پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۶:۵۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای رکنا 8 دی 1395 - rokna.ir

رکنا 31 اردیبهشت 1395 رکنا 30 خرداد 1395 رکنا 31 تیر 1395 رکنا 27 مرداد 1395 رکنا 28 شهریور 1395 رکنا 1 مهر 1395 رکنا 30 آبان 1395 رکنا 30 آذر 1395 رکنا 30 بهمن 1395 رکنا 30 اسفند 1395 رکنا 1 دی 1395 رکنا 2 دی 1395 رکنا 3 دی 1395 رکنا 4 دی 1395 رکنا 5 دی 1395 رکنا 6 دی 1395 رکنا 7 دی 1395 رکنا 8 دی 1395 رکنا 9 دی 1395 رکنا 10 دی 1395 رکنا 11 دی 1395 رکنا 12 دی 1395 رکنا 13 دی 1395 رکنا 14 دی 1395 رکنا 15 دی 1395 رکنا 16 دی 1395 رکنا 17 دی 1395 رکنا 18 دی 1395 رکنا 19 دی 1395 رکنا 20 دی 1395 رکنا 21 دی 1395 رکنا 22 دی 1395 رکنا 23 دی 1395 رکنا 24 دی 1395 رکنا 25 دی 1395 رکنا 26 دی 1395 رکنا 27 دی 1395 رکنا 28 دی 1395 رکنا 29 دی 1395 رکنا 30 دی 1395 
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۰    
رکنا : در پی نوسان و تلاطمی که بالا رفتن نرخ ارز در بازار ها ایجاد کرد نرخ انواع خود رو هم دچار نوسان شد در جدول زیر قیمت برخی از مدل های خود رو را می بینید :
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۶    
رکنا: حادثه رانندگی دلخراش در محور "بندرترکمن به آق قلا" اتفاق افتاد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۴    
رکنا:مدیرکل امور بین الملل شرکت راه آهن از به بهره برداری رسیدن خط آهن آستارا_ آستارا تا سه ماه آینده خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
رکنت: بر اساس یافته های دانشمندان اغلب ما به سوی افرادی که چشم های آبی دارند جذب می شویم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۹    
رکنا: ارفع اطرائی نوازنده و مدرس موسیقی پیشکسوت برای درمان بیماری سرطان خون مجبور به فروش باارزش ترین دارایی های خود شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۴۸    
رکنا: همراه مأمور زن به اتاق بازجویی منتقل شد. دستبندهای فولادی دستانش را به هم دوخته بود. با اشاره افسربازجو، مأمور بدرقه دستانش را باز کرد. چشمانش به کف اتاق خیره مانده بود ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۴    
رکنا : 949 هزار و 497دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 39.1 درصد افزایش یافته است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۶    
رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهریار از جلسه پیش از ظهر امروز خود با فرماندار در ارتباط با وضعیت گورخواب های قبرستان نصیرآباد خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۳    
رکنا : احمد حاتمی یزد یک صاحب نظر برجسته و فعال اقتصادی که سالها ست تحولات اقتصاد ایران را بررسی میکند در یک یادداشت کوتاه علل گران شدن نرخ دلار و دیگر ارزها را با نگاهی واقع بینانه تحلیل کرده است .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۹    
رکنا : غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و هلنا سانگلند سفیر سوئد در تهران، در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پیرامون توسعه مناسبات اقتصادی و رفع موانع همکاری مشترک بین فعالان اقتصادی ایران ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رکنا : در حالی که گفته می شود ایران امسال به جرگه صادر کنندگان گندم پیوسته ، اکنون خبر میرسد که بیش از چهار میلیون ایرانی دچار سوتغذیه هستند .
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رکنا : محسن بهرامی ارض اقدس ، رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به اعلام مواضع رسمی دولت که قابل اعتنا و اطمینان است بهای ارز به زودی کاسته خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۸    
رکنا: فردی که اقدام به فروش سوالات کنکنور آزمایشی کانون قلم چی قبل از برگزاری آزمون دوره ای در فضای مجازی می نمود دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۹    
رکنا: هواپیمای توپولف 154 وزارت دفاع روسیه هنگام سقوط روی آب درنزدیکی شهر بندری سوچی عملا بطور کامل تخریب شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۸    
رکنا: ضرب و شتم معتادان متجاهر محله نصیرآباد کذب بوده و 38 معتاد متجاهر در شهریار جمع آوری و اسکان داده شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۶    
رکنا:بانک ملی ایران، اخبار مربوط به تصمیم این بانک را برای حضور در مناقصه خرید و واردات 700 دستگاه اسکناس شمار خارجی تکذیب کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۳    
رکنا: جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه با دسترسی آسان به امکانات ارتباطی پیشرفته سرعت تبادل اطلاعات و اخبار بسیار افزایش یافته است، گفت : ارتقاء سواد رسانه ای فرماندهان از ضروریات جامعه امروز است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۴    
رکنا:یکی از مهم ترین شاخصه های زیبایی ظاهری انسان ها، داشتن موهای سالم و پرجلوه است و به همین جهت، بسیاری از افراد، هزینه و زمان زیادی را صرف موهای خود می کنند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۵    
رکنا:معاون وزیر راه وشهرسازی،گفت:اگرمسکن مهردردولت قبل 30تا35 درصدپیشرفت فیزیکی داشت، امروز درصد پیشرفت این طرح به90وحتی100درصدرسیده که نشانگرآن است که بیشترین هزینه در دولت یازدهم انجام شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۲۲    
رکنا:وزیر نفت با صدور نامه ای ضمن موافقت با بازنشستگی خودخواسته دکتر محمدرضا مقدم، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری از زحمات او قدردانی کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۰    
رکنا:بانک مرکزی در راستای برخورد با فعالیت های سوداگرانه بازار ارز اسامی اشخاصی که مبادرت به خرید و فروش عمده می کنند را به منظور بررسی، به سازمان امور مالیاتی اعلام خواهد کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
رکنا: بر اثر ریزش دیوار حیاط یک باب مدرسه ابتدایی واقع در روستای سادات آباد سمیرم در جنوب استان اصفهان، 6 دانش آموز مصدوم شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۸    
رکنا:برخی چهره ها، گروه های سیاسی و رسانه ها که رفتار خود را طی سه سال و نیم گذشته بر مبنای تخریب و تضعیف دولت روحانی تنظیم کرده اند ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۸    
رکنا:در اواخر هفته گذشته برای رسیدگی به درخواست کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مبنی بر توقف فسخ قرارداد واگذاری بلوک 50 درصد به علاوه یک سهمِ مخابرات ایران به این کنسرسیوم ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲    
رکنا:نماینده سابق ایران در اوپک با تشریح حال و هوای بازار نفت پس از تعطیلات کریسمس، گفت: ادامه سیر صعودی قیمت نفت در سال 2017 در گروی پایبندی اوپک و غیر اوپک به تعهدات توافق وین است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
رکنا:میانگین قیمت مسکن شهر تهران در آذرماه امسال در حالی با رشد 7.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود که تورم نقطه به نقطه در همین ماه 9 ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رکنا: اسکارلت جوهانسون ستاره فیلم های ابرقهرمانی مارول و دی سی کامیکس در فهرست پرفروش ترین بازیگران سال صدرنشین شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
رکنا:سال گذشته طرحی با عنوان تجمیع قبوض آب و برق مطرح شد که تاکنون به نتیجه بی نتیجه مانده بود، اما در آخرین صحبت های قائم مقام وزیر نیرو اجرایی شدن این طرح به طور کل منتفی اعلام شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۴    
رکنا:طلای جهانی در معاملات سبک چهارشنبه، تحت تاثیر ضعف اندک دلار برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
رکنا: ماموریت بهبود فضای کسب و کار به هیأت نظارت بر مقررات زدایی و تسهیل شرایط صدور مجوزها و پروانه فعالیت های اقتصادی سپرده شده اما هنوز حذف مقررات زائد روند موردنظر قانون را طی نکرده است تاجایی که ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
رکنا:قرارداد خرید 80 فروند هواپیمای بوئینگ از سوی ایران ایر که حدود یک ماه پیش در ایران امضا شد با تخفیفی 50درصدی همراه بوده که به ادعای یک سایت آمریکایی ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رکنا:شرکت پتروشیمی فجر مجوز افزایش سرمایه 160 درصدی خود را دریافت کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
رکنا:خزانه دار کل کشور از تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1394 پیش از موعد مقرر و ارسال آن از سوی وزیر اقتصاد به رئیس جمهور خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
رکنا:در اقتصاد کلان معاملات بین المللی و حتی معادلات سیاسی نیز گاهی در گرو فراز و نشیب قیمت دلار قرار دارد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱    
رکنا:رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات از تقاضای اتحادیه برای افزایش قیمت شیرینی خبر داد و گفت: تعرفه های شیرینی از سال 93 تا کنون هیچگونه افزایشی قیمتی نداشته و تولیدکنندگان بلاجبار این نرخ های سال 93 را ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رکنا:بعضی از کشورهای جهان با غذاهای متفاوتی که دارند به جاذبه توریستی تبدیل شده اند و گردشگران صرف تست این غذاهای متفاوت و عجیب غریب به چنین کشورهایی سفر می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۱    
رکنا:طی ماه های اخیر قیمت گوشت گوسفندی به اوج خود رسیده و التهاباتی در بازار ایجاد کرده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۸    
رکنا:رئیس کمیسیون رقابت، خصوصی سازی و سلامت اداری اتاق بازرگانی ایران به ارزیابی رشد اقتصادی 7.4 درصدی طی شش ماه نخست پرداخت و تصریح کرد که این رشد اقتصادی حاصل از تولید ثروت توسط کار آفرینان بخش ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۵    
رکنا:حدود 230 کارگر خدماتی مجتمع آلومینیوم المهدی در استان هرمزگان ،صبح امروز (8 دی) در اعتراض به اخراج ناگهانی خود؛ مقابل ساختمان اداری مجتمع تجمع کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رکنا:بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، در هشت ماه گذشته از تمام بنادر ایران 93 میلیون و 527 هزار و 977 تن کالای نفتی و غیرنفتی، تخلیه و بارگیری شده است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۰    
رکنا:معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات هر گونه خاک کشاورزی، جنگلی و مرتعی ممنوع است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رکنا:رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید با وجود آنکه 13 میلیون کارگر ایرانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند ولی چهار میلیون کارگر به شکل پنهانی و زیرزمینی فعالیت می کنند که حداقل دستمزد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
رکنا:تازه ترین گزارش بانک مرکزی بیانگر افزایش قیمت هفت کالای اساسی خوراکی در هفته اول دی ماه است. در این بین میوه با رشد بیش از چهار درصدی بالاترین میزان افزایش قیمت را به خود اختصاص داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
رکنا:درحالی که ورود بانک ها به بازار املاک به اختلال دراین بازار وجهش قیمتی طی سال های86و91 دامن زد اما بانک ها همچنان برتمدید مهلت زمانی فروش املاک مازادشان وتداوم حضوردر بازارمسکن اصراردارند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۵    
رکنا: دنیا فنی زاده عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی که سال ها با او برای ما خاطره سازی کرد صبح دیروز پس از دوره ای بیماری سرطان درگذشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۲    
رکنا: با وجود سال ها فعالیت شراره رخام در تلویزیون و سینما، مدتی است چهره او را کمتر در آثار نمایشی می بینیم. خودش البته انجام عمل زیبایی را دلیل این اتفاق می داند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۲    
رکنا: یک خانه در رشت با بی احتیاطی صاحب خانه در میان شعله آتش سوخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۰    
رکنا: از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح آرایشگاه های زنانه اهواز توسط پلیس آگاهی این استان خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۶    
رکنا: جمشید مشایخی، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، درگذشت دختر پرویز فنی زاده از همکاران قدیمی اش را به هنرمندان و خانواده آن هنرمند تسلیت گفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۳    
رکنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب تیم ایران به عنوان بهترین تیم آسیا از سوی فیفا در رده بندی جهانی و مجله فرانس فوتبال باعث افتخار است.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۱    
رکنا: همسر و فرزند هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در سوادکوه دچار حادثه شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۷    
رکنا: مرد جوان که از صحنه جرم زن عمویش در صومعه سرا پا به فرار گذاشته بود پس از 10 روز در بیمارستانی در تهران دستگیر شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: دختربچه ای چهار ساله حین بازی در بخش "نودان" شهرستان "کازرون" به حوضچه منزل سقوط و جان خود را از دست داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
از دستگیری دو سارق داخل خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: از یک دستگاه تاکسی بین شهری 165 کیلو تریاک کشف شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: از جان باختن یک کودک 2 ساله بر اثر مصرف شربت متادون رخ داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: زمین لرزه ای به قدرت 6.3 ریشتر استان "ایاباراکی" واقع در مرکز ژاپن را لرزاند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: روز گذشته مردی 57 ساله بر اثر گاز گرفتگی در اراک جان خود را از دست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۴    
رکنا: گارد ساحلی انگلیس روز چهارشنبه گزارش داد که سه تن از سرنشینان یک قایق ماهیگیری بلژیکی، پس از غرق شدن این قایق در سواحل شرقی انگلیس، ناپدید شده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
رکنا: انحراف به چپ خودروی پراید سبب کشته شدن 4 سرنشین آن در جاده یساقی به بندرترکمن شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان "شبستر" از برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودرو سواری پراید خبرداد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
رکنا: زوج عاشق پیشه امریکایی برای اثبات وفاداری شان به یکدیگر 50 سالی است که سالگرد ازدواجشان را در محل برگزاری مراسم عروسی شان برگزار می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۹    
رکنا: فیلم دلخراش تصادف موتورسوار جوان ایرانی با یک اتوبوس تبدیل به پربازدیدترین ویدئوی خبری شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۴    
رکنا: وقوع انفجار در یک ساختمان 2طبقه در اثر نشت گاز 2تن زخمی و راهی بیمارستان کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۸    
رکنا: : بزرگمهر حسین پور کارتونیست معروف در اینستاگرام خود درخصوص گورخوابانی که دیروز معروف شدند نوشته است :باید جلوی تولد ژن های ضعیف را گرفت ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۴    
رکنا: در این مطلب یک عصرانه آسان با پنیر به همراه گوجه فرنگی و خیار به شما آموزش می دهیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۸    
رکنا: باشگاه پرسپولیس لیست بازیکنان مدنظر برانکو در نقل و انتقالات زمستانی را معرفی کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
رکنا: دختر دانشجو که عاشق پسر جوانی شده بود پس از آخرین ملاقات در خانه پسر جوان به طرز مرموز به کام مرگ فرو رفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
رکنا: از کشف 300هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۲    
رکنا: تلاش های کودک بازیگوشی که در کریسمس قصد نگه دالشتن سورتمه را برای سواری کردن داشت صحنه های جالبی را برای خانواده اش رقم زد!
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۹    
رکنا: نتایج یک تحقیق نشان می دهد که ترسیم چیزهایی که باید به یاد سپرده شوند نسبت به زمانی که شما آنها را یادداشت کنید ؛ ممکن است بیشتر به شما در یادآوری آن ها کمک کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رکنا: تیزر انیمیشن محبوب من نفرت انگیز 3 که در سال 2017 منتشر خواهد شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۲    
رکنا: قصد داریم در این فیلم شمارا با ساخت و طراحی قاب برای گوشی هایتان آشنا کنیم.در زیر فیلم این آموزش را می بینید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۳    
رکنا: گزارش ویژه جدیدترین شماره از مجله Energy Digital به مهمترین مزارع بادی پرداخته است. در این مجله تخصصی انرژی 10 مزرعه بزرگ تولید برق از انرژی باد در سراسر جهان معرفی شده اند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۰    
رکنا: در این خبر تصاویری را برای مشاهده شما آماده کرده ایم که با دیدن آنها هیجان زده می شوید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۰    
رکنا: روزنامه سعودی عکاظ در مطلبی به تازه ترین اعترافات متهمان در پرونده سقوط جرثقیل در مسجد الحرام پرداخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱    
رکنا: ساختمان های مراکز دولتی انگلیس از جمله ساختمان نخست وزیری و وزارت خارجه این کشور برای مقابله با موش ها از گربه استفاده می کنند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۸    
رکنا: مرد مکزیکی هنگامی که در ردیف اول تماشاگران مسابقه اسب دوانی در حال دیدن مسابقه بود زیر دست و پای اسب ها جان باخت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۵    
رکنا:موزه علوم لندن در نظر دارد تا سال آینده نمایشگاهی ویژه با موضوع تاریخ روبات سازی و تلاش های پیشین بشر طی پانصد سال گذشته در راستای ساخت و طراحی روبات برگزار کند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۵    
رکنا: قصد داریم در این مطلب شما را با ساخت درخت کریسمسی که با بطری ساخته می شود آشنا کنیم. در زیر می توانید فیلم این آموزش را ببینید.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۲    
رکنا: میهمانی مجردی 3 جوان در خانه مرد متاهل با قتل عام وی و زن و بچه اش پایان یافت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۹    
رکنا:خانه جایی است که قلب ما در آن است. ایده بیشتر مردم از خانه، محلی نسبتاً بزرگ با اندازه مناسب و گرم و دنج و راحت است ما شما را با 10 خانه گران قیمت در جهان آشنا می کنیم.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۳    
رکنا:گویا انقراض تنها سرنوشت یوزپلنگ آسیایی ( که فقط در ایران باقی مانده اند) نیست و پسر عموهای آفریقایی یوزهای ایرانی هم چندان اوضاعشان مساعد نیست ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رکنا: دندانپزشکی که در قم بیماران را ویزیت و حتی جراحی می کرد، قلابی از آب در آمد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۷    
رکنا: سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس ظهر چهارشنبه یک نفر را به کام مرگ فرستاد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۷    
رکنا: دختر نیجریه ای که 19 سال از عمرش را داخل لگن پلاستیکی زندگی کرده بود، درگذشت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۴    
رکنا: تمام کدکی ها و خاطرات دهه شصت، هفتاد و حتی هشتادی ها با کلاه قرمزی پیوندی عمیق خورده است. نه تنها بچه ها که تمامی بزرگتر ها نیز با این عروسک دوست داشتنی خاطره های زیادی دارند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۸    
رکنا: قاتل ستایش کوچولو از بیمارستان روانی مرخص شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رکنا:ایرج طهماسب و حمید جبلی در پیام مشترک درگذشت دنیا فنی زاده را تسلیت گفتند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۷    
رکنا: ناشیگری راننده جوان تنها دلیل تصادفی بود که 6 قربانی گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۴    
رکنا: راننده تریلر پر از افیون خیلی زود همدستش را لو داد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱    
رکنا: هشت متهمی که به اتهام معاونت در قتل یک راننده اتوبوس در شهرستان ورامین دستگیر و بازداشت شده بودند، با صدور قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شدند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۹    
رکنا: سایت نشنال جئوگرافی بهترین عکس های ماجراجویانه سال 2016 را منتشر کرد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۸    
رکنا:نتایج یک مطالعه نشان می دهد که استفاده از میزهای ایستاده و بدون صندلی در ادارات سبب کاهش ناراحتی بدنی کارکنان شده و همچنین میزان بازدهی کار را تا 50 درصد افزایش می دهد ...
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رکنا: باستان شناسان و متخصصان ژاپنی برای مرمت و محافظت از محوطه تاریخی و جهانی تخت جمشید به ایران می آیند.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۳    
رکنا: تصادف زنجیره ای هفت خودرو در آزاد راه کاشان – اصفهان حد فاصل عوارضی قمصر تصویر وحشتناکی را رقم زد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
رکنا: پسر جوان که اشتباهی، زن 44 ساله ای را هدف گلوله قرار داده بود به حبس ابد محکوم شد.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰    
رکنا: انبار لوازم خانگی قاچاق در ملارد هدف پاتک پلیس قرار گرفت.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۷    
رکنا: دادستان شهریار ضرب و شتم کارتن خواب های گورستان نصیرآباد باغستان را شایعه دانست.
رکنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۵    
رکنا: ا قمه کش های مخوف مشهد که مسافران را شکار می کردند اگر دستگیر نمی شدند نقشه مخوفی داشتند.
  • ۱