پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

رجا نیوز (rajanews.com)

مهمترین خبرهای رجا نیوز بر روی ایمیل شما

  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
یک عضو ارشد حماس فاش کرد دست کم 30 ژنرال و افسر ارشد اسرائیلی در غزه اسیر هستند و علی رغم ادعای نتانیاهو و سرویس های اطلاعاتی او درباره حضور یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی داخلی حماس در تونل های غزه ...
  ۱ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (چهارشنبه) فیلم هشدارآمیزی از اسرای رژیم صهیونیستی منتشر و تأکید کرد که زمان برای آزادی این اسرا رو به پایان است.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی گفت: دو بار درخواست رفع فیلتر گوگل پلی و بار سوم هم قبل از عید این درخواست را به کارگروه ارائه دادیم و قرار شد بررسی مجدد صورت بگیرد امیدواریم در جلسه آتی هفته ...
  ۱ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند ...
  ۱ ساعت پیش    
مدتی است که برخی برندهای زنجیره ای معروف تولید و فروش پوشاک مانند مارال چرم ، بادی اسپینر ، مل اند موژ و هالیدی ، ایران کتان و.. ...
  ۴ ساعت پیش   + ۱۵ سایت دیگر  
طرفین این ماجرا، هردو حاضرند که به ازای پول، هر نوع محتوای نابهنجار و غیراخلاقی تولید شود و از این جهت میان هنرمند و صاحب پلتفرم تفاوت چندانی وجود ندارد.
  ۴ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
بسته کمک 95 میلیارد دلاری سنا، شامل نزدیک به 61 میلیارد دلار کمک به اوکراین، بیش از 26 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و 8 میلیارد دلار برای منطقه هند و اقیانوسیه و خاصتا تایوان است.
  ۷ ساعت پیش    
اومااوپا یک پروژه با دو سد و نیروگاه آبی 120 مگاواتی در استان مرکزی سریلانکا است. این پروژه عظیم الجثه به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های حوزه صادرات خدمات فنی-مهندسی کشور در زمینه های سدسازی ...
  ۸ ساعت پیش   + ۴۸ سایت دیگر  
ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت ، در مرحله داوری ایده ها و نوآوری های این رویداد حضور دارد.
  ۸ ساعت پیش    
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از خانیونس و اطراف بیمارستان ناصر شهر غزه، فلسطینیان در روند تفحص پیکر شهدا گورهای دسته جمعی فراوانی را پیدا کردند که محل دفن صدها فلسطینی بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
رادیکال های اصلاح طلب می کوشند تا در راستای معارضه با نظام هر مساله ای را تبدیل به پروژه ای سیاسی کنند!
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
استقلال پرافتخارترین تیم ایران در میان بهترین تیم های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
یک فعال اپوزیسیون گفت: بعد از حمله ایران به اسرائیل، یک چرخش تاریخی از سوی ایران رقم خورد و این حمله تنها یک واکنش برای نشان دادن توانایی نظامی نبود بلکه یک پیام سیاسی بود که بدون ایران برای غرب آسیا ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹   + ۲ سایت دیگر  
پس از ارائه گزارش سازمان ملل مبنی بر عدم وجود شواهد کافی درباره عضویت کارکنان آنروا در حماس، آلمان اعلام کرد که همکاری با این نهاد در غزه را از سر می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۷   + ۲ سایت دیگر  
دوستان ما نباید فرصت های گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۴   + ۴۲ سایت دیگر  
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۸   + ۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان صدا و سیما پاسخگویی درباره تولید و ساخت سریال پایتخت را به سیما فیلم واگذار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵   + ۴۷ سایت دیگر  
نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال 63 هزار تومان بازگشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا 5 سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می شود گفت: تا پایان برنامه هفتم 2500 واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۳   + ۲۸ سایت دیگر  
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: در این جلسه مصوباتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید تا در اسرع وقت و با قید فوریت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴   + ۴ سایت دیگر  
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۴   + ۴ سایت دیگر  
رهبر انقلاب در دیدار امروز با کارگران: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۷   + ۹ سایت دیگر  
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور در مناطق مختلف 8 پهپاد مهاجم ارتش اوکراینی را رهگیری و منهدم کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۴   + ۶۳ سایت دیگر  
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران : از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۱   + ۹ سایت دیگر  
مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محور های 12 استان کشور خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۴   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام کمیسیون بین المللی سدهای بزرگ، ایران جزو کشورهای برتر جهان در بخش سدسازی است، گفت: ایران در حوزه تولید برق حرارتی جزو 10 کشور اول جهان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
در حاشیه دیدار امروز رهبرانقلاب با کارگران.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
رهبرانقلاب در دیدار با کارگران: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است؛ امنیت شغلی از وظایف مسئولین است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶   + ۳۰ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت:جمهوری اسلامی با توانمندی فنی ومهندسی که از آن برخودار است در بیش از 20 کشور جهان طرح ها وپروژه های بزرگ برق _ آبی را اجرایی می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۰   + ۹۹ سایت دیگر  
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۵   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و توانستیم این را با موفقیت عملیاتی کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
پروژه چند منظوره اومااویا در مرکز سریلا نکا، شامل دو سد دایرابا و پوهولپولا ، نیروگاه آبی 120 مگاواتی و 25 کیلومتر تونل انتقال آب، پس از گذشت 16 سال بدست مهندسان ایرانی تکمیل و آماده بهره برداری است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۳   + ۴۱ سایت دیگر  
تورم سالانه خوراکی ها در فروردین 3.9 درصد کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
رسانه KHAMENEI.IR در بسته تصویری پنجره از زاویه ی دید متفاوت، لحظات غیررسمی دیدارهای رهبر انقلاب را روایت میکند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷   + ۶ سایت دیگر  
آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا اعلام کرد که 7 درصد آوارگان فلسطینی یعنی حدود 1.7 میلیون نفر در جستجوی امنیت نسبی "چندین بار" مجبور به فرار شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
سال هاست که کلید واژه حقوق بشر دستاویزی برای امریکا و سایر شرکای غربی او برای هموارکردن راه سلطه، نفوذ و مداخله جویی در کشورها شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
ادای احترام به بنیانگذار فقید پاکستان، دیدار با مقامات ارشد دولت ایالتی، دریافت دکترای افتخاری دانشگاه کراچی و دیدار با نخبگان علمی و اقتصادی آخرین برنامه های آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
وزیر اقتصاد و دارایی ایران هفته آینده برای مشارکت در نشست های 2024 بانک توسعه اسلامی به ریاض می رود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵   + ۱۸ سایت دیگر  
طرح چندمنظوره اومااویا با حضور ر ئیس جمهور در سریلانکا افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
در جلسه دولت، یوسف نوری برای انتصاب در سمت استانداری مازندران از هیئت دولت رای اعتماد گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲   + ۹ سایت دیگر  
سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، محاسبات دشمن را به هم ریخت، گفت که ابهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی 60 دقیقه از بین رفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۲   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر نیرو با بیان اینکه توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب و برق در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: پروژه چند منظوره اومااویا به عنوان بزرگ ترین پروژه آبی کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی اجرایی شد و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۶   + ۲ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رادیو مؤثرترین، ساده ترین و مردمی ترین وسیله ارتباطی است؛ رسانه ی نجیبی که پیام آور آگاهی، آرامش، شادابی و سرزندگی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳   + ۵۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب به واکاوی سخنان روز سه شنبه ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرداخت و هفت نکته بارز و کلیدی آن را مورد بررسی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷   + ۱۴ سایت دیگر  
تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۴   + ۶ سایت دیگر  
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، میزان تخریب شهر های این باریکه از میزان تخریب شهر های آلمان در زمان جنگ جهانی دوم بیشتر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۴   + ۴ سایت دیگر  
رسانه عرب زبان رای الیوم نوشت که اسامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت که پیشنهاداتی را برای دستیابی به آتش بس در غزه مطرح کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
فضای رسانه ای کشور اکنون در شرایط مطلوبی نیست و از این جهت هم میهن چندان بی راه نگفته است. اما آیا دلیل آن بستن روزنامه های زنجیره ای در اردیبهشت سال 79 است؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
با گذشت 200 روز از جنگ علیه نوار غزه صهیونیستها همچنان به دنبال فرار از فلسطین اشغالی و بازگشت به کشوری هستند که از آنجا آمده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۰   + ۳۳ سایت دیگر  
40.8 درصد ایرانیان شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه های تلویزیونی می بینند، 35.2 درصد شبکه آی فیلم و 21 درصد شبکه یک را تماشا می کنند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۴    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان با اشاره به حجم مبادلات تجاری ایران و پاکستان تشریح کرد: صادرات ایران به پاکستان با وجود تحریم ها در سال گذشته ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۹   + ۲ سایت دیگر  
سخنگوی جنبش انصار الله یمن، امروز (سه شنبه) تأکید کرد سرنوشت حتمی وحشی گری آمریکایی که توسط صهیونیست ها علیه نوار غزه اجرا می شود، شکست خواهد بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۶   + ۵ سایت دیگر  
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (سه شنبه) تأکید کرد که دشمن صهیونیستی پس از گذشت 200 روز از جنگ، در باتلاق غزه گرفتار شده و مقاومت همچنان ثابت قدم است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۴   + ۶ سایت دیگر  
منابع خبری اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در حال پرواز بر فراز مناطقی از غزه هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۱   + ۲۷ سایت دیگر  
فیلم سینمایی پرویز خان به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه 7 اردیبهشت ماه اکران آنلاین خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸   + ۵ سایت دیگر  
در این گزارش تصاویر اولین بارش باران بهاری در کربلای معلی را می بینید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸   + ۱۲۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸   + ۲۰ سایت دیگر  
لحظه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را مشاهده نمایید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳   + ۴۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۴   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
اقدامات گسترده و اساسی دولت سیزدهم و بارش های چشمگیر باران دست به دست هم دادند تا دریاچه ارومیه پس از سال ها خشکی و تشنگی، جان دوباره ای بگیرد و سیراب شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
چهار آیه از چهار سوره قرآن سجده واجب دارند که عبارتند از: الف: سوره نجم آیه 62. ب: سوره علق: آیه 19. ج: سوره سجده (الم تنزیل) آیه 15. د: سوره فصلت آیه 37.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۱   + ۴۲ سایت دیگر  
بلومبرگ با ابراز بازار نفت در زمان حاضر شدیداً به هرگونه کاهش عرضه حساس است، نوشت: دولت آمریکا از ترس افزایش قیمت نفت تحریم های جدید کنگره علیه نفت ایران را اجرا نخواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۸   + ۱۵۵ سایت دیگر  
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲   + ۳۹ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه های تاکسی، گفت: افزایش کرایه های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۲   + ۶۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۹   + ۲۱ سایت دیگر  
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عقلانیت انقلابی اهل دو قطبی های کاذب نیست، بلکه جدال اسلام و کفر را مهم ترین جدال تاریخی می داند و عملیات وعده صادق را عینیت عقلانیت انقلابی می داند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۳   + ۲۴ سایت دیگر  
رسانه های غربی درحالی مدعی حمله رژیم صهیونیستی به سایت اس 300 پایگاه هوایی در اصفهان هستند که تصاویر ماهواره ای چیز دیگری را بیان می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶   + ۱۴ سایت دیگر  
ادعای فروش ارزان نفت خام (32 دلار) در بودجه 1403 در حالی منتشر شده است که طبق بررسی ها، ایران وضعیت مناسبی در صادرات نفت خام دارد و طبق جداول بودجه ای امسال ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶   + ۴ سایت دیگر  
پلیس آمریکا در چند دانشگاه اقدام به بازداشت دانشجویان طرفدار فلسطین کرد و دانشگاه کلمبیا نیز به خاطر وضعیت امنیتی همه کلاس ها را تعطیل نمود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۷   + ۳۳ سایت دیگر  
در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۸   + ۱۰ سایت دیگر  
طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت تخم مرغ کاهش یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۸    
دو نکته مهم از امیرالمومنین(ع) درباره گناه را از زبان استاد آیت الله صفایی بوشهری را در پادکست مذهبی زیر خواهید شنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵   + ۲۴ سایت دیگر  
چندی پیش گروهک تروریستی جیش الظلم جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی را در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال ها و گروه های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست ها درگاه رمز ارز آنها را ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵   + ۷۷ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب،آب گرفتگی، طغیان رودخانه های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
تصویری از دو عامل عملیات استشهادی در قدس اشغالی را مشاهده می کنید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸   + ۴۰ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات را در میادین شهر تهران اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸   + ۷۰ سایت دیگر  
سرلشکر باقری با بیان اینکه وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است، گفت: نیروهای مسلح ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۶    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به 34 هزار و 183 نفر رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس با اشاره به اقدامات ارتش یمن در جنگ غزه گفت: هیچکس نمی توانست فکرش را هم بکند که کشوری مانند یمن اینقدر تاثیر قدرتمندی داشته باشد و در دریای سرخ جریان ترانزیت را متوقف کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳   + ۷۱ سایت دیگر  
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی که از 25 فروردین ماه آغاز شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
حالا اما در انتخابات دور دوم، شورای ائتلاف باید دست از راهبرد ضد وحدت خود بردارد و از میان 19 نفر لیست امنا و جبهه صبح ایران ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰   + ۳۶ سایت دیگر  
جمعی از کارگران سراسر کشور بمناسبت هفته کارگر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰   + ۱۳ سایت دیگر  
سقف برداشت از حساب های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حجاج توصیه کرد تا به کم آبی بدن توجه و حتما در طول روز آب کافی مصرف کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷   + ۵۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان گام های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه ها و ظرفیت تولید برق هسته ای برداشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷   + ۱۹ سایت دیگر  
رییس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۴   + ۳۰ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: واردات خودروی کارکرده از مناطق آزاد مجوز گرفته و هر میزانی از سایر روش ها برای هر نوع خودرو که نیاز باشد، با نگاه به همه جوانب، در دستورکار دولت قرار خواهد گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸   + ۴۰ سایت دیگر  
سخنگوی دولت گفت: متعاقب بارندگی های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۴   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای با تکرار ادعاهای خود علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۸   + ۵۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: در جریان اجرای طرح نور، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۲   + ۲۵ سایت دیگر  
محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل 2024-2023 شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
پیاز بخشی جدانشدنی از دستورهای غذا است. اما چرا پیاز اشک انسان را در می آورد و سبب سوزش چشم می شود؛ چطور می توان بدون گریه کردن پیاز را خرد کرد؟
مشاهده نتایج بیشتر...