جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۲:۴۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 19 شهریور 1397 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 29 اسفند 1396 رهیاب 1 فروردین 1397 رهیاب 31 اردیبهشت 1397 رهیاب 31 خرداد 1397 رهیاب 1 تیر 1397 رهیاب 1 مرداد 1397 رهیاب 2 مهر 1397 رهیاب 30 آبان 1397 رهیاب 30 آذر 1397 رهیاب 30 دی 1397 رهیاب 30 بهمن 1397 رهیاب 29 اسفند 1397 رهیاب 1 شهریور 1397 رهیاب 2 شهریور 1397 رهیاب 3 شهریور 1397 رهیاب 4 شهریور 1397 رهیاب 5 شهریور 1397 رهیاب 6 شهریور 1397 رهیاب 7 شهریور 1397 رهیاب 8 شهریور 1397 رهیاب 9 شهریور 1397 رهیاب 10 شهریور 1397 رهیاب 11 شهریور 1397 رهیاب 12 شهریور 1397 رهیاب 13 شهریور 1397 رهیاب 14 شهریور 1397 رهیاب 15 شهریور 1397 رهیاب 16 شهریور 1397 رهیاب 17 شهریور 1397 رهیاب 18 شهریور 1397 رهیاب 19 شهریور 1397 رهیاب 20 شهریور 1397 رهیاب 21 شهریور 1397 رهیاب 22 شهریور 1397 رهیاب 23 شهریور 1397 رهیاب 25 شهریور 1397 رهیاب 26 شهریور 1397 رهیاب 27 شهریور 1397 رهیاب 28 شهریور 1397 رهیاب 29 شهریور 1397 رهیاب 30 شهریور 1397 رهیاب 31 شهریور 1397 
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
هفته پیش خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۵    
کی روش احساس می کند کسانی در فدراسیون یا تیم ملی هستند که به عمد اخباری را در اختیار رسانه ها قرار می دهند
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۵    
تصمیم اپراتورهای تلفن همراه بر تغییر نرخ برخی بسته های اینترنتی، امید آفرینی را برای بخش ارتباطات ثابت به همراه داشته است که در نهایت به رقابتی تر شدن فضا می انجامد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۰    
خودداری آقای روحانی از شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل می تواند پاسخ دندان شکنی به اهانت های بی وقفه ترامپ به ایران اسلامی و مردم شریف آن باشد ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۶    
عصر امروز ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز( مسیر پل ششم تا بلوار گلستان) و اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت سازی شهرک پیام افتتاح شد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۱:۲۰    
تعدادی از جوانان خوزستانی در راستای حمایت از کمپین 'نوبت جوانان' طی نامه ای از استاندار خوزستان خواستار اجرای جدی قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته در دستگاه های اجرایی شدند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۰    
فدراسیون فوتبال در تازه ترین واکنش به پیشنهاد برگزاری دیدار ایران و آرژانتین شرکت پیشنهاد دهنده را نامعتبر خواند در حالی که با یک جستجوی ساده در سایت رسمی فیفا می توان خلاف این موضوع را دید.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه از حمایت نفتی 300 میلیون دلاری آمریکا از شبه نظامیان کُرد سوری پرده برداشت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۰    
تولیدکنندگان داخلی با وجود مشکلاتی ازجمله تحریم و کمبود مواد اولیه با تکیه بر نیروی کار بومی و خلاقیت توان تأمین نیاز بازار را دارند اما واردات بی رویه کمر تولیدکنندگان را خم کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۰    
فرهنگ عمومی ایرانی ها با سیاست گره خورده است. این فقط نشانه هایی است برای نمایش این پیوند. آیا وضعیت تلفیق فرهنگ عمومی ایرانی ها با سیاست طبیعی است؟
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۵    
یکی از سرکرده های بارز داعش که هم اکنون تحت بازداشت به سر می برد به افشای جزییات بیشتری از داخل داعش و نیز از ابوبکرالبغدادی پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازیکنان تهاجمی بازی کنند و به خط دفاع السد فشار بیاورند، مدافعان این تیم آسیب پذیرند و استقلال می تواند به گل برسد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه خداحافظی سردار آزمون همیشگی نیست، گفت: موافقت من با رفتن وی موقتی بود، آزمون بعد از حل شدن مشکلاتش به تیم باز می گردد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۵    
در حالی همه روانشناسان حوزه خانواده از افزایش سن ازدواج سخن می گویند که آماده سازی مقدمات عروسی، آن قدر هزینه بر است که خانواده ها برای تهیه آن بسیار اذیت می شوند و به سختی می افتند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مسئولیت برادرزاده علی مطهری بر کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی این شورا خبر داد و ضمن پذیرفتن عملکرد نامناسب وی بحث تغییرش را مطرح را کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۴    
بنر عجیب شهرداری در نمایشگاه زنان و تولید ملی! وقتی شهرداری تهران رسما علیه چادر تبلیغات می کند چه انتظاری از خودفروختگانی چون مسیح علینژاد می توان داشت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۴    
قانون خاصی برای ایجاد یک کلکسیون وجود ندارد و هر چیزی مورد علاقه ای را می توان جمع آوری کرد و ار آن یک مجموعه شخصی ساخت.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۴    
کریمی خیلی چیزها نزد من دارد که می توانم بگویم. اگر عذرخواهی نکند فردا صبح که از خواب بیدار شد می بیند که من خیلی چیزها را در مورد او گفته ام، چیزهایی که فکرش را هم نمی کند ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
از اوایل شهریور ماه همزمان با کاهش شدید آب رودخانه کارون و افزایش شوری آن تلفات ماهیان پرورشی مجتمع شهید احمدیان خرمشهر رو به افزایش است ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۹    
برنامه های ویژه محرم مسجد ولایت اهواز اعلام شدند
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۹    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری از اقدام قابل تحسین یک مامور پلیس راهنمایی و رانندگی، نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۹    
مردی که تا به امروز مردم از وی به نیکی یاد میکنند زیرا رنج مردم مایه تأسف اوبود.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
سرمربی سابق رئال مادرید از بازگشت خود به دنیای مربیگری خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر چه ما امروز بهترین تیم فوتبال آسیا هستیم و این برتری در فوتبال ساحلی و فوتسال مردان و زنان نیز وجود دارد اما اگر به فوتبال پایه توجه نکنیم این برتری میرا و رو به سکون ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
روسیه فردا سه شنبه بزرگترین مانور نظامی در تاریخ خود را برگزار خواهد کرد که شامل 300 هزار نیرو و همچنین سربازان چینی می باشد؛ اقدامی که ناتو آن را به عنوان تمرینی برای یک درگیری بزرگ و وسیع ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل مستعفی باشگاه نفت مسجدسلیمان مجددا در دفتر کار خود حاضر شد تا مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۴    
مشاور عالی سازمان سنجش زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 97 را اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درخواست دیدار با گروهی از شهرک نشینان صهیونیست که به بروکسل سفر کرده اند را رد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۴    
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به پیشنهادی که سال ها پیش از پرسپولیس داشت، گفت: آن زمان که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به من پیشنهاد دو میلیون دلاری برای حضور در این تیم داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۹    
مدیر کل روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که حقوقی که برای کارگران مشخص کرده ایم فقط پاسخگوی یک سوم سبد معیشتی آنهاست در عین حال گفت ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی حذف یارانه افراد پردرآمد در این کمیسیون خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۴    
روز گذشته زاهدی رئیس سابق کمیسیون آموزش مجلس برای اولین بار گوشه ای از تخلفات تحصیلی برادر رئیس جمهور را فاش کرد ...
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۴    
منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند فردی مسلح به چاقو 7 نفر را زخمی کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۴    
تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی دوستانه خود بعد از جام جهانی را با ازبکستان روز سه شنبه برگزار می کند.
رهیاب   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۳:۲۸    
عزداران حسینی پیش از فرا رسیدن ایام محرم اقدام به راه اندازی مواکب در سطح کلانشهر اهواز کرده و بازار خرید و فروش اقلام مورد استفاده هیات های عزاداری رونق بیشتری به خود گرفته است.