جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۳۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آبان 1397 خبر گزاری رسا 2 آبان 1397 خبر گزاری رسا 3 آبان 1397 خبر گزاری رسا 4 آبان 1397 خبر گزاری رسا 5 آبان 1397 خبر گزاری رسا 6 آبان 1397 خبر گزاری رسا 7 آبان 1397 خبر گزاری رسا 8 آبان 1397 خبر گزاری رسا 9 آبان 1397 خبر گزاری رسا 10 آبان 1397 خبر گزاری رسا 11 آبان 1397 خبر گزاری رسا 12 آبان 1397 خبر گزاری رسا 13 آبان 1397 خبر گزاری رسا 14 آبان 1397 خبر گزاری رسا 15 آبان 1397 خبر گزاری رسا 16 آبان 1397 خبر گزاری رسا 17 آبان 1397 خبر گزاری رسا 18 آبان 1397 خبر گزاری رسا 19 آبان 1397 خبر گزاری رسا 20 آبان 1397 خبر گزاری رسا 21 آبان 1397 خبر گزاری رسا 22 آبان 1397 خبر گزاری رسا 23 آبان 1397 خبر گزاری رسا 24 آبان 1397 خبر گزاری رسا 25 آبان 1397 خبر گزاری رسا 26 آبان 1397 خبر گزاری رسا 27 آبان 1397 خبر گزاری رسا 28 آبان 1397 خبر گزاری رسا 29 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۰    
منتقدان در نشست نقد و بررسی تراژدی جهان اسلام گفتند که این کتاب به شناسایی سیر تحول آیین های عزاداری در ایران کمک شایانی می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۴    
کتاب جُندی مُکَلَّف؛ خاطرات اسارت یک محافظ که در ایام نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده بود بعد از استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۹    
رویای یک دیدار داستان سرگشتگی روزبه، جوان زرتشتی است که از همان ابتدا با سوالات بی شماری درباره دین و آیین خود روبه رو است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۷:۵۸    
صد و شصتمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان زندگی شادمانه منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
نماینده خبرگان با اشاره به اینکه گردشگری یک موضوع کلان بشری و دارای لایه های فرهنگی، معنوی، اجتماعی، ارتباطی، عرفانی و علمی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۸    
سیاست های متناقض ، خروج از پیمان های بین المللی ، بدعهدی و ایجاد تخاصم با کشورهای هم پیمان ، همه وهمه نشان دهنده آن است که آفتاب ابرقدرتی ارباب اسلحه یعنی ایالات متحده آمریکا به سر آمده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که دولت سعودی و ولی عهد آن اساسا نقشی در قتل خاشقچی نداشتند و رئیس جمهور آمریکا گزارش سازمان سیا در این خصوص را نادرست خواند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۷    
شاید جالب باشد که بدانیم ایده نام گذاری هفته ای به نام وحدت ، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب نیست بلکه این نام گذاری پیش از انقلاب زمانی که رهبر انقلاب در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۶    
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: وحدت جامعه اسلامی مانند اقیموا الصلوه و اتوا الزکوه امر خداوند است لذا ما باید با تعامل و گفت وگو به این آرمان اسلامی جامه عمل بپوشانیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۳    
رییس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: بنیان گذار گفتگوی ادیان و مذاهب، ایران و انقلاب اسلامی نبوده و از زمان ائمه اطهار وجود داشته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۳    
شبیخون ناکام هفته گذشته صهیونیست ها به منطقه خان یونس در نوار غزه و پاسخ کوبنده و جانانه مقاومت فلسطین، برگ دیگری به کتاب قطور شکست های اشغالگران اضافه کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۰    
کسی که دیروز باور کرده آمریکا با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار می اندازد، چرا نباید باور کند انگلیس و غربی ها می توانند دوباره ما را دچار قحطی کنند؟ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۴    
در سال های اخیر به دلیلی ناکامی های آمریکا و غرب در کشورهای مسلمان به خصوص در سوریه، فلسطین، یمن، بحرین، افغانستان و عراق ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۳    
رییس جمهور در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور، تقدیر کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۵۵    
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به اهمیت کتاب و کسب دانش در اسلام گفت: اساس کار باید این باشد که به دلالی علم بسنده نکنیم، بلکه خود تولید کننده علم شویم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۶    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر ترویج کتاب خوانی گفت: شاید ترویج کتابخوانی، بالاتر از هر صدقه ای باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۳    
مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی روز گذشته به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، میهمان کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای شهر قم بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۴    
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به مسأله مرگ در آیات قرآن کریم و روایات، گفت: زمان مرگ برای کسانی که خود را آماده کرده اند، آسان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جریان سفر دو روزه به استان کرمان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۶    
در جلسه چهارشنبه هیأت وزیران عباس رضایی استاندار پیشنهادی اصفهان از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفت و اعضای دولت از خدمات محسن مهرعلیزاده، استاندار پیشین این استان تقدیر و تشکر کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۷    
معاون امور فرهنگی مساجد کشور گفت: نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد بلوغ 40 سالگی انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت مسجد را به نمایش گذاشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۴    
آیت الله اعرافی گفت: در درختواره جدید حوزه در زمینه قرآن و علوم قرآنی حدود 30 رشته، گرایش و مقطع تعریف شده که به تدریج باید تولید ادبیات شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۴    
سردار مختص آبادی با اشاره به خیانت برخی مسؤولان از جمله نمایندگان مجلس که به راحتی نسخه تسلیم ایران را در برابر آمریکا می نویسند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۵    
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: پرداختن به ارتباط قرآن و نیازهای جامعه معاصر خروج قرآن از مهجوریت و عمل و توجه به قرآن و عترت را در بر می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هفته بسیج و رشادت های عزیزان بسیجی در طول انقلاب گفت: بسیج بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ضرورت رصد محافل آکادمیک قرآنی مستشرقین، تقویت تعاملات علمی در عرصه بین المللی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مسؤولان نظام با رهبر معظم انقلاب برای بررسی آسیب های اجتماعی، روایتی از دغدغه های رهبر انقلاب در این زمینه ارائه کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
همایش فروپاشی داعش به مناسبت سالروز از هم پاشیدن این گروه تروریستی با سخنرانی جانشین معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران از سوی دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۳    
حجت الاسلام عبادی گفت: امروز سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی به اسم دفاع از مذهب به اختلافات دامن می زنند و با تفرقه افکنی به دنبال نابودی اسلام هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۷    
مدیر دفتر نظارت و ارزیابی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: توانمندسازی مدیریتی ائمه جماعات و مساجد یکی از راهبردهای مرکز رسیدگی به امور مساجد است که در ذیل این راهبرد دفتر نظارت و ارزیابی تشکیل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۸    
وفایی نژاد با بیان اینکه مسلمانان باید فارغ از اختلافات همسو و هم جهت حرکت کنند، گفت: معنای اتحاد شیعه و سنی دست برداشتن و کوتاه آمدن از اصول و اعتقادات نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۲    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وحدت مسلمانان جزء اصول اسلامی است و پیامبراکرم(ص) وقتی وارد مدینه شدند نخستین کاری که انجام دادند، قبائل مختلف را گرد هم جمع کردند و عقد اخوت را در میان مسلمانان خواندند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: سیره انبیا و اولیای الهی مانند تابلوی راهنمایی است که آدمی را به صراط مستقیم هدایت می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز به اوج اقتدار بین المللی دست یافته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سردار حسن زاده بسیج را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: بسیج اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۷    
آیت الله علم الهدی با بیان این که خدمت به زائر امام رضا(ع) از هر خدمتی بالاتر است، بر ضرورت ایجاد مسیر ویژه زائران پیاده دهه آخر صفر در جاده ها تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این امروز انقلاب اسلامی در آستانه دهه چهارم به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
طلاب و اساتید حوزه علمیه اهواز در بیانیه ای اعلام کردند مقاومت دلیرانه مردم مسلمان یمن، برگ زرینی از افتخارات را در تاریخ یمن ثبت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۹    
تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) با بیان اینکه علمای واقعی اهل تظاهر به تقوا نیستند، گفت: اگر عالمی تظاهر به تقوا کرد دیگر عالم و استاد واقعی به حساب نمی آید چرا که علما از دیده شدن گریزان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
نخستین سالگرد شهید مدافع حرم علیرضا جیلان همراه با آیین رونمایی از یادمان شهید با حضور حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۲    
امام جمعه خیرآباد ورامین وحدت را تمرکز بر نقاط مشترک دین خواند و گفت: نقاط مشترک شیعه و سنی بسیار است و می توان با به گفت و گو گذاشتن موارد اختلافی در مجامع علمی و احترام گذاشتن به نظر همدیگر ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۶    
حجت الاسلام غروی از مصوبه جدید کمیسیون تخصصی اخلاق و فرهنگ شورای عالی حوزه علمیه خراسان مبنی بر برگزاری کارگاه دانش ها و مهارت های اجتماعی و سیاسی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج ظهور روح عاشورا در دوران دفاع مقدس بود، گفت: دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ناامید سازی مردم از نظام است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
مسؤول مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان گفت: اساتید حوزه های علمیه می توانند در بحث اسلامی سازی علوم انسانی نقش آفرینی کرده و در این راستا کار علمی شایسته انجام دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۱    
دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی را تحریم کرده و صندلی های سالن محل سخنرانی را خالی گذاشتند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۸    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در خلوت، فکر انسان کمتر متوجه دیگران است از این رو عبادت بهتر انجام می شود، بنابراین در سحر که بهترین حالت تفرغ و انقطاع دل از دیگران وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
نظام آموزشی ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دو تغییر بنیادین نیاز داشت. یکی ضرورت ارتقای سطح آموزش و دیگری مصون ساختن فضای دانشگاهها از تعرض احزاب و گروههای سیاسی بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۲    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برپایی نخستین جشنواره ملی اینفوگرافیک(اطلاع نگاری) ایثار و شهادت رسم سرخ با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۲    
کتاب صوتی مجموعه سلام بر خورشید نوشته سیدعلی اکبر حسینی منتشر شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۹    
با حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ازخادمان زائران پیاده حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفرتجلیل شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه آیت الله حق شناس از بزرگترین خیرین استان بوشهر بود، گفت: کتاب های کتابخانه آیت الله حق شناس از ایران و سایر کشورها جمع آوری شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از برگزاری برنامه های هفته وحدت و جشن ولادت با سعادت پیامیر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در 150 امامزاده و بقعه متبرکه تهران خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۸    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مسؤولان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند، گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه دشمن به مردم یمن از لحاظ محاصره های اقتصادی و نظامی فشار آورده و نسل کشی به راه انداخته است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
رییس جمهور با بیان اینکه ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک کشور بزرگ مثل ایران در کنار هم هستیم، گفت: ما یک خانواده بزرگ با 80 میلیون جمعیت هستیم و طبیعی است مشکلاتی هم وجود دارد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه سعودی ها و همدستانشان از قدرت گیری شیعیان در عراق هراس دارند، گفت: یک دولت شیعی روی سر آل سعود تشکیل شده و ترس سراسر وجود سعودی ها را گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انقلاب اسلامی ترویج دهنده فرهنگ مبارزه اسلام با کفر بود و توانست جهانیان را با چهره واقعی اهل بیت(ع) آشنا سازد و به لطف رهبری قدرتمند مقام معظم رهبری روز به ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
فرمانده ارتش مدیر کل امنیت عمومی لبنان به مناسبت سالروز استقلال این کشور، در بیانیه هایی جداگانه بر لزوم مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر حمل و نقل و اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در حال پیشبرد طرح صلح با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از طریق شبکه راه آهن بین این کشورها و دریای مدیترانه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۲    
اسقف اعظم کلیسای گرجستان با یکی از مراجع تقلید نجف اشرف در عراق دیدار و گف وگو کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
استاد حوزه علمیه گفت: یکی از گناهانی که مانند آتش زیر خاکستر است و آتش گناهان انسان را شعله ورتر می کند ریختن آبروی دیگران است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی(ع) گفت: بسیج برکات فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام داشته و به دین اسلام خدمت کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری در حمایت از مردم یمن برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تأکید بر این که باید سطح مطالعه در جامعه اسلامی بیشتر از سایر جوامع باشد، گفت: پایین بودن سرانه مطالعه در یک جامعه دینی به هیچ عنوان پسندیده نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
امام جمعه تنکابن با اشاره به این که روحانیان به دلیل در اختیار داشتن تریبون های تبلیغی نقش محوری در تقویت وحدت و همبستگی ملی دارند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته وحدت دو کانال بتنی انتقال آب در بخش ارسک و روستای کرند شهرستان بشرویه با مشارکت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
امام جمعه بروجرد بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیجی راه حل مشکلات کشور و مقابله با دشمنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش بسیج در طول عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این سال ها بسیج با تبدیل تهدیدها به فرصت ها در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و برکات فراوانی به همراه داشته است و حفظ ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
تمدن غرب در نظام آموزشی به تفکیک جنسیت رسیده، امروز در انگلستان پیشنهاد جداسازی مدارس داده شده است و از طرفی بر خواندن سرودهای حماسی تاکید می گردد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
وکلای ملت تاکید کردند: لازم است مردم و مسؤولان در برابر توطئه های آمریکا در داخل ایران و منطقه خاورمیانه هوشیار باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
رییس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز با موضوع شیوه دعوت به نماز به میزبانی قم خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
آیت الله سعیدی در پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سید جمال الدین اسد آبادی از یک طرف در نهضت های اسلامی نقش دارد و از یک طرف در جریان روشنفکر دینی رد پایش پیدا می شود و به طریقی هم با شخصیت های برجسته و تاریخ ساز تاریخ 140 ساله ما ارتباط دارد و ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است که در دنیا گسترش پیدا کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام لقمانی با اشاره به اینکه بر اساس آیات و روایات، 20 مورد قلعه قرار در زندگی انسان شناسایی شده است، به تبیین برخی از آنان پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
مرکز خدمات حوزه های علمیه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به منظور همکاری متقابل برای تبادل اطلاعات و ارائه خدمات هدفمند و کریمانه به ائمه جمعه سراسر کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
هالیوود این روزها برای مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی، پرتوان ظاهر شده است و بعد از ساخت آثار متوالی این روزها دست به روایت تاریخ زده است تا با تحریف تاریخ، به اسرائیل مشروعیت بخشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله نوری همدانی منطق وهابیت را خلاف مبانی قرآنی دانست و گفت: دشمنان می گویند اگر ائمه معصومین(ع) را در بقیع زیارت کنید دچار شرک می شوید ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران گفت: یکی از راه هایی که سرویس های جاسوسی در جهت خنثی کردن نقش مسؤولان و علما در پیش گرفتند نفوذ در اطرافیان آنها است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان(ع) با اشاره به توطئه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
نشست نقش خانواده در کنترل فرزندان در شبکه های اجتماعی از سلسله نشست های همایش علمی و پژوهشی "اخلاق و رسانه" با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریم خان محمدی در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به برگزاری طرح کاروان فرهنگی حال خوش خواندن از وی کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
استاد اخلاق حوزه با بیان این که طلاب داعیان الی الله هستند، گفت: اگر طلاب در مسیر طلبگی نشاط داشته و به خداوند و اهل بیت(ع) تکیه داشته باشند هیچ گاه دچار بحران هویت نخواهند شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
یکی از مقامات دولت ترکیه از پیغام محمد بن سلمان به اردوغان مبنی بر درخواست وی برای پایان دادن به این پرونده به شکلی آبرومندانه خبر داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
رژیم صهیونیستی برای واداشتن فلسطینی ها به ترک شهر اشغالی قدس تلاش می کند مغازه های آنها را که تنها منبع روزی شان است، تخریب کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
سردبیر روزنامه رای الیوم طی یادداشتی از وضعیت منطقه ای و بین المللی ضعیف عربستان و چرخش مواضع ریاض در پی قتل جمال خاشقچی برای برون رفت از بحران نوشت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
رییس جمهور رویدادهایی مانند همایش ملی ژئوماتیک و مهندسی فناوری اطلاعات مکانی را فرصت ارزشمندی برای نزدیکی و هم افزایی بیشتر بین متخصصان اطلاعات مکانی و متخصصان سایر حوزه ها دانست
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
مراکز حقوقی، تظاهراتی اعتراض آمیز را در برابر سفارت امارات در پاریس پایتخت فرانسه برگزار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
منابع صهیونیستی خبر دادند که بعد از سفر نتانیاهو به عمان، مقامات تل آویو در حال هماهنگی با یک کشور عربی برای سفر وی هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
در آستانه برگزاری انتخابات، سرویس امنیتی رژیم آل خلیفه با برقراری تماس های تلفنی با برخی شهروندان بحرینی آنها را تهدید کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
عضو قهای شورای نگهبان با بیان این که هدفگذاری های انسان در امور زندگی باید عالی باشد، گفت: انسان باید اهداف خود را بالا ببرد و به کف مطالب بسنده نکند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
یک اتحادیه دانشجویی در اتاوا حمایت خود را از راهکارهای جنبش BDS و بیانیه ای که در محکومیت تداوم اشغال فلسطین صادر شده است، حمایت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
یک رسانه فرانسوی گزارش داد: فعالان زن حوزه حقوق بشر در زندان های سعودی به بهانه جاسوسی علیه این کشور، به شکل فجیعی تحت شکنجه قرار گرفته اند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش نویس قطعنامه ای را برای محکوم کردن حملات موشکی حماس به شهرک های صهیونیست نشین واقع در جنوب فلسطین اشغالی ارائه داده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
معاریو طی گزارشی به شکست عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در مقابله با مقاومت فلسطین در خان یونس در جنوب باریکه غزه پرداخت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
یک خاخام آمریکایی که به داشتن روابط تنگاتنگ با برخی کشورهای عربی معروف است، اعلام کرد: کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس تا پایان سال آینده میلادی روابط دیپلماتیک برقرار خواهند کرد.
  • ۱