پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

رهیاب (rahyabnews.com)

  ۱۶ دقیقه پیش   + ۳۹ سایت دیگر  
فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.
  ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: طی امروزوفردا جو نسبتاً پایداری بر اغلب مناطق استان حاکم است و با گذر موج از مرزهای شرقی استان همچنان در ارتفاعات احتمال بارش های خفیف و نقطه ای مورد انتظار است.
  ۱ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
مدیر مرکز فراوری پیوند اهواز گفت: با رضایت خانواده ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، 6 پیوند اعضا امسال انجام شده است.
  ۲ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
نماینده سازمان سنجش آموزش در خوزستان گفت: همزمان با سراسر کشور ، مرحله اول آزمون سراسری دانشگاه ها در خوزستان آغاز شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
استاندار خوزستان گفت: توسعه صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی در این استان مورد تأکید و حمایت است.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
رئیس هیأت کشتی استان خوزستان گفت: چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی، جام جهان پهلوان تختی از صبح امروز در شهر اهواز آغاز شد.
  ۶ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان باغملک گفت: دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی در آبهای این شهرستان دستگیر شدند.
  ۹ ساعت پیش    
شاعر آئینی و ملی خوزستانی گفت: برای شاعران و هنرمندانی که لطافت رهبر انقلاب را از نردیک دیده اند مشکل است که بپذیرند ایشان همان شخصی است که دستور عملیات تنبیهی وعده صادق را صادر کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۲    
خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۲    
شهید محمدعلی اردلان در وصیت نامه خود می نویسد: تنها توصیه ای که به شما می کنم در مسیر اسلام حرکت کنید وحدت کلمه و اتحاد خودتان را حفظ کنید و در مسیر روحانیت مترقی قدم بردارید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
استاندار خوزستان گفت: زراعت چوب می تواند بخشی از مشکلات کانون های ریزگرد استان و تولید انواع و فرآورده های مربوط به چوب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان گفت: به منظور نهادینه شدن ورزش پهلوانی در مدارس و دبیرستان ها، در حال برنامه ریزی طرحی با عنوان شهید سبحانی هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
جلسه برکناری شهردار اهواز برای سیزدهمین بار متوالی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر تشکیل نشد و شورا وارد چهارمین ماه تعطیلی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۲   + ۸۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب فرمودند: اسلام برای کار و عمل، ارزش و احترام ذاتی قائل است و براساس آموزه های قرآنی و روایی، تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال، همچون عبادات، عمل صالح محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
کارگران نیشکر هفت تپه امروز با مقام معظم رهبری دیدار داشتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
معاون درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می شود اما راه کارهای زیادی برای دور زدن قانون و اخذ زیرمیزی پزشکان وجود دارد!
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت:مسئولان باید محافظت از رودخانه ها را به عنوان یک تکلیف مهم در نظر گرفته و به آن عمل کنند چرا که رودخانه ها به عنوان شریان های حیاتی، نقش مهمی در آبادی منطقه دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲    
شهید مسعود حیاتی در وصیت نامه خود می نویسد: ای مادر عزیز و مهربانم، مقاوم و استوار باشید و هیچ وقت ناراحت نباش که فرزندت شهید شده است؛ بلکه افتخار کن زیرا که شهادت مایه افتخار است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
استاندار خوزستان گفت:سپاه پاسداران توانست پاسخ کوبنده ای به جسارت های رژیم خبیث صهیونیستی دهد و عیار قدرت جهانی را مشخص کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
مردم خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از حملات نیروهای سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی؛ حمایت خود را از سبز قامتان جان برکف مردان ایثار و عمل و پاسداران حریم ولایت اعلام کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: برنامه حفاظت از گوزن ها با تدابیر و شدت بیشتری در فصل زایش به طور شبانه روزی در زیستگاه های طبیعی این گونه در حال انجام است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
سردار احمد خادم سید الشهدا با کسب 14 رأی از مجموع آرای اعضای حاضر در جلسه به مدت چهار سال عهده دار سمت ریاست هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
نماینده ولی فقیه در گتوند گفت: عملیات پهپادی سپاه تنها سیلی کوچکی بر صورت رژیم جنایت کار صهیونیستی بود و خط بطلانی بر ادعاهای دروغین مستکبران جهانی کشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۲   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مسیر گذرگاه های اربعین کشور 130 نقطه پرخطر شناسایی شده که تاکنون 70 نقطه برطرف و تا اربعین بیشتر آنها ایمن می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
منطقه قلعه خواجه در شهرستان اندیکا با زلزله ای به بزرگی 3.1 ریشتر لرزید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: یک ترانس 30 مگاولت آمپری موجود در پست نیز با یک ترانس به ظرفیت 50 مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از 114 مگاولت آمپر به 140 مگاولت آمپر افزایش ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه های هواشناسی، از اواسط لغایت اواخر وقت امروز سه شنبه احتمال وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه ای و رخداد گردوخاک در برخی از مناطق استان پیش ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از زمان تعرض رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران تا زمانی که دلاورمردان سپاه با عملیات وعده صادق به آنها پاسخ دادند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۱۲    
شهید فرج الله ساکی در وصیت نامه خود می نویسد: پدر و مادر مهربانم، من افتخار می کنم به شما که موقعیت اسلام را درک کردید و این اجازه را به من دادید تا به جبهه بروم. از شما می خواهم که مرا حلال کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۲    
استاندار خوزستان گفت: متولیان آموزش و پرورش در کنار خانواده ها با در نظر گرفتن تمهیدات لازم دانش آموزان رابرای امتحانات نهایی آماده کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
مراسم استقبال از پهلوان امین میرزازاده قهرمان کشتی فرنگی آسیا با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
آلودگی هوا در خوزستان همچنان ادامه دارد به طوری که در برخی از نقاط این استان از وضعیت قرمز هم فراتر رفته و رنگ بنفش را وارد جدول کیفیت هوا کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در آبادان گفت: عملیات پهپادی و توان بالای نظامی نیروهای مسلح، باعث رخ نمایی اراده و قدرت مردم ایران و سبزپوشان سپاه پاسداران در عرصه بین المللی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در امیدیه گفت: پاسخ کوبنده سپاه صلابت و اقتدار ایران را به همه جهانیان ثابت کرد و طبل رسوایی را برای مجموعه های نظام سلطه به صدا درآورد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در شادگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی امنیتی و نظامی است که مردمی بودن این نهاد، مهم ترین رمز قوت و قدرت آن محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
علیرضا مهمدی کشتی گیر جوان و آینده دار ایذه ای توانست در دومین حضور خود در مسابقات بین المللی در رده سنی بزرگسالان با شکست حریفان خود راهی المپیک شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۲    
راه اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان با هدف کاهش فاصله میان مردم و مسولان و مدیران ارشد انتظامی برپا شده و در سریعترین زمان ممکن به درخواست ها و مشکلات مردم پاسخ داده خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: 255 زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: شورای قضایی استان باید به شورایی مسئله محور تبدیل شود و استان را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کند و مسائل و مشکلات استان با قابلیت حل شدن از این راه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مشارکت در سلامت یک نوع تعاون است که مردم به شیوه ها و روش های مختلفی می توانند در عرصه بهداشت و درمان نقش آفرینی نمایند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۰:۱۲    
شهید حسنعلی فخاریان در قسمتی از وصیت نامه خود می نویسد: از ملت قهرمان ایران تقاضا دارم که همیشه پیرو رهبری و ولایت فقیه باشید و هیچ گاه پشت به روحانیت نکنید و از شما می خواهم که کارهایتان بر اساس ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: افزایش تولید در شرکت توسعه نیشکر خوزستان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس تعزیرات حکومتی دزفول گفت: پرونده یک واحد صنفی نانوایی برای عرضه خارج از شبکه، 20 کیسه 40 کیلویی آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دزفول رسیدگی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱   + ۷۰ سایت دیگر  
مقام معظم رهبری فرمودند: به لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و رسانه های خوزستان روز یکشنبه در شرکت توسعه نیشکر امیرکبیر برگزار و از برگزیدگان جشنواره در بخش های مختلف تقدیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی، برابر ادله و مستندات و بازبینی دوربین های مداربسته صراحتا به هشت فقره سرقت منزل، مغازه و داخل خودرو اعتراف کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰   + ۱۱ سایت دیگر  
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون 204 هزار و 683 تن گندم از سطح 99 هزار و 509 هکتار از مزارع استان خریداری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰   + ۸ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۰   + ۱۰ سایت دیگر  
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و در بدو انقلاب این نهاد رشد و نمو کرد، اما رسماً از دوم اردیبهشت ماه کار خود را شروع کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۰   + ۶ سایت دیگر  
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیش از 25 هزار نمونه برداری بهداشتی از آب خوزستان به منظور نظارت بر کیفیت آب استان انجام گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۰   + ۷ سایت دیگر  
رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز از محکومیت قاچاقچی 300 عدد سنسور قاچاق خودرو خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
انتخابات یک رخداد سرنوشت ساز برای ملت محسوب می شود و باید دانست فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هنوز به پایان نرسیده است و مردم باید با جدیت در دور دوم نیز مشارکت داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۸    
شهید پرویز قلاوند در وصیت نامه خود می نویسد: شهادت حرکت و سیری از هابیل تا حسین و از کربلا تا سرزمین های خون رنگ کشور ایران است. تن به مرگ نداده تا شهید شوید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۷   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: آثار هنری، اشعار و کلام شاعران است که برای نسل های آینده میراث می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۷    
یک طلا و یک برنز سهم کشتی گیران ایذه از جام شاهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۷   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون درمان دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: یک خانم 19ساله به منظور عمل جراحی زیبایی صورت به یکی از مراکز زیبایی غیرمجاز مراجعه کرده که به علت خونریزی و تزریق داروی اشتباه دچار مرگ مغزی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خوزستان گفت: آموزش وپرورش استان خوزستان حدود 800 اتاق بهداشت در مدارس دارد و امسال در هفته سلامت 80 اتاق سلامت دیگر به این تعداد اضافه خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز شنبه، در مناطق مرتفع شرقی و شمالی، احتمال ابرناکی و رگبارهای پراکنده همراه با رعدوبرق وجود دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مرگ نوزاد در سال 1401 از 589 به میزان 9.1 درصد به 513 مورد معادل 8.4 در سال 1402 کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۷   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار قاچاق را شناسایی و در دو عملیات منسجم آنها را متوقف کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فاز نخست مقرر شده است 2 هزار و 600 مسکن برای معلمان خوزستان تامین شود که بیشتر این واحد ها در اهواز هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۷   + ۱۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با هدف افزایش امکان انتقال توان و تأمین برق ناحیه صنعتی مربچه، هادی یک مدار از خط 132 کیلوولت مارون اصلی مربچه با هادی پرظرفیت تعویض شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷   + ۵ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای دو شهر استان در وضعیت ناسالم و قرمز خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، اطلاعیه ای صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷   + ۲ سایت دیگر  
پلیس اماکن خوزستان هفت واحد صنفی در شهرستان اهواز را به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و کشف حجاب متصدیان مهروموم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۷    
عملیات وعده صادق ، بزرگ ترین رویداد پیشرفت کشور در سال های اخیر است که احساس غرور و افتخار به ایرانی بودن پس از این عملیات در مقایسه با سایر دستاوردها فراگیری بیش تری داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی مرکز اورژانس اهواز گفت: بر اثر این حادثه 2 مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۷   + ۱۸ سایت دیگر  
دادستان بندر امام گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۷   + ۳ سایت دیگر  
خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۷    
دیدار تیمهای فولاد خوزستان و مس رفسنجان از سری مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس هفته بیست و چهارم در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار و با نتیجه یک بر صفر به سودمیهمان به پایان رسید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۷   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: اوایل هفته آینده تندباد و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان با هشدار سطح زرد رخ خواهد داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۷   + ۸ سایت دیگر  
فرماندار و رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز گفت: فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان و برخورد قانونی با نانوایی های متخلف در اهواز در حال انجام است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در اهواز گفت: ایران با انجام عملیات وعده صادق قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان دهنده اثرات حداکثری است و حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۷   + ۹ سایت دیگر  
راهپیمایی حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی بعد از اتمام نمازجمعه در اهواز با حضور مردم ولایتمدار و قدردان اهواز برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷   + ۱ سایت دیگر  
مردم اهواز در حمایت از عملیات وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۷   + ۱۱ سایت دیگر  
بر اثر وقوع حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر، دو نفر جان باختند و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۷   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: این ماهیان پس از رهاسازی طبیعتا توسط جامعه محلی صید می شوند که علاوه بر تغذیه از این منابع معیشت مردم را نیز بهبود می بخشد و باعث جلوگیری از مهاجرت روستا ها می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
فرماندار اندیمشک گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح های ورزشی است که به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور اهواز گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو های مسلح و جمعه های خشم در اهواز محدودیت های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷   + ۱۰ سایت دیگر  
با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد، پیکر پاک جانباز شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۷:۴۷   + ۷ سایت دیگر  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ مقتدرانه سپاه موجب شادی مستضعفان عالم و عزت ایران در جهان شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
درهفته بیست وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم استقلال با کسب بیست امتیاز در مکان چهاردهم قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۴۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حمیدیه گفت: فردا در برخی مراکز درمانی شهروندان می توانند برای درمان خود از ویزیت رایگان استفاده کنند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۷    
شهید محمدحسین رئوفی راد در وصیت نامه خود می نویسد: با حفظ کردن حجاب خود، مشت محکمی بر دهان مستکبرین و دشمنان انقلاب اسلامی بزنید که این حجاب شما و خون ماست که این انقلاب را مثل کوه استوار نگه داشته ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۷    
خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیر داخلی بیمارستان شهدای ایذه گفت: در پی انفجار گاز در یک خانه، مصدوم 90 درصد سوختگی با بالگرد از ایذه به اهواز منتقل شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نان بی کیفیت و ناسالم در دراز مدت سبب ایجاد بیماری ها و تحمیل هزینه های گزاف درمانی برای مردم خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
امروز دوکوهه میزبان چهل و یکمین آیین ستارگان دوکوهه برای پاسداشت یاد و خاطره شهید همت و فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
پادگان دوکوهه اندیمشک از مراکز مهم خدماتی و پشتیبانی از جبهه های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۷   + ۹ سایت دیگر  
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بر اساس برنامه های وزارت راه و شهرسازی مکلف شده ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال 1403 تعیین تکلیف شوند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۷    
امروز دوکوهه میزبان چهل و یکمین آیین ستارگان دوکوهه برای پاسداشت یاد و خاطره شهید همت و فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله (ص) است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷   + ۳۲ سایت دیگر  
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیان گذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
ورزشکار مدال آور خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی اسکواش دعوت شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
براساس داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای سه شهر در استان خوزستان در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: 13 پرونده مربوط به تخلفات حوزه پزشکی در دزفول از سوی معاونت درمان این دانشگاه به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
هم زمان با سالگرد شهادت سردار شهید محمدابراهیم همت گردهمایی ستارگان دو کوهه با حضور جمعی از رزمندگان جنگ تحمیلی در دو کوهه شهرستان اندیمشک برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۱    
روز پنجشنبه 1403/01/30 در محل پادگان دوکوهه اندیمشک سالگرد شهید محمدابراهیم همت برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۱    
خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید.
مشاهده نتایج بیشتر...