جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۲۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 26 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۲    
خراسان شمالی- سیدجواد الموسوی جزئیات رسیدگی به پرونده 1500 کیلوگرم گوشت گوسفندی فاقد مجوز را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۰    
به هر فعالیت اقتصادی یا اجتماعی موفق و اثربخش که از طریق یک تلاش متعهدانه خطرپذیر منجر به خلق ارزش تازه (مادی یا معنوی) می شود کارآفرینی Entrepreneurship می گوییم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 5 میلیون و 70 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار هم 470 هزار و 300 تومان ارزش گذاری شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۸    
البرز- ناصر مقدم گفت: سال 97 با تمام فراز و فرودهایش فرصتهای مغتنمی برای هنرمندان عرصه نمایش داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۲    
خراسان شمالی-محمدرضا موفق گفت: برای توزیع میوه تنظیم بازار 191 عامل صنفی در شهرها و روستاها تعیین شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۸    
همدان- حسین مردانی گفت: 46 مورد رای تخریب و 118 مورد رای پلمب اجرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در تشریح فعالیت های نوروزی این معاونت از توزیع روزانه 5 هزار پرس نهار میان زائران نوروزی در جاده های منتهی به مشهد مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
همدان- حجت الاسلام حبیب ا... شعبانی موثقی با اشاره به اینکه توسعه به معنی رفاه مردم بوده و رفاه مردم وابسته به عملکرد مجموعه مدیریت شهری است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
همدان- صفر صادقی راد از نظارت و کنترل 30 گشت نوروزی بر ناوگان حمل و نقل استان در ایام نوروز 98 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان اعلام کرد: نیروهایی که بدون هماهنگی با دولت سوریه در این کشور حضور دارند دیر یا زود خاک سوریه را ترک خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
سرپرست معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های تحویل سال نو در حرم منور رضوی اعلام شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در دهه چهارم انقلاب، توانایی های جوانان این مرز و بوم به جایی رسید که ناوشکن را در طول 2 سال می سازیم، درحالی که قبلاً 12 سال طول می کشید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۶    
روز گذشته پنجاه هزار نفر از طرفداران محیط زیست در حرکتی موسوم به راهپیمایی قرن در پاریس، پایتخت فرانسه شرکت کردند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه سوریه در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل تأکید کرد که مردم سوریه خودشان باید بدون دخالت های خارجی درباره قانون اساسی تصمیم بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۸    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی سران آمریکا و طراحان تحریم را به خاطر جنایت علیه بشریت، تحت پیگرد قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۸    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به رویارویی همه جانبه محور مقاومت با آمریکا گفت: حادثه تروریستی نیوزیلند و جنایات صهیونیست ها برگرفته از افکار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۹    
زنجان-علیرضا جزءقاسمی گفت: کاهش هدر رفت آب در سایه ارتقای تجهیزات محقق شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۹    
سال آینده قرار است نسل اول و دوم انقلاب، هنر خود را در واگذاری قدرت ، مسئولیت و تکلیف اداره کشور به نسل دوم وسوم، مؤمنانه نشان دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
ر 225 کیلومتری شمال شرقی بغداد ، جایی که حدود 10 یا 15 کیلومتر با مرز ایران و شهر سرو آباد فاصله دارد، می توانید حلبچه را پیدا کنید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
یک نفر با دوچرخه، بدجور زمین می خورد، صدای خنده جمعی پخش می شود، دیگری در حال دویدن داخل چاله ای می افتد باز هم صدای خنده پخش می شود، یکی از اسب می افتد صدای خنده پخش می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
صدا و سیما هرساله تدارک ویژه ای برای ایام نوروز می بیند و حداقل با چند مجموعه تلویزیونی میهمان خانه های مردم است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با همکاری دانشگاه معارف اسلامی نخستین کتاب جامع دانشگاهی در آستان هشتمین خورشید مرتبط با حضرت رضا(ع) را منتشر و روانه بازار نشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
داستان ادامه دار اعتراض سرمربیان تیم های لیگ برتر که به محض عدم نتیجه گیری داوران را سیبل انتقادهای خود قرار می دهند جمعه گذشته پس از دیدار فولاد و سپاهان با موضع تند امیر قلعه نویی شدت گرفت و با ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
در پی انتظار بیش از 2 هزار کامیون در مرز دوغارون برای صادرات کالا گفتگوها با مسئولان هرات برای حل مشکل آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک مدعی شد ایران از رقبای انتخاباتی او در انتخابات پیش رو در فلسطین اشغالی حمایت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
پس از شهادت امام رضا(ع) در سال 203 هجری قمری، فرزند ایشان امام محمدتقی(ع) در حالی که هشت سال بیشتر نداشت، به امامت رسید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
ایدن مصطفی خطیب زاده یکی از خلبانان عراقی بود که از دستور صدام برای بمباران شیمیایی حلبچه خودداری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۱    
در منطق غربی ها علاوه بر اینکه یک غیر مسلمان مو بور و چشم رنگی نمی تواند تروریست باشد، یک مسلمان چشم و ابرو مشکی هم حق ندارد قربانی تروریسم باشد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
با گذشت سه روز از پایان سفر رئیس جمهور ایران به کشور عراق، اظهار نظرهای مقامات آمریکایی در مورد این سفر همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
سردار قاسم رضایی گفت: بر مبنای آخرین گفت وگو و رایزنی ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده، عملیاتی را آغاز کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
توزیع میوه هایی که نام " تنظیم بازار" را یدک میکشد ، از شنبه دربرخی میوه فروشیها شروع شد اما امسال برخلاف هرسال که مردم اشتیاقی به خرید این محصولات از خود نشان ندادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی متن کامل قانون بودجه سال 98 را به حسن روحانی رئیس جمهور ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ترسیم مسیر پیش ِروی ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب با هدف پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی بیش از هر موضوع دیگری بر جوانان و جایگاه علم و دانش تأکید دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
معاون فرهنگی شهرداری مشهد گفت: حوزه ای که دغدغه در آن وجود دارد حوزه ماندگاری ست، سوغاتی که زائر یا گردشگر از مشهد با خودش می برد همان طور که اشاره شد مقدار زیادی از آن ها خوراکی اند و ماندگاری زیادی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
سرانجام قیمت ها در بازار خودرو پس از ماه ها یکه تازی، نزولی شد؛ اتفاقی برخلاف روند معمول این بازار در روزهای پایانی سال که در نتیجه افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار را ناشی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
انتقال فناوری در ازای بازار همواره یکی از روش های مهم برای شکل گیری و رشد صنایع مختلف بوده است که لازم است ملاحظات آن در انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی مورد توجه قرار گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
با گذشت 31 سال هنوز هم جنایت صدام و رژیم بعث در بمباران شیمیایی حلبچه از یاد نرفته است، جنایتی که بدون شک لکه ننگی بر پیشانی حامیان آن روزهای دیکتاتور معدوم عراق محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس برخورد قاطع و صریحی با کالای قاچاق دارد و اجازه نمی دهد فرد یا افرادی در اقتصاد کشور و استان مشکل ایجاد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: پلنگ تندوره نیمه دوم فروردین ماه 98 به زیستگاه خود بر می گردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
دو اثر از ناصر روئین تن نویسنده، کارگردان و تهیه کننده مشهدی همزمان با آغاز سال 98 از دو شبکه یک و شبکه امید پخش خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
مدیر رسانه ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: 4 بازیکن از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در رده جوانان دعوت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با تلاش های صورت گرفته، 420 هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی فراهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق با تاکید بر نقش مثبت ایران در پیروزی این کشور علیه گروه تروریستی داعش تاکید کرد آمریکا اجازه ندارد از خاک عراق برای اقدام علیه همسایگان به ویژه جمهوری اسلامی ایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اروپا از الزام برای پیوستن ایران به پالرمو بیش از هر چیز ایجاد سدی در برابر مهاجران افغانستانی است و در این صورت دور نخواهد بود که کشورهای اروپایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سه ایراد شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 98 تصمیم گیری کرد اما شاید کمتر کسی باور می کرد که مجمع تشخیص دیروز به نفع بانک ها رأی داده و به آن ها اجازه دریافت آنچه سود مرکب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
استعفا و قهر ظریف هم نتوانست سبب شود تا محمود واعظی از اظهار نظر و دخالت در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی دست بردارد....
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۸    
همدان- حجت السلام محمد کاروند گفت: بقاع متبرکه همدان برای اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سال جدید نوروز آماده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی در کنگان با دستور رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: در پی صدور رأی دادگاه کنیا مبنی بر حکم زندان برای دو تبعه ایرانی، سفیر کنیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض کشورمان به رأی مذکور به وی ابلاغ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۷    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
کارگران کارخانه دوچرخه سازی حقوق معوقه ندارند و حقوق معوقه کارگران کارخانه کاشی طوس نیز در مراجع قضایی در حال پیگیری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۱    
شبکه تلویزیونی شما ویژه برنامه های متنوعی را برای پخش در نوروز تدارک دیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عیدی مددجویان کمیته امداد که معادل یک ماه مستمری آنان است، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و به صورت نقدی قابل برداشت خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
سرهنگ علی میرجردوی ، گفت: شامگاه پنجشنبه حدود ساعت 23 شهید اسدی حین کنترل یک دستگاه خودروی سواری در ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی پلبند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۰    
نشست شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد و میزان افزایش مزد کارگران در سال آینده فردا برگزار می شود و احتمال دارد نشست پایانی باشد؛ منطقی ترین نتیجه ای که این نشست باید داشته باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: از مجموع مصوبات سفر دوم رئیس جمهوری به استان تنها 14.4 درصد محقق شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینستکس ابزاری در اختیار اروپایی ها برای کنترل و مدیریت درآمدهای نفتی ایران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: گردش مالی شرکت های پارک علم و فناوری خراسان در سال 96، حدود 200 میلیارد تومان بوده که نزدیک 30 برابر بودجه دولت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت گروه های مختلف مشمولان از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: 220 هزار نفر در خراسان رضوی در حال حاضر زیر پوشش کمیته امداد هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استقرار آمبولانس ها در خیابان های اصلی مشهد همزمان با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: تشرف بالغ بر 9 میلیون زائر به مشهدمقدس در ایام نوروز سال 98 پیش بینی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی نتایج آخرین بررسی های این هیئت از پرونده سلمان خدادادی را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
یوسف کرمی قهرمان تکواندوی جهان به مراحل پایانی تصویربرداری سریال "شش قهرمان و نصفی" ملحق شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
البرز- عزیزالله شهبازی علما و روحانیون را از دیرباز زبان گویای مردم دانست و گفت: حضور علما و روحانیون برای مردم منشا آرامش است و می توانند کمک کنند که نظام و دولت برخاسته از رای مردم از گردنه های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
البرز- خلیل عبداللهی گفت: در سال 97 این هیئت ورزشی موفق به اعزام 21 تیم ورزشی خود به مسابقات کشوری کارگران شده است و 7 همایش وبرنامه فرهنگی ورزشی با محوریت خانواده ها برگزار کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
محسنی بندپی ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت اتباع خارجی در شهرستان ری یادآور شد: باید ساماندهی مناسبی در سکونت گزینی اتباع خارجی شهرستان ری صورت گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 4000 مسجد خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 400 هزار معتکف در مساجد حضور یابند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: واریز مرحله چهارم یارانه نوسازی تاکسیرانان در سال 98 انجام می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنیت و آسایش نداشتیم و سرنوشت انقلاب اسلامی هم، اکنون معلوم نبود چه می شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۱    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل های استان هشدار داده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
وزارت خارجه سوریه بیانیه صادره توسط آمریکا، فرانسه و انگلیس درباره سوریه را سندی تاریخی در دروغ و نفاق دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
75 نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرای الزامات FATF طی سه سال گذشته را عامل گرانی ها، قفل شدن اقتصاد کشور و مشکلات معیشتی مردم اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۶    
نمایندگان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای جنایت تروریستی مسجد نورِ نیوزیلند را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
صالح آباد سرزمینی خرم و عاری از دود و دم کارخانه ها و وسایل نقلیه و با هوایی پاک که حلاوت و لذت یکبار مسافرت به این منطقه نیمه کوهستانی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: 30 هزار ساعت برنامه در بخش های رادیو و تلویزیون برای پخش در ایام سال جدید آماده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه گفت: مسئولین دستگاه های امداد رسانی برای خدمات رسانی به مسافران منتظر دریافت دستور از فرمانداری نباشند
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمات در چهارشنبه پایانی سال آماده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: تلاش می کنیم سال آینده بهای دریافتی از مسافران مترو مشهد بر اساس مسافت طی شده و زمان استفاده از خدمات باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح آرامش بهاری در 127 بقعه در سطح استان به ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران می پردازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
سینما سیار در بردسکن راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: بیش از 31 هزار تن برنج طرح تنظیم بازار این استان برای توزیع در ماههای اسفند 97 و فروردین 98 تامین شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی مقابل روسیه شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
عبدالغدیر عبابورا که روز جمعه در میان نمازگزاران مسجد النور حضور داشت در لحظه حمله تروریستی به این مسجد در زیر قفسه قرآن پناه گرفت و نجات یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد از روز 29 اسفند، تا پایان روز 16 فروردین اجرا نمی شود، از روز 16 فروردین به بعد تا اول تیر ماه طرح ترافیک و زوج و فرد مانند سال 97 خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
خراسان شمالی-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و رستاخیز طبیعت به پاس یک سال همراهی و همدلی مردم باب لرضا-گنجینه معرفتها قدردانی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۵    
عبدالرحیم کردی گفت: پروازهای ورودی به چابهار از 32 درصد در سال 96 به 47 درصد در سال 97 رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
حتماً تاکنون شما هم ضرب المثل از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را شنیده اید. در این ضرب المثل شیر مرغ به این دلیل به کار رفته که نایاب و دسترسی به آن محال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
خوزستان_ تمام مدارس ایذه و اندیکا به دلیل شدت بارندگی، در نوبت عصر امروز (یکشنبه) تعطیل اعلام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۱    
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای سال 98 هیچ پروژه فضای سبز جدیدی تعریف نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۵    
مراجعه به مراکز اهدای خون خراسان رضوی امسال هفت درصد افزایش داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۵    
همیشه تصور می کردم روش آموزشی معلمان تابع قوانین خاصی است و روش های آموزشی خلاقانه در نظام آموزشی ما چندان جایگاهی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد از آمادگی 150 مسجد این شهر برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
با نزدیک شدن به سال نو مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی ویژه برنامه های این مرکز را برای ایام نوروز اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۹    
کرانه باختری و قدس اشغالی طی 24 ساعت اخیر با اتفاقاتی مانند انجام عملیاتی در سلفیت ، تیراندازی به سمت منزل نماینده سابق مجلس قانونگذاری و بازداشت چندین نفر همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه طلای سرخ با بسته بندی ایرانی در قفسه فروشگاه های اروپا و آمریکا جا خوش کرده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
10 هزار دانش آموز فرمانده بسیج طی نامه ای، به بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفتند و آمادگی و عزم جزم نسل چهارم انقلاب برای اجرای توصیه های مقام معظم رهبری را اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
خراسان شمالی- احمد درگزینی گفت: واحدهای پاراکلینیکی (داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و... و. ) و کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) هر روز در دو شیفت صبح و عصردر ایام نوروز فعال است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور گفت: تورم امسال مان بیش از 20 درصد بوده اما توان ما برای افزایش حقوق و دستمزد بیش از این نبوده و امیدواریم برای سال آینده با کمک همدیگر بتوانیم شرایط مطمئن تری را برای مردم به وجود آوریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۶    
رای الیوم در گزارشی به بررسی حمله تروریستی شهر کرایست چرچ نیوزیلند پرداخت و اعلام کرد الگوی عامل این حمله دونالد ترامپ بوده است.
  • ۱