پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۳:۱۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 11 شهریور 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 7 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 8 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 9 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 10 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 11 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 12 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 13 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 14 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 15 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 16 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 17 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 19 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 20 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 21 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 22 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 23 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 24 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 25 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 26 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 27 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 28 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 29 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 30 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارهایی که وارد شده مثل عقد اخوت در غدیر خیلی خوب است و غدیر مصداق بارز حبل الله متین است که قرآن کریم مارا به آن سفارش کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۳    
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های قزوین گفت: در ایام دهه ولایت حدود 40 نفر از مبلغان استان شامل روحانیون مستقر و بومی با هماهنگی ستاد اعزام مبلغ که تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی قزوین هستند برای ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۵    
تصاویر یادبود شهدای مدافع حرم استان خوزستان در مسیر ورودی فرودگاه بین المللی اهواز از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز نصب شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۸    
غربی ها تحت تاثیر نظریه برخورد تمدنها، از ابزار حقوق بشری به نفع غیرمسلمانان در مقابل مسلمانان استفاده می کنند و وضعیت فعلی جوامع اسلامی که با سیاست های تفرقه افکنانه غرب در جنگهای فرقه ای و داخلی ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واکنش به انتشار اخباری غیردقیق از اظهارات یوکیا آمانو از سوی رسانه های آمریکایی و انتشار آن در فضای داخلی کشور ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۸    
دامی برای صیاد، تاج سر کرانه، آسیب شناسی جنگ نامتقارن در ایران، دلیر دلوار و نبرد رئیسعلی: زندگی نامه داستانی رئیسعلی دلواری از مهم ترین کتاب های نوشته شده درباره اوست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۱    
نشریه انگلیسی در مطلبی نوشت: دوستی ظاهری عربستان سعودی را فراموش کنید زیرا ریاض از وهابیت پشتیبانی می کند و این جریان علیه امنیت ملی کشورهای غربی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۸    
شهریار مُلک قرآن مستند پرتر ه ای به کارگردانی مهدی فارسی است که فعالیت های قاری برجسته قرآن، شهریار پرهیزگار را بررسی می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۹    
مسؤول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره علمی و آموزشی بلاغ به مدت 15 روز در استان خبر داد و گفت: این دوره ویژه طلاب ممتاز مدارس علمیه خراسان شمالی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۵    
نحوه مواجهه اصلاح طلبان با فوت مرحوم دکتر یزدی – در بعد محتوایی - سند محکمی برای قضاوت درباره مفهوم اصلاح طلبی در کشور است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۲    
اگر برجام بسیار دقیق نوشته شده است! چرا حریف هر از چندگاه با استناد به برخی از بخش های دو پهلوی آن که متاسفانه به هنگام تدوین برجام از نگاه تیم مذاکره کننده پنهان مانده است، باج های تازه می خواهد؟!
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۳    
فیلم سینمایی یتیم خانه ایران همزمان با روز مبارزه با استعمار انگلیس وارد شبکه اکران مردمی جشنواره عمار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۴    
باز هم مصطفی تاجزاده؛ عضو مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین (انقلاب) که در تمامی بحران های مهم جمهوری اسلامی از غائله 18 تیرماه گرفته تا ماجرای 88 نقش داشته و او را شوالیه غائله ها می خوانند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۸    
هیأت های مذهبی در سراسر کشور در بیانیه ای تاکید کردند که صف متحد و بنیان مرصوص در مقابل نفوذ دشمن هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۷    
وزارت کار جمهوری تاتارستان با انتشار تقویمی با تغییرات جدید، روز عید قربان در این جمهوری را برای همیشه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۴    
وزیر آموزش و علوم روسیه تأکید کرد: تضادی بین اصول آموزش مذهب در مدارس با اصول آموزشی فدراسیون روسیه وجود ندارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۸    
جشن عید قربان با شرکت مسلمانان و غیرمسلمانان در کلیسای جامع سنت آندرو شهر موس جاو در جنوب استان ساسکاچوان کانادا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۹    
رایزن فرهنگی ایران در تایلند با رییس دانشگاه ماهاچولا و معبد وابسته به این دانشگاه در بانکوک دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۲    
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات فضای مجازی سامانه samandehi.ir راه اندازی شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۴۰    
عالَم باید بداند منتظر یعنی بالنده، پیشرو و همیشه امید، یعنی انرژی و ایثار دائم. اگر ما بتوانیم در مسیر انتظار، غدیر را که تحقق حکومت اسلامی و ردّ انحرافات جامعه است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۴:۵۲    
وقتی او را از اتاق عمل بیرون آوردند، با وجود اینکه کاملا به هوش نیامده بود مدام ذکر یا حسین می گفت به طوری که تمام کادر بیمارستان و مردمی که در راهرو بودند تحت تاثیر قرار گرفته بودند و گریه می کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۲:۳۷    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) سپاه و فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به سالگرد انتصاب سرلشکر جعفری به فرماندهی کل سپاه و تمدید حکم وی از سوی فرمانده معظم کل قوا ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۲۲    
بیش از 180 نفر از اساتید، پژوهشگران و جامعه تاریخدانان ایرانی برای حضور گسترده دانشگاهیان در تشییع پیکر شهید محسن حججی پیامی صادر کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۷    
مدیرکل تشکل های وزارت جهاد کشاورزی گفت: الان حدود 16 کانال حقوقی در قالب انجمن ها، تعاونی ها، اتحادیه ها و صنوف داریم که مردم می توانند متشکل شوند و دنبال حق و حقوق خود بروند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۴    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هدف اسلام تربیت انسان ها است نه تشویق گری آنها به گناه گفت: امام علی(ع) در نهج البلاغه می فرمایند وفای به وفایان خیانت به خداوند است .
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۸    
مدیرعامل فدراسیون صنایع غذایی کشور با بیان این که متأسفانه ربا از بانک ها آغاز شد و الان به دارایی و بیمه های اجتماعی نیز سوق پیدا کرده است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۲    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه متأسفانه ایمان های ما روبنایی است و از خداوند اطاعت قلبی و عملی نداریم، گفت: خداوند در چهار مورد از انسان شرم عذاب دارد که این چهار مورد از شاخصه های ایمان عمیق است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۶    
مراسم تأسیس مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) با حضور علما، اساتید و طلاب این حوزه علمیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۳    
استاد حوزه علمیه قم به بررسی احکام رهن و اجاره پرداخت و گفت: اگر فردی ملک یا خانه ای را در اجازه دارد و مدت اجاره او تمام شده است نباید بدون اجازه اجاره دهنده در آن ملک و خانه بماند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۷    
استاد حوزه علمیه قم گفت: آنچه ازدواج در نظام اسلامی را از سایر ادیان جدا کرده و آن را به عنوان پیوندی مقدس قرار داده است، تولد نسل صالح است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۷    
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید نسبت به حفظ شأن کارمندان و تأمین مسائل مالی آنها اقدام کند و به جای کارمندان، نجومی بگیران را مورد عتاب و خطاب قرار دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۸    
استاد حوزه علمیه تهذیب نفس را از مهمترین راه های شناخت و معرفت دانست و گفت: هنگامی که انسان با قوه عقل و اندیشه به آموزه های دینی عمل کرد، معرفتی از جانب خداوند متعال به او الهام می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۲    
امام جمعه آبادان گفت: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب ما و هیچ کشوری به اندازه کشور ما دشمن ندارد و دشمن برای هیچ کشوری به اندازه کشور برای زمین زدنش سرمایه گذاری نکرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۹    
معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم برای طلاب پایه اول مباحثی همچون تفاسیر قرآن کریم و به ویژه بحث حفظ قرآن کریم را در اولویت کاری امور تهذیبی قرار دهیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان و جان باختن شماری از آنها ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۸    
استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به اهمیت زیرساخت های بنای دین، گفت: رسالت اصلی حوزویان تبیین و تعمیق زیرساخت های بنای دین در جامعه است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۶    
رییس دانشکده معارف اسلامی، الهیات و ارشاد دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به جایگاه امامت و ولایت در نظام اسلامی، گفت: امامت و رهبری جامعه اسلامی به نصب خداوند است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۳    
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: امروزه با گسترش روز افزون تکنولوزی و در دسترس بودن اینترنت و فضاهای مجازی مشکلات عدیده ای برای نظام خانواده به وجود آمده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۹    
اجرای نمایش رهسپار خیمه ها در هفته دفاع مقدس، انتخاب کتانباف به عنوان شهردار اهواز برگزاری محفل قرآنی در روستای گامای بندرماهشهر چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۷    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود و دولت عربستان درباره فاجعه منا پاسخ دهد چراکه این مساله ساده ای نیست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام شهیدی گفت: امیدوارم موفق تر از گذشته به خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۷    
اسرار الصلاة، المراقبات یا اعمال السنّه و رساله لقاء الله از مهم ترین آثار ایشان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۴    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر شناسایی و برخورد قانونی با مقصران حادثه جان باختن دانش آموزان هرمزگانی گفت: در این زمینه نباید فضای مجازی میدان تاخت و تاز باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۹    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رییس جمهور، برگزار شد و در آن نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر روحانی و مبلغ فرمانده عملیاتی است که در صورت هدایت خوب و سازنده مراحل مختلف این عملیات، سبب پیشرفت در همه عرصه ها شده و در صورت کوتاهی ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با بیان این که بانکداری بدون ربا در کشور تنها در حد شعار است، گفت: هیچ یک از مراجع تقلید نظام بانکی کشور را تأیید نمی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۱    
آیین تشییع پیکر 5 تن از دانش آموزان هرمزگانی جان باخته در سانحه تصادف جاده داراب با حضور گسترده و کم نظیر مسؤولان و مردم در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش، رشد همه جانبه در سطوح مختلف نیروی دریایی ارتش را نتیجه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و حمایت های مستمر ایشان دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۴    
امام جمعه اراک گفت: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۶    
پویش وقف مشارکتی قرآنی همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه به صورت رسمی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۳    
رییس ستاد اقامه نماز کشور درباره اهمیت کسب مهارت در کنار علم گفت: اگر امور با کارشناسی و تخصص همراه شود، فایده و استفاده مطلوب را خواهد داشت؛ در حالی که اخذ این مدارک تحصیلی بدون داشتن تخصص و مهارت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۳    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه جامعه المصطفی گفت: در متون و آموزهای دین اسلام گزارهای تمدن ساز فراوانی پیرامون بحث معماری و شهرسازی وجود دارد که برای برون رفت از وضعیت کنونی معماری و شهرسازی جامعه ما کارآمد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۷    
رییس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به پذیرش 2 هزار و 10 گروه توریستی و برگزاری 170 نشست پرسش و پاسخ برای آنها گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۷    
متن سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات بر روی سایت مرکز ملی فضای مجازی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۴    
آیا تا به حال شده که در مواجهۀ با مخالفان و آنانی که به گمانم از راه هدایت زاویه گرفته اند، تنها یک نفر را به سوی خوبی ها دعوت و با رفتارم مبدأ میل او را از ناپاکی ها به طهارت و پاکی ها تغییر داده ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۷    
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۷    
استاد برجسته تاریخ اسلام حوزه علمیه خواهران با بیان این که کسب علوم و معارف دینی از لوازم تبلیغ است، گفت: هدف طلبه از تحصیل علم باید قرب الی الله باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۸    
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات بصیرتی سیاسی و فرهنگی با حضور اساتید خبره حوزه علمیه، مسابقات مختلف ورزشی ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۸    
ارغوانی بر خاکریز ، نبرد آلواتان ، میاندار، کاوه، معجزه انقلاب ، حماسه کاوه ، رد خون روی برف و بزرگ شو دخترم کتابهایی است که درباره شهید کاوه نوشته شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۵    
استاد حوزه علمیه قم سلامت بدن، امنیت و آرامش در زندگی و کسب آرامش از همسر، رفیق همراز، توسعه رزق و رفاه و آسایش را از شاخصه های موفقیت براساس کلام امام صادق(ع) خواند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۹    
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه روش های زیادی برای تقویت اطاعت پذیری در فرزندان وجود دارد، گفت: لطف و نوازش، کلام آرام، بیان خوسته در آرامش از مهم ترین دلایل ترغیب فرزندان به اطاعت پذیری است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که برنامه های دینی و فرهنگی طلاب و روحانیان در سواحل دریای مازندران در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۷    
حجت الاسلام علی سرلک با بیان اینکه بعضی متأسفانه برخی گمان می کنند مسجد تنها برای امور عبادی است کفت: این در حالی است که مسجد مرکز تربیت، انسان سازی، خدمات اجتماعی و سیاست است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۱    
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایام غدیر بهترین زمان برای تبیین اهداف و جایگاه ولایت به ویژه برای نسل های جوان به عنوان آینده سازان این نظام است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۸    
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از کمبود مساجد در استان خبر داد و گفت: هم اکنون هزار و 640 مسجد در استان فعال است و به دو هزار و 850 مسجد دیگر در مناطق استان نیازمندیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۵    
رییس حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: امنیت کشور مرهون ایثار مدافعان حرم است و اگر آنها نبودند تحصیل علوم دینی و هر کار دیگر غیر ممکن بود؛ زیرا امنیت از بین می رفت.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۵    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رییس و اعضای هیات مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشور از ناهماهنگی بانک ها را مشکل جدی برای تولید دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۲    
استاد درس اخلاق حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا گفت: مهمترین رسالت یک طلبه ایجاد شرایط مناسب برای ظهور امام زمان(عج) است؛ از این رو یک محصل علوم دینی باید با تمام وجود در راه خدا جهاد کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۶    
استاد حوزه علمیه خواهران با بیان این که قرآن کریم مهم ترین ویژگی مؤمنان را پذیرش ولایت اهل بیت می داند، گفت: شرط ایمان تبعیت از خدا، پیامبر اکرم(ص) و اولی الامر است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۶    
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسجد پایگاه معنوی محله است گفت: مساجد و کانون های فرهنگی تربیتی وابسته به آن، سکان دار نشر فرهنگ قرآنی هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۷    
کارشناس رسانه ملی با تأکید بر توصیه دین در پیشی گرفتن خانواده ها در خیرات از یکدیگر گفت: خانواده ای خوشبخت است که اعضای آن خانه رغبت و امید و ترس نسبت به خدا دارند و پیوسته خدا را با ترس و امید می ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۸    
کارشناس اداره کل تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه گفت: قم با 41 گروه تبلیغی بیشترین گروه ها را به خود اختصاص داده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۵    
حزب الله لبنان پیکرهای دو شهید خود را از گروه تروریستی داعش پس گرفت و به لبنان بازگرداند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم بر ترکیب مباحث هنری و دینی برای تولید محتوا در فضای مجازی تأکید کرد و نقش حوزه های علمیه را در این زمینه برجسته خواند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۲    
وزیرامورخارجه گفت: ما معتقد هستیم که قدرت منطقه ما با اتکای به مردم منطقه، با اتکای به ارتباطات و هماهنگی های بین کشورهای منطقه تأمین می شود. خارجی ها نمی توانند برای منطقه ما قدرت و امنیت ایجاد کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۴    
یکی از بانوان فعال حقوق بشر بحرین که در زندان آل خلیفه بسر می برد، به مناسبت عید قربان پیامی صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۴    
آئین افتتاح پنجمین دوره مسابقه کتاب و زندگی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و به یاد شهید محسن حججی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۴    
رییس جمهور در حکمی ایرج فاضل را برای یک دوره 4 ساله به عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام ذوعلم، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: تمدن نوین اسلامی تنها به دنیای انسانها نمی اندیشد و آخرت و حیات جاودان را هم مد نظر دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی تأکید کرد: از محور مقاومت با قدرت مانند گذشته و حتی بهتر از گذشته انشاء الله حمایت خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۲    
حضرت آیت الله مکارم تأکید کرد: طلاب باید به مسائل روز و نیازهای زمان و پاسخ به شبهات اعتقادی که از سوی مغرضان به ویژه در فضاهای مجازی القاء می شود آشنا گردند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۹    
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به تهیه زمین اطراف کمالیه خرم آباد برای توسعه این مدرسه گفت: توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد نیازمند تأمین اعتبار و حمایت خیران است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۹    
حزب الله لبنان از ممانعت جنگنده های آمریکایی از انتقال تروریست های داعش به دیرالزور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۳    
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه جامعه نیازمند روحانیانی فاضل و مهذب است، گفت: امروز مردم مشتاق علمایی هستند که عمل گرا بوده و خود عامل به گفته های خود باشند و در این صورت اثر تبلیغ معارف ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۹    
جمعی از پدران شهدای بحرینی از سوی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تکریم شدند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۹    
رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی بر پایبند به عهد و پیمان با شهدا و مقاومت تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت کشور ما قطعا ولایت محور است، گفت: ولایت مداری، مردم داری و همچنین انقلابی بودن از ویژگی های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۱    
نماینده حضرت آیت سیستانی در استان بصره خاطرنشان کرد که وحدت و خون شهدای که به ندای مرجعیت لبیک گفتند موجب آزادی اراضی این کشور از لوث تروریسم شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۱    
معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: از بین آثار ارسالی 35 اثر طلاب لرستانی به مرحله کشوری راه یافته است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: اعتماد ملت به مسئولان پشتوانه عظیمی برای دولت و نظام است و هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۸    
عضو ارشد الوفاء اسلامی بحرین با اشاره به اینکه آل خلیفه در دنیا و آخرین خوار و ذلیل است، سرنگونی وی را بسیار نزدیک توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۲    
تجلیل از مواضع آفریقای جنوبی در احقاق حقوق مردم فلسطین، روحانی فرا رسیدن روز ملی ویتنام را تبریک گفت و دستگاه دیپلماسی برای رساندن صدای مسلمانان میانمار به جهانیان اقدام کند برخی از عناوین اخبار ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۲    
خبرنگاران و تصویربرداران منتخب رسانه های دولتی و خصوصی جمهوری آذربایجان در سفر به تبریز با هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی دیدار و گفت وگو کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۹    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی سفر به شهر شربیان در جمع زلزله زدگان روستای ایوق حضور یافت و بر تسریع احداث مناطق آسیب دیده تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۴    
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هزار نفر در دوازدهمین مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کرده اند ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه از فعالیت بیش از پنج هزار طلبه در قالب 504 گروه تبلیغی در کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۹    
امام جمعه ایلام با بیان اینکه اقتصاد یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در کشور است، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که باید با جذب سرمایه گذاران و افزایش صادرات و در مقابل کاهش واردات و تکیه بر ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۴    
سفیر ایران در عراق بیان داشت که این کشور از هر گونه توافق میان بغداد و اربیل حمایت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۴    
دبیرخانه بیست و چهارمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی، کتاب های شایسته بررسی شاخه های علوم اجتماعی، تاریخ، تربیت بدنی و اقتصاد در دومین مرحله داوری را اعلام کرد.
  • ۱