جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۲۲Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 2 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 3 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 4 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 5 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 6 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 7 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 8 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 9 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 10 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 11 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 12 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 13 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 14 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 15 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 16 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 17 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 18 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 19 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 20 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 21 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 22 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 23 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 24 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 25 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 26 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 27 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 28 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 29 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 30 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۱    
این رمان به انتشارات به نشر سپرده شده است و به زودی منتشر خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۷    
ضامن های معتبر با زبانی طنز به بررسی چند معضل روزمرۀ اقتصادی بومی می پردازد که حل نشدنشان در آینده عواقب به مراتب بدتری خواهند داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۷    
نقوی حسینی: مردم به دلیل فشارهای شدید اقتصادی اعتراض می کنند و فریاد می زنند، اعتراض حق آنهاست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۷    
مدیر کل امور بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: برنامه های تقریب مذاهب باید در کشور به ویژه در استان های مرزی به درستی و با قدرت و اتحاد بیشتری به پیش رود و در این راه هر مشکلی باشد ما حمایت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۲    
کانون آموزش قرآن کریم یکی از مراکز پرسابقه و فعال در تهران است که در کنار آموزش اصول صحیح تلاوت، دانش پژوهان را با معارف الهی آشنا می کند و به این ترتیب چهره های برجسته و انقلابی بسیاری در کانون ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۲    
محسن مهدیان: پیشنهاد می کنیم که مرد باشید و جاخالی ندهید. کسی که امروز باید پاسخگو باشد شمائید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۶    
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: خداوند در قرآن سختی را همراه با آسانی دانسته است. بر این اساس ان شاءالله مردم ایران نیز با مقاومت از سختی های اقتصادی موجود عبور خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۰    
خداوند در آیه 12 سوره مائده خطاب به بنی اسرائیل چهار شرط تعیین و می فرماید: اگر به آنها عمل کنید گناهانتان را می پوشانم و شما را به باغ هایی وارد می کنم که نهرها زیر (درختان) آن جاری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۴۰    
تظاهرات کنندگان ساکن الحدیده در محکومیت حملات ائتلاف سعودی به این استان، تظاهراتی گسترده با شعار جنایت های دشمن بی پاسخ نخواهد بود و خون های ما پیروز خواهد شد برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۷    
روحانیت و حوزه، چه در سطح مرجعیت، اساتید و فضلا و چه طلاب، باید هادی، راصد و مراقب، مرشد، حامی و ناقد باشند. اولاً باید هادی باشد برای نظام اسلامی. نمی تواند بگوید من حسابم از حساب حاکمیت جدا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۰    
اندیشکده صهیونیستی در تحلیلی پیرامون پیشنهاد رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران گزارش داد که این پیشنهاد با هدف اختلاف افکنی در داخل ایران ارائه شده و بخشی از برنامه بولتون قبل از ورود به کاخ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۱    
یک روزنامه آلمانی در گزارشی به اوضاع فاجعه بار در یمن و شیوع روزافزون بیماری وبا در این کشور اشاره کرده و دنیا را از دور نظاره گر این بحران دراماتیک دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۷    
مدخل امام خمینی در دایره المعارف تشیع، به قلم عمادالدین باقی (سیاست مدار اصلاح طلب و از اعضای ارشد بیت آیت الله منتظری) نوشته و در سال 1378 منتشر شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۳    
مجموعه داستان هفت گنبد تازه ترین اثر داستانی محمد طلوعی است که اخیرا از سوی نشر افق راهی بازار کتاب شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۲    
سه گانه برج سکوت با حضور جمعی از منتقدین در فرهنگسرای اندیشه تهران بررسی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۳    
طبق گزارش تحقیقی آسوشیتدپرس، عربستان و امارات با تروریست ها در یمن ارتباط دارند، به آنها پول می دهند و واشنگتن از این موضوعات مطلع است اما به دلیل مقابله با ایران، به ریاض و ابوظبی کمک هم می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری طرح ولایت علوی و اکمال دین نبوی در 40 بقعه استان خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۳۱    
امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه نظم و امنیت جلوه گر خیرخواهی و گره گشایی از کار مردم است، گفت: جمهوری اسلامی ایران اسلامی نماد امنیت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۸    
کارگروه فرهنگی و اجتماعی دستیاران جوان دستگاه های اجرای خوزستان در اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۵    
رییس جمهور ضمن تشریح برنامه های دولت در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، مواضع کشورمان را درباره تازه ترین مسائل منطقه ای و بین المللی تبیین کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی خبرگان اعلام کرد: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از سران قوا برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان دستور کار اجلاس عمومی مجلس خبرگان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۴    
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند دولت چه اقداماتی انجام می دهد تا نگرانی مردم رفع شود، گفت:ایران باید در برابر جنگ روانی دشمن یک مقر و قرارگاه اقتصادی ایجاد کند تا پاتک دشمن خنثی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر ارتباط مسؤولان با مردم گفت: آن دسته از مسؤولانی که از ارتباط صادقانه با مردم هراس دارند در برنامه ریزی و نوع رفتار خودشان بازنگری و تجدید نظر داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: تعیین روز زیارتی برای امام رضا (ع) خط بطلانی بر اندیشه فرقه های انحرافی شیعه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۹    
رییس مرکز صدرا در رونمایی از نخستین شماره فصلنامه اندیشه مردم سالاری دینی گفت: اگر مردم سالاری دینی در کشور ما فرصت ظهور و بروز حداکثری پیدا می کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۹    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای اعلام کرد: آقای رییس جمهور و تیم اقتصادی و مدیران ارشد مالی و پولی و دیگر قوا، باید پاسخگوی اوضاع نابسامان اقتصادی پیش آمده باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۶    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: خبرنگاران باید مراقب باشند و با رعایت خطوط قرمز از انتشار هرگونه خبری که سبب تنش و التهاب در جامعه می شود خود داری کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۶    
هر ساله بخش قابل توجهی از بودجه فرهنگی کشور به سازمان ها و نهادهای فرهنگی اختصاص می یابد که عدم موفقیت آنها در دستیابی به اهداف ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۳    
مبارزه پیامبر گرامی اسلام با یهودیان بنی غریظه بلافاصله پس از جنگ خندق تصویر روشنی از مبارزه اسلام با کسانی را نمایش می دهد که پیمان خویش با مسلمانان را زیر پا نهادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۰    
امام رضا(ع) در حدیثی شریف نشانه های ظاهری حضرت حجت(عج) پس از ظهور را تصریح کرده اند که در شناسایی ایشان توسط منتظران راهگشایی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۰    
سردار عابدین خرم با تأکید بر این که نباید رسانه ها در دفاع از نظام لکنت زبان داشته باشند، گفت: در بیان اشکالات و آسیب ها نیز نباید مبتلا به خودسانسوری شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۷    
آیت الله علم الهدی با بیان این که بازاریان و اصناف کلید مصرف را در دست بگیرند، گفت: مردم برای تأمین هزینه های اولیه خود مستأصل هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۵    
کوهی رستمی از همکاری نهاد کتابخانه های استان با اداره پزشکی قانونی خوزستان در زمینه برگزاری طرح همکاری در برگزاری کلاس های آموزشی و جمع آوری کتاب های پرسنل شاغل در ادارات به کتابخانه های عمومی مناطق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۲    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم زمان با دهه کرامت و با مشارکت 525 روحانی مبلغ بیش از پنج هزار و 250 نفر روز تبلیغ در استان اجرا شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۲    
حجت الاسلام کلباسی با بیان اینکه حج بهترین فرصت برای پاسخ به شبهات مهدی ستیزانه و مهدی هراسانه است، گفت: آنها که قادرند در نشست های فردی تعاملات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۶    
اجرای طرح قرآنی 1452 در خراسان شمالی، اهداف دشمنان از دعوت به تظاهرات و اغتشاش و خدمات رسانی دانشجویان جهادی در روستاها عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۰    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، وقف را بهترین و مطمئن ترین پشتوانه برای حفظ استقلال حوزه های علمیه دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۷    
دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: آموختن علم دین چراغی برای راهنمایی انسان ها بوده و مانع گرفتاری فرد و جامعه در ظلمات دنیا و شبهات گوناگون می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۴    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: باید در این فاصله یک ماهه تا عید غدیر در مساجد مختلف آمادگی لازم را ایجاد و مردم را با فضیلت های این روز بزرگ آشنا کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۴    
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به بروز مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه بی برنامه گی و بی تدبیری مسؤولان دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۹    
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: اگر تنها نیمی از طلاب در ایام فصل تابستان به روستاها، مناطق محروم و آسیب پذیر اعزام شوند به طور حتم بسیاری از مشکلات فرهنگی و تبلیغی این مناطق رفع خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با حضور در بیت آیت الله آل هاشم، در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی امام جمعه موقت تبریز قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۳    
رییس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: باید برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم غدیر در مساجد و انجام هماهنگی اجرای برنامه ها از همین امروز دست به کار شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۰    
علما و روحانیان استان لرستان با تجمع در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در راستای اعتراض به وضعیت گرانی در کشور، خواستار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: رسانه ها باید بعد معنوی اربعین را به جهانیان ارسال کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۴    
حجت الاسلام نقدعلی گفت: انسان موظف به بندگی خداوند است و نباید اراده شهرت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا، گفت: هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره با ایران ایجاد تنش در کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۰۸    
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان، گفت: 80 اثر پژوهشی طلاب لرستانی به دومین جشنواره علامه حلی راه یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رییس قوه قضاییه، توصیه مراجع، علما و دلسوزان نظام به دستگاه قضایی برای برخورد سریع و قاطع با مفاسد اقتصادی را ذخیره و پشتوانه قوه قضاییه در رسیدگی ها توصیف کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۰    
مسلمانان نپالی همانند مسلمانان سایر جهان امسال در مراسم حج شرکت می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۳    
نزدیک شدن زمان تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اقدامات دولت در کاهش محدودیت های مرتبط با خرید و فروش ارز و بزرگنمایی اعتراضات مردمی به عنوان اقدامی معمول و حق قانونی از جمله مهم ترین محورهای خبری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۷    
یکی از اعضای شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد اگر عربستان گمان می کند با مداخله در تشکیل دولت لبنان می تواند شکست خود (در انتخابات پارلمانی) را جبران کند، متوهم است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۸    
دبیرکل جنبش آزادگان فلسطین گفت: جنبش حماس بر تداوم راهپیمایی بازگشت در نوار غزه در جریان نشست خود با گروه های فلسطینی تاکید کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۹    
یک نماینده پارلمان سابق عراق با اشاره به دشواری اجرای رویکرد مرجعیت عالی شیعیان درباره تشکیل دولت آتی این کشور گفت که تنها برخی از گروه های سیاسی شیعی به این رویکرد پایبند می مانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۶    
کتابی با عنوان 50 ساله بندگی شامل مجموعه وصیتنامه های شهدای اسلام، به زبان اردو منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۰    
شماری از علمای غرب افغانستان در یک گردهمایی در ولایت فراه اعلام کردند که تنها راه نجات افغانستان از بحران خروج بدون قید و شرط نیروهای خارجی از این کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۰    
همزمان با فرارسیدن موسم حج تمتع، اتحادیه حج بریتانیا ضمن درخواست از حجاج انگلیسی برای رعایت تدابیر احتیاطی، از دولت عربستان خواست که امنیت حجاج را تامین کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۰    
نماینده ای که از نظامیان می خواهد در مساله موشکی و نظامی با امثال او مشورت کنند و اقدامات نظامی خود را متوقف کنند تا برجام حفظ شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۱    
دیدبان حقوق بشر از بنگلادش خواسته است تا شرایط زندگی مسلمانان آواره روهینگیا را به طور کاملا چشمگیری بهبود بخشیده و ارتقا دهد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی مقتدا صدر رهبر جریان صدر نسبت به درخواست برخی جریان های سیاسی برای تشکیل دولت نجات ملی در عراق هشدار داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۸    
درست است که حساسیت پوشش بانوان بالاتر است؛ اما مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، متاسفانه در سطح جامعه شاهد برخی بدپوششی و بدحجابی های مردان هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۲    
یک رسانه آمریکایی فاش کرد که توافقات محرمانه ای بین عربستان و امارات با گروه تروریستی القاعده در یمن بسته شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۶    
دولت چین با نصب نوعی ردیاب جی پی اس در کارت های شناسایی زائران حج، فعالیت های آنان در عربستان سعودی را کنترل می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۳    
عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: این باعث غصه است که در فضای کشور اصولی مانند سند 2030 حاکم شود و قرارداد ننگینی بسته شود که آن طرف مرزها برای ما شیوه های تربیتی تهیه کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار و سیاست های اقتصادی دولت اجتناب ناپذیر و ضروری بوده و هیچ عذری بابت قصور در این زمینه پذیرفتنی نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۷    
حماس در نشست مهم دیروز خود با دیگر گروه های فلسطینی تأکید کرد جز با موافقت ملی هیچ تصمیمی درباره آتش بس با رژیم صهیونیستی یا مسائل دیگر نمی گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۱    
بسیج دانشجویی 10 دانشگاه کشور در بیانه ای از حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و صافی گلپایگانی بابت بیان و مطالبه حق مردم از مسؤولان، تشکر و قدردانی کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۸    
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که محرومان و مستضعفان جامعه طعم شیرین انقلاب را بچشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۸    
یمنی ها امروز با برگزاری یک تظاهرات گسترده در شهر الحدیده خشم خود را نسبت به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن نشان خواهند داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۵    
وزیر خارجه قطر در اشاره به ادامه تجاوزات بی رحمانه ائتلاف سعودی اماراتی آمریکایی و مزدورانشان به یمن تاکید کرد منطقه دیگر تاب و تحمل ماجراجویی های بیشتری را ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۲    
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از بازگشایی مرز خسروی در اربعین حسینی امسال تا افتتاح راه آهن کرمانشاه_اسلام آباد غرب در 22 بهمن ماه سال 98 خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۶    
استیصال مثلث شوم آمریکا- غرب، صهیونیست ها و ارتجاع منطقه، آن ها را به این نتیجه رساند که تنها راه باقی مانده برای مهار، تغییر نظام و یا تغییر محاسبات انقلاب اسلامی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۶    
صحبت های تازه رییس دولت دوم خرداد به نوعی عبور از دولت و هشدار به نظام را تداعی می کند. استراتژی جدید نامبرده به نظر واکنشی به افزایش اعتراض ها به ناکارآمدی دولتی و عقب نیفتادن از این جریان اعتراضی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۳    
چرا نمایندگان لیست امید تهران نقش و تأثیری برای دولت متبوعشان در شرایط کنونی اقتصاد کشور قائل نیستند؟!
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۳    
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با اشاره به این که حوزه های علمیه در گذشته مهد پرورش عالمانی دین مدار در تمامی رشته های مورد نیاز جامعه بود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۳    
حالا که این شجره طیبه بر توفان های 40 سال گذشته غلبه کرده و به فضل الهی هر روز تناورتر شده و در حال ثمر دادن است که دوست و دشمن به آن معترفند، نکند تبر بی تدبیری شاخه های نوشکفته آن را بشکند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۸    
رژیم صهیونیستی در راستای سیاست سرکوب فلسطینیان، طی 2 هفته گذشته 49 حکم بازداشت موقت علیه آنها صادر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۵    
حقایق زیادی درباره تجاوزگری سعودی و امارات علیه یمن با استفاده از هزاران مزدور و شرکت های بدنام امنیتی بویژه شرکت آمریکایی بلک واتر از سال 2015 میلادی روز به روز برملا می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۵    
حجت الاسلام مسعودی اجرای طرح استاد محوری در حوزه علمیه را ضروری دانست و تصریح کرد: این طرح می تواند در گسترش ارتباط میان استاد و شاگرد تأثیر فراوانی داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۲    
استاد حوزه علمیه گفت: امروز بسیاری از مشکلات کشور به تحریم ها ربطی ندارد بنابراین پرهیز از ربا خواری، حرام خوری و دزدی بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷    
یک روزنامه فرامنطقه ای عربی دو عملیات سوء قصد به جان رئیس جمهور ونزوئلا و دانشمند سوری را به یکدیگر مرتبط خواند و درباره احتمال به راه افتادن موج تازه ای از ترورها به دست عوامل آمریکا و موساد هشدار ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۲    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی، گفت: وظیفه مسئولان در قبال مردم سنگین است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۹    
مشکلات را باید گفت، اما صرف گفتن چیزی را حل نمی کند. حداقل از مسؤولان کشور، انتظار است که اگر مشکلی را بیان می کنند، راه حل ها را نیز بگویند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۹    
پس از برگزاری نشست وزرای امور خارجه ایران و اعضای 1+4 در وین، مقامات اروپایی دیگر کمتر در خصوص "برجام اروپایی" سخن می گویند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۳    
حجت الاسلام محسنی گفت: طلبه در مسیر تحصیل باید به اخلاص در نیّت برسد تا وجودش موجب برکت و هدایت بندگان به سوی خداوند متعال شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۰    
پوریا استرکی: چشم انداز مصرف انرژی دنیا تا 2040 برخلاف تمام صحبت ها در مورد انرژی های پاک و تجدیدپذیر، برتری رو به رشد با منابع فسیلی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۷    
عالم اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به برکات و ثمرات فراوان برپایی حج ابراهیمی، گفت: مراسم حج با حضور مسلمانان کشورهای مختلف سبب تقویت اخوت دینی و اتحاد اسلامی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۴    
شکی نیست در سال های پس انقلاب، روحانی نماهایی بوده اند که با سوء استفاده از لباس دین، حرمت خدا و رسول و کتابش را هتک و مردم را بدبین کرده اند؛ اما این نباید باعث شود پا روی انصاف بگذاریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۱    
نمایندگان ولی فقیه در استان های شمال غرب کشور طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب و قوای سه گانه مشکلات فرهنگی و اقتصادی منطقه را یادآور می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۸    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: خدا علم مطلق و صفت مطلق بوده و رسالت انسان در دنیا این است که تلاش کند به تمامی کمال این صفات برسد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۸    
حجت الاسلام شفیعی گفت: در شرایط فعلی با توجه به اینکه فقه سنتی پاسخگوی نیازهای فعلی نیست در واقع رفوگری فقهی ضرورت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۲    
نشست فصلی نمایندگان ولی فقیه در استان های شمال غرب کشور به میزبانی امام جمعه تبریز آغاز شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰    
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بزرگترین ضعف دولت را عدم ارتباط با مردم و نمایندگان آنها در خانه ملت دانست و تأکید کرد: اگر مردم از مشکلات مطلع باشند به مسؤولان کمک کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۴    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس آزمودن مجدد مذاکره با آ مریکا را خطا دانست و معتقد است مذاکره با کشوری که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست معنایی ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به ویژگی های رسانه تراز انقلاب، ایجاد آرامش در جامعه و روحیه مطالبه گری در مخاطبان را از مهم ترین ویژگی های رسانه تراز انقلاب دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۰    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: هرکسی در مسیر حق قرار می گیرد بنیان او مرصوص است و هرکسی در مسیر باطل قرار گرفت بنیان او سست خواهد بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۸    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم در مشکلات اقتصادی کشور نسبت به یکدیگر رحم و مروت داشته باشند، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۷    
دو هفته پس از ازدواج، صدق و تلاش این روحانی عارف و فرمانده شجاع در عملیات والفجر 2 به نقطه ی اوج رسید و عاشقانه ردای شهادت پوشید و به وصال محبوب نایل شد.
  • ۱