پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 1 شهریور 1396 خبر گزاری رسا 18 مهر 1396 خبر گزاری رسا 1 آذر 1396 خبر گزاری رسا 1 دی 1396 خبر گزاری رسا 1 بهمن 1396 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 2 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 3 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 4 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 5 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 6 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 7 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 8 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 9 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 10 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 11 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 12 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 13 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 14 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 15 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 16 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 17 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 18 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 19 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 20 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 21 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 22 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 23 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 24 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 25 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 26 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 27 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 28 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
این کتاب در 159 صفحه و در دو فصل با عنوان آژانس بین المللی انرژی اتمی و 20 فروردین سالروز ملی شدن صنعت هسته ای تهیه و تنظیم شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
نقض عهد آمریکا و بازی دوگانه اروپا همچنان 2 قطعه اصلی پازل برجامی واشنگتن و تروئیکای اروپایی در قبال ایران محسوب می شوند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۷    
یکی از موضوعات قابل توجه در سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز اشاره ایشان به موضوع صادرات خوب و واردات در حد نیاز بود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی اش، به ذکر خاطره ای درباره رفتار و درخواست خلاف قانون مقام اجرایی سابق، در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
امام جمعه مشهد با بیان این که غربی ها می خواهند نشان دهند که دین اسلام منطبق با شرایط بشریت نیست، گفت: غربی ها می خواهند با ابزار تحجر نشان دهند که اسلام نه تنها در توسعه و گسترش بشریت موثر نیست ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل تاکنون، همواره زیر ذره بین تحلیلگران، اتاق های فکر، مقامات و دولتمردان غربی بوده و ارزیابی مواضع آنان حاکی از این واقعیت است که اساساً نظام سلطه به رهبری آمریکا ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
اگر در فتوا هم قائل به شرط اعلمیت قائل هستیم اعلمیت به این معناست که تفاوت چشمگیری در بین اعلم و غیر اعلم باشد و موجب آن شود که دیگر نتوان صدق وصف عالم بر غیر اعلم نسبت به اعلم را عرفاً لحاظ کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
صادق نیکو: با اعلام برائت قطب دراویش گنابادی از حوادث تهران؛ راه برای اعدام قاتلین شهدای فاطمیه هموارتر شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
حجت الاسلام خسروپناه، در همایش نسبت کلام و حکمت گفت: کار عارف و فیلسوف، کار کلامی نیست و متدولوژی آنها با هم متفاوت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: نصرت و پیروزی غایی مظلومان جهان در سایه انوار قدسی حضرت بقیه الله(عج) بر زمین وعده حقی است که، نهایتاً به لطف الهی، محقق خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۳    
وزیر ارشاد: بی ریشگی و شالارتانیسم دو مخاطره سیاست ورزی ایرانی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
امام جمعه موقت شیراز در یادواره شهدای حرم و امنیت، گفت: تضعیف رهبری، هدف استراتژیک دشمن است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
آیت الله حسینی زنجانی وقف را نشانه عشق و ارادت به مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: وقف نشانه سخاوت، دور اندیشی و ایمان است و باید بر اساس نیاز جامعه و موقوفات به شکل علنی انجام شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
مدیر مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی فتوح اندیشه گفت: آمریکا برای انحراف اسلام هزینه می کند و امروز باید بیش از گذشته، کارآمدی اخلاق اسلامی در اجتماع ثابت شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
امام جمعه موقت گناوه گفت: یکی از مشکلات ما، عجله برای رسیدن به نتیجه است و انتظار داریم در عرض یک شب ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لازم است روحیه مطالبه گری در برخی از مسؤولان کشور از بین برود و پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
قائم مقام رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اشرافی گری عامل سلب اعتماد مردم است و پایه های هر نظامی با فاصله گرفتن مسؤولان از مردم سست خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
آخرین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
سنجری گفت: صنعت بازی سازی در حال تبدیل به پردرآمدترین صنعت دنیا است و در برخی کشورها با صنعت سینما رقابت می کند، درست مانند آمریکا که با هالیوود رقابت می کند و بعضا از آن جلو می زند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
صادقی با انتقاد از پرداختن صرف به عوامل ساختاری در تحلیل آسیب های اجتماعی گفت: بیشتر تجرد گرایی در میان طبقات متوسط و رو به بالا مشاهده می شود که مشکلات و نیا ز های اقتصادی ندارند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۱    
دکتر فرازپور امنیت را نعمتی بدون جایگزین و از دغدغه های اصلی هر جامعه ای دانست و گفت: امنیت مانند اکسیژن برای جامعه ضروری است و به همین دلیل، جامعه حاضر است هزینه های زیادی را در این راستا تحمل کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۳    
اگر شما صادق هدایت را با نویسنده های معروف دنیا مقایسه کنید، چه نویسنده های روسی، چه نویسنده های فرانسوی، چه نویسنده های انگلیسی؛ اینهایی که رمان های معروف را خلق کردند و داستان های بزرگ را نوشتند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۴    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای آشوب طلبی عده ای در تهران را محکوم و تأکید کرد که مردم انقلابی نخواهند گذاشت عده ای عناصر منحرف و وابسته آرامش و امنیت کشور را به بازی بگیرند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۴    
"روشنفکری در ایران" پرونده جدیدی است که قرار است از سوی خبرگزاری رسا به نقش اندیشه و شخصیت روشنفکران ایرانی در تحولات اجتماعی امروز بپردازد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۹    
همایش آسیب های فرهنگی خانواده با محوریت واکاوی جامعه شناختی پدیده تجرد با حضور پژوهشگران و دانش پژوهان مرکز آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۰    
فرزند آیت الله شاه آبادی از بهبود وضعیت و حال عمومی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۷    
مؤسسه رسا در بخش معاونت اخبار در نظر دارد در زمینه پیگیری مطالبات رهبر انقلاب، کارآمدی در حوزه و حوزه انقلابی بسط گفتمانی داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۹    
رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران گفت: رسانه های حوزوی و مذهبی، روحانیت، استادان و مبلغان در درون حوزه ها نسبت به منشور روحانیت حضرت امام راحل بیش از پیش توجه کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
امام باقر(ع) در پاسخ به سوال در مورد دین داری که پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) داشتند، فرمودند: گواهی دادن به اینکه هیچ معبودی جز خدا نیست و محمد(ص) رسول اوست و اقرار به آنچه از نزد خدا آورده و ولایت ولی ما ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که امروز دستگاه های فرهنگی و دینی به ویژه مراکز حوزوی نقش مهمی در احیای معارف دینی در جامعه بر عهده دارند ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی سبب عقب نشینی دشمن می شود، گفت: درست است که مردم نسبت به برخی مسؤولان نقد دارند، اما بی تردید حامی اصل نظام هستند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۵    
حجت الاسلام تقوایی گفت: ما باید راه خود را از امام و شهدا بگیریم چون آنها به ما یاد دادند که ولایت فقیه، محور است و این محور را نباید از دست بدهیم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۵    
عضو فقهای شورای نگهبان تأکید کرد: حوزه علمیه افراد شایسته ای را تربیت کرده و تحویل اسلام و انقلاب داده است، باید از این ظرفیت ها در راستای گسترش فرهنگ انقلاب بهره برد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
انتشارات شهید کاظمی کتاب "عشق؛ فصل پایان" نوشته را به قیمت 15000 تومان منتشر کرده است
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره میزان توجه بودجه 97 به مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: در بودجه سال آتی قرار شده است سه درصد از میزان فروش نفت را به مناطق محروم اختصاص دهند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۱    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: امیدوارم در سال های آینده نمایشگاه با عرضه آثار فاخرتر و ناشران بیشتر از کشورهای اسلامی پربارتر باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۱    
دبیر هیأت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان از طراحی دوره پودمانی اقتصاد جهت اساتید سطوح عالی و خارج و فضلای علاقه مند به پژوهش در عرصه فقه الاقتصاد خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۸    
نویسنده در این کتاب که سه فصل دارد در نظر دارد مسئله همسایگی را با رویکردی تحلیلی بررسی کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۸    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت خیران برای توسعه فعالیت های قرآنی، تأکید کرد و گفت: مراکز دینی و قرآنی نباید به دولت وابسته شوند و همچنان باید با پشتوانه مردمی اداره شوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
گردهمایی شناسایی ظرفیت های پژوهشی و پژوهشگران اقتصادی با حضور آیت الله اشرفی شاهرودی و جمعی از پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
نخستین نشست طنز نویسان حوزوی با حضور جمعی از فعالان ادبی حوزه علمیه قم، هفتم اسفند از سوی خبرگزاری رسا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این مطلب که برای اینکه رشته اقتصاد در کشور ما تحول پیدا کند نیاز به همراهی اساتید در این حوزه دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
سرفصل های این کتاب: تشکیل خانواده قبل و حین ازدواج، تحکیم و ایمن سازی خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری و جمعیت است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۶    
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در اسلام علم اقتصاد نیست اما روش های اقتصادی وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۰    
مدیر حوزه علمیه همدان گفت: کسانی که در راه تلبس به لباس مقدس روحانیت قدم گذاشته اند با قدم هایی محکم در این راه حاضر شوند و از فضیلت نماز شب غافل نشوند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
حجت الاسلام ذبیح گفت: مجوز تلبس با اخذ یک مدرک صرفا حاصل نمی شود و این مجوز باید با تعهد اخلاقی همانند زندگی علمای ربانی همراه شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
استاد حوزه علمیه همدان گفت: طلاب در صورتی در رسالت خود موفق خواهند بود که نیازهای جامعه را شناسایی کرده و برنامه ای دقیق برای خود طراحی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
کتاب "حکومت جهانی خدا؛ هفتاد نکته کوتاه اعتقادی و اخلاقی" نوشته آیت الله حایری شیرازی(ره) است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی سخنان امام راحل در منشور روحانیت مبنی بر اداره جامعه به دست مجتهد، بر لزوم ورود حوزه انقلابی در عرصه فقه احکام ساختاری و موضوعات مستحدثه تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
حجت الاسلام بنیادی با تأکید بر این که سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حوزه تشریح بیانات امام راحل است، گفت: در حقیقت کلید واژه و خلاصه منشور روحانیت لزوم انقلابی ماندن حوزه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیان می توانند مروج سنت قرض الحسنه بوده و بانکهایی که به صورت حقیقی مروج این سنت هستند را به مردم و جامعه معرفی کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۵    
نمایندگان عتبات مقدس ایران، سوریه و عراق که برای مشارکت در ششمین نشست هم اندیشی نمایندگان عتبات مقدس در نجف اشرف گرد هم جمع شده اند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
وزیر کشور گفت: افراطیون جریان گروه های اقلیت قصد کشته سازی از خود و ایجاد هیجان و اغتشاش بیشتر در سراسر کشور را داشتند که با درایت و احساس مسوولیت ناجا این توطئه خنثی شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
حضرت آیت الله علوی گرگانی نگارش مطالب متقن و موثق در زمینه معارف اهل بیت(ع) را امری مهم و حساس خواند و گفت: هرکسی نمی تواند درباره اهل بیت(ع) قلم فرسایی کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۶    
200 نماینده مجلس در نامه ای از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت جدید تهران تشکر کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۳    
کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام اثر متفکر شهید آیت الله مرتضی مطهری در پاسخ به کتاب دو قرن سکوت دکتر عبد الحسین زرین کوب نوشته شده است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متأسفانه به قشر ضعیف جامعه توجه نمی شود و این سبب می شود که مردم به دلیل کمبودها اعتراض کنند، مسؤولان باید به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
201 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای اغتشاشات آشوبگران در خیابان پاسداران تهران را محکوم کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین دستاورد اربعین را معرفت افزایی و بصیرت بخشی دانست و گفت: این مهم لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۶    
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که امروز در نظام اسلامی و در سایه ولایت فقیه هستیم از عدم طرح این مسائل از سوی برخی اساتید حوزه در دروس خارج انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام خراسانی با اشاره به لزوم دقت در دیدگاه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب، از توزیع موسوعه 15 جلدی حوزه و روحانیت در معاونت های پژوهش حوزه های علمیه خبرداد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
دومین مناظره نقد و بررسی دیدگاه آیت الله جوادی آملی درباره هویت علم دینی با حضور حجج اسلام پارسانیا و سبحانی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج همواره در کنار ولایت و رهبری قرار دارد ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۴    
مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران گفت: باید از ظرفیت های هیئات مذهبی و تشکل های دینی استفاده کرد چون هیئات مذهبی یکی از مهمترین ظرفیت های حوزه فرهنگی است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
آیت الله علما گفت: جامعه روحانیت اعم از شیعه و سنی باید با اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر و قراردادن قرآن به عنوان معیار افزون بر ایستادگی در برابر دشمنان به اشاعه احکام دین در جوامع اسلامی اهتمام ورزند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تشکیل خیران قرآن و عترت فرهنگ سازی شود، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تلاش دشمن برای براندازی نظام است و آسیب های اجتماعی را به جامعه دینی تزریق می کند از این رو ستاد ساماندهی می تواند در کاهش آسیب ها و پیشگیری از ورود آسیب ها ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
رییس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان و خبرنگاران و تمامی عوامل موثر در جریان بررسی لایحه بودجه 97 تشکر و قدردانی کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۴    
وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی سقف درآمد و منابع دولت در سال 97 را تعیین کردند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
طلاب دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا سطح3 می توانند در آزمون ورودی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) شرکت کنند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
عضو هیأت رییسه مجلس از اعلام وصول پنج سوال اقتصادی از رییس جمهور با 102 امضا خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که حضرت زهرا (س) با هدف احیا دین و مقابله با انحراف اسلام اصیل محمدی (ص) سختی های بسیاری را تحمل کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
نماینده مجلس خبرگان با اشاره به عملکرد حوزه علمیه پس از صدور منشور روحانیت از سوی امام راحل، گفت: امیدواریم حوزه علمیه برای پاسخگویی به نیازهای جامعه و نیز پاسخ به سوالاتی که در اذهان جوانان به وجود ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۲    
در اولین روزهای دهه فجر یک تنش نامنتظره در خیابانی در شمال شهر تهران ایجاد شد که می توانست بر وضعیت سالگرد انقلاب اثر بگذارد؛ اصل ماجرا ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۳    
حجت الاسلام رجایی با اشاره به پیگیری جدی مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید از برگزاری پیش نشست های تخصصی برای همایش منشور روحانیت در سال آینده خبر داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
استاد حوزه علمیه گفت: این سخن که نقد پیامبر(ص) و امام زمان(عج) جایز است بر اساس فرهنگ دینی و قرآنی نیست بلکه منشا آن از فرهنگ لیبرال است که تقدس زدایی در دستور کار آنها است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن بررسی ابعاد مختلف منشور روحانیت امام راحل بر ضرورت توجه ویژه های حوزه و نهادهای حوزوی به این منشور تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۱    
عضو شورای نگهبان نشانه دینداری و تقوا را پرهیز از اختلاف و درگیری دانست و گفت: خودخواهی و بدعت در دین منشأ اختلاف و تفرقه است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
حجت الاسلام حسینی با بیان این مطلب که طلاب باید تحصیل در حوزه علمیه را مانند یک جهاد بزرگ ببینند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۱    
مطالبه مردم ایران اسلامی از دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی، برخورد قاطع با مسببین و عوامل ایجاد ناآرامی های اخیر در تهران است و برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم باید با اقتدار تمام و ...
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
اولین روز نخستین کنفرانس بین المللی اهل بیت(ع) و ائمه مذاهب اسلامی با سخنرانی جمعی از اندیشمندان و علمای شیعه و سنی در تانزانیا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از برخی منابع بامداد پنجشنبه گزارش داده دولت آمریکا در تلاش است از تعمیق روابط ترکیه با ایران و روسیه جلوگیری کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
استاد حوزه علمیه قم گفت: کسب رضایت خدا جز با کسب رضایت اهل بیت(ع) و در رأس آنها حضرت زهرا(س) به دست نمی آید.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
وکلای ملت مصوب کردند در سال آتی مبلغ 15 میلیون وام با بازپرداخت 5 ساله به هر یک از زوج های جوان اعطاء شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
اولین اجلاسیه منشور روحانیت با هدف رونمایی از موسوعه 15 جلدی حوزه و روحانیت در سالن همایش های دارالشفاء آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج به جهت عملکرد مناسب در حادثه خیابان پاسداران تقدیر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
بیستمین جلسه بررسی بودجه سال 97 دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۶    
نشست همایش وقف علم و فناوری با حضور تنی چند از مسؤولان فرهنگی اداره اوقاف و خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
دبیر جامعه روحانیت کاشان از نیاز به استاد و مربی به عنوان یکی از ضروری ترین امور نظام خلقت نام برد و گفت: خداوند نظام خلقت را آفرید و آن را به حال خود رها نکرد بلکه برایش معلم و مربی قرار داد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۳    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد گفت: اندیشه های ژرف امام خمینی(ره) چراغ راه حوزه بوده و حوزه در مسیر این اندیشه ها حرکت می کند.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۷    
رییس شورای حوزه علمیه لرستان مهم ترین رسالت روحانیت را دفاع از ولایت خواند و گفت: تربیت طلاب انقلابی و ولایتمدار برای تحقق اهداف انقلاب و انجام رسالت خطیر طلبگی ضروری است.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۴    
رییس کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از راه اندازی بخش ویژه بیانات رهبر معظم انقلاب در این کتابخانه جهت سهولت دسترسی علاقه مندان خبرداد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۱    
رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اگر آمار طلاق در جامعه روبه افزایش است برای این است که از قرآن و دستورات قرآن دور شده ایم.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۱    
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ریشه ها و علل مخالفت و دشمنی نفاق با اسلام و امت اسلامی، کفران نعمت ولایت را یکی از مهم ترین خصیصه های منافقان ذکر کرد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۸    
دبیر ستاد رونمایی از منشور حوزه و روحانیت گفت: اولین اجلاسیه منشور روحانیت فردا پنج شنبه همراه با رونمایی از این اثر و با سخنرانی آیت الله یزدی و مدیر حوزه های علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۵    
استاد حوزه علمیه قم با تأکید براینکه در جامعه اسلامی و حکومت اسلامی باید قانون و عدالت و قسط و انصاف حاکم باشد، گفت: نماد یک جامعه اسلامی باید عدل و عدالت باشد.
رسا   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی استانی ولایتمدار است و مردم این خطه همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هستند.
  • ۱