درصد کاهش یافته و باعث شد کسری تراز تجاری این کشور به بالاترین میزان در 5 سال گذشته برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
ترامپ اعلام کرد: مذاکرات تجاری با چین خوب پیش می رود و به طور ضمنی از احتمال تمدید مدت زمان این مذاکرات خبر داد.
  • ۱