پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 31 فروردین 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 فروردین 1398 قدس آنلاین 2 فروردین 1398 قدس آنلاین 3 فروردین 1398 قدس آنلاین 4 فروردین 1398 قدس آنلاین 5 فروردین 1398 قدس آنلاین 6 فروردین 1398 قدس آنلاین 7 فروردین 1398 قدس آنلاین 8 فروردین 1398 قدس آنلاین 9 فروردین 1398 قدس آنلاین 10 فروردین 1398 قدس آنلاین 11 فروردین 1398 قدس آنلاین 12 فروردین 1398 قدس آنلاین 13 فروردین 1398 قدس آنلاین 14 فروردین 1398 قدس آنلاین 15 فروردین 1398 قدس آنلاین 16 فروردین 1398 قدس آنلاین 17 فروردین 1398 قدس آنلاین 18 فروردین 1398 قدس آنلاین 19 فروردین 1398 قدس آنلاین 20 فروردین 1398 قدس آنلاین 21 فروردین 1398 قدس آنلاین 22 فروردین 1398 قدس آنلاین 23 فروردین 1398 قدس آنلاین 24 فروردین 1398 قدس آنلاین 25 فروردین 1398 قدس آنلاین 26 فروردین 1398 قدس آنلاین 27 فروردین 1398 قدس آنلاین 28 فروردین 1398 قدس آنلاین 29 فروردین 1398 قدس آنلاین 30 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: مراسم گرامیداشت هفته معلم در این شهرستان بصورت متمرکز برگزار نخواهد شد و با توجه به مصوبه ستاد هفته معلم هزینه های این مراسم صرف سیل زدگان خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
همدان- حسن ربانی ارشد گفت: خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران شده وباید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۳    
نیمه شعبان، روز 15 شعبان و سالروز تولد حضرت مهدی(عج)، امام دوازدهم شیعیان است که در دوران غیبت به سر می برد. در برخی روایات، شب نیمه شعبان پس از شب قدر برترین شب ها دانسته شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: 4 حفار غیرمجاز در نیشابور دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی خراسان رضوی شنبه شب همزمان با سالروز میلاد امام عصر (عج) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مشهد افتتاح شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: باید این را در نظر داشته باشیم که مشکل اقتصاد ما به حدی عمیق است که با تغییر یک استاندار اتفاق زیادی در آن نمی افتد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از روز پنج شنبه در این استان آغاز شده، بیشترین حجم بارشی را در روزهای دوشنبه و سه شنبه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
محمد اسلامی با بیان این که کار بازسازی در استان خوزستان با فروکش کردن آب آغاز می شود، گفت: ایمن سازی نقاط مد نظر در بسیاری از مناطق جواب داد و توانستیم جان مردم را از سیلاب نجات دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
علاء الدین بروجردی که به نمایندگی از رئیس مجلس شورای اسلامی ایران برای شرکت در نشست روسای پارلمان کشورهای همسایه عراق به بغداد سفر کرده است، با سید عمار حکیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
گروه های فلسطینی بر مخالفت خود با هرگونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
فرماندار کاشمر با ابلاغیه جدید وزیر کشور، برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۰    
علیرضا رشیدیان با اشاره به اینکه اعزام زائران حج از 17 تیرماه آ غاز می شود گفت: نزدیک به 82 هزار نفر ثبت نام کرده اند و تلاش داریم که در صورت امکان 10 هزار نفر دیگر به این میزان اضافه کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
ریشه اتفاقات روز گذشته در تبریز و مصدومیت شمار زیادی از هواداران تراکتورسازی را می توان در مدیریت این باشگاه جستجو کرد، جایی که مالک باشگاه با رفتارها و اظهارنظرهای احساسی، شرایط بدی را رقم زده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
بر اساس گزارش بانک مرکزی و با توجه به اجرای قانون جدید چک، نسبت تعداد و ارزش چک های برگشتی به چک های مبادله شده در اسفند 97 باز هم کاهش یافت و به کم ترین میزان خود در 2 سال گذشته رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۸    
حسن روحانی در آخرین مرحله از سفر یک روزه به مناطق سیل زده و در راستای بررسی میدانی وضعیت سیلاب در این مناطق، وارد استان خوزستان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
وزیر کشور در نامه ای به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن تأکید بر تعیین نیازمندی های اسکان مردم سیلزده، اتخاذ تمهیدات فوری برای اسکان موقت و دائم مردم در مناطق سیلزده را خواستار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۷    
وزارت خارجه پاکستان با ارسال نامه ای به سفارت کشورمان خواستار اقدام ایران علیه عاملان حمله تروریستی اخیر در پاکستان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۸    
حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری گفت:جعفر کذاب به عنوان برادر امام حسن عسکری (ع) انسان خائن و طرفدار حکومت جور بوده بنابراین اخبار امام را به دستگاه حاکم وقت گزارش می داده است از این رو امام حسن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۲    
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانسه برای تصدی این سمت دیروز (جمعه) به پاریس رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶    
خوزستان- کابوس است؛ خواب میبینم تو سیل و آب غرق شدیم مامانم نمی تونه منو بگیره، یا از سیل فرار کردم روی کوه، از اون بالا افتادم تو دریا...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۳    
مهناز خانوی با اشاره به اینکه تبلیغات داروهای طبیعی مشمول ضوابط و مقررات است، گفت: هیچ ضمانتی برای سلامت فراورده هایی که در ماهواره تبلیغ می شوند، وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
رضا رحمانی و محمود حجتی، در مجموع 17 نماینده دولت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را معرفی کردند؛ در حالیکه سه کرسی هیات نمایندگان همچنان خالی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: افزایش صدور مجوز و پروانه نمی تواند مؤلفه خوبی برای سنجش رشد اقتصادی باشد و ما هم اکنون خراسان رضوی در به کارگیری نیروهای انسانی در رتبه های آخر قرار می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۸    
دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: تمام تلاش خود را طبق قانون برای حل مشکلات اقتصادی به کار گرفته ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
استاندار خراسان رضوی گفت:تلاش می کنیم که شرایط برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با برنامه ریزی مناسب فراهم شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۵    
البرز- اولین نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان البرز برگزار و برنامه های این هفته در محورهای مختلف اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای چندین بار تأکید کرد به وجود فرشید باقری نیاز دارد و اینکه نباید تیمش تضعیف شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاست گذاری بازرگانی مقطع دکتری (Ph.D) دانشجو می پذیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با انتقاد از درخواست پزشکان درباره افزایش 70 درصدی تعرفه های پزشکی، گفت: در شرایطی که حقوق کارگران افزایش 30 تا 35 درصدی داشته این افزایش تعرفه ها شلاقی بر پشت مردم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از تشکیل پرونده قضایی در پی درگیری تماشاگران بعد از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران، خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: دولت و وزارت راه و شهرسازی، برای آن دسته از سیل زدگانی که به لحاظ مالی توان احداث واحدهای مسکونی خود را ندارند، مسکن می سازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از آماده باش کامل گروه های مهندسی این نیرو در جنوب شرق کشور و احداث و تحکیم سیل بندها در این منطقه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۰    
قزوین_ مجید مومنی گفت: در ادامه ارسال کمک های مردم نیکوکار استان قزوین به مناطق سیل زده، دو محموله دیگر از کمک های جمع آوری شده برای هم وطنان سیل زده در استانهای خوزستان و لرستان ارسال شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده پلدختر با تأکید بر اینکه قلب همه مردم ایران در این ایام در کنار شما بود و برای شما می تپید، تصریح کرد: بازسای پلدختر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
قطعا حذف چهار صفر از پول ملی منجر به شکوفایی اقتصادی نمی شود، اما انتظار می رود برخی از هزینه های محاسباتی کاهش بیابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهره نگرفتن از ظرفیت بارش های اخیر کشور را ناشی از ناکارآمدی خواند و گفت: در بحث ارزی نیز سال گذشته بین 18 الی 19 میلیون دلار از ذخایر ارزی کشور نابود شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸    
البرز - مجید استاد کاظمی از ابلاغ افزایش 30 درصدی قیمت حمل و نقل عمومی از امروز در کلانشهر کرج خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
ایلام-اقبال گراوندی گفت: 6 ایستگاه پمپاژ مجتمعی و نزدیک به 30 پمپاژ شخصی این شهرستان در سیل اخیر دچار خسارت جدی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۹    
مدیر عامل آب منطقه ای خراسان گفت: با توجه به بارندگی های اخیر در خراسان میزان دبی آب در سدهای خراسان نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
فرماندار کلات نادری گفت: آسیبی که این بار به شهر وارد شد از محل رودخانه نبود بلکه ارتفاعات مجاور کلات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
شد نیمه ی شعبان و جهان گشت جوان از مقدم پاک آن ولی سبحان آن پرده نشین کاخ وحدت امروز بنمود رخ از پرده و گردید عیان ولادت با سعادت حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام بر شما مبارک
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
حمید بنایی عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: دولت در زمینه مسکن استراتژی واحد و جامعی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۴    
سیدموسی خادمی با بیان اینکه در استان سد تنظیم کننده ای برای سیل نداشتیم، گفت: سیل یک فاجعه بزرگ مالی و اقتصادی را در لرستان رقم زد که به زعم من این استان را سال ها به عقب انداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
خراسان شمالی- مجید پورعیسی گفت: استان خراسان شمالی و کشور مونته نگرو می توانند در بخش های مختلفی با یکدیگر تفاهم نامه داشته باشند که موضوعات مورد تاکید استان در آینده ای نزدیک برای هیئت علمی چهار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا امروز از ساعت 10 آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۶    
قزوین_ ندا مشاطان گفت: طی سه روز آینده منطقه به طور متناوب تحت تاثیر امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت:باید یک بار برای همیشه موضوع مقاوم سازی منازل روستایی حل شود که با مسئولان ارشد کشوری نیز در این خصوص مذاکراتی داشتم تا کمک کنند زیرا اعتقاد دارم باید یک پروژه به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که ظاهرا فراموش کرده اید وزیر اقتصاد هستید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما نیروهای مسلح با تمام وجود پایبند انقلاب، اسلام و قرآن هستیم و افتخار می کنیم سرباز ولی امر هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۱    
خراسان شمالی- یوم الله نیمه شعبان 255 هجری طلوع فجر خورشید تابناکی را نوید میداد که همه گیتی و بلکه سراسر تاریخ انسانهای مظلوم و مستضعف در تب و تاب انتظار آن بسر می برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس مجلس لبنان در دیدار با اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران _فلسطین گفت: ایران علی رغم تحریم های آمریکا، با هدایت های رهبر معظم انقلاب قدرت برتر منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۸    
سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در تشریح برنامه های جشن نیمه شعبان حرم مطهر رضوی از برگزاری مراسم احیاء و دعای ندبه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۵    
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان قوچان گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد اماکن ورزشی قوچان فرسوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
گیلان - مصطفی سالاری آموزش را از مسائل مهم در جریان تولید تا فروش فرش دستباف دانست و خاطرنشان کرد: شناخت بازار و آشنایی با سلیقه خریداران این کالای ارزشمند نیازمند مطالعه و تحقیق است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مکاتبه ای با رئیس کل گمرک ایران موضوع لغو ممنوعیت صادرات سیب درختی و پرتقال را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۹    
نمایش ما داریم از این خونه می ریم در پردیس تئاتر مستقل مشهد به روی صحنه می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۳    
قزوین_ افشین پیرنون گفت: بیش از 13 درصد از تردد ثبت شده در استان را وسایل نقلیه سنگین شامل می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۳    
نخست وزیر پاکستان عصر فردا به منظور زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
همدان- حمید پرورشی گفت: رانش ایجاد شده در جاده فرعی سولان به مریانج است و در محور اصلی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
حسین اصغری با بیان اینکه پیش بینی می شود 520 هزارتن پیاز بهاره در کشور تولید شود، گفت: نیازی به واردات این محصول نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
مطالعات رسمی سازمان برنامه و بودجه نشان می دهد، بیش از 60 درصد نیازمندان در دهک اول درآمدی مشمول طرح، مستمری بگیر نیستند و نزدیک به 22 درصد مستمری بگیران فعلی، در 6 دهک بالای درآمدی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
وزیر کشور در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای برنامه ریزی و ارزیابی خسارت های وارده به زیر ساخت های ارتباطات سیار و ثابت در مناطق سیلزده و پیش بینی اعتبارات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
جستجو برای یافتن زن میانسالی که جمعه شب در محدوده بوستان وکیل آباد در رودخانه سقوط کرده بود همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
سازمان غیردولتی "اوکسفام" درباره موج دوم شیوع گسترده بیماری وبا در یمن هشدارد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰    
قزوین_ یوسف درخشان گفت: عملیات مبارزه با ملخ مراکشی در سطح یک هزار و 100 هکتار از مزارع کشاورزی استان انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قوچان گفت: جشن نیمه شعبان در 60 مسجد محوری شهرستان قوچان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهور گفت: امسال هم مثل سال 57 سالی پر نعمت و پر زحمتی بود
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی مشهد گفت: شب گذشته یک مورد سقوط در چاه به عوامل آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نجاتگران سه ایستگاه شماره 2، 8 و 42 در محل حادثه حاضر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
40.8 درصد شاغلان در سال 97، کمتر از 44 ساعت کار کرده اند که از این میزان 26.6 درصد اشتغال ناقص داشته اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که بهبود بخش مسکن به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ارتباط مستقیمی دارد، گفت: با افزایش تسهیلات بانکی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
علی باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مرکز ثقل بیانیه گام دوم حول مفهوم نخست (مسئولیت پذیری) است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
سرهنگ نادر رحمانی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷    
قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون کارشناسی 98, تغییری نمی کند، وضعیت استخدام معلمان حق التدریس را توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
خراسان شمالی-سید عقیل مرتضوی گفت: کانال هدایت سیلاب در ورودی غربی بجنورد، شامل یک شاخه اصلی و دو شاخه فرعی است که ظرفیت عبور سیلاب با دبی حدود 50 متر مکعب بر ثانیه را دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
خراسان شمالی- حجت الاسلام عظیم آسوده گفت: برپایی نمازجماعت، توزیع هدایایی فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه مشاوره وقف ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
همدان- سید حبیب الله موسوی بهار گفت: دانشگاه علوم پزشکی تلاش وافری برای ارایه خدمات به جامعه هدف(مردم) دارد اما در حوزه پرداخت مطالبات بیمه ای این مطالبات چشم گیر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
همدان- حسین فضلی گفت: امسال کشاورزان شهرستان همدان موفق به کاشت 52 هزار و 500 هکتار گندم دیم و آبی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۹    
6 دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه) با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
همدان- حمید رضا حاجی بابایی گفت: سرانجام موفق شدیم که برای راه اندازی قطار شهری همدان بودجه ای را مصوب کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) در شب و روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل راهداری خراسان رضوی از مسدود بودن 12 محور روستایی در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
قسط و عدالت اجتماعی، جوهره اصلی وعده الهی در ظهور و قیام موعود مصلح است. از این جهت تحقق این وعده الهی نیز از این مسیر می گذرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۸    
نخست وزیر پاکستان در آستانه سفر به ایران از تغییرات گسترده در کابینه خبر داد و گفت: هدف من سربلندی مردم پاکستان است بنابراین برخی اعضای کابینه را تغییر دادم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
البرز- حسین نوری گفت: سال 97 در زندگی حرفه ای من تجربه های بسیاری شکل گرفت که سعی کردم از تلخی ها برای رسیدن به موفقیت های بیشتر درس بگیرم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
مرد شماره یک شطرنج ایران در جریان برگزاری مسابقات بین المللی در آلمان از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
با وجود وعده های اروپایی ها برای حفظ منافع ایران در چارچوب برجام، واردات اتحادیه اروپا از ایران در دوماهه نخست سال جاری میلادی یک شانزدهم شد و صادرات به ایران نیز به کمتر از نصف رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
عملیات احداث ساختمان ایستگاه راه آهن سبزوار با 30 میلیارد تومان اعتبار اجرایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
البرز- میراسماعیل صدیق ضمن تحلیل فضای تولید پوشاک در سال جاری گفت: کارخانه های بسیاری در سطح استان البرز وجود دارد که برخی از آن ها حتی توانایی صادرات البسه به کشورهای دیگر را نیز دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد اعلام کرد: عملیات جستجو در رودخانه برای پیدا کردن بانوی میانسال مشهدی پس از گذشت نزدیک به 10 ساعت همچنان ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
البرز- سعید نقدی با اشاره به اینکه از آغاز سال آبی تا اواخرفروردین ماه 98 حدود 537 میلیمتر بارندگی دراستان داشته ایم که نسبت به متوسط دراز مدت 70 درصد افزایش داشته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۴    
14 شهرستان خراسان رضوی از عصر دیروز تاکنون شاهد بارش باران بوده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اعلام زمان حذف زوج و فرد درپایتخت، گفت: عوارض غیرقانونی اخذ شده توسط شهرداری در سال گذشته می تواند به حساب کارت شارژ شهروندان انتقال و برای محدوده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از تشکیل کمیته ویژه برای نظارت بر روند احیای مراتع، جنگل ها و اجرای عملیات فنی و مهندسی در حوزه رودخانه ها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
البرز- حدود یک ماه از خاموش شدن چراغ تنها سینمای شهرستان فردیس می گذرد و این اتفاق در حالی رخ داد که فردیس به لحاظ سرانه های فرهنگی جزء محروم ترین شهرهای کشور است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۰    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی روند رسیدگی و نتیجه پرونده های تحقیق وتفحص در مجلس را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی قبل وارد فرودگاه خرم آباد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۶    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تأکید بر اینکه رییس مجلس از جایگاه مجلس دفاع کند، گفت:مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری لازم الاجراست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۹    
الیزابت وارن ،سناتور دموکراتی آمریکایی و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020، خواستار آغاز طرح استیضاح او در کنگره شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۶    
سیستان و بلوچستان-در جلسه ای که با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان و معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۰    
زنجان-پرویز قزلباش گفت:پایان محرومیت از روستاها با احداث خانه های بهداشت محقق شده است.