پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۳    
رییس جمهور در حکمی و به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، داریوش اسماعیلی را برای مدت 3 سال به عنوان "رییس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن" منصوب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۰    
این کتاب تعلیمی، مناسب مطالعه شاعران و دانشجویان زبان فارسی است و می تواند منبع مطالعاتی و پژوهشی شعری محسوب شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان نهمین دوره این رویداد سینمایی را در سه بخش فرخوان مردمی معرفی سوژه و حمایت از تولید ، بخش آثار رقابتی و اکران مردمی منتشر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
کلاس های آموزشی خارج کلام، نقد الحاد مدرن، زبان تخصصی کلام و فلسفه دین و تاریخ علم کلام از سوی انجمن علمی کلام اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۱    
حرف های آبدار ، جدیدترین اثر سیدسعید هاشمی گزیده حکایت هایی از کتاب لطائف الطوائف است که انتشارات عهدمانا آن را منتشر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۶    
سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه 70 مسجد به صورت شبانه روزی وظیفه اسکان و برگزاری نمازهای جماعت در هر سه وعده را بر عهده دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۳    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: امروز همایش اربعین باعث شده است که دشمن از ماه ها قبل تلاش کند تا اختلافاتی را بین دو کشور ایران و عراق ایجاد کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
وزارت خارجه کویت بیانیه ای را روز سه شنبه منتشر کرده تا با آن به گمانه زنی هایی جواب داده باشد که بعد از سفر محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع سعودی، به این کشور مطرح شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
در آستانه ورود انقلاب به 40 سالگی دوم توفیقی دیگر برای حضور فرزندان انقلاب فراهم گردیده تا بار دیگر شکوفایی و پایداری انقلاب و ارزش های آن را این بار در نسل های جدید فرزندان انقلاب نزد جهانیان به ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۸    
اجرایی کردن تعهدات FATF مین گذاری در میدان اقتصاد و امنیت کشور است که تلفات آن در آینده مشخص خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۵    
موضوع نواصولگرایی حدود یک سال پیش در سپهر سیاسی ایران مطرح شد، هرچند فعالان و کنشگران عرصه سیاست بارها مفاهیم و پایه های نواصولگرایی را تعریف و تحلیل کرده اند اما به جهت نو بودن مسأله ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۶    
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز اصلاح طلبان در حال فرار به جلو هستند که حساب خودشان را از دولت روحانی جدا کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۳    
آژانس بین الملل انرژی اتمی به درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحقیق درباره آنچه به ادعای وی سایت هسته ای مخفی ایران در روستای تورقوزآباد خوانده شده واکنش نشان داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۸    
سفیر روسیه در مصاحبه به موضوعات مختلفی از توافق مونیخ و مسائل سوریه گرفته تا تلاش ها برای حفظ توافق هسته ای پرداخته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۵    
حضرت آیت الله علوی گرگانی در نامه ای خطاب به رییس جمهور با ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی مردم، خواستار عزم جدی مسؤولان با استفاده از ظرفیت کارشناسان برای حل مشکلات اقتصادی کشور شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۳    
رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: خداوند نوری را به واسطه امام حسین(ع) در جریان اربعین حسینی ایجاد کرده و آن در حال نورافشانی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۰    
معاون سابق وزیر امور خارجه گفت: 30 تا 40 درصد تعاملات اقتصادی ایران با 15 کشور همسایه است که قطعا مناسب نیست و درصد پایینی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۰    
محمد ایمانی: نرخ غیر واقعی و شایعه ای دلار ظرف شش ماهه گذشته از 6 هزار تومان به 19 هزار تومان رسید و اکنون گفته می شود همین نرخ مصنوعی به 15 هزار تومان کاهش یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۷    
کارشناس مذهبی با بیان اینکه خداوند احساسات انسانی اعم از غم و شادی و ... را تجربه نمی کند، ابراز کرد: امام صادق(ع) می فرمایند: خدا مانند ما تاسف نمی خورد اما ... .
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۷    
احتمالاً اگر صوت سخنرانی های امام راحل را به نحوی تغییر بدهیم که هویت گوینده مشخص نباشد و بعد مسؤولان کنونی دولت را در گوشه ای جمع کنیم و آن سخنان را برای آنها پخش کنیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
اهم اقدامات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اربعین حسینی سال جاری اعلام شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۲    
جشنواره مردمی فیلم عمار در سال 1389 همزمان با اولین سالگرد حماسه نهم دی ماه، با هدف تقویت ارتباط بین مردم و سینمای ایران شکل گرفت، این جشنواره می کوشد تا مردم ایران ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مشروعیت و مقبولیت مقامات در جمهوری اسلامی ایران منوط به عملکرد قانونی آنها در استفاده از امکانات مساوی و همانند مردم است و هر گونه استفاده اختصاصی از این امکانات مسؤولیت آور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۳    
امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همه مکان ها احاطه دارند؛ اما مکان هایی چون مسجد کوفه، مسجد سهله، مسجد جمکران، سرداب غیبت .. ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۱    
مسجد اعظم شهر کُلن در آلمان که در سال 2001 ساخت آن شروع شده بود، هفته جاری پس از 9 سال افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۸    
نشست پژوهشی در حوزه ادبیات کودک با موضوع پژوهش، خلق و نشر در حوزه ادبیات کودک در تهران برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
شعار حال خوش خواندن به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی پویش کتابخوانی روشنا از توزیع 15 هزار نسخه رمان احضاریه در این پویش خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
آستان عباسی به مناسبت شهادت حضرت زین العابدین(ع) در شهرهای برلین، فرانفکفورت و گوتینگن آلمان، هفته فرهنگی ابوالفضل عباس(ع) برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
بنا به گزارش رسانه های آلمان جمعیت مسلمانان در ایالت بادن-وورتمبرگ این کشور 35 درصد افزایش یافته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نیروهای پلیس فرانسه روز گذشته به یک مرکز شیعی در شمال این کشور حمله و چند نفر از مسئولان آن را دستگیر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۳    
کتاب درس های پیامبر اعظم(ص) گزیده ای از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) درباره شخصیت و بعثت نبی مکرم اسلام(ص) در افغانستان به زبان پشتو ترجمه و منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۷    
کمیته فلسطین پارلمان عربی با صدور بیانیه ای، از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست که در برابر قانون نژادپرستانه کشور یهود بایستد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴    
نخست وزیر و رهبر جریان صدر عراق انتخاب برهم صالح به عنوان رییس جمهور این کشور را تبریک گفتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۴    
کلیسای انجیلی در آلمان قصد دارد تعاملات خود را با اسلام و مسلمانان گسترش دهد و شرایط جدیدی برای گفت وگو میان پیروان دو دین ایجاد کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۱    
برهم صالح با کسب بیشترین رأی از پارلمان عراق در دور دوم رأی گیری، به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۵    
رییس پارلمان لبنان تاکید کرد که باید در برابر ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله با اتحاد ملی و اقدامات دیپلماتیک برخورد کرد و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۲    
آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل در آستانه سفر به هند، از اوضاع جامو و کشمیر ابراز نگرانی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۹    
نظرسنجی موسسه پیو نشان می دهد دیدگاه منفی به آمریکا در جهان، به خصوص در اروپا، به میزان کم سابقه ای افزایش یافته و اکنون اغلب مردم دنبال روسای جمهور روسیه و چین را از رییسجمهور آمریکا توانمندتر می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶    
به نوشته نشریه روسی در شرایطی که آمریکا آشکارا هدف از ادامه حضور نظامی در سوریه را کاهش نفوذ ایران اعلام کرده و حمایتش از کردهای سوری نیز موجب نگرانی ترکیه است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۰    
مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی و برای خلاصی از فشار مشکلات نوار غزه به اتش بس تمایل دارند اما مقامات امنیتی این توافقنامه را به ضرر امنیت رژیم صهیونیستی می دانند و نسبت به خسارت های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۷    
از آغاز تظاهرات های حق بازگشت در مرزهای شرقی و شمالی غزه در تاریخ 30 مارس تاکنون، 203 فلسطینی شهید و بیش از 21 هزار نفر مجروح و یا مسموم شده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۷    
چشم انداز و طرح کاری یک ساله شورای جهانی اقلیت های مسلمان در نخستین نشست دبیرخانه این شورا در شهر ابوظبی، پایتخت امارات تدوین شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۴    
افراد ناشناس یک بمب دست ساز به سمت منزل یک روحانی واقع در مرکز شهر بصره پرتاب کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر خارجه عراق به تهدیدهای آشکار رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به داخل عراق با بهانه های واهی همیشگی رژیم اشغالگر قدس پاسخ داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۹    
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: همان طور که در راهپیمایی ها شکوه و عظمت مردم ایران لرزه بر اندام استکبار می اندازد تجمع های بزرگ عاشوراییان نیز همان بازخورد را در جهان دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۳    
رییس مؤسسه آینده روشن با اشاره به موضوع همایش سال جاری مؤسسه آینده روشن، گفت: موضوع همایش امسال، چالش های پیش رو همچون چالش های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۰    
امام حمعه سابق بردسیر گفت: قوه قضاییه نقش بزرگی در نظارت بر بازار دارد که می تواند با نظارت کامل و برخورد سریع و قانونی با مفسدان، ثبات را به بازار برگرداند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۴    
حجت الاسلام محمدزاده گفت: حمله موشکی سپاه علیه تروریست ها به تمام جهانیان ثابت کرد که کشور ایران از امنیت بالایی برخورد دار بوده و کسی حق دخالت در این کشور را ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۸    
استاد و پژوهشگر حوزه علمیه گفت: دشمن بالاترین هزینه ها را برای تغییر باور مسلمانان صرف می کند تا جایی که هزینه های دیگرشان برای غلبه بر مسلمانان در برابر آن به حساب نمی آید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۶    
ورود سپاه برای تکمیل مصلای المهدی(عج) بیرجند، برپایی شب شعری در مقام امام سجاد(ع) و برپایی موکب امام رضا(ع) قاین برای پنجمین سال عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نقش خطیر معلمان، گفت: معلمان باید تلاش کنند تا در انتقال علم از آسان ترین و درست ترین شیوه استفاده کنند تا دانش آموز بهتر و مفیدتر علم را بیاموزد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۰    
رهبر در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی به تشریح اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه ارائه خدمات به مددجویان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۷    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه هوای نفس انسان را هلاک می کند، گفت: در مسیر الی الله انسان باید به کسب اوصافی که خداوند دوست دارد توجه داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۴    
دبیر شورای زکات خراسان شمالی از افزایش 33 درصدی میزان پرداخت زکات در استان در طی شش ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۷    
استاد حوزه علمیه خراسان گفت: باید اساتید حوزه های علمیه با بهره گیری از روش های نوین و علم روز برای تربیت علمی و تهذیبی طلاب همت مضاعف داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۴    
مدیر مدرسه حضرت زهرا(س) بروجن با بیان اینکه در حال حاضر 103 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل علوم دینی هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۱    
نماینده خبرگان با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه در بمباران مواضع تروریست های داعش، گفت: این حملات باید درس عبرتی برای تروریستها و حامیان آنها باشد که دست به چنین اقدامات بزدلانه ای علیه ملت ایران نزنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۸    
امام جمعه تبریز گفت: هر چند در سفر اخیر هیات دولت به استان وعده راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز داده شد، اما با گذشت چند ماه خدمات درخور توجهی به بیماران نیازمند ارائه نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۲    
حجت الاسلام احمدیان گفت: ملت ایران هیچ گونه تعرض به خاک میهن و امنیت کشور را بر نتافته و تروریست ها را با جوابی پشیمان کننده مواجه خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۹    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله در خرم آباد خبر داد و گفت: این اجتماع با حضور 25 هزار بسیجی فعال برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۹    
انبوه مخطوطات اسلامی عربی کتابخانه های گرانادا ، مادرید (کتابخانه اسکوریال) و... نیز، در زمره سرمایه های اصلی شخصیّت فرهنگی ملت اسپانیا محسوب می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۶    
راهیابی شش بانوی خراسان شمالی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی، تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی و توقف اعزام کاروان عتبات دانشجویی عناوین برخی از اخبار کوتاه از استان خراسان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۶    
مرکز تخصصی حقوق و قضاء اسلامی مدرسه علمیه فیضیه مازندران همزمان با سال تحصیلی جدید فعالیت علمی خود را آغاز کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۳    
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه های اموزشی تبلیغی خبر داد و گفت: این کارگاه ها با هدف تقویت فعالیت های تبلیغی مبلغان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۰    
رجبی دوانی گفت: در شرایط فعلی مساجد در بخش درمان و سلامت و حتی معیشتی و اقتصادی جور دولت را می کشند که این امر به مردم پشتوانه می دهد از این رو احیای کارکردهای مساجد دوران پیامبر(ص) نیاز امروز جامعه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۱    
نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: اگر کسی امنیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد، پاسخ قاطع و دندان شکن دریافت خواهد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۱    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به کنگره 456 شهید لرستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با امنیت ملی کشور گره خورده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۵    
اسکندری، افزایش کمی و کیفی حضور طلاب خواهر در فضای مجازی را از مهمترین ضرورت ها بیان کرد و گفت: حضور چشمگیر طلاب در فضای مجازی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۲    
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: در کل استان توانستیم 183 طلبه خواهر را برای سال تحصیلی جدید جذب مدارس علمیه کنیم که نسبت به میانگین کشوری، این تعداد قابل قبول است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۹    
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه طبق نظر قرآن کریم اگر دفاع نباشد همه جوامع فاسد خواهند شد؛ بر همین اساس باید از پایگاه های معنوی دفاع کرد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۵    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور وزیر ارشاد در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به نمایندگان و قانع نشدن برخی نمایندگان از پاسخ های وزیر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این که ترامپ در همه اظهارات خود ایران را به عنوان یک تهدید اعلام کرده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۲    
وزیر نفت با اشاره به این که اوپک و ایران هیچ مسؤولیتی در افزایش قیمت نفت ندارند، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که 20 درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۵    
رییس سازمان بسیج با اشاره به تجمع 700هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور در روز پنجشنبه گفت: 100 هزار نفر از بسیجیان تهران و کرج در تهران در استادیوم صدهزار نفری آزادی اجتماع خواهند کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه با رد اتهامات واهی سه وزیر دولت فرانسه، مقامات فرانسوی را به واقع بینی دعوت کرد و نسبت به دست های شوم بداندیشانی که به دنبال تخریب روابط ایران و فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه به تروریست ها در شرق فرات در سوریه گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بین مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی یا افراد دارای مشکلات مالی خاص سبد کالا توزیع می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۷    
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به این که توان دفاعی کشور دشمن را به عقب می راند، گفت: اگر دشمن بخواهد تعدی کند از خود دفاع کرده و آن را از تجاوز مأیوس خواهیم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۸    
با نظر اعضای فراکسیون امید محمدرضا عارف برای سومین بار رییس این فراکسیون مجلس شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اطمینان داد که دولت در تامین نیازهای اساسی و ارزی مردم کمبود ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی از عدم تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس ابراز تأسف کرد و گفت: مخالفان این طرح دلایل مختلفی را برای عدم رأی مثبت ذکر می کنند که قانع کننده نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اشرافی گری خیانت به نظام است، گفت: ساده زیستی رهبر معظم انقلاب باید برای همه مسؤولان الگو باشد تا مردم مسؤولان را از خودشان بدانند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در ادامه بررسی اختیارات مورد نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بازار ارز و پول، موارد جدیدی را تصویب کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۰    
وکلای ملت در نطق میان دستور خود در پارلمان از دولت خواستند که بازار آشفته اقتصادی سر و سامان دهد و به وضع معیشتی مردم رسیدگی کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۴    
نماینده مجلس خبرگان با بیان این که سکولاریسم با روح نهضت امام حسین(ع) در تضاد است، گفت: کسی که پیرو تفکر امام حسین(ع) باشد نمی تواند با تفکر شیطانی یزیدیان زمان کنار آمده و نسبت به ظلم آن ها سکوت کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۸    
دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با بیان اینکه بخش عماد مغنیه در جشنواره فیلم مقاومت با موضوع داعش برگزار می شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۵    
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که در اسلام فقر وجود ندارد، گفت: اگر فقری در جامعه به وجود آمده، نتیجه عدم عمل به احکام اسلام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
راهپیمایی های شبانه بازگشت صهیونیست ها را غافلگیر کرده و به اذعان تحلیگران این رژیم، بازدارندگی ارتش را به شدت کاهش داده است به گونه ای که ترس از هجوم جمعیت دهها هزار نفری فلسطینیان به شهرک های ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
یقینا در شرق و غرب هر جا عده ای خود را برتر از دیگران بدانند و خود را سالار یا کدخدای جهان و ملل دیگر بدانند باید با آنها مبارزه کرد و از دام آنها رهانید چرا که این گونه سیستم ها متصلب اند و مانع از ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت از ارسال 60 مقاله به کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت خبرداد داد و گفت: از 14 مقاله پذیرفته شده در روز برگزاری کنفرانس تقدیر به عمل خواهد آمد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
جامعه مسلمانان فرانسه از دولت این کشور خواست نظرات مسلمانان در تدوین برنامه های جدید دولت درباره اسلام لحاظ شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
حجت الاسلام موسوی از توزیع نوشت افزار در میان صد خانواده نیازمند مناطق حاشیه ای اهواز خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: عامل افزایش نرخ دلار در ماه های گذشته اجرای الزامات FATF بود و با مصوبه جدید شورای هماهنگی قوا، واردات ارز به کشور آزاد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به توطئه های اقتصادی دشمن، از مردم خواست که در شرایط سخت موجود حامی یکدیگر باشند تا فضاهای کاذب در کشور ایجاد نشود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
منطق علی بن ابیطالب علیه السلام در خطبه 153 نهج البلاغه روشن است: انَّ الْبَهائِمَ هَمُّها بُطُونُها وَ اِنَّ السِّباعَ هَمُّها الْعُدْوانُ عَلی غَیْرِها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
عدم صدور نفت ایران به معنای کاهش عرضه این کالاهای حیاتی و استراتژیک در بازارهای جهانی است و نتیجه ای جز وارد کردن شوک افزایش قیمت به بازار انرژی نخواهد داشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام گاشه گفت: 300 طلبه برادر و 150 طلبه خواهر در دوره آموزشی یک روزه مبلغان اربعین شرکت کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۳    
دانشگاه اسلامی علیگر یکی از بزرگ ترین مراکز آموزشی مسلمانان هند در شهر علیگر این کشور است؛ اخیراً برخی در هند خواستار حذف واژه اسلامی از نام این مرکز علمی شده اند.
  • ۱