جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۲۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۷    
نشست هفتگی شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب هارمونیا، جستاری در خاستگاه های علم هارمونی و کارکرد آن در پیدایش فلسفه اختصاص دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۰    
تا چه حد ویژگی های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می تواند در شکل گیری یک نظام اقتصادی مؤثر باشد، نظام اقتصادی ایران مبتنی بر کدام نظام است: اسلامی یا سرمایه داری.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
طرح ترویج کتابخوانی و تخفیف کتاب های کودکان و نوجوان به مناسبت عید سعید فطر با عنوان کتاب من یادت نره آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۱    
نمایشگاه موضوعی قرآن و فرشتگان همزمان با ماه نزول قرآن در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۸    
انتشارات کتاب نیستان مجموعه داستان طاووس ها نوشته اُ هنری منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۸    
گروه علوم پایه فرهنگستان علوم، مراسم جایزه ابوریحان بیرونی را به مناسبت روز گرامیداشت این دانشمند نامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۸    
رییس دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی فارابی مهلت ثبت آثار پژوهشگران داخلی در حوزه علوم انسانی و اسلامی در سامانه این جشنواره را تا 31 خرداد ماه جاری اعلام کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۳    
رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در فضایی پر حاشیه و پر ابهام در سنگاپور دیدار کردند و برای پنجمین بار میان این دو کشور توافقنامه ای امضا شد که محتوای کامل آن هنوز مشخص نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۳    
استخوان گیر کرده در گلوی آمریکا، ایران است نه کره شمالی. نشریه آمریکن اینترست یک سال قبل از قول استراتژیست ها نوشت ایران در سال 2017 در کنار آمریکا، چین، ژاپن، روسیه ، آلمان و هند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۰    
پس از خروج شیطان بزرگ از برجام، سه کشور اروپایی عضو برجام به عنوان متحد استراتژیک امریکا در چارچوب استراتژی دیو و دلبر در یک تقسیم کار مهندسی شده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۷    
شاه بیت مذاکراتی ترامپ با رییس جمهور کره شمالی که سواحل کره شمالی را برای هتل سازی بسیار مناسب دانست، یک مدل مذاکراتی املاکی بود!
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۳    
جمع آوری زکات فطره در پایگاه های کمیته امداد، انتشار فراخوان شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز و اطعام 12 هزار روزه دار در مسجد طفلان مسلم از مهم ترین اخبار کوتاه آذربایجان شرقی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۲    
رهبر معظم انقلاب در بیاناتی با اشاره به دستاوردهای ادعیه فرمود: این دعاها پر از معارف است که اگر این ها را از حالت دعا بیرون بیاورند، معارف اسلامی متین و اصیل و قوی ای را تشکیل می دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۸    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حج حیات و پویایی اسلام است، گفت: حج نباید هرگز از دست برود؛ اگر حج بخواهد نادیده گرفته شود، اسلام تعطیل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۵    
استراتژی مذاکراتی د ولت تد بیر و انعقاد برجام خطای اول محسوب می شد ، چرا که نه تنها هیچ تغییری د ر تحریم های اساسی ایران به وجود نیاورد ، بلکه چراغ سبزی برای تحریم های د یگر آمریکا ایجاد کرد .
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۵    
جنگ تجاری آمریکا و اروپا در حالی در نشست اخیر گروه 7 بالا گرفت که بسیاری از کارشناسان و ناظران بین المللی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۲    
هیچ کس در این تردیدی ندارد که جنگ علیه یمن، بار گرانی بر دوش رژیم سعودی است و تقریباً هیچ کس هم تردید ندارد که ریاض راهی برای غلبه بر صنعا پیش رو ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۸    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به آغاز شمارش معکوس برای شروع یورش ائتلاف سعودی به الحدیده یمن از مقاومت دلیرانه ای که رزمندگان انصارالله از خود نشان خواهند داد، خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۵    
وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که از ابتدای یورش ائتلاف سعودی به یمن مجموعا 35 هزار نفر شهید و مجروح شده اند که بیش از 5 هزار تن از آن ها زن و کودک هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۳    
مجله آمریکایی فارین پالیسی در یاداشتی به اوضاع وخیم انسانی یمن پرداخت و دولت آمریکا را مسؤول شرایط بحرانی یمن دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۳    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات ائتلاف آمریکایی به حومه الحسکه و کشته شدی شماری از غیرنظامیان از شورای امنیت خواستار که اقدامی برای مقابله و توقف این قبیل حملات به عمل آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حجت الاسلام محمد ذبیحی را به عنوان سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و دانشگاهی (سمت) منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰    
مدیر طرح اسوه از آغاز پذیرش قاریان و حافظان نخبه قرآنی در دور جدید این طرح خبرداد و گفت: حافظان قرآن نیز در کنار قاریان می توانند از امروز نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۸    
آیت الله مدرسی از مراجع تقلید کربلا با بیان اینکه خداوند انسان را بر اساس فطرت خدا شناسی خلق کرده، گفت: خدا کسی را جهنمی خلق نکرده و ما هم نمی توانیم دیگران را جهنمی بدانیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵    
تصویب FATF و کنواسیون های وابسته به آن، ریل گذاری برای تسلیم سازی کشور در جنگ اقتصادی است تا ایران، در شرایط اضطرار، وادار به توافق مجدد با اروپا و آمریکا شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۹    
تاریخ، تکرار می شود. کربلا به وسعت همه تاریخ است؛ کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا کلام حقی است که هر روز حقانیتش اثبات می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۰    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۵:۴۲    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه عصر سه شنبه در تماسی تلفنی، درباره روابط دوجانبه، منطقه ای و مسایل مرتبط با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام )، گفت وگو و تبادل نظر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۵:۲۴    
رییس جمهور تأکید کرد: در پرتو اراده سیاسی و اهتمام جدی مقامات ایران و ایتالیا، همکاری های دو جانبه، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش در جهت منافع متقابل توسعه یافته و توافقات و اسناد امضاء شده قبلی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۳۶    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برخی تکانه های استراتژیک در جامعه وجود دارد که فرهنگ دینداری افراد را مستقیما تحت تأثیر قرار می دهد و باید آنها را مورد شناسایی قرار دهیم تا برآورد درستی از آینده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۳۰    
نخستین کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب با نام شهید قاضی نورالله شوشتری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۷    
حجت الاسلام عبادی با تأکید بر این که هرگونه انحراف از احکام اقتصادی اسلام منجر به بروز فساد در این عرصه خواهد شد، گفت: توجه به احکام مالی اسلام اقتصاد جامعه را اصلاح خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۴    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از رها شدن بازار اقتصادی از سوی دولت، گفت: طی 6 ماه قدرت خرید مردم 50 درصد کاهش پیدا کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۹    
مدیریت خانواده و تربیت انسان ها برعهده زن قرار دارد و مختل شدن و تغییر این رسالت و مسؤولیت مهم می تواند لطمات جبران ناپذیری به ساحت نهاد مقدس خانواده که زیرساخت اصلی تشکیل جامعه محسوب می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۶    
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۱    
خنده ام گرفت و با شوخی گفتم باورکن من برای انتخاب همسرم این همه وقت نگذاشتم که تو برای خرید یک لباس چند ساعتی دغدغه و وسواس داری.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۵    
دفتر آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، اظهارات منسوب به وی توسط یکی از رسانه ها را با صدور اطلاعیه ای، حاصل تقطیع و رفتار غیرمسؤولانه خبرنگار آن رسانه عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: اگر علمایی همچون علامه جعفری، علامه طباطبایی و علامه امینی را بشریت درک کرده است، به برکت مجاهدت علما و اساتیدی بوده که در تربیت شاگرد شب و روز نداشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۳    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه افشای راز مایه هلاکت انسان می شود، گفت: افشا کننده سر خیانتکار و منافق است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۰    
مسؤول مدرسه علیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که امروز دشمن با برخی القائات دروغین به دنبال تخریب چهره روحانیت و حوزه های علمیه در جامعه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به عنوان سال جاری که حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، گفت: تحقق این شعار نیاز به عزم و همت عموم مردم و مسؤولان دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۵    
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش، گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش در توسعه زیرساخت های تعلیم و تربیت اسلامی و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با اشاره به این که برکات وجودی ولایت فقیه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب کاملا واضح و مشخص بوده است، گفت: رابطه میان امام و امت ریشه در باورها عمیق دینی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۳    
مؤسسۀ فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی اثر ساره جمالی زاده را روانۀ بازار نشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۳    
مشاور فرهنگی استاندار لرستان رسانه ها را به عنوان چشم بینای جامعه دانست و گفت: اخلاص مهم ترین عنصر در حوزه خبر است، رسانه ها باید به نیازهای جامعه توجه کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۵    
از نقاط قوت این کتاب می توان به روش سامان مند آن اشاره کرد و اینکه در ابتدای هر بحث مباحث به طور مشخص، عنوان و در پایان نیز چکیده ای ارائه می شود،
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۵    
این کتاب، بخشی از مقالات دکتر کلیم صدیقی، مدیر مؤسسه بین المللی اندیشه اسلامی، درباره نهضت های اسلامی معاصر است که در شش جلد در لندن منتشر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۲    
رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با اشاره به خدمات امام به کشور گفت: متأسفانه برخی از روی جهالت فراموش می کنند که امام و یاران ایشان چه خدمتی به کشور و اسلام انجام داده اند و گاهی تعبیرات سبکی دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی دولت گفت: حقوق شاغلین، بازنشستگان و همچنین یارانه ها را پیش از عیدفطر پرداخت خواهیم کرد و براساس دستور رییس جمهور بسیج شده ایم تا این پرداخت ها سریعا انجام شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰    
کتاب درآمدی به قرآن در سرای اهل قلم بررسی شد؛ سعید شفیعی، مترجم اثر معتقد است که این اثر هر سه جنبه زبان شناسی، تاریخی و تفسیری قرآن را دربردارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۸:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با بیان این که فضای مجازی کنترل نشده عامل مهمی در حیازدایی و پرده دری است، گفت: چنین فضاهایی موجب برداشته شدن پرده های محرم و نامحرمی شده و قبح بسیاری از گناهان را می شکند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آسیب های اجتماعی باید از راه های علمی و عقلانی برطرف شوند؛ زیرا نمی توان بدون علم دردی از جامعه را حل کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام میرباقری گفت: برخی با ایجاد شبهه، خطاب به کسی که عزم سفر حج دارد می گویند، چرا می خواهید جیب آل سعود را پر کنید؛ در حالی که روایت است اگر ترکِ خانه خدا کردید، بدانید مهلت داده نمی شوید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۸    
عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: انسان نباید تنها در هنگام مواجهه با مشکلات به یاد خداوند بیفتد و هنگامی که مشکلش رفع شد دیگر توجهی به او نداشته باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۶    
این کتاب پنج فصل دارد: 1. امام علی(ع)، شخصیتی بی مانند؛ 2. جایگاه علم و معلم و حرکت دانایی محور جوامع؛ 3. اصول تدریس و مهارتهای معلمی؛ 4. اصول یادگیری و مهارتهای دانشجویی؛ و 5. الگوهای یادگیری.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۰    
در مسجد کسانی که شعار ، باب میل شان نبود، ساز خود را می زدند، به گونه ای که اختلاط شعارهای متفاوت، جو مضحکی را ایجاد می کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۷    
مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: مساله توریست و گردشگری به خودی خود مشکلی ندارند اما موضع انفعالی ما در مسائل فرهنگی مشکلات جدی به وجود می آورد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۵    
استاد درس خارج حوزه علمیه همدان گفت: امروز توسعه شهرها به افتخاری برای مسؤولان مبدل شده و تمام امکانات به شهرهای بزرگ داده می شود و این سبب مهاجرت روستائیان شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۲    
آیت الله طه محمدی گفت: در زمینه محیط زیست فرهنگ سازی حرف نخست را می زند و امام علی(ع) می فرماید که به مردم باید نخست راه را یاد داد سپس تکلیف خواست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۱۲    
در اصل ضرورت جوان گرایی و نتایج پر برکتش، میان مدیران اختلافی نیست. اما کار که به عمل می رسد، دوباره اما و اگرها و استنثا و تخصیص ها آغاز می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۲۴    
نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۶    
حجت الاسلام سیاح با اشاره به اینکه طرح هفت آسمان به عنوان پایلوت در استان خوزستان اجرا می شود، گف: دوره تابستانه ترجمه معانی و مفاهیم قرآن کریم در پنج مدرسه علمیه استان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام جزایری به برگزاری یک هفته ای دوره تلبس در تابستان برای طلاب علاقه مند به تلبس اشاره کرد و گفت: طلابی که در آزمون دوره موفق شوند، در سال تحصیلی جدید مجوز تلبس را کسب خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری مراسم تلبس ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: در این مراسم 45 نفر از برادران حوزه علمیه استان به لباس روحانیت ملبس می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۹    
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه گفت: در این پایگاه ها بیش از 30 مبلغ از حوزه مشغول فعالیت می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در قرآن بیش از 50 نوع مَثل وجود دارد، گفت: هدف از مثال های قرآن تذکر، تفکر و تعقل است
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۷    
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به ضرورت استعداد سنجی در حوزه تأکید کرد که همه طلبه ها توانایی مجتهد شدن ندارند و برخی باید در امر تبلیغ و خطابه ممحض شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۱    
رییس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به این که قرآن برای همه اقوام و در همه عرصه ها مایه هدایت است، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: ظرفیت هدایت در ماه رمضان و شب های قدر ایجاد می شود و در عین حال ماه مبارک رمضان، اعتکاف و ختم قرآن ظرفیت سازی و سرمایه سازی برای انسان است تا در مسیر هدایت قرار بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که اگر مؤمن تمکن دارد حتماً زکات اجناس گران تر را پرداخت کند به تشریح میزان و چگونگی پرداخت زکات فطریه پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
حجت الاسلام تهرانی از اعلام نتایج مصاحبه مبلغان طرح مدارس امین و برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی ویژه این مبلغان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مسؤولان گفت: امروز مردم در شرایطی پای آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند که از نظر معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی برند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه فرجام برجام تجربه ای گرانبها و درس آموز بوده، راه برون رفت از این ورطه سیاسی را اتکا به اندیشه داخلی حول محور درایت دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هجمه ها به کمیته امداد امام خمینی(ره) به ناحق انجام می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه موقت کاشان اشتغال در بخش گردشگری و استفاده از ظرفیت های تاریخی شهر را ضروری خواند و گفت: مسؤولان باید مراقب باشند تا برخی اتفاقات به نام استفاده از فرصت ها تبدیل به تهدید در حوزه مسائل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: حضور روحانیان در بقاع متبرکه چشمگیر است و برنامه های مختلفی در طول سال با محوریت روحانیان در امامزادگان استان انجام می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
استاد عرفان و اخلاق گفت: امروزه شاهد رشد طلاق هستیم که انتخاب براساس ملاک های ظاهری و مادی و توجه نکردن به نصایح والدین یکی از مهمترین عوامل بی ثباتی ازدواج ها و رشد معضل طلاق است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰    
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد گفت: پیگیری طرح تحول سبب پویایی، میدان داری و انقلابی ماندن حوزه علمیه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۷    
نشست جی7 نشان داد که آمریکا اساساً اعتباری برای اروپا قائل نیست و نه تنها نمی تواند از توافق های امنیتی مثل برجام حفاظت کند که در مسائل بازرگانی و تجاری هم در مقابل ترامپ مستأصل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۴۵    
چندی پیش ظریف وزیرخارجه کشورمان سخن از خسارات ایران در برجام به میان آورد و گفت:" اگر بنا باشد برجام ادامه یابد اعضای باقیمانده در برجام باید اطمینان دهند خسارت ایران بی قید و شرط جبران شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: شعائر دین از واجبات است و باید آشکارا انجام شود؛ حج، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سبب زنده شدن دین می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱    
امام جمعه شیراز با تأکید بر این که پس از امام راحل باوجود امام خامنه ای هیچ خللی در مسائل رهبری کشور مشاهده نشده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱    
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص روحیه، تفکر و عمل انقلابی در جامعه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین احدی بهشت را نتیجه رضایت خداوند از انسان دانست و گفت: افرادی که دیگران را به معروف دعوت و از منکر نهی می کنند اگر خودشان در این وادی اهل عمل نباشند نمی توانند به کسب بهشت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
رییس ستاد اقامه نماز با تأکید بر این که اسلام مانع حکومت نیست و مخالف تحکم است، گفت: حکومت و تحکم با یکدیگر متفاوت هستند و حکومت در قرآن معادل اداره کردن جامعه با تدبیر و تدبر است و تحکم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از دو باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال موافقت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
امام جمعه موقت کاشان عمل انسان را مبلغ و معرف انسان دانست و گفت: هیچ مبلغ و معرفی برای انسان مانند رفتار و گفتار و کردار و اعمال او نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جهل و بی بصیرتی عامل اصلی مشکلات و سختی ها است، گفت: جهل انسان را به سمت کفر و شرک سوق می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
استاد حوزه علمیه حلم و شرح صدر را از لوازم مهم در امر تبلیغ دانست و گفت: سعه صدر مبلغ در تربیت دینی افراد جامعه بسیار حائز اهمیت و غیر قابل انکار است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
دبیر جامعه روحانیت کاشان از آرامش به عنوان یکی از آثار باور و اعتقاد به علم الهی یاد کرد و گفت: تمامی گرفتاری، ناراحتی، دلهره، استرس و اضطراب نشان دهنده این است که نگاه انسان به خدا نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران با بیان اینکه خداوند ارحم الراحمین است بر همین اساس توبه انسان گناهکار را می بخشد، گفت: شرط بخشش گناهان امید داشتن به رحمت خداوند است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انجام کار فرهنگی بدون توجه به محتوا و رفتار امکان ندارد و باید دانست که همه دین با تلویزیون حفظ نمی شود و باید مساجد، روحانیت و محتوا احیا شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که قرآن کریم سبب نورانیت، جلا و صفای قلب و دل انسان می شود، گفت: دل محل نگهداری قرآن کریم و تجلی خداوند است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
سخنران آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: بر اساس روایت منقول از رسول گرامی اسلام(ص) راست گویی و حیا از ارکان دین داری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام سالاری مکی گفت: در عصر فعلی آشنایی طلاب و روحانیان با فضای مجازی و روش های نوین تبلیغ از ملزومات ایفای رسالت طلبگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مسؤول معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی گفت: ورود هوشمندانه و عالمانه طلاب و روحانیان به عرصه فعالیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اهمیت حیاتی دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
رییس شورای زکات خراسان شمالی با اشاره به محل هزینه کرد زکات فطره، گفت: زکات فطره و کفاره روزه باید در کوتاه ترین زمان و با اولویت به دست نیازمندان برسد و در سایر محل ها هزینه نشود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۱۲    
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که شفاعت روزنه ای برای نجات انسان گناهکار است، گفت: انسان نمی تواند به طور مطلق بر شفاعت تکیه و گمان کند که حتماً از عذاب الهی نجات خواهد یافت.
  • ۱