چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۶    
دولت و ارتش در پاکستان دو قدرت مهم بوده اند و امروز هم این دو تعیین کننده اصلی وضعیت و سیاست در کشور همسایه شرقی ما به حساب می آیند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۶    
مهدی نصیری: بدترین اتفاق احتمالی این است که جمهوری اسلامی به دلیل فساد گسترده و لجام گسیخته مالیِ و دست اندازی چپ و راست به بیت المال و یاس مردم از برخورد لازم و کافی و بازدارنده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۳    
این روز ها کشور و نظام ما به اخذ تصمیمات جدی، قدرتمند، مقتدرانه، منطقی و تمام کننده نیاز دارد تا شوک ناشی از کارآمدی فضا را آرام کند و اقتدار منطقی حاکمیت و خصوصاً قوه مجریه را به نمایش بگذارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۳    
محمدجواد ظریف: خلیج فارس؛ همان اسمی که 2000 سال قدیم تر از زمانی که آمریکا به وجود آمده به آن خوانده شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۰    
هم اکنون مفهوم ایران قدرتمند بیش از هر زمان دیگری برای مقامات آمریکایی قابل درک است! با این حال عناد دولتمردان آمریکایی در درک این مفهوم عمیق و عینی، مترادف با پشیمانی سختی خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۰    
مسأله پیشرفت، تعالی جویی و تلاش در جهت حرکت به سمت جلو، در نهاد فطری انسان نهادینه شده است و در دوران معاصر با تکیه هر چه بیشتر بر دانش و تفکر، این امر بیشتر موردتوجه قرارگرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از سیاست های ترامپ تاکید کرد: اگر تحریم های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، اندک حیثیت بین المللی این کشور بر باد می رود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۱۵    
آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، روز پنج شنبه گذشته گفت که سوریه به دوره حکومت بشار اسد بازگشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۳    
اهمیت حفظ روابط اقتصادی ایران و چین برای مقامات پکن تنها به نیاز آنها به نفت و گاز خلاصه نمی شود. قرار داشتن کشورمان در مسیر جاده ابریشم باعث می شود پکن برای تداوم اجرای برجام و خرید نفت با استفاده ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۷    
نماز مسافر موضوعی است که امروزه باتوجه به راحتی سفر با خودرو، قطار و هواپیما بسیار به آن اشاره می شود که چرا مسافر امروزی باوجود راحتی باز هم مانند 1400 سال قبل باید نمازش شکسته خوانده شود؟
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۲    
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه جولای گذشته 550 نفر را در اراضی اشغالی فلسطین بازداشت کرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۷    
هزاران نفر از مردم یمن در پایتخت این کشور در اعتراض به جنایت های اخیر ائتلاف سعودی در یمن از جمله تجاوز به زنان یمنی دست به راهپیمایی گسترده ای زدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۰    
کتاب دانشگاه مشهد به روایت اسناد برای انتشار به مرکز اسناد انقلاب اسلامی سپرده شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۸    
آیین رونمایی کتاب "ما و علوم انسانی" در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی گفت: 81 میلیون نفری که در این سرزمین هستند همه ملیت ایران هستند و رنگ، مذهب و قومیت در آن مفهومی ندارد بنابراین رفت و آمد دولتمردان به شهرستان های آذربایجان غربی فقط ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۹    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دولتمردان با همدلی مردم و آحاد مختلف جامعه و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری باید فکری بر وضعیت آشفته بازار اقتصادی کنند تا بتوانند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
هشدار 4 سازمان حقوق بشری درباره وخامت وضع جسمانی دبیر کل جنبش حق بحرین و ممانعت آل خلیفه از برگزاری بزرگترین نماز جمعه این کشور از مهمترین اخبار آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۶    
500 گروه تبلیغی کشور و طلاب و فضلای حوزه علمیه در حمایت از مواضع اخیر مراجع تقلید در مطالبه از سران سه قوه بیانیه ای صادر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان موضوع تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران و تفحص از عملکرد پارلمان را در کمیسیون های تخصصی در هفته جاری مورد بررسی قرار می دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴    
اقدامات اخیر قوه قضاییه در عمل به توصیه های رهبری معظم انقلاب در جدیت مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب امیدواری شده است ولیکن قطعا ابتدای راه است و خواست عموم مردم مبارزه جدی و بی امان با مفسدین اقتصادی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۶    
حجت الاسلام والمسلمین پارسانیا گفت: همفکری دو قطب علمی حوزه و دانشگاه سبب می شود تا برای مسائلی که علم جامعه اسلامی با آن روبه رو است مسأله شناسی کرده و برای حل آن با مشارکت و پیگیری های لازم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۰    
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور آیت الله اعرافی و حجج اسلام پارسانیا و مریجی در قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۱    
رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: اگر رویکرد مسؤولان این باشد که نیازهای کشور را با تکیه بر داخل فراهم کنند قطعا توانایی در دانشمندان ایرانی وجود دارد که بتوانند نیازها را رفع کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۱    
حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که ناکار آمدی مدیران ضعیف، سبب بی اعتمادی می شود، گفت: مسؤولان وظیفه دارند دنبال جلب اعتماد مردم باشند و با برنامه ریزی صحیح سعی کنند مشکلات گرانی و بیکاری را از بین ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم خواهان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی هستند چراکه دیگر از ناعدالتی ناراضی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که هدف آمریکا از مذاکرات بازگرداندن ایران به شرایط قبل از انقلاب است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۲    
امام جمعه ایلام گفت: اعتیاد رژیم آمریکا به اعمال تحریم ها نتیجه پنج سال عقب نشینی و امتیازدهی و گفتمان سازش بود. باید سلاح تحریم را از موضع قدرت از دست دشمن گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۱۹    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تابستان فرصت مناسبی برای ارتقای علمی و تبلیغی طلاب و روحانیان است، گفت: طلاب باید از این فرصت برای انجام اقدامات جهادی به منظور هدایت جامعه بهره گیرند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۱    
حضرت آیت الله سبحانی و آیت الله اشرفی شاهرودی در دیداری که در مشهد صورت گرفت با ابراز نگرانی نسبت به مشکلات اقتصادی بر ضرورت پاسخگویی و حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۵    
آیت الله موسوی جزایری گفت: خبرنگار باید حرف حق را بگوید و به گونه ای کار کند که جوانان و مردم اخبار را از آنها بگیرند تا مانع از روی آوردن جوانان امروزی به شبکه های غربی و فضای مجازی شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۹    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمنان اسلام و ایران باید بدانند ملت ایران با الهام از قرآن به هر سلاحی که برای دفاع از اسلام و ایران و انقلاب و ملت لازم باشد خود را مسلح خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۶    
خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به پنج مطالبه اصلی مردم از دولتمردان و مسؤولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۹    
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم به شما رأی داده اند و انتظار دارند در خدمتشان باشید، گفت: آشفتگی امروز بازار نشانگر سوء مدیریت مسؤولان است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این که مشکلات اقتصادی کشور با اقدام انقلابی قابل حل است، گفت: دولت و مجلس در برابر مشکلات تماشاچی نباشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی از مشکلات به قصور و تقصیر مسؤولان برمی گردد، گفت: باید جلوی دلالانی که از وضعیت بازار سکه و ارز سوءاستفاده می کنند را گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل با تأکید بر این که راه حل مشکلات اقتصادی کشور نباید در مذاکره با آمریکا جستجو شود، گفت: هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از هزینه سازش در برابر آمریکا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه اصفهان گفت: اولین اقدام دشمن تخریب وضعیت اقتصادی است، دومین اقدام دشمن ناامید کردن مردم از بازگشت به شرایط اقتصادی گذشته است و سومین اقدام دشمن آوردن مردم به خیابان ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۵    
استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یکی از دلایل تلاطم های موجود در بازار ارز و سکه ضعف های نظام بانکی ما است، گفت: اجرای واقعی بانکداری اسلامی حلال مشکلات اقتصادی موجود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر بستن گلوگاه های فساد در کشور، گفت: در حال حاضر بیشترین بخش هایی که برای مردم ایجاد زحمت و مشکل می کنند دستگاه های دولتی کشور هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۹    
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مردم انتظار دارند که مسؤولان دستگاه قضا اخلال گران اقتصادی را به مردم معرفی کنند، گفت: مردم باید بدانند که چه کسانی تنها برای منافع شخصی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۶    
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: نماز جمعه شعائر الله است و کسی که به نماز جمعه می آید تعظیم شعائر الله می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۶    
آیین کلنگ زنی احداث زمین مسجد امام حسین(ع) مهدیه غرب شهرکرد، با حضور حجت الاسلام والمسمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۲    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خبر از بازنگری و غنی سازی تفسیر نمونه داد و گفت: هم اکنون مشغول به کار هستم تا ان شاءالله این تفسیر به روز و غنی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه اگر مسؤولان مجاهدانه عمل کنند همه مشکلات کشور مرتفع می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۲    
امام جمعه قم با بیان این که نباید خیال مذاکره با دشمن عهد شکن و دروغگو وجود داشته باشد، گفت: عهدشکنان دروغ گو ادعای مذاکره می کنند اما اولین شرایط مذاکره انسانی را نمی فهمند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۴    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که مشکلات اقتصادی کشور معلول غفلت و سوء مدیریت است، از مسؤولان قضایی خواست که هرچه سریعتر مجازات عبرت آموز درباره متخلفان و مفسدان اقتصادی اعمال شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۸    
پس از اینکه نبرد جنوب سوریه به نفع ارتش این کشور رقم خورد؛ همه نگاهها معطوف به جبهه شمالی و ادلب است تا نبردی سهمگین برای درهم پیچیده شدن طومار گروههای تروریستی و مسلح آغاز شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۵    
نشریه آمریکایی پوشش دهنده تحولات رژیم صهیونیستی و اراضی اشغالی نوشت موفقیت های اخیر ارتش سوریه در نزدیکی بلندی های جولان، شکست راهبردی و بسیار دردناک برای تل آویو رقم زده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۲    
مردم نوار غزه امروز خود را برای راهپیمایی بازگشت در جمعه موسوم به وفاداری به شهید محمد طارق یوسف آماده می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۹    
رژیم کودک کش صهیونیستی در وقاحتی آشکار در مقر سازمان ملل نمایشگاهی از آسیب های وارد شده از سوی فلسطینیان به اراضی اشغالی برگزار کرده است؛ بدون آن که به اشغال ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۵    
تیراندازی نیروهای هندی در کشمیر تحت کنترلِ هند، منجر به کشته شدن 2 تن شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۸    
سردبیر روزنامه رای الیوم ، افشاگری رسانه های غربی درباره انصراف عربستان از ترویج طرح صلح آمریکا برای خاورمیانه را با عقب نشینی ترامپ از تهدید ایران مرتبط دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۲    
جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای جنایت هولناک متجاوزان سعودی در بمباران بیمارستانی در الحدیده را که به شهید و زخمی شدن ده ها نفر منجر شد، محکوم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۶    
سخنران آیین نکوداشت شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری با تأکید بر این که مشروطه برای ما عبرت است، گفت: ولایت فقیه تنها حافظ اصالت و هویت نظام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۷    
مستند تلبیس و موشن گرافیک وارونگی با حضور عوامل این مستند در خبرگزاری حوزه رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۹    
لطفی با اشاره به فراخوان دشمن مبنی بر حضور اعتراضی مردم در سراسر کشور، گفت: مردم سلحشور، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، تحت تأثیر القائات دشمن قرار نخواهند گرفت.