پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 2 مهر 1397 خبر گزاری رسا 3 مهر 1397 خبر گزاری رسا 4 مهر 1397 خبر گزاری رسا 5 مهر 1397 خبر گزاری رسا 6 مهر 1397 خبر گزاری رسا 7 مهر 1397 خبر گزاری رسا 8 مهر 1397 خبر گزاری رسا 9 مهر 1397 خبر گزاری رسا 10 مهر 1397 خبر گزاری رسا 11 مهر 1397 خبر گزاری رسا 12 مهر 1397 خبر گزاری رسا 13 مهر 1397 خبر گزاری رسا 14 مهر 1397 خبر گزاری رسا 15 مهر 1397 خبر گزاری رسا 16 مهر 1397 خبر گزاری رسا 17 مهر 1397 خبر گزاری رسا 18 مهر 1397 خبر گزاری رسا 19 مهر 1397 خبر گزاری رسا 20 مهر 1397 خبر گزاری رسا 21 مهر 1397 خبر گزاری رسا 22 مهر 1397 خبر گزاری رسا 23 مهر 1397 خبر گزاری رسا 24 مهر 1397 خبر گزاری رسا 25 مهر 1397 خبر گزاری رسا 26 مهر 1397 خبر گزاری رسا 27 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 مهر 1397 خبر گزاری رسا 29 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 مهر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران به نقش جایگاه تاریخی جوانان اشاره کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بر استفاده از تمام توان کارمندان مرکز خدمات حوزه علمیه برای رفع مشکلات طلاب تأکید کرد و گفت: حتی یک برخورد مناسب با طلبه در او ایجاد انگیزه می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۶    
پس از اعلام خروج آمریکا از توافق بین المللی برجام، روند بازگشت تحریم های یکجانبه ایالات متحده علیه ایران شروع شد که سرآغازی برای تحول در نظام جهانی به شمار می رود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۶    
بنابر تصریح روایات نبوی و نیز احادیث ائمه علیهم السلام ظهور و قیام مهدوی زمینه ساز نجات محرومان از ظلم و محرومیت ها است؛ پیش از ظهور، شرایط به گونه ای می شود که همه انسان های جهان آرزوی فرج را دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۳    
دونالد ترامپ، رییس جمهور خود شیفته آمریکا که تلاش می کند شکاف تجارب سیاسی و حکمرانی خود را با تکیه بر سوابق تجارت و خدمات کاباره ای و قمارخانه ای پر کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۰    
آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در ایلام برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۷    
چهل سال است که در مقابل آمریکا تابع تصمیم ولایت بوده ایم امروز هم اگر بخواهیم انقلاب و اسلام بماند و روز به روز اسلام قوی تر شود ، یک راه وجود دارد و آن ایستادگی در مقابل آمریکا است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۳    
در شرایط موجود اگر چه هنوز تهدیدها علیه اقتصاد ایران پا برجاست، اما می توان با استفاده از شرایط این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و اقتصادی مردمی تر ایجاد کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۰    
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۹    
با حضور مسؤولان استانی و کشوری نمایشگاه بزرگ از حراء تا حرم در راستای برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۲    
در کتاب زیرِ نگاهِ آسمان مخاطب نه تنها در تجربه عاطفی راوی و نویسنده شریک می شود بلکه خواندن آن تمرینی برای مواجهه انسان با انسانیت و فضلیت های انسانی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۶    
کتاب اطلس لشکر 27 محمد رسول الله (ص) تالیف حجت شیری از سوی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۳    
محسن نجفی: شهید مصطفی حق شناس جزء شهدایی است که در رابطه با روند زندگی و فعالیت های وی کاری صورت نگرفته است؛ ازاین رو به سراغ این سوژه رفتم و در نهایت مصطفای خوبی ها منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۹    
وزارت امور دینی تونس از برکناری یکی از ائمه جماعت که سیل اخیر استان نابل این کشور را عذاب الهی خوانده بود، خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۰    
دانش آموزان شیعه و سنی مجتمع پیام امام(ره) در روسیه طی مراسمی در مسکو، نماز وحدت اقامه کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۷    
معارض عربستانی ضمن تشریح زوایای جدید از حذف خاشقجی اعلام کرد که هدف ریاض دادن این پیام به معارضان بود که نوبت شما هم فرا خواهد رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۸    
بیست و سومین محفل دوستی بانوان مسلمان به همت مرکز اسلامی هامبورگ در این مرکز برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۸    
جمعیت خیریه النجاه کویت با هدف تبلیغ اسلام و علوم اسلامی چند طرح تبلیغی اسلامی در کشورهای آفریقایی، آسیایی و اروپایی اجرا می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۴    
روز گذشته اولین کاروان زائران امام حسین(ع) از شهر موصل پیاده روی به سوی کربلا را آغاز کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۹    
نیروهای امنیتی عراق، تلاش یک فرد برای وارد کردن میزان زیادی گلوله به کربلای معلی را خنثی و ضمن توقیف محموله، عامل آن را دستگیر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۷    
نشست علمی حوزه سکولار، واقعیت یا هشدار؟ از سوی موسسه بشری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، در پیامی خواستار رسیدگی کامل به مجروحان حادثه دانش آموزان بستان آبادی و شناسایی ابعاد کامل این موضوع شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۸    
استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: مومن اشتباهات کمی دارد و اینگونه نیست که مدام در حال عذرخواهی به خاطر اشتباهات خود باشد و مراقب لغزش های خود است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: معاهده FATF مربوط به پولشویی و کمک نکردن به تروریست است و قانونی را وضع کرده اند که طبق آن هیچ کشوری حق ندارد به تروریزم کمک کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۳    
دبیر ستاد اربعین قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) گفت: راهپیمایی اربعین رویارویی تمدن اسلامی در مقابل تمدن غرب است و اربعین بستری مناسب برای تبیین گفتمان انقلاب است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰    
خراسانی از برگزاری نشست علمی بررسی تطبیقی نظریه تجدد امثال و حرکت جوهری با حضور حجج اسلام والمسلمین پارسانیا و رمضانی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۷    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان با تبعیت از هوای نفس محبوب خداوند نمی شود، گفت: گناه انسان را به انکار توحید وادار می کند و سبب می شود قلب بمیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۴    
حجت الاسلام خاکباز گفت: از ظرفیت شبکه جهانی الاهواز و هم اندیشی و همفکری اعضای آن در راستای توسعه زیرساخت موقوفات و امامزادگان بهره می بریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
مسؤول دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: کانون شهدای محراب ملکان در اجرای طرح اوقات فراغت؛ برگزیده کشوری شناخته شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۷    
فتاح با بیان این که امروز نظام اسلامی به مدیر ساده زیست و صادق نیاز دارد که از مردم فاصله نگیرد، گفت: مشکلات امروز مردم در همه دولت ها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۴    
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه خوزستانی شیفته رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: خوزستان جزئی لاینفک از ایران بوده، هست و خواهد ماند و امروزه الگویی برتر از وحدت اقوام در کشور است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۸    
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال آذربایجان شرقی به صورت همزمان اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۸    
امام جمعه آشخانه گفت: باید روحانیان با ظرافتی خاص و مطالعه دائمی مسائل احکام را برای مردم بیان کرده و به صورت مستدل و مستند پاسخگوی مسائل و شبهات مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۴    
مسؤول بسیج طلاب خوزستان گفت: حرکت های مختلفی از سوی بسیج طلاب و حوزه های علمیه همچون گفتمان سازی استکبارستیزی، اعزام مبلغ برای اقامه نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۱    
جامعه روحانیت کاشان در بیانیه ای اعلام کرد: استکبار جهانی در نظر دارد این بار به بهانه مبارزه با پولشویی و تروریسم قوانینی را در داخل کشور علیه مصالح نظام و قدرت دفاعی کشور به تصویب برساند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۸    
فرمانده سپاه ابوالفضل لرستان قدرت جمهوری اسلامی را مافوق قدرت مادی فعلی جهان عنوان کرد و گفت: این قدرت سبب پیروزی های پی در پی ما و شکست دشمنان شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۵    
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: مراسم ششمین سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی نوزدهم مهر با سخنرانی آیت الله خاتمی در بجنورد برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۲    
حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این مودت و رحمت دو رکن حفظ خانواده است، گفت: آنچه در جاهلیت کهنه و مدرن وجود داشته و دارد این است که حق زن توسط خود زنان و مردان رعایت نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۹    
عضو هیأت اندیشه ورز معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران جوانی را فرصتی مناسب برای کسب علم و دانش عنوان کرد و گفت: این فرصتی که طلاب در اختیار دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۲    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت انجام فعالیت های ریشه ای و تفهیمی درزمینه حجاب و عفاف، گفت: وضعیت حجاب و عفاف صرفاً با نصب بنر اصلاح نمی شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۲    
رییس دستگاه قضا گفت: برخی اشکالات نسبت به دستگاه قضایی مطرح می شود که وقتی از سوی علمای حوزوی به ویژه برخی مراجع معظم باشد باید بیشتر مورد عنایت قرار گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که تهذیب نفس انسان را بیمه می کند، گفت: در طلبگی باید خود را حفظ کنیم که دچار عجب و غرور نشویم و تنها دستور دین و خداوند متعال را اجرا کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
حضرت آیت الله نوری با انتقاد از سیاست یک بام و دوهوای بانک مرکزی گفت: به مسافران کشورهای خارجی ارز مناسب اختصاص می دهند ولی برای سفرهای زیارتی نباید ارزی اختصاص داده شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
هیأت وزیران با اختصاص مبلغ 90 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع سیل در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی موافقت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
180 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش های صورت گرفته شده در حج سال 97 تشکر و قدردانی کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۲    
کارشناس و پژوهشگر حوزه علمیه اخلاق را از ضروریات طلاب خواند و گفت: طلبه موفق باید در کنار فراگیری علوم دینی و علمی به رشد و تعالی اخلاقی خود توجه داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در لرستان فهم دین، فهماندن دین و دفاع از دین را از وظایف مهم روحانیت عنوان کرد و گفت: فهم عمیق دین ریشه همه عبادت ها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۲    
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان از تحصیل یک هزار و 533 طلبه در حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: امسال بیش از 200 طلبه جدیدالورود جذب حوزه شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مکبر بودن نیازمند آموزش است، گفت: اهتمام مسؤولان آموزش و پرورش استان به مسائل دینی ستودنی و شایسته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از محل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان در مهرماه سال 91، 33 باب خانه عالم در روستاهای خراسان شمالی احداث شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) تاکید کرد: دستگاه ها و مجموعه های مختلف استان قم باید برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بسیج شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
امام جمعه موقت کاشان گفت: مسؤولان دانشگاه باید هدایت آفرین باشند تا دانشگاه ها مردمی باشند و ارتباط خود را با مردم و جامعه تقویت و حفظ کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۱    
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: زمانی که نیروهای مسؤولیت پذیر و توانمند در عرصه مدیریتی و همه بخش های مهم حضور پیدا کنند شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۲    
مرکز آموزش های کاربردی صراط انقلاب اهواز کارگاه آموزشی حماسه اربعین ویژه فعالان فرهنگی و علاقه مندان برگزار می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۹    
حجت الاسلام منتظری با انتقاد از عملکرد دولت در اجرا نکردن حکم انفصال از خدمت رییس بانک مرکزی، گفت: باید از معاون اول رییس جمهور که خواستار مهر فساد زدن به مدیران فاسد است سؤال شود تاکنون چند مدیر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۳    
یکی از رسومی که سال ها جا افتاده است، پذیرایی بستگان مرحوم از کسانی است که در مراسم تدفین شرکت کرده اند. این رسمی است که بر خلاف آموزه های دینی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مسجد در جامعه اسلامی، گفت: مساجد از جایگاه بالایی برخوردار هستند و محراب آن محل مبارزه با شرک است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عاشورا و پیاده روی اربعین حسینی نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب می کند و پیام جهانی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله(ع) با اشاره به ضرورت مقاومت در برابر فشارهای دشمنان، FATF را امتداد پروژه نفوذ دشمن و دسترسی به اطلاعات کشور در راستای تضعیف انقلاب و نظام دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۴    
معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی در تشریح برنامه های این نهاد در اربعین، گفت: نشر، ترویج و تعمیق آموزه های دینی اساس برنامه های سازمان تبلیغات است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹    
رییس هیأت مدیره مرکز خدمات حوزه گفت: در حیات ما کسی تحلیلی واقعی از انقلاب اسلامی و نقش حوزه های علمیه در آن نخواهد داشت چراکه همه حقایق در پشت پرده معاصرت پنهان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۹    
جمعیت پارلمانی شورای اروپا خواستار توقف تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
رییس مرکز خدمات حوزه گفت: امروز باید همه حالت جنگی و جهادی بگیرند و یکی از راه های مناسب این است که از هر راه صحیح و مناسبی، مشکلات طلاب را کم کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مدیر حوزه های علمیه از نهایی شدن اسناد کلان راهبردی حوزه خبر داد و اعلام کرد تا چند ماه آینده بیست درس خارج در استان ها برگزار خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۳    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه در جریان مراسم ترحیم مادر شهیدان مغنیه سخنرانی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
استاد دانشگاه گفت: غربی ها می گویند ایران لازم است با تغییرات بنیادین در ساختار قدرت داخلی شروع کند تا از سمت ایالات متحده آمریکا با خطری مواجه نشود و این مشکلات زیادی برای ما به وجود می آورد و این ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام از افزایش جمعیت زائران خارجی استان قم به میزان قابل توجهی خبر داد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
یک پایگاه خبری تحلیلی افشا کرد که ولی عهد عربستان، نائب رئیس سازمان اطلاعات کل این کشور و سخنگوی سابق ائتلاف متجاوز به یمن را مامور پاکسازی روزنامه نگار منتقد سعودی کرده بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
تولیت مسجد مقدس جمکران از حضور گسترده زائران خارجی در ایام اربعین حسینی در استان قم خبر داد و گفت: امسال در مسجد مقدس جمکران برای میزبانی از زائران اربعین حسینی فضاهای مطلوبی را ایجاد کرده ایم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۱    
مشاور علمی مفتی مصر با بیان آنکه صدور حکم تکفیر مشروط به محاکمه قضایی است خاطر نشان کرد که فقها هیچگاه نسبت به خروج دیگران از اسلام حکمی صادر نکرده اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۱    
کارگاهی آموزشی با موضوع نسخه شناسی نسخ خطی اسلامی پنجم فروردین ماه سال آینده در برلین، پایتخت آلمان برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۴    
نهمین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع اربعین امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۴    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز از فضاسازی سطح شهر اهواز و راه اندازی ایستگاه های فرهنگی در مرز چذابه خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۱    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمام کشتارگاه های سطح استان نظارت شرعی و بهداشتی انجام می شود، گفت: طهارت و معدوم سازی اجزای حرام از وظایف ناظران ذبح شرعی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
معاون پژوهش حوزه خواهران استان خوزستان از برگزاری دوره های مهارت افزایی پژوهشگری برای طلبه های خواهر خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی شهادت ستوان دوم علی غلامی از ماموران نیروی انتظامی قاین را تسلیت و تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۵    
معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به راه اندازی کانال سروش مدرسه از تهیه 400 کتاب پیرامون مهدویت و توزیع در میان طلاب خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۲    
بر اثر درگیری اشرار مسلح با پرسنل نیروی انتظامی در ایست و بازرسی شهرستان قاین ستوان دوم علی غلامی از ماموران انتظامی قاین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بر لزوم تقویت شأن سیاست گذاری این شورا تاکید کرد و از دیدارهای جداگانه خود با مراجع تقلید خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی بایستی خدمات رسانی مطلوب تر از سال های گذشته را در آئین اربعین سال جاری مدنظر قرار دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام منصوب کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به برقراری امنیت پایدار در کشور، گفت: اقتدار امروز ما در منطقه وجهان مثال زدنی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۹    
رسانه های مختلف کشورهای نظیر آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات در جهت سیاست های کشورهای استکباری برداشت های مغرضانه ای از بیانات مقام معظم رهبر دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۶    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای پایان یافتن انقلاب روز شمار گذاشته بودند اما امروز نیز در کمال اقتدار و صلابت 40 سالگی انقلاب را پیش رو داریم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
امام جمعه دامغان گفت: اجحاف در حق مردم و گرانفروشی و احتکار اعمالی غیرعقلانی و ضد انسانی است که ضرر دنیوی و اخروی آن نخست متوجه عامل آن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۰    
استاندار ایلام از آمادگی مرز مهران برای ورود زائران اربعین حسینی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۸    
خاشقچی جعبه سیاه رفتارهای بن سلمان و خانواده حاکم در عربستان بود و ترس از افشاگری های وی در خارج میتوانست پادشاهی بن سلمان بعد از پدرش را ناکام بگذارد و این میتواند انگیزه اصلی قتل وی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۲    
امام جماعت یک مسجد در لندن که با حمایت مالی عربستان اداره می شود به دلیل انتقاد از حکومت سعودی، به ویژه ولیعهد عربستان محمد بن سلمان، اخراج شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۹    
حضرت آیت الله سبحانی اطاعت الهی و پرهیز از گناه را سبب عنایت خداوند به انسان دانست و گفت: انسان باید با خودسازی خود را به مرحله ای برساند که خداوند متعال عنایت کرده و حکمت را بر قلب و زبان او جاری ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۳    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مسئول ترک در وزارت خارجه این کشور از کشته شدن و تکه تکه شدن جسد جمال خاشقجی با استفاده از یک اره خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تجلیل از مقام مادر شهیدان عماد، جهاد و فواد مغنیه بر ادامه راه مقاومت تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای 200 گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل در دهه سوم محرم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
منابع فلسطینی از یورش ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که هیچ ضمانتی وجود ندارد که ایران از لیست خاکستری FATF خارج شود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۱    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال درگذشت مادر شهید عماد مغنیه برای سید حسن نصرالله پیام تسلیت ارسال کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
یک روزنامه انگلیسی رژیم سعودی را امپراطوری شر و منفور خوانده و متذکر شده است که این امپراطوری مایه ننگی برای اسلام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
حجت الاسلام مومنی با اشاره به این که پیاده روی اربعین بهترین فرصت تبلیغ برای روحانیان است، گفت: طلاب سعی کنند در مسیر پیاده روی اربعین مردم را با فرهنگ عاشورا آشنا کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹    
نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته به فلسطینیان شرکت کننده در تظاهرات بازگشت در مرکز غزه یورش برده و 5 تَن را به شدت زخمی کردند.
  • ۱