پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 6 آذر 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 آذر 1398 راهبرد معاصر 2 آذر 1398 راهبرد معاصر 3 آذر 1398 راهبرد معاصر 4 آذر 1398 راهبرد معاصر 5 آذر 1398 راهبرد معاصر 6 آذر 1398 راهبرد معاصر 7 آذر 1398 راهبرد معاصر 8 آذر 1398 راهبرد معاصر 9 آذر 1398 راهبرد معاصر 10 آذر 1398 راهبرد معاصر 11 آذر 1398 راهبرد معاصر 12 آذر 1398 راهبرد معاصر 13 آذر 1398 راهبرد معاصر 14 آذر 1398 راهبرد معاصر 15 آذر 1398 راهبرد معاصر 16 آذر 1398 راهبرد معاصر 17 آذر 1398 راهبرد معاصر 18 آذر 1398 راهبرد معاصر 19 آذر 1398 راهبرد معاصر 20 آذر 1398 راهبرد معاصر 21 آذر 1398 راهبرد معاصر 22 آذر 1398 راهبرد معاصر 23 آذر 1398 راهبرد معاصر 24 آذر 1398 راهبرد معاصر 25 آذر 1398 راهبرد معاصر 26 آذر 1398 راهبرد معاصر 27 آذر 1398 راهبرد معاصر 28 آذر 1398 راهبرد معاصر 29 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۲    
وکیل محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: هنوز رأی نهایی برای پرونده موکلم صادر نشده است و در تلاش هستیم تا وثیقه برای ایشان مورد قبول واقع شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۷    
تاریخ ثبت نام در آزمون دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مهاجم مغضوب و مازندرانی سرخپوشان به خبرنگاران گفت نمی خواهد به آنها دروغ بگوید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲    
مارک ویلموتس تمامی پل های حمایتی پشت سر خود را از دست داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۱:۳۷    
پیشنهاد خارجی مهاجم نیمکت نشین استقلال تکذیب شده و احتمالا او در نیم فصل این تیم را ترک کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۷    
Black Friday یا جمعه سیاه اصطلاحا به روزی گفته می شود که مردم امریکا بعد از روز شکرگذاری یا Thanksgiving که آخرین پنجشنبه ماه نوامبر است، نامگذاری کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۰    
افشین قطبی که متولد تهران است عشق به فوتبالش را در این کشور در خود پدیدار کرد و رفته رفته توانست با فوتبال پیوند عمیقی برقرار کند. در سال 1978 بعد از جدایی پدر و مادرش او به آمریکا مهاجرت کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۷    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: ضمن آنکه برخوردها با فساد، اختلاس و سواستفاده به صورت قاطعانه ادامه یابد، لازم است با سوءتدبیرها، بی توجهی ها و سوء مدیریت ها هم برخورد قانونی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۷    
علی مطهری در یادداشتی کوتاه اظهارات رئیس جمهور مبنی بر عدم اطلاع از زمان افزایش قیمت بنزین را عذر بدتر از گناه توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مرجع تقلید شیعیان جهان با تاکید بر رعایت صداقت و عمل صالح از سوی مسئولین تاکید کرد: اجباری بودن رعایت برخی شئونات اسلامی در دانشگاه ها از جنس اجبار ممدوح و محمودی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۰    
مرکز آمار کشور نرخ تورم آبان ماه را 41.1 درصد اعلام کرده و اظهار داشته که میزان تورم برای دهک های مختلف تا حدودی متفاوت از یکدیگر بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۶    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در یادداشتی توئیتری به مناسب سفر ولیعهد عربستان، کشورش را تلویحاً بخشی از خاک عربستان نامید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۱    
فرمانده قرارگاه جنگ های نوین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طبق اطلاعات موثق فتنه اخیر کشور از سوی کسانی بود که به دنبال این هستند کشورمان وضعیتی همانند افغانستان، عراق و سوریه داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۱    
مسئولین سازمان ملل متحد از شناسایی هویت ده ها عضو داعش که مسئولیت مستقیمی در کشتار ایزدی ها داشته اند، خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱    
وزیر امور خارجه فرانسه با اشاره به گام های کاهش تعهدات برجامی ایران اظهار داشت: فرانسه در حال بررسی کلید زدن مکانیسم ماشه در برابر اقدامات ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۰:۲۷    
مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد که هشت جاسوس سرویس اطلاعاتی آمریکا که تحت پوشش شهروند خبرنگار مبادرت به جمع آوری اطلاعات از اغتشاشات می نمودند توسط اعضای این وزارتخانه بازداشت شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۰:۲۱    
پس از حمله اغتشاشگران مزدور سعودی به کنسولگری کشورمان در کربلا در، رسانه های عراقی از حمله به کنسولگری ایران در نجف و به آتش کشیدن آن خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۳:۵۷    
تیم فوتبال استقلال که در شش بازی اخیرش در لیگ برتر به پیروزی رسیده، این شانس را دارد تا در صورت بروز برخی اتفاقات در هفته دوازدهم به صدر جدول برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار از عرضه 50 هزار تن برنج وارداتی، 30 هزار تن روغن خام، 5 هزار تن گوشت گوساله منجمد شده و 30 هزار تن شکر از محل ذخایر و عرضه در شبکه توزیع خبرداد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۳:۲۷    
از آن جایی که خبر افزایش ذخایر نفت آمریکا با خوش بینی در مورد توافق تجاری آمریکا و چین خنثی شد، قیمت نفت در معاملات امروز بالای 64 دلار در هر بشکه ثابت ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۲    
شاید مهاجم شماره 70 سرخ ها از نیمکت نشینی ناراضی بود و شاید هم دوباره گلایه هایی در دل داشت که ترجیح داد آن ها را مخفی نگه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۷    
فیلم سینمایی خانه پدری که بعد از توقف اکران 2 هفته ای حالا تنها در 15 سالن سینما در حال نمایش است، این هفته نیز در میان 5 فیلم پرفروش هفته قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۱    
سازمان بهزیستی اعلام کرده 49 درصد از زن های ایرانی آزار جسمی و فیزیکی دیده اند. این موضوع به همراه خبر بازگشت گسترده ملخ ها به ایران، سوژه طنز شهرونگ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۶    
باشگاه اوسترشوند سوئد به خاطر پرونده سامان قدوس نتوانست از نظر مالی وضعیت خود را تثبیت کند و به همین دلیل در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان از عدم تمایل این کشور برای پیوستن به کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۷    
فیلم سینمایی گواهی امضاء به کارگردانی شهرام اسدزاده که این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۷    
روایت آزادگان دفاع مقدس درباره سانسور نامه اسرای ایرانی در جنگ تحمیلی را از نظر می گذرانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۰    
سالم الدوساری به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۰    
بلیت فروشی کنسرت شهر خاموش اثری از کیهان کلهر، اوایل هفته آینده آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۲:۰۷    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: مردم برای خود خط قرمز ترسیم کردند اما ما مسئولان خط قرمز ترسیم نکردیم و خط قرمز مردم حفظ نظام است که با همه ناراحتی و سختی ها احساس می کنند که نظام در خطر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۷    
فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال علیرضا فغانی را در در جمع برترین داوران فوتبال جهان در سال 2019 قرار داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۰    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انتقال 253 مصدوم مشهدی در اثر آلودگی هوا از ابتدای پاییز تاکنون خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵    
جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از چند هفته وقفه امشب برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۲    
رئیس جمهور گفت: بودجه لازم برای پرداخت خسارت مردم زلزله زده تصویب شده و در 72 ساعت ابتدایی بعد از حادثه این مبالغ واریز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از هفته گذشته مترو افزایش 11 درصدی مسافر داشته یعنی نزدیک به 200 هزار مسافر از خودروی شخصی استفاده نمی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر مناطقی از یونان را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
جاماندگان از دریافت یارانه معیشتی می توانند از طریق ثبت نام یارانه معیشتی خانوار در سایت www.hemayat.mcls.gov اعتراض خود را ثبت کنند و از ماه آینده، مشمول دریافت یارانه بنزین شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۷    
بر اساس سامانه بر خط آلودگی هوا شاخص آلودگی تهران به عدد 160 رسیده و هوای پایتخت در وضعیت ناسالم قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۱    
اینترنت موبایل در هشت استان به دستور شورای امنیت کشور تا ساعاتی دیگر و به تدریج وصل خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ان شا الله مشکلات کشور با کار جهادی و با حضور بسیجی و بسیجی گونه در سراسر کشور حل شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۰    
مجموعه ی فوق لیسانسه ها شامگاه سه شنبه در حالی به روی آنتن رفت که در سکانس هایی از آن با تهیه کننده کار شوخی شد و به معضل تاخیر در پرداخت دستمزدهای بازیگران پرداختند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سال ها و روزهای بسیار سختی را به خاطر فشارها می گذرانیم، گفت: با وجود همه فشارها ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۱    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید چیزی به اسم گروه و دسته بندی در بین بازیکنان این تیم وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
در جهانی که رسانه های بسیاری در حال رقابت برای القای مفاهیم مورد نظر خود هستند هر رسانه ای به بررسی وضعیت موجود خود از نگاه کارشناسان این عرصه نیاز دارد تا بتواند راهکارهای بهتری برای پیشرو بودن خود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز تأسف عمیق از وقوع زمین لرزه در کشور آلبانی با ملت، دولت و آسیب دیدگان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به ناکارامدی سیاست تحریم وضع شده از سوی آمریکا اظهار داشت: ضربات وارد شده به کشور به خاطر برخی ضعف های داخلی بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
اعلام اسامی وزارتخانه های مشمول تعدیل کابینه، هشدار فرمانده پلیس استان بابل درباره منحرف شدن تظاهرات از مسیر مسالمت آمیز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۶    
بانک مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد بانک ها در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های بدون حضور کارت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده و برای این کار به هیچ عنوان نیاز به ارائه اطلاعات کارت بانکی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۷    
آمریکا که از زمان آغاز اعتراضات در لبنان٬ به هر روشی به دنبال فتنه انگیزی و سوءاستفاده از این عرصه است٬ تلاش می کند تا ارتش این کشور را در مقابل حزب الله قرار دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۲    
شهردار تهران گفت: اعتبارات مربوط به قراردادهای برف روبی کاهش نیافته است بلکه افزایش داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل دفتر تامین مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 4 شرکت توانسته اند موافقت اصولی تامین مالی جمعی را دریافت کرده تا جمع آوری وجوه از مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران در طرح های خود را آغاز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
4 شکایت مربیان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در قالب یک پرونده به دست مسؤولان این باشگاه رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
حجت الاسلام منتظری در بازدید از پروژه های در دست اجرای بندر انزلی از حکم صادره از سوی دادستان این شهر مبنی بر توقف پروژه بایوجمی دفاع کرده و به سازمان محیط زیست هشدار که چون موضوع برای مردم منطقه و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور گفت: دولت به عنوان خادم خود بر وعده خود وفا کرده و خواهد کرد و این یکی از وعده هاست زیرا ما وعده داده بودیم حدود 7 میلیون نفر از جمعیت روستایی از آب سالم استفاده می کنند که اتفاق افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
شهردار تهران گفت: پلاسکو اگر تا الان هم پیشرفتی داشته به خاطر همکاری شهرداری بوده است، اما طبیعی است که هر ساختمانی برای ساخت نیاز به پروانه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
اپراتور ایرانسل اعلام کرده است که به تمامی مشترکان این اپراتور با وصل شدن کامل اینترنت تلفن همراه، یک گیگا بایت اینترنت رایگان داده و بسته های منقضی شده بازخواهد گشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۷    
دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان گفت: یکی از نیازهای اصلی فدراسیون جودو، داشتن یک کمپ تمرینی مناسب برای تیم های ملی بود که با واگذاری خانه شماره دو کشتی این نیاز برطرف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۲    
این مرجع تقلید در پیامی به همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت عنوان کرد: بی شک روحانیت و حوزه های علمیه در راه فرهنگسازی در حوزه سلامت جسمی و روحی و نهادینه کردن آن و ارتقای امنیت و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری پروسه استیضاح شماری از وزرا از سوی مجلس اظهار داشت: استیضاح حق مجلس است، اما با توجه به وضعیت سیاسی حاکم بر کشور و تلاطم های اخیر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
رابعه اسکویی شب گذشته در گفت وگو با برنامه پشت صحنه رادیوفرهنگ گفت: من در جای دیگر یک خارجی ام، یک سنی دارم و ترجیح می دهم بقیه عمرم در مملکت خودم باشم و این تصمیم من برای برگشتنم بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۷    
شنیده می شود صحبت های اولیه در این ارتباط انجام شده و دو طرف به عقد قرارداد نزدیک هستند. الغرافه اکنون در لیگ ستارگان قطر وضعیت بدی ندارد و با 6 امتیاز اختلاف با صدر جدول، در رتبه سوم قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۲    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاخص های جدیدی برای مشمول شدن طرح حمایت معیشتی اعلام کرد؛ بر این اساس، خانوارهایی که به طور همزمان "صاحب خانه، شغل و خودرو" باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۶    
ریو فردیناند می گوید علت اصلی اخراج مورینیو از منچستریونایتد این بوده که آقای خاص در این باشگاه به شدت بداخلاق و بوده و روحیه منفی داشته.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۷    
علی پروین بار دیگر مخالفت خود را با حضور مربیان خارجی در ایران اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۷    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با کسب 24 درصد آرا، از دیگر نامزدهای هم حزبی خود جلو افتاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۷    
روزنامه فرا منطقه ای رای الیوم در تحلیل سفر "محمد بن سلمان " ولیعهد سعودی به امارات ، دلیل این سفر غیر منتظره را بالا گرفتن اختلافات دو کشور به ویژه در مورد راهکارهای مورد نیاز برای خاتمه دادن به جنگ ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۱    
کمیسیون عمران مجلس در گزارشی اعلام کرد: سازمان بازرسی هرم مسئولیت مقصران حادثه قطار تبریز -مشهد را به روسای قوا و مسئولان قضایی ارائه داده است که آخوندی در رأس این هرم است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور که به آذربایجان شرقی سفر نموده با اشاره به اغشاشات روزهای اخیر اظهار داشت: مردم آذربایجان شرقی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۱    
نخست وزیر عراق در سخنانی تأکید کرد که آنچه در عراق می گذرد، یک فتنه بزرگ است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵    
وزیر کشور گفت: جلسه شورای امنیت عصر امروز -چهارشنبه- درخصوص برقراری اینترنت برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۲    
باشگاه سپاهان اطلاعیه ای را در خصوص انتخاب داور مسابقه مقابل استقلال تهران منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۶    
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قرار است که هر ماه منابع حاصل از اصلاح قیمت ها به مردم برگردد، پایان ماهی که درآمد حاصله از اصلاح قیمت ها بدست می آید 24 آذر است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۰    
به دلیل آلودگی هوا امروز چهارشنبه تمام مدارس شهرستان اراک در شهر و روستا و در نوبت عصر تعطیل اعلام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۷    
رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی به اتهام قتل میترا استاد، با نقض حکم اولیه توسط دیوان عالی یک بار دیگر در دادگاه کیفری به جریان افتاد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را بخواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۱    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به نزدیک بودن زمان ثبت نام برای نامزدی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۵    
قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز چهارشنبه 6 آذر 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۰    
شرکت اسنپ از واریز اولین مرحله اعتبار سوخت تاکسی های اینترنتی خبر داد. به گفته روابط عمومی این مجموعه امروز -سه شنبه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان فرمودند: یک توطئه ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند؛ حرکت تخریب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که تا کنون طرح سهمیه بندی بنزین در کاهش ترافیک و تردد در شهرها اثر محسوسی نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تهیه طرح دوفوریتی برای تک نرخی شدن بنزین خبر داد و گفت که این طرح تقدیم هیات رییسه مجلس شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷    
با اضافه شدن حمایت معیشتی به پرداخت های نقدی، دولت در هر ماه بیش از 28 هزار میلیارد تومان واریز نقدی دارد که تقریبا 10 روز یکبار انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۵    
رئیس جمهور با حضور در روستای زلزله زده دستجرد شهرستان میانه، ضمن گفتگو با اهالی منطقه از حمایت کامل دولت از زلزله زده ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶    
وزیر کشور در اظهار نظری پیرامون زمان اتصال کامل اینترنت گوشی ها همراه اظهار داشت: امروز عصر جلسه ای تشکیل شده و تکلیف اینترنت موبایل مشخص خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۷    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از همکاری آلمان با ایران انتقاد کرد و مدعی شد: دولت آلمان باید با تحریم های جامع و فراگیر اقتصادی ایران از سوی آمریکا همراه شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: بر اساس اعتراضات و نگرانی هایی که بسیاری از گروه ها و اقشار جامعه دارند ظاهراً عده زیادی مشمول اجرای طرح معیشتی نشده و مبلغی به حساب آنان واریز نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه ی فرانسوی، کلیت ماجرای ترور ابوبکر البغدادی سرکرده داعش توسط آمریکا را دارای ابهام دانست و مشارکت این کشور در این اقدام را یک جوک تلقی نمود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۲    
ترور اخیر بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) بار دیگر اذهان را متوجه سیاست ترور رژیم صهیونیستی علیه رهبران مقاومت در کشورهای مختلف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۰    
قیمت روز خودرو در بازار های داخلی امروز 6 آذر 98 مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۱    
کانادا در اقدامی مداخله جویانه به اعتراض های اخیر در ایران واکنش نشان داد و از ایران خواست که به صورت فوری نسبت به رفع محدودیت های اینترنتی اقدام کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تخمین زده بود که اگر ایالات متحده در دوران باراک اوباما رییس جمهوری پیشین این کشور، جنگ را با کره شمالی شروع کرده بود حدود 100 میلیون نفر کشته می شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۲    
دادگاه رسیدگی مجدد به پرونده قتل میترا استاد صبح امروز با ریاست قاضی کشکولی، نماینده مدعی العموم و متهم محمد علی نجفی آغاز بکار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین بار دیگر تاکید کرد از دیدگاه کشورش تنها راه کارآمد برای کاهش تنش بر سر مساله هسته ای ایران، اجرای کامل و موثر برجام است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۵    
دریادار خانزادی به مناسبت روز نیروی دریایی اظهار داشت: در آینده ای نزدیک رزمایشی مشترک به همراه چین و روسیه در منطقه شمال اقیانوس هند برگزار خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۰    
داده های آماری رابطه مستقیم میان سهمیه بندی و استفاده از کارت سوخت با کاهش میزان مصرف را تایید نمی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۲    
تغییرات متفاوت قیمت و حجم معاملات مسکن در مناطق تهران، معادله ملکی بین دو نیمه شهر را به روز کرد. نوسانات اخیر در بازار مسکن تهران به گونه ای رقم خورد که نیمه جنوبی شهر افت معاملات به همراه رشد قیمت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۶    
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرده که ایرانی ها، هر ساله 4.5 درصد از درآمد خود را برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی صرف می کنند در حالی که در کل دنیا، این رقم حدود 2.6 درصد برآورد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۰    
ملابرادر رئیس دفتر سیاسی طالبان در رأس هیأتی با وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۷    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز برای یک سفر نیم روزه به آذربایجان شرقی، وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۶    
جزئیات تازه ای از دلایل و توجیهات دولت برای گران کردن بنزین و نحوه شناسایی 24میلیون نفر ثروتمند برای حذف یارانه معیشتی در یک گزارش دولتی اعلام شد.
  • ۱