جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۱۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
تعدادی از اعضای دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مجید سلمانیان دیدار و گفتگو کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۴    
نشست رونمایی کتاب دومین گزارش وضعیت اجتماعی ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۵    
سکه نقره ارزشمندی که در دوران ولیعهدی امام رضا(ع) در شهر فارس ضرب شده است، از سوی هم وطن مقیم انگلیس به گنجینه سکه آستان قدس رضوی اهدا شد که به مناسبت ایام ولایت عهدی ثامن الحجج(ع) از این سکه در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۲    
اعلام برنامه های حوزه هنری خوزستان به مناسبت سوم خرداد، اجرای نمایش خیابانی در نمایشگاه قرآن و عترت، افتتاح نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی گتوند و انتصاب مسؤول کانون فیلم و عکس هندیجان چند خبر کوتاه از ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۰    
هرگاه راه دستیابی به رأی مردم در جهتی خلاف منافع عمومی همان مردم تعریف شود ما با بحرانی متناقض میان هدف و وسیله حکمرانی مواجه خواهیم شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۷    
سخنان ضدایرانی پمپئو با انتقاد شدید رسانه های غربی مواجه شد. در همین رابطه سی ان ان در گزارشی نوشت: سخنان پمپئو مواضع رهبر ایران درباره آمریکا را اثبات کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۷    
آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بود؛ 27اردیبهشت 96. آقای روحانی در اردبیل با طعنه و کنایه گفت بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد. چه جور آب و صابون بیاریم، رویتان را بشوریم؟.. ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۴    
مایک پمپئو وزیر خارجه جدید امریکا در اندیشکده هریتیچ از مجموعه سیاست ها، تهدیدات و درخواست های امریکا از ایران در قالب آنچه استراتژی جدید امریکا در قبال ایران نامیده می شد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۴    
وزیر خارجه امریکا ضمن ده ها تهدید و تهمت و دروغ به جمهوری اسلامی 12 مطالبه را از ایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد، اما به فرض صحت نیز 90 درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۱    
اعلام جنگ اقتصادی همه جانبه، دیگر با اظهارات تند و طلبکارانه پومپئو غیرقابل انکار است، اکنون باید بیش از همه با نگاهی به درون موضوعات اقتصادی را دنبال کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۸    
آیت الله میردامادی گفت: رساله حقوق امام سجاد(ع)، بهترین منشور و دستورالعمل برای نحوه رفتار مسؤولان با مردم است؛ و اگر فرمایشات و توصیه های حضرت زین العابدین(ع) در مدیریت جامعه حاکم شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۷    
سوزان کایزر، روزنامه نگار آلمانی در کتاب جدید خود بیان می کند که مسلمانان با استفاده از دین اسلام به کنترل زندگی خود می پردازند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۰    
افزایش 50 درصدی ظرفیت سینماهای استان، صدور مجوز رسمی فعالیت دومین موزه خصوصی در تبریز و همراهی مسؤولان در طرح مفتاح الجنه آذربایجان شرقی از مهم ترین عناوین اخبار کوتاه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۷    
ترامپ و همفکرانش که در کوک کردن ساز ایران ستیزی و ایران هراسی ید طولایی دارند، به ویژه از زمستان سال گذشته، لباس میش به تن کرده اند و هر از گاهی در مقابل دوربین ها و مجامع خبری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۷    
آمریکا باز برای ایران تعیین تکلیف کرده است؛ وزیر خارجه امنیتی اش 12دستورکار روشن داده که هیچ حرف تازه ای در آن نیست و تکرار همه ادعاهای 40 ساله آمریکایی ها علیه ایران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۴    
آیا می توان برجام را به مثابه یک مجموعه هندسی متوازن در نظر گرفت و متعاقبا، هرگونه فعل و انفعالی در قبال آن را با استناد به روابط ریاضی مورد تحلیل قرار داد؟ پاسخ این سؤال ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۶    
تحریم های اقتصادی احتمالی آمریکا علیه ایران هر اندازه که شدید باشد قادر به براندازی نظام ایران نخواهند بود و کشورهای حاشیه خلیج فارس یکی از بارزترین قربانیان این استراتژی جدید آمریکا علیه ایران ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۳    
ائتلاف جوانان 14 فوریه و جنبش جوانان دراز بحرین، مردم این کشور را به مشارکت گسترده در فعالیت های گرامیداشت سالروز کشتار منطقه دراز (محل سکونت آیت الله عیسی قاسم) فراخواندند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۵:۳۰    
رییس جمهور گفت: ملت ایران از تهدیدات توخالی نمی هراسد و بسیار بزرگتر از ترامپ، پمپئو، بولتون و همه این کسانی است که امروز به عنوان افراطیون در واشنگتن جمع شده اند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که خداوند عنصر ولایت را فقط در اسلام قرار داده است، گفت: ولایت مایه پویایی دین اسلام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به رسالت همگانی برای تحقق شعار سال، گفت: باید مسؤولان، مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی و حکومتی در استفاده از کالای ایرانی الگوی مردم باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۵    
نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پی رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنی با صدور پیامی این مصیبت را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۴۵    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که در انسان میل عدالت و عقلانیت نهادینه شده است، گفت: عقل میل انسان را به ستم و جهل کاهش داده و او را برای عمل به عدالت و عقلانیت رهنمون می سازد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۰    
حضرت آ یت الله مکارم با بیان این که تاریخ به تمام معنا آموزنده بوده و واعظ است، بر ضرورت عبرت گرفتن انسان از سرنوشت ظالمان و مستکبران تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۸    
اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۸    
مفتی مصر با بیان آنکه صدور حکم جهاد و یا جنگ تنها به اختیار حاکمان است، تضعیف حکومت اسلامی را موجب مجازات و عقوبت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۵    
رییس بخش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین رژیم ال خلیفه را مسؤول حفظ سلامت آیت الله عیسی قاسم دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۵    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۶    
رییس جنبش قولنا و العمل لبنان با اشاره به ضرورت تشکیل دولت ملی، رسیدگی به مشکلات مردم را وظیفه اصلی دولت برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۴    
به مناسبت شصت وسومین سالگرد تأسیس شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، چهارمین دوره انتخاب و معرفی کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۵    
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که امروز حوزه های علمیه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مجید جعفری اقدم، رییس آژانس ادبی و ترجمه پل، معتقد است ادبیات کودک و نوجوان و تصویرگری از توانمندی های نشر ایران در سطح بین الملل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: اگر دیده انسان به سمت مبتذل و حرام باشد؛ نه تنها هیچ فایده ای به حال فرد ندارد، بلکه آثار سوء بر افکار و قلوب انسان می گذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این که نباید از سنت ها و آداب اصیل ایرانی و اسلامی در محافل و مجالس مذهبی فاصله گرفته شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۲    
انتشارات انقلاب اسلامی نسخه الکترونیکی کتاب نقش نگار گوشه هایی از زندگانی حضرت علی علیه السّلام در کلام رهبر معظّم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۶    
حضرت آیت الله جوادی گفت: بهترین راه برای عنداللهی شدن روزه گرفتن است. باطن روزه به صورت لقای خدا ظهور می کند و برای انسان، همتی بالاتر از لقای حق فرض ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۹    
انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با 140 عنوان کتاب و 15 عنوان لوح فشرده و نرم افزار پیرامون بیانات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رایزنی و گفت وگوی جریان ها و تشکل های سیاسی عراق بعد از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور برای تشکیل فراکسیون ها و دولت آینده همچنان ادامه دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۱    
الزامات هویت خواهانه ترامپِ بدون رنگ وبوی سیاسی و بن سلمانِ جوان سبب شد تا نتانیاهو فرصت مناسبی برای بهره برداری از این تمایلات پیدا کرده و شرایط یک قمار سیاسی سه جانبه به وجود آید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۵    
چشمان بی شکیب با محوریت شعر پایداری مردم دزفول همزمان با روز مقاومت و پایداری دزفول در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۵    
نمایندگان ولی فقیه در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان با صدور پیامی مشترک ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه را تسلیت گفتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۹    
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان از برگزاری کلاس درس اخلاق با موضوع فضیلت ماه مبارک رمضان در اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در طول ماه مبارک رمضان خبر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۶    
مُمتحن معروف، سر و وضعم را برانداز کرد و گفت: امروز من دیگر حوصله ندارم. شیخ – اشاره کرد به روحانی کهنسالی که کنارش نشسته بود – امتحانت را می گیرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۱    
آیت الله سیدان گفت: هر چند نماز، زکات، روزه و سایر اعمال جایگاه مهمی در دین ما دارند اما محکم ترین رشته ایمان حب و بغض لله است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۱    
مدیر پژوهشگاه فقه نظام با بیان این که خداوند در آیه 80 سوره مائده به عده ای اشاره دارد که تحت ولایت کفارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۸    
نماینده مجلس خبرگان گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی یکی از پیشگامان مبارزه با طاغوت بود و شجاعت در مقابله با دشمنان از وی چهره ای نام آشنا برای مردم و شخصیت مبارز ملی ساخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی با بیان این که یکی از علت های مهم تأخیر در ازدواج بیکاری آقایان است، گفت: اگر مشکل بیکاری آقایان حل نشود، مشکل ازدواج جوانان باقی می ماند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۹    
حجت الاسلام غلامی گفت: حضور روحانیان در مساجد و فعالیت تبلیغی آن ها راه گشای بسیاری از مسائل دینی و مشکلات فرهنگی موجود در جامعه ما است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: همایش فاتحان خرمشهر همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در تبریز برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جامعه ما نیاز دارد آموزش های مراکز علمی ما کاربردی باشد تا دردی از دردهای کشور را دوا کرده و خروجی های این مراکز بتوانند مشکلات موجود را مرتفع کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۶    
ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه با صدور اطلاعیه ای جزئیات مراسم تشییع و ترحیم این روحانی فقید را اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۳    
مسؤول معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی از فعالیت 130 روحانی مبلغ خواهر و برادر در قالب طرح هجرت در استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۳    
نماینده خبرگان رهبری گفت: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تهذیب نفس بهره جوئیم، چراکه فلسفه روزه داری نیز کسب تقوای الهی می باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۰    
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر اهمیت و ضرورت تبلیغ مبلغان اشاره و عنوان کرد: فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه مقابله با رواج آسیب های اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام هدایتی گفت: در ماه رمضان امسال محافل انس با قرآن کریم در مساجد و حسینیه ها به صورت ویژه برگزار می شود که این برنامه ها همچون سال های گذشته با استقبال پرشور مردم روبه رو شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه معتقد است دولت حجت الاسلام روحانی در دوره دوم نتوانسته در حوزه معیشت مردم کار خاصی را انجام دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۰    
استاد حوزه علمیه قم با بیان این که سنگین ترین عمل در کارنامه اعمال انسان ذکر صلوات است، گفت: ذکر صلوات عامل شفاعت گناهکاران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی را مصداق بارز دنیاپرستی دانست و گفت: این نوع جوامع اگر منافعشان در خطر باشد به هیچ معاهده ای پایبند نخواهند بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۴    
جوروند با اشاره به استقبال فوق العاده مردم از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، گفت: اداره ارشاد استان به همراه غرفه داران 50 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات وزیرخارجه آمریکا گفت: اگر آمریکا بخواهد راه گذشتگان را تجربه کردن و قدرت ایران را امتحان کند سخت پشیمان خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام موسوی گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی در دوران پیش از انقلاب مبارزی فعال و خستگی ناپذیر و یاوری توانمند برای نهضت اسلامی بود و در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به آغاز فرایند شرکت در هشتمین جشنواره کتابخانه رضوی از تأسیس و افتتاح 12 کتابخانه در مناطق محروم و حاشیه ای خوزستان در سال جاری خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نشست مشترک مدیران مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا با هدف امضای تفاهم نامه همکاری، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۴    
آیت الله شفیعی با اشاره به اینکه ملاصدرا از بزرگترین حکمای خداشناس است، گفت: فلسفه الهی بدون ملاصدرا مفهوم ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر بقا و دوام دین را در گرو مجاهدت ها و تلاش های علمی حوزه های علمیه دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۱    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که در هر عهدی باید میان دو طرف مشترکاتی وجود داشته باشد، تأکید کرد که مشرکان هیچگاه پای عهد خود با مسلمانان نمی ایستند چراکه نقطه اشتراکی با مسلمانان ندارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه سابق استان آذربایجان غربی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات عملی برای ما مهم است و این تضمینی است که ما باید در مذاکرات از اروپایی ها بگیریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۲    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خواستار از دستور کار خارج شدن یک لایحه شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه آمریکا حرف های بی حسابی زده است که لیاقت پاسخگویی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۹    
عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل نود مجلس متن گزارش کامل این کمیسیون را درباره مطالبات غیرجاری بانک ها قرائت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۳    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه ما حق نداریم تاریخ را مطابق سلیقه خودمان شکل دهیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۶    
استاد حوزه علمیه قم در بررسی حکم فقهی روزه برای مشاغل سخت گفت: مکلفان چنین مشاغلی اگر به حالت اضطرار رسیده و وضعیت حادی بر آنان حاکم شد می توانند فقط برای رفعِ ضرورت افطار کنند و سپس به روزه خود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۶    
حضرت آیت الله مظاهری گفت: برخی از حرف هایی که امروز در فضای مجازی، اینترنت و سایت های مختلف است، دشمن آن را جعل کرده تا جمهوری اسلامی را تضعیف کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۷    
سردار علیپور با اشاره به برگزاری نزدیک به دو هزار و 700 برنامه در سوم و چهارم خردادماه، خرمشهر را سند ماندگاری نظام ولایی انقلاب اسلامی برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: جریان گرانی کاذبی که بر بازارها به دلیل خروج آمریکا از برجام حاکم شده است باید مدیریت شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 415 مبلغ بومی و غیربومی در این شهرستان و با هدف تبلیغ و ترویج معارف دین فعالیت تبلیغی دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مقدم با بیان اینکه خانواده های ما باید قرآنی باشند، گفت: تشویق های ما باید بر مبنای قرآن مجید باشد و فرهنگ قرآنی در خانواده ها نهادینه شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۳    
حسینی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، گفت: همه واقف باشیم از برنامه های جنبی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان است که افراد می توانند با وقف حتی یک جلد قرآن کریم نام خود را در ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۶    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یک شورای همکاری و سیاست گذاری برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۶    
حجت الاسلام تهرانی گفت: بیش از هزار مبلغ از سوی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) برای امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۳    
مدیر سنجش و پذیرش از اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) در سال تحصیلی 98-97 خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری رسا امام جمعه ارومیه با بیان خاطراتی از دوران مبارزه، به دیدار خود با امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: من در دوران مبارزه آینده را فوق العاده روشن می دیدم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۱    
تعجب از اینکه در روزگار ما که می گویند امید به زندگی 70 و چند سال هست، علمای ما خوشبختانه رکوردار هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۲    
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان از اجرای طرح نهضت قرآنی ویژه دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
در پی رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنی مبارز نستوه آذربایجان، سه روز عزای عمومی در استان آذربایجان غربی اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۶    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیامی درگذشت مجاهد نستوه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۳    
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار یک ملت خادمی قرآن است، گفت: عقب ماندگی امروز ملت های مسلمان و اشغال سرزمین های اسلامی همچون فلسطین به وسیله رژیم صهیونیستی نتیجه دوری از قرآن کریم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۰    
حجت الاسلام اسلامی فر کوتاهی کردن مبلغان در زمینه محور شدن مداحی ها را بی تأثیر نداست و بر ظرفیت شناسی و مخاطب شناسی از سوی مبلغان تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۷    
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که هویت بندگی بدون تسلیم معنا و مفهوم پیدا نمی کند، گوشه گیری معقولانه را از اصول بندگی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۷    
رییس بنیاد فارس المومنین گفت: کسی که در اول، وسط و آخر ماه مبارک رمضان سیدالشهدا(ع) را زیارت کند تمام گناهان او پاک می شود و ثواب یک حج و یک عمره برای او نوشته می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از همه مردم استان و به ویژه شهر ارومیه خواست با حضور پرشور و گسترده در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حسنی از این شخصیت بزرگ ملی و استانی تجلیل کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۱    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: امروز دشمن به دنبال گرفتن روحیه مبارزه طلبی، دفاع از حق مظلوم و جهاد و شهادت از جوانان ایرانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵    
استاد حوزه علمیه اشرافی گری محض را آفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسؤولان آمال و آرزوهای مدیریتی خود را به عنوان آمار به مردم ارائه ندهند این موجب شیوع بی اعتمادی در کشور می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی نماد وحدت و شجاعت در مبارزه با طاغوت و مظهر ایران دوستی و همچنین تکیه گاه استوار انقلاب در این خطه از میهن اسلامی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۶    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر انسان نگران آینده خود نباشد به خدا بهتر تکیه می کند و اگر چنین شود بهتر کار و درس می خواند. متاسفانه زندگی تحت ولایت به درستی تفسیر نشده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۳    
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه آیه مباهله از ادله واضح برتری ائمه اطهار(ع) است، گفت: روایات بسیاری در کتب اهل سنت وجود دارد که فضایل برتری امام علی(ع) را ذکر می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۹    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
  • ۱