پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 29 شهریور 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 7 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 8 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 9 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 10 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 11 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 12 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 13 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 14 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 15 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 16 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 17 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 19 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 20 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 21 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 22 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 23 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 24 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 25 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 26 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 27 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 28 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 29 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 30 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۴    
به همت آستان قدس رضوی حضور خانواده جان باختگان حادثه معدن گلستان در حرم مطهر رضوی، اسکان 39 هزار زائر کم برخوردار در 6 ماه نخست سال جاری و حضور 211 نفر از نیازمند استان تهران در حرم مطهر امام رضا(ع) ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۹    
وزیر خارجه عربستان با تکرار ادعاهای بی اساس خود، مدعی شد که اجماع بین المللی بر این است که ایران در رأس حامیان تروریسم قرار دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری غربی در تحلیلی به نقل از کارشناسان و مقام های سابق صهیونیست نوشت: اسرائیل تنها رژیمی است که از ایجاد دولت مستقل کرد سود می برد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رهبر جنبش انصارالله یمن تلاش های برای جدایی کردستان از عراق را توطئه تقسیم از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: آنچه در عراق رخ می دهد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۹    
رییس جمهور اعتدال را منش و روش ملت بزرگ ایران دانست و با تاکید بر اینکه دنیا و ایران مسیر صلح را برگزیده اند و برجام مسیر صلح است، تصریح کرد: دولت جدید آمریکا با پیمان شکنی و نقض تعهدات بین المللی ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۷    
با صدور بخشنامه ای از سوی رئیس قوه قضاییه، "آیین نامه اجرایی حدود اختیارات، شرح وظایف و چگونگی بررسی صحنه جرم" ابلاغ شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۴    
همزمان با فرارسیدن ایام محرم و هفته دفاع مقدس دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار مجموعه ای از آثار مناسب خود را برای اکران در این ایام ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۶:۲۷    
اسلام امام خمینی(ره)، اسلام سیاسی بود؛ اسلامی که در عبادیات شخصی و حوزه فردی و مناسک ظاهری خلاصه نمی شد، بلکه در برابر نظم طاغوتی و شیطانی، صف آرایی می کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۴:۲۷    
شیخ حسین انصاریان گفت: آمریکا و اسرائیل از اتحاد مسلمانان جهان در هراس است و استکبار نمی خواهد پیام شیعه در برادری و برابری به گوش جهان برسد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۱۵    
نواب مقربی با بیان اینکه فلسفه اسلامی از ابتدا تا انتها فلسفه اخلاق است، تأکید کرد: این ادعا که جایگاه فلسفه اخلاق در فلسفه اسلامی ضعیف است ناشی از کج فهمی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۱    
رییس هیأت مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران، گفت: طب ایرانی مکتب غنی درمانی است که می تواند با قدرت در کنار طب نوین به خدمت سلامت جامعه بپردازد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این که سعادت جامعه در گرو عمل به آیات قرآن است، گفت: قرآن و عترت جدا از یکدیگر نیستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 60 مؤسسه قرآنی در استان آذربایجان شرقی برای تربیت علاقه مندان به فعالیت های قرآنی فعالیت دارند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با شجاعت و شهامت خود نشان داد شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند و شهادت را در مکتب امام حسین(ع) آموخته اند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۸    
امام جمعه اهرم گفت: هدایت و تبلیغ در زمینه های مختلف از وظایف عمده طلاب خواهر است و طلاب باید با کسب مهارت های لازم در دنیای امروز خود را برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در زمینه فکری و دینی جامعه ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که بدعت گذاری در برخی آیین های ماه محرم برخلاف توصیه های دینی است، گفت: روحانیت به مقابله با خرافه گری در مجالس مذهبی بپردازد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۱۲    
حجت الاسلام حشمتی با بیان این که اولویت معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از تشکل های مردمی و مؤسسات قرآنی است، گفت: بیمه فعالان قرآنی کشور ساماندهی می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین رشاد گفت: طلبه تراز انقلاب باید دارای خودآگاهی تاریخی بوده و بتواند در تاریخ مشارکت داشته باشد؛ همان کاری که امام راحل انجام دادند و رهبر انقلاب ادامه دهنده راه ایشان هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۰    
امام جمعه بابل ظرفیت اربعین حسینی را ظرفیتی بی نظیر برای تشیع برشمرد و گفت: اربعین حسینی پشتوانه ای برای بقای عاشورا و قیام حسینی است تا پیام عاشورا و شخصیت امام حسین در جهان شناسانده شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جوانان پرشور و شهادت طلب مدافع حرم در عراق و سوریه ادامه دهنده راه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۱    
سخنران حرم رضوی گفت: به جماعت خواندن نماز، ابتدای وقت خواندن، خواندن اذان و اقامه، سجده بر تربت سیدالشهدا و ذکر تسبیحات حضرت زهرا(س) بنا بر روایاتی جبران عدم حضور قلب در نماز است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۸    
همایش روحانیان و مبلغان اعزامی در ماه های محرم و صفر با عنوان طلایه داران تبلیغ با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۵    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که جامعه بشری امروز برای برون رفت از مشکلات و گرفتاری های روز جامعه راهی جز تمسک به سیره اهل بیت(ع) و مفاهیم قرآنی ندارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۳۶    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یک هیأت و مسجد حتما باید سیاسی باشد اما مفهوم سیاسی بودن با سیاست زدگی تفاوت زیادی دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۵    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۳    
جنبش توحید اسلامی لبنان نسبت به خطرهای استقلال اقلیم کردستان عراق هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۰    
آیت الله خاتمی با انتقاد از برخی مظاهر ضد ارزش های انقلاب در جمع خبرنگاران گفت: باید با پدیده هایی همچون بی حجابی در اماکن عمومی برخورد شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۷    
جبهه العمل اسلامی لبنان بیانیه سفارت آمریکا درباره ناامنی در این کشور را نشان دهنده ناراحتی شدید آمریکا از پیروزی های ارتش و مقاومت دانست.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۸    
برگزاری کلاس آموزشی جایگاه زن در اسناد بین الملل ، انتشار دو ماهنامه حوراء 52 با موضوع سیاست گذاری جنسیت و خانواده؛ تأملات و بایسته ها ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۵    
موافقت با مرخصی تحصیلی مبلغان جامعه الزهرا(س)، اکران فیلم ویلایی ها، حضور 250 نفر از طلاب و فرزندان کارکنان جامعه الزهرا(س) در کلاس های تابستانی و برگزاری کلاس درس اخلاق از مهم ترین اخبار جامعه ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۲    
استاد حوزه علمیه قم گفت: سیره حضرت نوح الگوی و نقشه راه مبلغان در عرصه تبلیغ دین است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۹    
علمای شیعه و سنی لبنان استقلال اقلیم کردستان عراق را به معنای تاسیس رژیم صهیونیستی جدید توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۲    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین حمله به حسینیه ها در شرق عربستان را به شدت محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۳    
وسیع و بزرگ ساختن خانه از راهکارهای کسب خوشبختی است که در نظر دین اسلام امری مطلوب و یکی از راه های ارزش گذاری خانه های مسلمانان دانسته شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۱    
رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه این رژیم تلاش می کند نیروهای وابسته به ایران به مرز فلسطین اشغالی نزدیک نشوند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۸    
آستان مقدس عباسی همایشی قرآنی با حضور بیش از 150 تن از اندیشمندان عراقی در بغداد برگزار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۵    
امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که مشکل آمریکا با ایران مشکلی ماهیتی است، گفت: از نگاه آمریکا مسائلی مانند هسته ای ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۲    
آیت الله سیدان گفت: انسان باید تمام تلاشش را برای بزرگداشت شهادت امام حسین(ع) به هر صورت و شکل و در هر منطقه ای که هست انجام دهد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۷    
حجت الاسلام گواهی گفت: ترامپ در اظهار نظر خود گفته است که برجام را قبول ندارد و به نظر می رسد رییس جمهور ما نباید وقت خود و مردم را صرف برجام کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۱    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اظهارات رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد ایران متناقض و غیرمنطقی و ناشی از آشفتگی در ذهن، استراتژی و سیاست است، گفت: سخنان ترامپ ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۸    
مجلس خبرگان تأکید کرد: فجایع انسانی در عراق، سوریه، یمن و سلب حقوق انسان ها در بحرین و فلسطین اشغالی و برخی دیگر از کشورهای اسلامی، از دردهای جهان اسلام است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۸    
نماینده خبرگان گفت: قدرت لایزال نظام جمهوری اسلامی ایران ،قدرت ملت شریف و انقلابی است و باید به این ملت خدمت کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان در مجامع بین المللی باید به گونه ای در برابر فاجعه میانمار عمل کنند که مسببان این فاجعه عظیم در برابر این ناعدالتی پاسخگو باشند و به سزای اعمال خود برسند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۳    
مدیر حوزه های علمیه قزوین گفت: مدگرایی به شکل امروزی تفکری وارداتی است؛ نظام استکبار برای تهاجم و نفوذ فرهنگی به کشورهای اسلامی هزینه های بسیاری را صرف کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۴    
حجت الاسلام قطبی گفت: وظیفه مهم مبلغان نسبت به عاشورا، شناخت عمیق و منطقی و دوری از نگاه های سطحی نسبت به این واقعه است و باید چنان به عمق این واقعه تسلط داشته باشیم که آن را تنها یک جنگ نیم روزه ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۸    
مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی محرم را فرصتی برای شناخت و درک درست هدف والای امام حسین دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۵    
مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بر تقویت صبر و بردباری در وجود خود و دیگر آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت این مهم سبب ارتقای اخلاق اجتماعی شده و در رسیدن به نتیجه مطلوب در انجام امور مؤثر است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۲    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از فعالیت تبلیغی 200 مبلغ دینی در مدارس مازندران خبر داد و گفت: روحانیت و طلاب جوان بهترین ظرفیت جهت ارتباط مستمر با دانش آموزان و نسل جوان جامعه به شمار می روند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۲    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: باید در برابر مثلث جنایتکار غربی، اسرائیلی و سعودی ایستادگی کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۶    
روز سه شنبه هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل در سطح سران کشورهای عضو آغاز به کار کرد و طبق روال همیشگی رئیس جمهور آمریکا که کشورش میزبان مقر سازمان ملل متحد است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۴    
دهمین همایش فرهنگی میثم تمار از صحابه حضرت علی (ع) در نجف اشرف برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۱    
استاد حوزه علمیه گفت: طلاب وظیفه راهنمایی و ترویج دین مبین اسلام در بین اقشار مختلف مردم جامعه اسلامی را بر عهده دارند که این امر در ابتدا مستلزم تلاش و کوشش فراوان در امر تحصیل و سپس اجرای این آموزه ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۵۱    
اختتامیه سومین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم لحظاتی قبل به ریاست آیت الله احمد جنتی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۸    
رییس جمعیت علمای صور لبنان با یکی از اسیران آزاد شده حزب الله دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۶    
دبیر شورای عالی بسیج طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران کشور از حضور بیش از 420 طلبه خواهر در دوره تربیت مربی و هادیان سیاسی خبر داد و گفت: تلاش شده طلاب از تمامی مدارس کشور، در این دوره شرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۳    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ای نکه انسان باید با گناه نکردن و عدم عصیان در برابر خداوند شکر نعمات را به جای آورد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۴    
معاون تربیتی و آموزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور مقابله و جریان سازی فکری را راه مقابله با انحرافات دانست و بر ایجاد وحدت در جهان اسلام برپایه محبت اهل بیت(ع) تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۱    
رخدادهای فاجعه آمیز میانمار ضربه ی اساسی بر پیکره انسانیت و اعتقادات موحدان است. در این میان باید برای بسیاری از سازمان ها و افراد مرثیه سرایی کرد هرچند اقلیت دردمند انسانیت همچنان ندای مظلومیت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۸    
تشکیل کشور مستقل کردستان، که هدف اصلی از همه پرسی آینده در اقلیم کردستان عراق است، ایده ای است که تنها رژیم اشغالگر قدس در جهان از آن حمایت کرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۵    
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور کادرسازی را مهم ترین هدف برگزاری دوره هادیان سیاسی طلاب خواهر حوزه های علمیه دانست و بر تلاش برای بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۹    
جنبش امل و حزب الله لبنان در پیامی مشترک بر لزوم اجرای انتخابات زودهنگام پارلمانی و برگزاری باشکوه عزای حسینی تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۹    
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز سال تحصیلی در حوزه گفت: آغاز سال تحصیلی در حوزه فرصتی برای ایجاد تحول در زمینه آموزشی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۵    
دبیرکل مجمع پژوهش های اسلامی الازهر با اشاره به گسترش خشونت دینی در میان جوانان خاطر نشان کرد که تبلیغ چهره به چهره علما نقش بسزایی را در کاهش افراط گرایی دینی دارد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۹    
امام خمینی(ره) با الگوگیری از نهضت حسینی بذر انقلاب اسلامی را پاشید و او و یاران باوفایش حسین وار به رویارویی با مظاهر فساد ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۶    
آستان مقدس عباسی کلاس های سوادآموزی را در شهرهای مختلف عراق برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۷    
استاد الازهر مصر درخواست کرد تا جهت تقویت بنیه علمی طلاب و روحانیان، متون مختصر فقهی مذاهب اربعه اجباری شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر کشور در اولین جلسه کمیسیون خاص امور کلان شهر تهران و سایر کلان شهرها در دولت دوازدهم در جریان برگزاری انتخابات داخلی با حداکثر آرا به عنوان ریاست این کمیسیون به مدت 4 سال انتخاب شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۷    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
یکی از مسؤولان آستان های مقدس حسینی و عباسی اعلام کرد که بیش از 1500موکب در کربلا به اقامه عزا می پردازند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
وزیران راه و شهرسازی و جهادکشاورزی به عنوان وزیران عضو شورای پول و اعتبار تعیین می شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۴    
عربستان سعودی ضمن محکومیت کشتار مردم مسلمانان روهینگا در میانمار، آن را قتل عام تروریستی و کشتار جمعی توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
سردبیر روزنامه رای الیوم بیان داشت که بیشترین ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از پهپادهای حزب الله و مقاومت لبنان و حملات آنها در داخل فلسطین اشغالی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه پژوهش پایه و اساس فعالیت های طلاب است، گفت: تهیه و انتشار نشریات حوزوی در مدارس نیز افزون به اینکه نیازمند فعالیت پژوهشی طلاب بوده بر توسعه این فعالیت ها ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر این که حکومت اسلامی محصول عقلانیت حوزه است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رییس جمهور در دیدار رهبران مسلمان آمریکا در نیویورک با تاکید بر اینکه اسلام دین رحمت، دمکراسی، عقل، علم، مشورت و انتخابات است، تصریح کرد: راه اصلی مبارزه با تروریسم ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۱    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با درخواست از تمام دولت های اسلامی گفت: دولت های اسلامی باید در مواجهه با مسلمان کُشی های صورت گرفته با یکدیگر متحد شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۸    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعامل را نقشه دشمن برای انحراف روند انقلاب دانست و بر تلاش برای مقابله با نفوذ دشمن تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۸    
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به نقاط مختلف کرانه باختری 9 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۸    
دبیرکل اتحادیه عرب ضمن مخالفت با برگزاری همه پرسی کردستان، بر حفظ وحدت و تمامیت ارضی عراق تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۸    
کمیته دینی پارلمان مصر از اتمام پیش نویس لایحه قانون مبارزه با فتواهای شاذ با هدف جلوگیری از وقوع مردم در اختلافات فقهی و تقدیم آن به پارلمان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز چهارشنبه به وقت محلی با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد دیدار کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۵    
نماینده خبرگان با انتقاد از تحمیل هزینه های زاید و تشریفاتی به بیت المال، نارضایتی مردم را از پیامدهای این شیوه دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۵    
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مجاز است نسبت به ایجاد شهرک های صنعتی تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی و گلوگاه به ترتیب واقع در استان های خوزستان (شهرستان امیدیه) و مازندران ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
مجمع جهانی صلح اسلامی در آستانه روز جهانی صلح بیانیه صادر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مهم ارزیابی کردن امر برنامه ریزی گفت: باید تمام حوزه های علمیه برای حداقل ده سال آینده خود برنامه جامع داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
همایش سراسری شیرخوارگان حسینی 31 شهریور همزمان با سراسر کشور و در نخستین جمعه ماه محرم در 460 امامزاده برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۴    
داوری با اشاره به تأثیر ساخت مسجد و اعزام مبلغ به مناطق محروم در رشد و اعتلای فرهنگی و معنوی این مناطق ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۱    
مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۵۱    
مخالفان حضور آمریکا در افغانستان می گویند که آمریکا به منابع معدنی افغانستان چشم دوخته، اما در 16 سال گذشته تروریسم گسترش یافته و آمریکا نیز منابع افغانستان را استخراج نکرده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شیشه عمر آمریکا و اسرائیل در بیان همین گزافه گویی ها و یاوه گویی های ترامپ است ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه بجنورد خطاب به روحانیان، گفت: به دعوت اکتفا نکنید و پشتوانه عمل را هم چاشنی سخنان خود کنید تا عمل صالح پشتوانه سخنانتان باشد؛ وقتی روحانی سخنانش در عملش تجلی کند حرف هایش تأثیرگذار است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام واعظ زاده با اشاره به فعالیت های تبلیغی مؤسسه خیریه مسجدسازان الزهرا(س)، گفت: اقدامات فرهنگی و تبلیغی مؤسسه و مسجدسازی در مناطق محروم سنی نشین نیز وجود دارد و حتی به این مناطق مبلغ اعزام ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۷    
یک خاخام یهود و رهبر جمعیت ارتدوکس در تظاهراتی که در مخالفت با اظهارات بنیامین نتانیاهو در سخنرانی اش در سازمان ملل برگزار شده بود ...
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین ضیایی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه یعنی توجه به مبدأ فیض، گفت: اگر در حوزه ها علوم با توجه به خدا خوانده شود، آن علم توحیدی است و اگر با توجه به خدا نباشد ظلمانی است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۹    
رییس جمهور اتریش در انتقاد از سخنان رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنان وی درباره ایران گفت که تهران به طور کامل به توافق هسته ای پایبند بوده است.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۶    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: از پانزدهم خردادماه تاکنون یکهزار و64 شهروند ساکن استان رقه در بمباران ائتلاف آمریکایی کشته شده اند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۰    
مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که مدرک گرایی یک آفت برای طلاب محسوب می شود، گفت: مدرک گرایی برای طلاب سبب می شود که درس را خوب یاد نگیرند و در آینده حیران و سرگردان شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۴    
رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) 280 مبلغ از اول محرم در سطح شهرستان ماهشهر اعزام خواهند شد.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه موقت اهواز گفت: روحانیان و مبلغان در ماه محرم و صفر، دشمن شناسی و معرفت افزایی را برای مردم و عزادارن حسینی تبیین کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۲    
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی از تحصیل یک هزار و 700 طلبه در سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی خبر داد.
  • ۱