شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 10 آذر 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 آذر 1398 قدس آنلاین 2 آذر 1398 قدس آنلاین 3 آذر 1398 قدس آنلاین 4 آذر 1398 قدس آنلاین 5 آذر 1398 قدس آنلاین 6 آذر 1398 قدس آنلاین 7 آذر 1398 قدس آنلاین 8 آذر 1398 قدس آنلاین 9 آذر 1398 قدس آنلاین 10 آذر 1398 قدس آنلاین 11 آذر 1398 قدس آنلاین 12 آذر 1398 قدس آنلاین 13 آذر 1398 قدس آنلاین 14 آذر 1398 قدس آنلاین 15 آذر 1398 قدس آنلاین 16 آذر 1398 قدس آنلاین 17 آذر 1398 قدس آنلاین 18 آذر 1398 قدس آنلاین 19 آذر 1398 قدس آنلاین 20 آذر 1398 قدس آنلاین 21 آذر 1398 قدس آنلاین 22 آذر 1398 قدس آنلاین 23 آذر 1398 قدس آنلاین 24 آذر 1398 قدس آنلاین 25 آذر 1398 قدس آنلاین 26 آذر 1398 قدس آنلاین 27 آذر 1398 قدس آنلاین 28 آذر 1398 قدس آنلاین 29 آذر 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۸    
شبکه لندنی "من و تو" در ادامه سیاست خود برای تخریب خانواده، سراغ یکی از ارکان اصلی خانواده، مادر رفته و با انتقاد از لزوم احترام و قدردانی از مادر، خواهان تقدس زدایی از مادران شد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۷    
شیراز- اغتشاشگران وقایع اخیر در شیراز به تاسیسات شهری آسیب زدند و بسیاری از چراغ های راهنمایی و علائم ترافیکی در تعداد قابل توجهی از چهارراه ها و میادین این کلانشهر را تخریب و نابود کرده بودند که این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۷    
تبریز- 5 رکابزن آذربایحان شرقی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت دعوت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده باش تمام پایگاه های اورژانس به دلیل آلودگی هوا در این شهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۳    
زنجان -مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت:برای خروج از بحران باید حجم مصارف آب کشاورزی کاهش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۴    
عراق؛ این کشور همسایه غربی که انگار قرار نیست رنگ آرامش به خود ببیند این روزها بار دیگر در کانون توجهات منطقه ای و جهانی قرار گرفته و به سرخط خبری رسانه ها تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۹    
گیلان- مدیرکل کمیته امداد گیلان از تولید 10 درصد پیله تر ابریشم استان توسط مددجویان این نهاد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۷    
باید دنبال الگوی جدید کشت در کشاورزی باشیم و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۷    
بوشهر- به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت یک هزار و 57 واحد مسکونی در سراسر کشور به خانواده های آن ها واگذار شد که از این شمار 12 خانه سهم خانوارهای دارای 2 معلول استان بوشهر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۵    
گلستان-استاندار گلستان با اشاره به همراهی مناسب بانک ها در اعطای تسهیلات به سیل زدگان گفت: بانک های استان در سال جاری قریب به 700 میلیارد تومان از منابع مختلف خود را در خصوص سیل هزینه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۰    
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، کشف یک مخزن جدید نفتی در استان خوزستان نهایی شده و خبر خوش آن به مردم عزیز ایران اعلام شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۶    
فرماندار شهرستان سرخس در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: طبق مطالعات و گزارش هایی که داریم حتی یک قطره آب از سفره های زیرزمینی این شهرستان به ترکمنستان نرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد از مرمت بنای تاریخی مزار شاهزاده قاسم این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۹    
خراسان شمالی- معاون گردشگری خراسان شمالی از ابطال مجوز و لغو فعالیت دو دفتر خدمات مسافرتی استان در سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۹    
شیراز- چندی پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر توزیع داروی تقلبی موسوم به مب ترا در شیراز منتشر شدکه اینک با تایید تقلبی بودن این دارو، موضوع در مجامع قضایی در حال رسیدگی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۹    
خراسان شمالی- همزمان با سراسر کشور در اولین روز از فرآیند ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی5 نفر داوطلب برای نماینده گی مجلس ثبت نام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برگزاری کنگره ملی آیت الله تالهی جنبه ملی دارد و می تواند مفاخر استان ما را به سراسر کشور معرفی کند بنابراین باید در برگزاری آن با نگاه باز و همه جانبه نگر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
گیلان -معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی و روز جهانی معلولین 21 واحد مسکن مددجویان در گیلان افتتاح خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
گیلان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه براساس آمارها از 30 سال پیش تاکنون 394 بیمار مبتلا به ایدز در استان شناسایی شده است گفت: از این تعداد 118 نفر به دلایل مختلف فوت کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۳    
روزی سردار سپه به رئیس نظمیه وقت دستور تفرقه تماشاچیان را در میدان بهارستان داد و درنتیجه عده ای مضروب شدند. رئیس مجلس آن زمان به رضاخان که مشغول امرونهی بود، گفت: شما حق اهانت به ملت را ندارید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۹    
رییس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگ ملل با حضور 2 هزار و 200 دانشجو خارجی در این دانشگاه خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز امنیتی که جمهوری اسلامی ایران در دریا دارد، بر خلاف بسیاری از کشورهای منطقه ای عاریه ای نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
نخست وزیر انگلیس حزب کارگر را مقصر آزادی عامل حمله تروریستی لاندن بریج در پایتخت این کشور دانست!
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۳    
منابع عراقی اعلام کردند که اغتشاشگران مجددا کنسولگری ایران در نجف را به آتش کشیده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۰    
جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت : 1700 لیتر سوخت و محموله کالای قاچاق در مرزهای استان کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که نتانیاهو به رقبای خود پیشنهاد داده که اجازه دهند او نهایتا 6 ماه دیگر نخست وزیر باشد و سپس این سمت را به طرف مقابل واگذار کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۵    
معاون وزیر خارجه کویت گفت که نگاه ما به طرح های برقراری امنیت خلیج فارس مثبت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۲    
خطیب حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه نماز توأم با ادب و خضوع انسان را از گناه باز می دارد، گفت: نماز مودبانه باعث می شود انسان شب و روز پیوسته به یاد خداوند متعال باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۲    
سایپا اعلام کرد با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار، طرح فروش فوری و اعتباری سایپا 131 را از ساعت 10 صبح فردا دوشنبه، یازدهم آذر اجرا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۶    
امیرعلی ابوالفتح گفت: اگر آقای ترامپ توسط سنا برکنار نشود دو فرضیه مطرح می شود. برخی ارزیابی ها حکایت از آن دارد که رئیس جمهور زخم خورده است افشاگریهایی علیه اش استفاده شده و در مظان اتهام های سنگینی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۵    
ناصر ایمانی گفت: اگر مسوولان به مردم اجازه اعتراض بدهند و این مساله در ایران نیز مانند سایر نقاط جهان فرهنگ سازی شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۰    
سید رضاصدرالحسینی گفت: بخش قابل توجهی از خشونت؛ کشتار و نابسامانی های به وجود آمده در طول سه ماه گذشته توسط عوامل مستقیم و غیر مستقیم آمریکا درعراق صورت گرفته است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۴۳    
در اولین دیدار تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد ، تیم ملی ایران مقابل اسلواکی با نتیجه تساوی 5 به 5متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۹    
در نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بر افزایش کیفیت خدمات به زائران امام رضا (ع) تاکید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۸    
رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از شناسایی و دستگیری عاملان باند قاچاق داروی دامی با همکاری دادستانی شهرستان در مرکز یکی از استان های بزرگ کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در روز نخست ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم، تعداد 956 نفر به ستادهای ثبت نام مراجعه کرده که ثبت نام 789 نفر تایید نهایی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۲    
در پی انتشار ویدئویی از آزار یک کودک زباله گرد، رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد که این سازمان به این موضوع ورود کرده و تا حصول نتیجه پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۲    
فرایند ثبت نام سرپرستان خانواری که یارانه دریافت نمی کردند و بسته معیشتی هم نگرفته اند، از اول دی ماه به آنها اعلام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: 57 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی طی روز نخست موفق به ثبت نام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۱    
عطار نیشابوری و ابونصر فارابی در فهرست گرامیداشت کمیسیون ملی یونسکو قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۲    
مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور، جام وحدت با قهرمانی تربت جام به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۸    
رئیس بنیاد مسابقات قرآن کریم ایران از برگزاری سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در شهر مشهد و به میزبانی حرم مطهر رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۲    
رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی گفت که دعوت های متعددی از سوی طلاب و دانشگاهیان شهرهای تهران و مشهد برای کاندیداتوری ایشان در انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری انجام شده است
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۹    
چندی است فرانسه که پیش از این سودای کاهش تنش در منطقه داشت و مدعی ابتکار برای حفظ برجام بود، همسو با واشنگتن از افزایش فشارها به تهران سخن می گوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۶    
مراسم نکوداشت مرحوم استاد علی مختاری امیر مجدی، نخستین آموزگار سبک نوین تلاوت در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۳    
با دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، معافیت مالیاتی فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در لایحه بودجه 99 تداوم پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۱    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: بودجه زیارت در سال جاری 15 میلیارد تومان است که متأسفانه تاکنون دولت در این رابطه ریالی پرداخت نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۱    
قم- آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: اصلاحاتی که می خواهیم صورت گیرد باید از دانشگاه ها آغاز شود، مساله حجاب ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۱    
قزوین- رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تایید مرگ پنج تن از بیماران مبتلا به آنفلوانزا طی روزهای اخیر در قزوین،گفت: هر پنج بیمار دچار مشکل و بیماری زمینه ای (مانند دیابت، ریوی، قلبی و عروقی،سرطان ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۱    
بیرجند - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سهمیه فروش سوخت مرزنشینان استان فردا (11 آذر) به حساب سرپرستان خانوار شامل در طرح واریز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۸    
تبریز - اعضای شورای اسلامی تبریز به موکول شدن افزایش نرخ سرویس مدارس در سال 98 (افزایش 18% نسبت به سال 97) به زمانی پس از زمان بررسی بودجه رای مثبت دادند و این دستور جلسه با رای اکثریت اعضای شورا به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۸    
سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، 25 نفر از سرشاخه ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهرهای مریوان و سنندج دستگیر شدند و از آنها سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۸    
زنجان - سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف و باران از بعدازظهر فردا دوشنبه 11 آذر ماه مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۵    
گلستان-فرماندار آق قلا با اشاره به اهمیت تکمیل روند بازسازی مناطق سیل زده در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: تلاش ما این است تا پایان امسال ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان به اتمام برسد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۵    
تهران-مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد که 361 کودک یتیم و نیازمند استان، نیازمند حامی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۵    
سمنان-معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بستری شدن 4هزار نفر در استان های مختلف کشور به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۳    
بیرجند - عملیات اجرایی ساخت پارکینگ طبقاتی در خیابان حکیم نزاری بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۲    
کرمان- پزشکان گروه جهادی سلامت، 2 هزار و 200 نفر از روستاییان بخش چاه دادخدای قلعه گنج را به صورت رایگان ویزیت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۲    
آذربایجان غربی-مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 80 واحد مسکن مددجویی بهزیستی در استان در حال ساخت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۲    
اردبیل - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: نمایندگی انجمن سینمای جوان استان اردبیل در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۹    
همدان _رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: با اقدام های درمانی و مراقبت پزشکی که در بیمارستان های استان در دستور کار داریم بیماری آنفولانزا مدیریت شده است و مردم نباید نگرانی دراین باره داشته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۶    
همدان _رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان 90 نفر را در حوادث مختلف نجات دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۳    
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۷    
قزوین - طرح درجه بندی و ساماندهی کارگاه ها و واحدهای تولیدی صنایع دستی در قزوین از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۷    
شیراز- رییس دانشگاه آزاد اسلامی فارس اعلام کرد: سی وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با عنوان " گام دوم انقلاب در پرتو انقلاب " 12 تا 14 آذرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در پی افزایش آلاینده های هوا در خراسان رضوی مراجعات بیماران قلبی تنفسی به مراکز درمانی استان رشد چشمگیری داشته به طوری که طی بازه زمانی سوم تا نهم آذرماه سال جاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
قزوین - براساس پیش بینی هواشناسی، دمای هوای قزوین روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به طور محسوس و چشم گیر کاهش پیدا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
بندرعباس- هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: فردا دوشنبه از رفتن کشتی های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان خودداری شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
یاسوج - معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 رشته صنایع دستی فراموش شده جاجیم بافی و گلیم مشته به عنوان رشته های بومی و ریشه دار استان با انجام آموزش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
کرمان- مدیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان در جنوب استان از برگزاری جشنواره خرمای کلوته در کهنوج خبر داد و گفت: این جشنواره 21 تا 22 آذرماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
یاسوج- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 طرح راکد عمرانی در حوزه درمان در این استان از ابتدای امسال تعیین تکلیف شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۸    
یاسوج - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت 400 تن برنج در این شهرستان توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۵    
همدان _فرماندار همدان گفت:نخبگان سیاسی علمی واجتماعی وارد میدان انتخابات شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۲    
سنندج- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به وجود بیش از چهار هزار صندوق صدقه آسیب زا و کم بازده در معابر این استان گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۹    
اراک - مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده و تحلیل نقشه های پیش یابی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۹    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف زعفران تقلبی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: یکی از خلاهای کلی در حوزه سیاسی، نبود تجمع های قانونی است. هر چند در این زمینه قانون داریم اما هنوز نمی دانیم که مردم چطور می توانند به درستی اعتراض خود را به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
مدیرپیشگری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن هایی که برای درمان آنفلونزا مورد نیاز است به اندازه کافی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی توزیع شده است و هیچ نگرانی در این زمینه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: هر مسئولیّتی، هر سِمَتی، هر توانایی ای، در کنارش یک مسئولیّتی دارد، یک تعهّدی وجود دارد. میتوانید آن تعهّد را انجام بدهید یا نه؟ این خیلی درسِ بزرگی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد افراد فوت شده که آزمایش ویروس آنفلوانزا در آن ها مثبت بوده است به 8 تن رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۵    
عضو گروه علمی برون مرزی فرهنگستان زبان و ادب فارسی بر ضرورت بهره گیری از کشف و شهود و تخیل از سوی شاعران جوان تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۲    
رئیس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی و دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل گفت: در سال جاری با توجه به موقعیتی که در آن قرار گرفتیم شعار جشنواره را دیپلماسی علمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۹    
بخش آلرژی بیمارستان قائم (عج) در زمینه ایمونوتراپی در کشور حرف اول را می زند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۶    
گروه ها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا 17 آذرماه سال جاری فرصت دارند تا در سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۳    
44 اثر تایپوگرافی خط کوفی بنایی در نمایشگاهی تحت عنوان چارتارگرافی به نمایش درآمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
پارلمان عراق در جلسه امروز خود درخواست استعفای عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور را پذیرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
نمایش آثار سینمایی منتخب نخستین جشنواره سینمایی دفاع مقدس خراسان رضوی با عنوان کهربا روز یکشنبه در مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷    
کوچکترین شطرنج باز جهان که "مدرک بین المللی فیده" یا فدراسیون جهانی شطرنج (FIDE) را اخذ کرده یک دختر پنج ساله خراسانی ساکن شهر مشهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴    
رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار با اشاره به عمل نکردن مسئولان سبزوار برای وعده های داده شده جهت گازرسانی به این دانشکده ، گفت: به دلیل نرسیدن گاز و نبود امکان استفاده از سیستم گرمایشی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با امضای تفاهم نامه ای تحت عنوان "توسعه انرژی های تجدیدپذیر خورشیدی کوچک مقیاس" بین چند دستگاه اجرایی مرتبط با حوزه برق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام اولین نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی از حوزه انتخابیه چناران خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۸    
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام از قهرمانی تیم کشتی باچوخه این شهرستان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور جام وحدت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
اسامی برندگان پیاده روی خانوادگی هفته بسیج به شرح ذیل معرفی شد. برندگان 20 کمک هزینه سفر به کربلا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی شورای صنفی نمایش از عقد قرارداد 3 فیلم سینمایی در این شورا و آغاز اکران فیلم سینمایی خداحافظ دختر شیرازی از تاریخ 13 آذرماه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۲    
معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به کاهش شاخص آلودگی هوا، تمام مدارس استان تهران فردا دایر خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۷    
دبیر هیئت رییسه مجلس با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان، گفت: استیضاح وزیر کشور اصلا” مطرح نیست و برخی رسانه ها می خواهند طوری مسائل را جلوه دهند که اوضاع در کشور غیر عادی است که اینگونه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۴    
470 زائر زیارت اولی از کشور آذربایجان برای زیارت مرقد مطهر حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس سفر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۴    
پلیس هلند از دستگیری مظنون حادثه حمله با چاقو در مرکز لاهه خبر داد.
  • ۱