چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۶:۳۳    
انتخابات هیأت رییسه کمیسیون های پارلمان در سال سوم مجلس دهم در دستور کار وکلای ملت ا قرار داشت و اعضای هیأت رییسه کمیسیون ها با آرای نمایندگان و اعضای کمیسیون ها انتخاب شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۴    
هدف همه فشارهای روانی و اقتصادی جبهه دشمنان علیه جمهوری اسلامی برای این است تا با القاء سایه جنگ، ملت ایران را بترسانند که اگر تسلیم نشود و پای میز مذاکره جدید نیاید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۱    
از آفات فضای رسانه ای در روزگار ما، تمرکز بر اخبار منفی و بدی است که موجبات فرسایش اعصاب و روان مخاطبان را فراهم کرده و به ریشه دواندن بی اعتمادی و حتی یأس و ناامیدی در جامعه کمک می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۸    
پروژه جنوب سوریه و عملیات پاکسازی تروریست های حاضر در آن در سناریوی صهیو – امریکایی اینگونه برنامه ریزی شده بود تا یک قاعده بازی تحمیلی در سوریه شکل گرفته و مابه ازای پاکسازی تروریست ها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی دارالقرآن حرم رضوی، نظارت 1200 روحانی بر امر تقسیم زکات در سطح استان خراسان رضوی و روایت سفر امام رضا(ع) از مدینه به مرو در قالب کتاب بیدارم کن از جمله مهمترین عناوین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۴    
نخستین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیتهای تبلیغی ترویجی قرآن در آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مدیران نهادهای فرهنگی و قرآنی و مؤسسات قرآنی تشکیل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: امیدواریم شورای توسعه فعالیتهای قرآنی زمینه افزایش همدلی و هماهنگی و کاهش موازی کاری در این حوزه را فراهم آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۹    
نشست چهارجانبه مکه برای حمایت از اردن درحالی برگزار شد که عربستان سعودی و امارات پیشتر اختلافات زیادی با دولت امان پیدا کرده بودند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۵    
رییس اداره آموزش و مطالعات قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: یکی از طرح های در نمایشگاه قرآن کریم که با استقبال خوبی مواجه شد، تعویض نسخه های فرسوده قرآن بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۴    
انسان باید با هر زبان و بیانی که می تواند با ولی خدا(عج) معاشرت و دردِ دل کند. وارد است که در ابتدا کلام خود را با استغفار شروع کرده و در ادامه با حضور قلب و توجه کامل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۱    
در گفتگوی صمیمانه ای که چندی پیش با مرحوم حجت الاسلام احمد احمدی، رییس سازمان سمت و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتیم با ما از زندگی، سوابق علمی و اجرایی و دغدغه های خود سخن گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۱    
او هرگاه به ذکر خاطراتی از حضرت علامه طباطبایی می پرداخت، دستمالش را از جیبش درمی آورد و اشکهایش را پاک می کرد و نمی توانست از علامه سخن بگوید و چشمانش اشگبار نشود!
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۳:۰۸    
محمد ایمانی: مجلس به روند خودزنی پایان دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۹    
همکاری ایران با گروه کاری اقدام مالی ( FATF ) چه مخاطراتی برای منافع ملی به همراه خواهد داشت؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۳    
نگرانی صهیونیست ها در این خصوص و جنونِ قتل مردم بی دفاع به هیچ وجه قابل توجیه نیست مگر اینکه این حرکت را راهبردی جدید برای بازپس گیری بی واسطه سرزمین های غصب شده بدانیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۱    
حضرت آ یت الله نوری همدانی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: این عالم انقلابی از شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه بوده و در نسل جوان و جریان علمی و علوم انسانی اسلامی بسیار اثر گذار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی با تجلیل از خدمات مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: ایشان مردی بسیار مخلص و نسبت به مبانی اسلام خدمتگزار واقعی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۵۳    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین تاکید کردند که اراده دو دولت، تداوم همکاریهای راهبردی مشترک در تمامی حوزه ها است و مصمم هستند که این روابط را بیش از پیش گسترش دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۴۴    
جهانگیری از آغاز اقدامات عملیاتی سازمان انرژی اتمی پس از صدور فرمان رهبر انقلاب خبر داد و گفت: دولت همواره منافع ملی را ترجیح داده و آمادگی دارد تا متناسب با پیمان شکنی ها از عزت و اقتدار کشور دفاع ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۹    
معاون اوقاف خراسان شمالی گفت: امسال هم زمان با دهه امامت و ولایت و ایام عید غدیر روحانیان مبلغ از حوزه علمیه قم به صورت تبرعی به بقاع متبرکه شاخص استان اعزام می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۶    
رهبر انقلاب با انتقاد از سکوت اروپایی ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قدس گفتند: برای تعیین نوع حکومت در فلسطین باید از همه فلسطینیان واقعی نظرخواهی و همه پرسی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۱۱    
حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به ضرورت ثبت موقوفات جدید با نیات مرتبط با غدیر، بر ضرورت فعالیت انجمن یاوران وقف غدیر در خراسان شمالی تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۸    
اعزام گروه های جهادی، جای خالی نمایشگاه قرآن در دارالقرآن و احداث مجتمع فرهنگی و هنری برای شوقان عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۵    
حجت الاسلام نوبری گفت: اگر به دنبال سعادت دنیا و آخرت هستیم، باید قدر این لحظات معنوی و عرفانی را دانسته و از خدا عاقبت بخیری در دنیا و آخرت طلب کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام عالی گفت: یکی از سنت های حسنه ای که رسول اکرم در دهه پایانی ماه مبارک رمضان بدان توجه ویژه داشتند، اعتکاف رمضانیه است؛ باید این سنت حسنه همچون اعتکاف ماه رجب در جامعه رایج شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۹    
رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی از آغاز هیچ گاه در اندیشه مذاکره و سازش سیاسی با بیگانگان و دشمنان نبودند و این خط اسلام راسخ و مکتب تشیع بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۵۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه عرصه رقابت سیاسی برای قدرت شده است نه خدمت، گفت: رقابت در اسلام برای اطاعت از خدا، جهاد و خدمت به مردم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مقررات الهی شوخی بردار نیست، با احساسات و برخی گفتارهای هیجانی و مقطعی نمی توان برخی قوانین واجب الهی را زیرسؤال برد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۸    
عبدخدایی گفت: هماهنگی تفکر امام با تفکر مردم یکی دیگر از دلایل ماندگاری نهضت امام خمینی(ره) بود که در نهایت سبب شد این نهضت به انقلاب اسلامی متصل شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۲:۳۵    
مسؤول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: پارسال درمجموع سینمایش هایی که با محوریت حوزه علمیه استان برگزار شد درمجموع 13 هزار مخاطب داشتیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۷    
در بیست وپنجمین روز ماه مبارک رمضان، جمعی از استادان دانشگاه ها و اعضای جامعه دانشگاهی سراسر کشور، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۴۱    
امام جمعه موقت تهران در مورد ویژگی های مرحوم احمدی گفت: حجت الاسلام والمسلمین احمدی به عنوان یک استاد، معلم عالم و مهذب و آراسته به قلم در توسعه علمی کشور و تعالی حوزه و دانشگاه قدم های بلندی برداشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۸    
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: حجت الاسلام والمسلمین احمدی یک عنصر مفید و موثری برای کشور ما بود که متاسفانه جامعه ما او را از دست داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۳۵    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین عصر یکشنبه به وقت محلی ، با هدف توسعه بیش از پیش مناسبات، چهار سند همکاری امضا کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۹    
رییس جمهور تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از گسترش و تعمیق روابط همه جانبه با هندوستان به عنوان یک کشور دوست در منطقه استقبال می کند و آماده همکاری های راهبردی با این کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۹:۲۶    
رییس فراکسیون امید گفت: وی افزود: از سال 60 که بنده با ایشان در ارتباط بودم جز خلوص، صمیمت، اخلاق و توجه به شعارها و آرمان های انقلاب هیچ چیز دیگری را ندیدم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۳    
پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و علما و روحانیون و همچنین عموم مردم در قم تشییع شد و در جوار بارگاه ملکوتی بانوی کرامت آرام گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۴    
آیات عظام نجفی و فیاض از مراجع تقلید عراق در دیدار با یکدیگر به بحث و بررسی مسائل جهان اسلام پرداختند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۴    
زندگینامه و تألیفات آیت الله علی اکبر قریشی، مفسر بزرگ قرآن کریم و از مفاخر ملی قرآنی در نمایشگاه کتب و نرم افزارهای علوم قرآنی در ارومیه به نمایش درآمده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۱    
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان از پانزدهم تا بیست و یکم تیر ماه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۸    
نهمین سالگرد ارتحال آیت الله مرتضی انصاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۲    
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در خراسان شمالی با اشاره به اجرای 106 برنامه محوری از سوی این بنیاد در استان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری مسابقات قرائت، حفظ و شرح خطبه نهج البلاغه و برپایی مراسم وحدت در مناطق سنی نشین با عنوان ولایت محور وحدت مسلمانان برخی از برنامه های نهاد تبلیغات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۳    
اوقاف مصر خبر پخش اذان شیعی در مساجد مصر را به شدت تکذیب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان این که گناه موجب خشم الهی و مانع اجابت دعا است، گفت: بایستی مراقب تخطی از دستورات خداوند باشیم و موجبات خشم الهی را فراهم نکنیم تا هنگام دعا و مناجات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۵۶    
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان هدف از فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی را تامین امنیت رژیم صهیونیستی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۴۷    
حجت الاسلام رضوانی نسب، گفت: (FATF) در حقیقت ابزاری برای تحریم بیشتر ملت ایران است تا اینکه بخواهند با پول شویی مبارزه کنند، نمایندگان در آزمون بزرگی قرار دارند، تحت فشار کانون های قدرت قرار نگیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۱۹    
عضو جنبش امل لبنان با اشاره به تلاش غرب برای فراموشی مسأله فلسطین خاطر نشان کرد که فلسطین مسأله اول امت اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۶    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه پیامبراکرم(ص) تمام وجودش اخلاق رفتاری ملکوتی و جلوه رحمت الهی بود، گفت: در عصر غیبت عالمان ربانی جلوه های ویژه رحمت حق بر بندگان هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۷    
رییس جمهور با استقبال از گسترش روابط تهران – اولان باتور در همه عرصه ها تصریح کرد: تهران آماده توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری با مغولستان است و باید از همه ظرفیت ها و فرصت های موجود در دو کشور ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهوت رانی کردن انسان را از انسانیت دور می کند و دور شدن از انسانیت سبب محروم شدن انسان از نظر رحمت الهی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۴    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همه هویت حوزه و رسالت حوزویان کسب صلاحیت های لازم برای مقابله با جریان های تهدیدکننده اسلام و صیانت از سلامت دین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۱۱    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به شخصیت مرحوم حجت الاسلام احمدی گفت: این اندیشمند در نگهبانی از اصول و فرض های دین بسیار حساس بود و نسبت به استبداد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در تفسیر آیه 10 سوره لقمان گفت: همان گونه که کوه ها برای آرامش زمین خلق شده اند، امامان نیز سلسله جبال دین و مایه آرامش و هدایت جامعه دینی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۸    
آیت الله فقیهی گفت: کسانی که دینی را انتخاب می کنند، اگر نسبت به اسلام و شیعه جاهل قاصر باشند مورد مؤاخذه قرار نمی گیرند، اما اگر بدان توجه داشته باشند و ادله شیعه را بدانند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۵    
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان از کمبود اساتید پژوهش در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۲    
بازار تهران و محله های اطراف آن،از مناطق قدیمی تهران هستند که بقاع متبرکی در آنجا وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۲    
حجت الاسلام مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در جریان سفر به آفریقای جنوبی با دکتر فرید ایساک قرآن پژوه و مبارز برجسته ضد نژادپرستی در آفریقای جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۲    
رییس شورای حوزه علمیه استان تهران گفت: حجت الاسلام احمدی جامع تعلیمات حوزوی و دانشگاهی و از تلامذه شناخته شده حکیم عارف علامه طباطبایی بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۹    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تمام آنچه انبیای الهی و رسول گرامی اسلام زحمت کشیدند در غدیر جمع شده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۹    
گعده این هفته فیلم سازان جوان سینمای انقلاب به نمایش و نقد و بررسی مستند تا افق حلب به کارگردانی علی پاجانی اختصاص دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۶    
جمهوری اسلامی، مردمی است و مردمی بودن خود را با دو رخداد مهم به رخ می کشد: اول راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن و دومی راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان؛ روز قدس.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۳    
جلسه ویژه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لایحه FATF در دفتر این نهاد حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰    
آدمیزاد بهتر است به مرگ ارگانیک و طبیعی بمیرد تا در سوانح مصنوعی مثل، غرق شدن کشتی، سقوط هواپیما، حریق قطار و خفت بارتر از همه تصادف با پراید تکه پاره بشود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۲    
استاد حوزه در مورد شخصیت حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: آن عالم ربانی تربیت شده حوزه علمیه قم و اخلاق اسلامی است و یک معلم نمونه بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۶    
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به شخصیت علمی، اخلاقی و جامعیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: مرحوم دکتر احمدی همواره حامی انقلاب و نظام اسلام بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۸    
حضرت آیت الله سبحانی تأکید کرد: با توجه به روایات فراوان اسلامی اعتقاد به ظهور مایه نشاط و فعالیت انسان می شود، چراکه از بین رفتن فساد در زمان امام زمان(عج) نیاز به مقدمه سازی و نیروسازی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۶    
رییس جمهور تلاش آمریکا برای تحمیل سیاست های خود بر دیگران را خطری در حال گسترش دانست و تاکید کرد: تحریم های یکجانبه به روند تجارت مشروع بین المللی خدشه وارد می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۳    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که برنامه های فرهنگی و تبلیغی ما باید دارای یک چشم انداز مشخصی باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید بر این که امام رضا(ع) بنیان گفت وگوی بین ادیان را گذاشتند، گفت: امام رضا(ع) بسیاری از پرسشها را پاسخ می دادند و در عین حال برخی هدایت و برخی لجاجت داشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به خدمات مرحوم حجت الاسلام احمدی گفت: دوری از مقام طلبی و عشق به خدمت از او یک روحانی تمام عیار ساخت وعمر 85 ساله خود را با کارنامه پربار به پایان رساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۴    
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به پایان مراحل پذیرش بین داوطلبان ورود به حوزه گفت: پذیرفته شدگان در دوره میثاق طلبگی شرکت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مسؤول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور گفت: امروز ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۰    
رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام المسلمین دکتر احمد احمدی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۷    
تجربه تاریخی و اجتماعی نشان می دهد که در مقدرات سیاسی و اجتماعی مردم نیز، مراجع تقلید بسیار اثرگذار بوده اند؛ اما تحولات دینداری و همچنین سرعت این تحولات جایگاه مرجعیت دینی را نیز متأثر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۴    
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین احمدی رییس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت) با حضور شخصیت های لشکری و کشوری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی به عوامل رشد روحی انسان ها اشاره کرد و قرآن کریم، دعا، ایمان به خدا، دوست داشتن ایمان و غیره را از جمله عوامل رشد و ارتقای روحی انسان برشمرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۵    
هجدهمین اجلاس سران عضو سازمان همکاری شانگهای روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در شهر چیندائو چین آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۹    
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: ایران و محور مقاومت تنها طرف هایی بودند که طی سال های اخیر به صورت جدی با تروریسم مقابله کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۶    
معاون وزیر امور خارجه گفت: هیچ مشکل امنیتی در لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم متوجه ایران نخواهد شد و بیانیه تفسیری ایران تمام نقاظ ضعف این لایحه را پوشش می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۶    
اولین سالگرد شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در محل مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل خروج آمریکا از برجام خواستار تعویق دماهه بررسی FATF در صحن علنی پارلمان شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳    
وکلای ملت با 138 رای موافق بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم را برای 2 ماه مسکوت گذاشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی را با 136 رای موافق تصویب کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس، گفت: دولت هنوز ترجمه صحیح پالرمو را به مجلس ارائه نکرده است و اگر این لایحه از سوی شورای نگهبان مجدد بازگردد باعث تضعیف مجلس خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۰    
مدیر جامعه الزهرا(س) درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۲    
بانو علویه همایونی موسس اولین حوزه علمیه خواهران است که در سال 1388 به عنوان چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران معرفی شد و در سال 1390 در نکوداشتی از مقام علمی ایشان رهبر انقلاب پیامی به این همایش ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۷    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: جشن بزرگ نشان محبت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵    
کارشناس دینی گفت: ما اگر در هنگام مشکلات به خدا مراجعه می کنیم اولیای الهی بالعکس ما عمل می کردند، همواره این گونه دعا می کردند که خدایا حتی اگر ما را به جهنم می بری و مشکلات می دهی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام همتیان با تأکید بر اینکه راه سعادت جامعه در بندگی خداوند متعال خلاصه می شود، گفت: بندگی خداوند یعنی دوری از گناه و این تنها با عمل کردن به علم محقق خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۸    
مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی طلاب خواهر این مدرسه گفت: به یقین تولید صنایع دستی، آموزش و یادگیری هنرهای دستی و سنتی یکی از راه های حمایت از کالای ایرانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: غدیر زمینه ساز ظهور و تداوم بعثت است؛ یعنی اگر به گذشته نگاه کنیم غدیر عصاره رسالت می شود و در آینده موتور حرکت ظهور خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۵    
آنچه باعث شده رهبری این گونه با جدیت به میدان بیایند، موضوع متهم شدن نظام اسلامی به ناکارآمدی است؛ مهم ترین شبهه شیطانی که در این زمان از سوی معاندان و جبهه استکبار جهانی مطرح می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۰    
معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که صیانت از انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین رویکرد و راهبرد حوزه انقلابی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۲:۳۴    
استاد حوزه علمیه گفت: شرکت در نماز جماعت، افق و میل وجودی انسان را تغییر می دهد؛ فلسفه نماز جماعت وحدت مسلمانان، پشتیبانی از ولایت و مشخص شدن نمازگزاران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۶    
حجت الاسلام طاهری آکردی با تاکید بر این که فعالیت جهادی اثرگذاری تبلیغ را دوچندان می کند، خواستار حمایت بیشتر از این قبیل گروه های تبلیغی شد.
  • ۱