پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۱    
آمار 3/5 میلیونی بیکاری در کشور، داغی است که بر دل هزاران پدر و مادر ایرانی نشسته و هر دغدغه مندی را ناراحت می کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۵    
در شرایطی که کره جنوبی واردات نفت از ایران را تحریم کرده، بازارهای پرسود کشور اعم از لوازم خانگی، خودرو، گوشی و... با وجود توانمندی بالای داخلی همچنان در اختیار شرکت های بزرگ این کشور قرار دارد!
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲    
تظاهرات خونین ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 اگر چه واجد تمامی ویژگی های یک جنبش اجتماعی قشری نبود ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
ظریف گفته بود: آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود ، اما خارج شد. وی اصرار داشت اروپایی ها مثل کری برای اجرای تعهدات خود تضمین می دهند اما فدریکا موگرینی صراحتا اعلام کرد تضمین نمی دهیم .
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷    
به نظر می رسد قطار جلیقه زردها در روزهای آینده به هلند و انگلیس خواهد رسید و در فاصله کوتاهی سراسر اروپا را درمی نوردد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
رییس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق بیان کرد: مسؤولان مربوط باید هر چه سریعتر دولت عراق را تشکیل دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۰    
به مناسبت فرارسیدن ایام هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با مراجع تقلید دیدار کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۱    
این روز ها نقد درونی فعالان و طیف های جریان اصلاحات و اعتدال علیه یکدیگر به اوج خود رسیده و حتی ضرورت استعفای زودهنگام رییس جمهور از سوی حامیان ایشان مطرح می شود...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۸    
اعتراضات سراسری در فرانسه همچنان ادامه دارد. خشونت های پلیس فرانسه از یک سو و اصرار امانوئل مکرون بر استمرار سیاست های اقتصادی خود، اوضاع را در این کشور اروپایی بدتر کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۵    
آتش بس میان چین و آمریکا بر سر تعرفه های تجاری و بازرگانی، در میان اغلب افرادی که تنها برداشتشان از روابط اقتصادی – سیاسی دولت ها یک پوسته است، به معنای پشت کردن پکن به تهران ترجمه می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۵    
به دنبال ناکامی تلاش های جدید دولت افغانستان برای زمینه سازی مذاکره با گروه طالبان و دستیابی به صلح با این گروه در یک سال گذشته، از چند ماه پیش به این سو ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
هر کس که دل در گرو این مرز و بوم دارد، باید قانون اساسی را دقیق مطالعه کند و به مفاد آن مسلط شود. در شرایط فعلی، سطح نقد عملکردها، اعتراضات ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۹    
ده ها هزار فرانسوی خشمگین که از سیاست های اقتصاد سرمایه داری دولت امانوئل ماکرون به ستون آمده اند، طی چند روز گذشته، خیابان های پاریس را با فریادهای اعتراضی خود به لرزه درآوردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۰    
حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به جایگاه عقل در آیات و روایات گفت: عقل می فهمد باید تابع محض شرع و وحی باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۴    
حجت الاسلام پاشایی به مزیت های نظام آموزشی حوزه علیمه قم اشاره کرد و پیوسته بودن سطوح به یکدیگر، انتخاب آزادانه استاد و تدریس به همراه تحصیل را از مزایای نظام آموزشی دانست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
با حضور مبلغان بین المللی نشست وضعیت مسلمانان آمریکا در دوره ترامپ با هدف بررسی وضعیت مسلمانان آمریکا در دوره ترامپ در خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۸    
عضو ارشد جریان اسلامی العمل بحرین سفر بن سلمان به برخی کشورهای عربی را با هدف هموار کردن عادی سازی روابط میان این کشورها و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۸    
مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه انجام فعالیت های پژوهشی کاربردی سبب غنای منابع علمی شده و متون و مطالب علمی را از سطحی نگری دور می کند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۲    
برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر خراسان جنوبی، اولین اجلاسیه شهدا در فضای مجازی و نقش تمثال شهدا بر دیوارهای مود عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۹    
تولیت مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) گفت: نخستین و تنها حوزه علمیه ای که در استان تهران در مسأله دیالوگ بین ادیان به صورت جدی فعالیت می کند مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۶    
رییس مرکز بین المللی گفت وگوی ادیان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه طلاب باید مبلغ حقایق اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در سراسر جهان باشند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۳    
حجت الاسلام جباری با بیان این که آشنایی بازاریان با احکام فقهی موجسبب ب رفع بسیاری از مشکلات در جامعه خواهد شد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علاقه و محبت مردم به روحانیون و طلاب یک سرمایه است که به واسطه مزین بودن انسان به ایمان و عمل صالح حاصل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۱۷    
تجلیل از 500 خادم و خیر موکب، درخشش کاریکاتوریست بجنوردی در جشنواره ملی و زمان بهره برداری از کتابخانه عمومی اسفراین عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۸    
مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان کشورعدالت خواهی و ظلم ستیزی را یکی از وظایف مهم بسیج حقوقدانان دانست و گفت: مطالبه گری، فسادستیزی و کمک به کارآمدی سیستم حقوقی و قضائی کشور مأموریت عمده بسیج حقوقدانان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی پدیده بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب دانست و گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت امام راحل مردم منطقه و جهان بیدار شده اند و تن به ظلم نمی دهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۷    
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه گفت: 225 طلبه در 9 پایه تحصیلی حضوری و در چهار پایه غیر حضوری مشغول به تحصیل علوم دینی در این مرکز هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۷    
رییس ستاد زکات استان اصفهان یکی از مهمترین رکن دین را زکات دانست و گفت: امروز با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه نیاز به برنامه ریزی برای محرومان و نیازمندان جامعه ضروری است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۱    
مسؤول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با تأکید بر لزوم مسلح شدن طلاب به دانش های کاربردی، گفت: شعار ما هر طلبه یک مهارت و یک رسالت طلبگی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۵    
مسؤول امور صیانتی طلاب استان ایلام گفت: حجاب و عفاف عامل بازدارنده بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی است و از این رو در دین مقدس اسلام آن را واجب دانسته اند زیرا که سلامت جامعه در گرو حجاب و عفاف است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۲    
نماینده مجلس خبرگان رهبری خطرناک ترین عامل گمراهی انسان را تبعیت از هوای نفس بیان کرد و گفت: راه رسیدن به کمال گام نهادن در مسیر حق است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۹    
رییس ستاد زکات شهرستان کاشان از افزایش 300 درصدی جمع آوری زکات فطره و کفاره در شهرستان کاشان نسبت به سال گذشته خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۶    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در پیامی درگذشت دکتر عبدالرحیم جلایی اردبیلی را تسلیت گفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
رییس دستگاه قضا تأکید کرد: تنها دلیل این هجمه های سنگین علیه دستگاه قضایی این است که در برابر نفوذ دشمن ایستاده ایم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۲    
محمدرضا پورمحمدی با حکم وزیر کشور به عنوان چهاردهین استاندار پس از انقلاب در آذربیایجان شرقی معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
بهرامیان با بیان این که نتیجه برخی فعالیت ها در نسل های بعدی مشاهده می شود، گفت: حتما نباید نتیجه فعالیت ها را امروز مشاهده کرد و ایجاد نا امیدی از شیوه های دشمن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و با تأکید بر رسالت مسؤولان در قبال ملت، گفت: مردم خواستار صداقت از نظام و مسؤولان هستند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: قدرت جبهه مقاومت برای حمایت از مظلومان و ایستادن در مقابل ظالمان روز به روز افزایش می یابد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۶    
پزشکیان با تأکید بر این که با وحدت حداکثری؛ مشکلات نمی توانند مردم و مسؤولان را به زانو دربیاورند، گفت: باید عالمانه و آگاهانه تصمیم گرفت و حرکت کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۳    
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در پی هماهنگی با نمایندگی آستان قدس رضوی، تمامی روحانیان طرح هجرت استان به عنوان خادم یار حرم مطهر رضوی ساماندهی می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۰    
آیت الله یزدی در دوره تکمیلی حقوق دانان تراز انقلاب خطاب به قضات و وکلا، گفت: امانتدار باشید و از روی عدالت فعالیت کنید و روزی یک مرتبه خود را مورد آزمایش قرار دهید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۱    
یکی از روحانیان لبنان با انتقاد از قلع و قمع های اخیر در این کشور بر ضرورت اجرای عدالت و احترام به قانون تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: حضرت آیت الله مظاهری فرد خودساخته ای است که سختی های هجرت را به جان پذیرفته و به خاطر خدا و دین اسلام چشم از فرصت هایی که در قم فراهم است، می گذرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۳    
برپایی اردوهای جهادی از جمله برنامه های فراگیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در آن اقشار مختلف مردم در قالب گروه های جهادی به مناطق دورافتاده و محروم اعزام می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۳    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت فعالیت های جهادی، خطاب به طلاب گفت: طرح ها و ایده های خود را در راستای توسعه خدمات اجتماعی و تبلیغی و فعالیت های جهادی ارائه دهید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه استعدادیابی و نخبه پروری امر رهبری است، گفت: باید مسؤولان حوزوی اهتمام ویژه ای به نخبه پروری داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه دوری از عجب و تکبر به ویژه در بین طلاب و روحانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۷    
امام جمعه تبریز گفت: انتظار داریم خدمت رسانی به مردم به دور از بازی های سیاسی و با رویکرد فراجناحی صورت گیرد، مردم در شرایط سخت معیشتی به سر می برند که باید مورد توجه متولیان امر باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه کرج گفت: نماز، پندارهای باطل را از انسان دور می کند؛ قربانی کردن و امور خیر سبب تقرب انسان به خدا می شود، شخصی که به پندار مبتلا شود خدا را فراموش می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۹    
آیین تجلیل از حقوقدانان برجسته کشور با حضور رییس جامعه مدرسین برگزار شد، در این مراسم آیت الله کعبی به عنوان حقوقدان تراز انقلاب مورد تجلیل قرار گرفت.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۵    
انتظارمان کمی گزافه است، اگر بخواهیم درباره حال و روز سینمای کشورمان خوب بگوییم. سینما همزمان با ورود به کشورمان، تلاش داشت لمپنیسم را در کشورمان تئوریزه کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۹    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: خراسان جنوبی سومین فرودگاه راهبردی کشور را دارد و کاهش پروازها و انجام کمترین پروازها از این فرودگاه قابل قبول نیست چرا که این فرودگاه می تواند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۹    
مفتی صور و جبل عامل لبنان خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت شد و گفت: مشکلات لبنان با لغو فرقه گرایی سیاسی حل می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: و تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی کشور می تواند سبب شور و نشاط در دستگاه های اجرایی و اجرای بهتر، سریع تر و دقیق تر امورات مختلف شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۰    
معاون پژوهش مرکز آموزش های کاربردی حوزه از تشکیل 23 کارگروه و کمیته در مرکز آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خبرداد و گفت: بخش تربیت مشاور در مرکز آموزش های کاربردی حوزه به زودی راه اندازی خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مدیر حوزه علمیه فارس کاربردی بودن و پاسخگویی به نیازهای روز را از مهم ترین شاخصه های پژوهش در حوزه های علمیه دانست و گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت میراث فرهنگی در استان استفاده شود، گفت: استان خراسان جنوبی نیازمند بازی های سیاسی نیست و باید مدیریت جهادی کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
حجت الاسلام فاضل با بیان این که حوزه برای حفظ جایگاه علمی خود باید توجه به تحقیق و پژوهش را جزء اولویت ها قرار دهد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان ها باید از فرصت ها بهترین بهره را ببرند، گفت: باید مدیریت در جامعه قوی و عادلانه باشد و این مدیریت اقدامی نکند که جامعه به سمت برده داری طبقاتی که ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رییس مجلس با بیان اینکه نظام بودجه ریزی کشور قدیمی شده و باید بر اساس عملکرد روز باشد، گفت: دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس در حال کار مستمر روی این موضوع هستند و طرحی به کمیسیون برنامه و بودجه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
امام جمعه ایلام گفت: خدمات ارزنده سازمان بهزیستی و پوشش قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه خود بیانگر دستاوردهای بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام طبرسی بر ضرورت انس طلاب با کلام الهی تأکید کرد و با بیان این که طلاب نباید لحظه ای از معارف الهی فاصله بگیرند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۶    
نشست بررسی آخرین تحولات بحرین با حضور شیخ عبدالله الدقاق به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز نیکوکاری حوزه علمیه استان در آینده نزدیک خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه باید دولت همانطور که حرف می زند، عمل هم کند، گفت: ما همواره به عنوان نماینده مردم تلاش کردیم که حق مردم ضایع نشود و به دنبال حق آن ها بودیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۷    
استاد حوزه علمیه صلح امام حسن مجتبی(ع) را براساس فرمایش رهبری نرمش قهرمانانه تاریخ دانست و گفت: تحلیل تاریخ اسلام بسیاری از مشکلات و اختلافات را در جوامع اسلامی رفع می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به پیشرفت های قابل توجه ایران اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: روحانیت خدمات و دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی را برای جامعه تبیین کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی تصویب CFT را خسارتی سنگین بر پیکره اقتصاد کشور دانست و گفت: CFT ابزاری در دستان مستکبران به ویژه آمریکا در راستای اهداف سلطه طلبانه و استکباری آنان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۸    
حجت الاسلام برادری گفت: طی طریق طلبگی و رسیدن به موفقیت تنها با رعایت زیّ طلبگی و آدابی که اساتید اخلاق برای آن بیان کرده اند؛ ممکن است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۵    
معاون آموزش حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام گفت: انتظار جامعه از روحانیت این است که سرآمد رعایت تقوا و اخلاق حسنه بوده و در صف اول حمایت از مستضعفان باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۵    
نماینده خبرگان با بیان این که سند الگوی پیشرفت روح امید و آرامش را نسبت به آینده در جامعه می دمد، گفت: حوزه های علمیه باید سعی کنند تا پاسخ شایسته ای به فراخوان رهبر معظم انقلاب بدهند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۹    
موحدیان با بیان اینکه حضور علما، اساتید و مسؤولان سبب تقویت برگزاری مراسمات عمامه گذاری می شود، گفت: حوزه علمیه با حضور علما و فضلا نقش ویژه ای در برابر شبیخون فرهنگی و اعتقادی صورت گرفته در منطقه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۶    
حجت الاسلام محسنی گفت: عملکرد، گفتار و رفتار رسول خدا منطبق بر وحی الهی است یعنی وحی الهی در فعل و قول حضرت رسول(ص) متجلی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۶    
رییس شورای حوزه های علمیه استان تهران با انتقاد از برخی هجمه ها به فقه، تأکید کرد که اداره جامعه با مجموعه احکام بی نظام ممکن نیست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر علم بدون ایمان باشد و شروط لازم علم مهیا نباشد همین علم مصیبتی برای جهانیان خواهد بود و لحظات را برای انسان ها تلخ می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۷    
مبلغ دینی فضای مجازی را موثرترین ابزارها برای تبلیغ دین اسلام در کشورهای غربی دانست و گفت: این فضا به آسانی برای همه قابل دسترسی است اما باید آموزش صحیح و متناسب با تجربه و علم ارائه شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۷    
نشست صمیمانه کادر مدرسه علمیه المهدی با آیت الله موسوی جزایری در دفتر مدیریت مدرسه برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۴    
مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز گفت: امسال برای نخسین بار شاهد عمامه گذاری در مدرسه هستیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۱    
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه روحانیت، حاکم و فرمانروا نیست، گفت: روحانیت به امر و نهی مردم و تربیت نفوس انسان ها می پردازد و امیدواریم که طلاب از فقهای امت محمد شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۵    
دبیر جامعه روحانیت کاشان با اشاره به اینکه قرآن قیم و پایدار است و راه قرآن در هیچ زمانی کهنه نمی شود، گفت: قرآن بعد از گذشت 1400 سال از نزول آن هیچ تغییری نکرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۲    
10 طلبه مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز به دست آیت الله موسوی جزایری معمم شدند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۳    
یک کارشناس آمریکایی با تاکید بر سابقه ترامپ در نژادپرستی گفت که منصب ریاست جمهوری، فرصتی مناسب برای ترامپ جهت ادامه سیاست های نژادپرستانه است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۷    
رهبران برجسته مقاومت کشمیر هند نسل کشی درکشمیر هند را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: کشتار مسلمانان کشمیر با برنامه ریزی صورت می گیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۰    
دبیرکل جبهه مردمی عفاف و حجاب گفت: مبلغان زبان اسلام هستند و اولیای معزز ما، متولیان دفاع از آموزه های دین ما هستند و آیا نباید حرکت نوینی در زمینه عفاف و حجاب را آغاز کنیم و دست به اقدام مناسبی ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام صبوحی با بیان این که عفاف و حجاب شاید جزو معدود مسائل فرهنگی بوده که یک سوره به آن اختصاص داده شده است گفت: تدبر در سوره نور، فرآیند تثبیت فرهنگ عفاف در جامعه اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مبانی فرهنگ و اندیشه انقلاب به جوانان با هدف آشنایی آنها با فرایند رسیدن به تمدن نوین اسلامی خبرداد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۶    
رییس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ عفاف و حجاب با موضوعات حجاب در قرآن، اهمیت حجاب و عفاف ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۳    
حجت الاسلام بی نیاز گفت: تحصیل بیش از 100 هزار طلبه غیر ایرانی، چاپ بیش از 3هزار کتاب و 98 مجله از جمله فعالیت های المصطفی در عرصه پژوهش است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۸    
حجت الاسلام ثقفی با انتقاد از لیبرال مسلک ها و سوسیالیست هایی که گمان می کنند انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است، تأکید کرد که رسیدن به تمدن نوین اسلامی دور از دسترس نیست.