جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۰۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1397 خبر گزاری رسا 31 اردیبهشت 1397 خبر گزاری رسا 31 خرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 تیر 1397 خبر گزاری رسا 31 مرداد 1397 خبر گزاری رسا 31 شهریور 1397 خبر گزاری رسا 1 مهر 1397 خبر گزاری رسا 30 آبان 1397 خبر گزاری رسا 30 دی 1397 خبر گزاری رسا 30 بهمن 1397 خبر گزاری رسا 1 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 1 آذر 1397 خبر گزاری رسا 2 آذر 1397 خبر گزاری رسا 3 آذر 1397 خبر گزاری رسا 4 آذر 1397 خبر گزاری رسا 5 آذر 1397 خبر گزاری رسا 6 آذر 1397 خبر گزاری رسا 7 آذر 1397 خبر گزاری رسا 8 آذر 1397 خبر گزاری رسا 9 آذر 1397 خبر گزاری رسا 10 آذر 1397 خبر گزاری رسا 11 آذر 1397 خبر گزاری رسا 12 آذر 1397 خبر گزاری رسا 13 آذر 1397 خبر گزاری رسا 14 آذر 1397 خبر گزاری رسا 15 آذر 1397 خبر گزاری رسا 16 آذر 1397 خبر گزاری رسا 17 آذر 1397 خبر گزاری رسا 18 آذر 1397 خبر گزاری رسا 19 آذر 1397 خبر گزاری رسا 20 آذر 1397 خبر گزاری رسا 21 آذر 1397 خبر گزاری رسا 22 آذر 1397 خبر گزاری رسا 23 آذر 1397 خبر گزاری رسا 24 آذر 1397 خبر گزاری رسا 25 آذر 1397 خبر گزاری رسا 26 آذر 1397 خبر گزاری رسا 27 آذر 1397 خبر گزاری رسا 28 آذر 1397 خبر گزاری رسا 29 آذر 1397 
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۳    
پیکر 72 شهید دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم وارد میهن اسلامی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۶    
یک روزنامه صهیونیستی از حمایت بحرین از عملیات ارتش رژیم صهیوینستی موسوم به سپر شمال پرده برداشت که علیه تونل هایی ادعایی حزب الله در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی صورت گرفته است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۰    
طرح ناتوی عربی به عنوان ائتلاف نظامی اسلامی که هرگاه رییس جمهوری آمریکا اراده کند، وارد عمل خواهد شد، از سوی سعودی ها به واشنگتن ارائه شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۰    
هیأت امور معنوی مسلمانان جمهوری تاتارستان در نشستی سال 2019 را در این جمهوری سال تفسیر قرآن نامگذاری کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۲    
رییس جمهور با اشاره به لزوم توسعه مناسبات همه جانبه ایران و پاکستان بویژه در مسیر مبارزه با تروریسم، گفت: امروز جدیت و تلاش همگانی برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری بسیار حائز اهمیت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۶    
مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه باید به دیدگاه های مختلف مجال طرح و نقد بدهیم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰    
سه جلد کتاب نمایشنامه از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۴    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران غربی مانند گرگ درنده جوامع اسلامی را می درند، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با مقاومت می توانیم دشمنان را شکست دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۴    
ترجمه ای از اصول کافی به قلم حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان روز پنجشنبه (22 آذرماه) در قم رونمایی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه با ترویج فرهنگ بخشش و گذشت، قابل حل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۱    
سعیدی گفت: کمیته برنامه، بودجه و ساختار جهت سامان بخشی بودجه حوزه فرهنگ و اعمال نظرات کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق تشکیل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۸    
مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید فضای پژوهشی در حوزه های علمیه تقویت و ارتقا پیدا کند و به جای آسیب رساندن به فرهنگ پژوهش، آن را گسترش دهیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۵    
محمدعلی رکنی از طلاب حوزه علمیه قم در یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد خوش درخشید و جایزه بخش آتیه داستان ایرانی را به خود اختصاص داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۲    
داستان بلند چایت را من شیرین می کنم نوشتۀ زهرا بلنددوست به چاپ سوم رسید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰    
مسؤول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت: امروز مخاطب ما فقط مسلمانان نیستند، پنج گروه مخاطب برای معارف الهی داریم که باید روحانیان برای آنها برنامه داشته باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۷    
امام جمعه فردوس با بیان اینکه روحانیت و ائمه جماعات باید برای جذب جوانان و نوجوانان تبلیغ کنند، گفت: متاسفانه برخی با رفتارهای خود سبب گریزان شدن جوانان و نوجوانان از مساجد می شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم بسیج، اخلاص است، گفت: تفکر بسیجی به معنای خودباوری، خداباوری و ولایتمداری است و جامعه نیاز به تفکر بسیجی دارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام حیدری گفت: مسأله مهم امروز بسیج دانشجویی و طلبه این است که چه عناصری در هویت علمی حوزه مانع حرکت به سمت اهداف و احکام اجتماعی می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی هیأت رییسه خبرگان از تدوین آیین نامه جدید انتخابات مجلس خبرگان رهبری و بررسی و اصلاح آیین نامه فعلی در اجلاس آتی خبرگان ملت خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۶    
معنای جمله اسراییل 25 سال بعد را نخواهد دید چیست؟ معانی بسیاری برای این جمله ذکر کرده اند، آیا رژیم صهیونیستی کشوری مانند هلند و آفریقای جنوبی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روز دانشجو نماد استکبار ستیزی است، گفت: دانشجو با تکیه بر روحیه مطالبه گری باید جلوی انحرافات را بگیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: ترک لذائذ مادی، برای آدمی بابی از ابواب لذائذ معنوی را باز می کند؛ اولیای الهی از دنیا با اراده، به اندازه تکلیف و به نیت قربه الی الله استفاده می کنند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۴    
واحد نجوم مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل با حضور، مسؤول، مدیر، معاونان و اساتید این مدرسه علمیه راه اندازی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۱    
امام جمعه اهواز گفت: باید اقتدار روحانیت و حضور روحانیت در مسائل اجتماعی و روحیه خدمت به مردم را حفظ کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۸    
رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه در کارنامه نسل دانشجو حوادث پرافتخار بسیاری وجود دارد، گفت: دانشجویان امروزی ما با دستاوردهای علمی، سربلندی و عزت این ملت را به نمایش می گذارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۲    
آیت الله طبرسی به نقش مهم علما و روحانیان در ترویج پرداخت فرهنگ زکات در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: منبر و خطابه بهترین ابزار تبلیغی برای نهادینه سازی فرهنگ زکات در جامعه اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۲    
مدیر حوزه علمیه ماکو گفت: کرسی های آزاداندیشی در حوزه با هدف تربیت طلاب صاحب نظر در عرصه های مختلف برگزار می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۲    
باستان گرایی در پنج دوره مهم شکل گرفت و پیشرفت کرد، چراغ این تفکر از طریق روسیه تزاری روشن شد و به جنگ نرم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در فتنه 88 انجامید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۶    
معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با تاکید بر اینکه دستاوردهای قرآنی ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: استکبار ستیزی، مبارزه با استبداد و حرکت در مسیر گفتمان سازی انقلابی گری شاخصه اصلی دانشجویان عدالت طلب در نظام اسلامی است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۰    
مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی از جایزه ای با عنوان جایزه مردمی شهید مطهری در بخش فراخوان های مردمی نهمین جشنواره عمار خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۴    
پزشکیان با تأکید بر این که اگر عدالت در جامعه مورد فراموشی قرار گیرد، منحرف خواهیم شد، گفت: عدالت به معنای واقعی در جامعه پیاده نشده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۱    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که عالم به واسطه علمش از دیگران متمایز می شود و جاهلان از او تبعیت می کنند، گفت: حضرت ابراهیم(ع) می گویند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۱    
ما می توانیم در روابط اجتماعی، ناپایبند یا که با توجه به قانونمندی نظام هستی قواعدی را بپذیریم که با ادراکات و احساسات ما هماهنگ باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام مازنی راه حل نهایی رفع مشکلات داخلی کشور را گفت وگوی ملی دانست و گفت: گفت وگو راهی برای کشف حقیقت است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین پیروزمند گفت: با تبدیل علوم انسانی به علوم انسانی اسلامی زمینه دستیابی به الگوی پیشرفت انسانی و اسلامی فراهم می شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۳    
حجت الاسلام دارابی دبیرخانه شورای عالی را متشکل از نخبگان و فضلای جوانی دانست که با دغدغه و هوشمندی مطابق نیازهای جامعه گام های علمی و اساسی بر می دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۱۰    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه روز 9 دی ماه سال 1388 نقطه عطفی در تاریخ ما است، گفت: این روز تکرار 15 خرداد ورامین بود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۷    
مدیر حوزه های علمیه گفت: آنچه می ماند و در طول تاریخ اینگونه بوده خداجویی، خدا محوری و نیکی و خدمت به مردم است ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام فقیه اسفندیاری گفت: اگر عقل گرایی را از انقلاب بگیریم حرکت انقلاب راکد و فسیلی خواهد شد و با نگاه به حرکت انقلاب انبیا به این نتیجه می رسیم یکی از اهداف بلند انبیا این است که به انسان ها ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۴    
حجت الاسلام والمسلمین واسطی گفت: حوزه علمیه برای مدیریت زندگی باید فرایند و نرم افزار در عرصه های مختلف تولید و در حاکمیت اجرایی به اجرا گذاشته شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۹    
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به اهمیت فعالیت و ارتقای محتوایی آثار پژوهشی شاره کرد و گفت: پایبندی به زی طلبگی در توفیق های پژوهشی مؤثر است و طلبه ای در عرصه آثار پژوهشی موفق است که به دور از نگاه ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۶    
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه محصول دانشگاه ها باید پرورش انسان های انقلابی، محیطی بسیجی، علمی و ولایی باشد، گفت: دانشگاه باید پایگاه اصلی انقلاب باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۳    
حماس در سی و یکمین سالروز انتفاضه اول فلسطین بر حمایت از راهپیمایی های بازگشت تا تحقق اهداف آن تأکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۳    
مسؤولان امنیتی کشور مغرب از متلاشی شدن یک باند تروریستی در شهر بنی ملال این کشور خبر داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
امام جمعه ناصریه بر ضرورت پاسخگویی سیاستمداران به مردم نسبت به عملکردشان در تشکیل دولت تاکید کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
حضرت آ یت الله نوری همدانی با انتقاد از وجود محتواهای غرب زده تأکید کرد که وزارت ارشاد بر چاپ و نشر کتب نظارت دقیق داشته باشد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۳    
امام جمعه منطقه عیناثا لبنان گفت: دستگاه های امنیتی و قضایی باید نسبت به ورود اختلافات سیاسی و مذهبی هوشیار باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی انصارالله و رییس تیم اعزامی صنعا به سوئد آخرین روند مذاکرات صلح میان طرف های درگیر در یمن را تشریح کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۸    
سفیر لبنان در سازمان ملل نامه ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارسال و رژیم صهیونیستی را به هک شبکه تلفن این کشور متهم کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۶    
در طول چهار دهه گذشته جنبش دانشجویی پرچمدار گفتمان انقلابی گری بوده و مبتنی بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رسالت ها و مأموریت هایی را بر دوش خود احساس می کند که باید برای تحقق آنها تلاش نماید.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۶    
الازهر با نقد و بررسی نگاه تقلیل گرایانه به زن، دلایل موافقان و مخالفان قضاوت بانوان را ناتمام می داند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان طی آیینی با حضور آیت الله اعرافی، علما و شخصیت های استانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان معرفی شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۸    
اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق گزارشی از فعالیت های خود به مراجع تقلید نجف ارائه کردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: مسؤولان و متولیان امور باید پاسخگوی عملکرد خود در راستای شعار تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی باشند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
امام جمعه بجنورد با اشاره به رسالت خطیر جنبش دانشجویی در نظام اسلامی گفت: نقش آفرینی برای فراگیر کردن گفتمان جهادی و انقلابی گری از مهم ترین رسالت های دانشجویان است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۲    
دانشکده دین و رسانه از میان خوهران و برادران طلبه دارای مدرک سطح 2 از طریق آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۲    
امام جمعه فاروج گفت: راهکار مقابله با سیاست مزورانه اروپا و خصمانه آمریکا دیپلماسی انقلابی و برخورد متناسب و متقابل است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بیرجند گشایش می یابد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۶    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن با ابزارهای مختلف می خواهد ریشه خانواده را بزند و امروز نیز زنان در خط مقدم جنگ با دشمن هستند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۴    
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف گفت: مسؤولان با توجیه مردم اجازه ندهند که بار دیگر فریب حیله های دشمنان را بخورند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۳    
دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزهای این کشور خاطرنشان کرد: ملت لبنان برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی باید متحد شوند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۱    
اصلانی با بیان اینکه خانواده های شهدا نه تنها خودشان در پشت صحنه حضور فعالی داشتند بلکه عزیزان خود را به میدان نبرد فرستادند ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۵    
رحمانی با تأکید بر تحقق توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، گفت: جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور تحمیل شده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۲    
با حضور جمعی از اصحاب رسانه ویژه برنامه های هفته گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی معاون فرهنگی و امور زائران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشریح شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۶    
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: سکون علمی و پژوهشی در حوزه یک آسیب جدی است که سبب پیشی گرفتن رقبا در عرصه تولید علم در جامعه خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۶    
اداره پاسخ به سؤالات دینی جامعه الزهرا(س) اقدام به چاپ و توزیع 500 پوستر فقهی با موضوع،احکام طهارت در نماز با رویکرد اصناف کرده است.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۴    
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید تلاش کنیم تا سربازان شایسته ای برای امام زمان(عج) تربیت کنیم، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تربیت و پرورش طلاب فاضل ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۸    
مراسم تجلیل از مسؤولان، خیران و خادمان قرارگاه مردمی اربعین قم با حضور جمعی از مسؤولان استان قم در سالن همایش شهرداری برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۵    
اگر کسانی که با ما ارتباط دارند اعم از دوستان فرزندان خانواده و همکاران ببینند پشت سر کسی حرف نمی زنیم،آبروی کسی را نمی بریم،دروغ نمی گوییم ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۲    
نخست وزیر فرانسه خواستار لغو محاصره جائرانه باریکه غزه و تحقق آشتی ملی بین جنبش های فتح و حماس شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۲    
اردن با اعزام هیأتی به دمشق به پیام دوستی بشار اسد رییس جمهور این کشور پاسخ داد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۲    
دولت فیلیپین توسعه بانکداری اسلامی و قوانین مالی اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و با این کار، حمایت های 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی را دنبال می کند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۲    
دبیرکل سازمان ملل، نسبت به افزایش گفتمان نفرت و نژادپرستی علیه اسلام هشدار داد و تأسف عمیق خود را نسبت به ادامه رنج و مصیبت آوارگان روهینگیا ابراز کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۶    
حجت الاسلام بادله طارسی آسیب شناسی نظام آموزشی حوزه علمیه را ضروری دانست و گفت: اگر نظام آموزشی حوزه آسیب شناسی نشود ضررهای فراوانی وارد خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۰    
حضرت آ یت الله علوی گرگانی با بیان این که در جامعه اسلامی نباید اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد، تأکید کرد که هیچ دانش آموزی نباید به دلیل ناتوانی مالی از تحصیل محروم شود.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۵    
آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید حوزه های علمیه استان سمنان با حضور آیات اعرافی و شاهچراغی و علما، اساتید و مدیران مدارس علمیه این استان برگزار شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۲    
شورای دانشجویی دانشگاه نیویورک در آمریکا طی ارائه یک طرح تحریمی، به جمع تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی پیوست.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۹    
مالیات اصلی ترین منبع تأمین اعتبار در بودجه کل کشور است، وصول و ایصال صحیح آن اصلی ترین چالش پیش روی مالیه عمومی کشور می باشد ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۹    
ده ها نفر از مسلمانان فیلیپین، پیکر امام جماعت مسجد آکادمی نظامی این کشور که اخیرا از سوی یک فرد ناشناس ترور شده بود را به خاک سپردند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳    
امام جمعه تبریز گفت: مردم ما بسیار فهیم هستند؛ هر انتظاری که از ملت داشته ایم؛ همواره برآورده کرده اند ولی همه باید بدانیم که آن ها هم مشکلاتی دارند و انتظار دارند مشکلاتشان را رفع کنیم.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
وزیر خارجه بحرین مدعی شد که تونل های حزب الله تهدیدی علیه امنیت لبنان است و همسایگان این کشور مسؤولیت دفع این تهدید را بر عهده دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
احزاب معارض رژیم آل خلیفه هر سال با دعوت از مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور، یاد و خاطره شهدای بحرینی که از سوی نیروهای رژیم به شهادت رسیده اند را گرامی می دارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۷    
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس اعلام کرد که پرونده ایران یکی از موضوعاتی است که در نشست این شورا در ریاض مطرح خواهد شد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۸    
نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: دشمنان و بدخواهان به جایگاه بلند و عظمت زن در اسلام آگاه هستند و چون می دانند که نقش آنها بی بدیل بوده درصدد هستند تا با هجمه علیه آنها و تهاجم فرهنگی نظام و بنیان ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۳    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای امنیت به وظایف خود عمل نمی کند، گفت: جنگ های آمریکا در منطقه و تحریم های یک جانبه این کشور علیه کشورها، مصوبه شورای امنیت را ندارد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۷    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه حادثه چابهار اقدامی برای تفرقه افکنی بین شیعه و سنی بود، گفت ...
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۱    
رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان از همراهی برخی ا کشورهای عربی و اسلامی با آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۴    
نماینده مجلس با بیان این که حریت نمایندگان با مسأله شفافیت منافاتی ندارد، گفت: کسانی که در راستای منافع نظام و ملت عمل کنند آزاد هستند و دیگر هراسی از شفافیت ندارند.
رسا   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رییس جمهور با ارائه هشت راهکار برای تحقق منطقه قوی تر تاکید کرد که تهران برای مشارکت در ساخت این منطقه قوی تر آماده است ...
  • ۱