چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزان 14 اسفند 1396 - roozannews.ir

روزان 28 اسفند 1393 روزان 29 اسفند 1394 روزان 21 اسفند 1395 روزان 2 اسفند 1396 روزان 3 اسفند 1396 روزان 4 اسفند 1396 روزان 5 اسفند 1396 روزان 6 اسفند 1396 روزان 7 اسفند 1396 روزان 8 اسفند 1396 روزان 9 اسفند 1396 روزان 10 اسفند 1396 روزان 11 اسفند 1396 روزان 12 اسفند 1396 روزان 13 اسفند 1396 روزان 14 اسفند 1396 روزان 15 اسفند 1396 روزان 16 اسفند 1396 روزان 17 اسفند 1396 روزان 18 اسفند 1396 روزان 20 اسفند 1396 روزان 21 اسفند 1396 روزان 22 اسفند 1396 روزان 23 اسفند 1396 روزان 24 اسفند 1396 روزان 25 اسفند 1396 روزان 26 اسفند 1396 روزان 27 اسفند 1396 روزان 28 اسفند 1396 روزان 29 اسفند 1396 
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۰    
بر اساس تازه ترین اخبار، نسخه بعدی سیستم عامل اندروید ملقب به android P قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به ماوس رایانه را بوسیله بلوتوث دارد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۶    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت : با همکاری دادستانی امشب یا نهایتا فردا صبح، کارگران گروه ملی فولاد ایران که در تجمعات اخیر دستگیر شده اند، آزاد می شوند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
مشاور پژوهشی وزیر آموزش و پرورش به تبعات ناشی از اجرا نشدن سند تحول بنیادین اشاره و عنوان کرد: هر وقت مجریانی که در سیستم آموزش و پرورش هستند ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
با صدور احکامی از سوی وزیر نیرو، برخی از سمت های کلیدی این وزارتخانه دچار تغییر شد و در نهایت بعد از نزدیک به شش ماه از آغاز به کار دولت دوازدهم، پست های مهم وزارت نیرو تا حدودی سر و سامان گرفت.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت:معتقد هستم اگر با فساد برخورد نشود، باعث سقوط نظام می شود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۲    
سوزان بختیاری زاده - نویسنده
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۷    
برای دیدن آسیب های اجتماعی، لازم نیست زیر پوست شهر خزید؛ کافی است دغدغه های روزانه را برای لحظاتی کنار گذاشت و چشم ها را به شهر دوخت، به گوشه و کنار شهری که در آن زندگی می کنیم؛ گذرهای پهن و باریک ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۲    
همه ما در طول زندگی مان انواع مختلفی از ترس ها را تجربه کرده ایم و به همین ترتیب برای کودکان در تمامی سنین از نوپا گرفته تا نوجوان نیز اینکه از چیزی بترسند امری کاملا طبیعی است.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
رییس پلیس تهران بزرگ از افزایش ساعت فعالیت صنوف تا ساعت یک بامداد خبر داد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به درخشش مهدی طارمی در لباس الغرافه پرداخته است.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: کاهش هشت سال سن مدیریت در کشور کمک می کند ما به صلاحیت ها و شایستگی های جوانان اعتماد کنیم ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
پلیس رژیم صهیونیستی از حبس خانگی دو تن از نزدیکان نخست وزیر این رژیم در خصوص پرونده اختلاس مالی خبر داد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۲    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه سازمان بیمه سلامت در سال 97 نباید حتی یک ریال کسری اعتبار داشته باشد، گفت: سازمان بیمه سلامت باید از قالب صندوق درآید و در یک کلمه تبدیل به بیمه ای کارآمد شود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۷    
مدیر اداره جهاد کشاورزی بهبهان گفت:حدود 18هزار هکتار از اراضی کشت شده گندم و حدود 2700 هکتار از اراضی کلزا با چالش آبی مواجه بودند و خسارت دیدند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
حضور دو نفر از عوامل ایرانی در فیلم کودک خاموش برنده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه، باعث شد که بار دیگر نام ایرانی ها در تاریخچه نامزدها و برندگان اسکار ثبت شود.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
مدیران بانک مرکزی اطمینان دادند که برای توزیع اسکناس نو هیچ محدودیتی وجود نداشته و مردم می توانند اسکناس مورد نیاز خود را به راحتی تامین کنند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
شب گذشته جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت دومین سالگرد حماسه هفتم اسفند با رئیس دولت اصلاحات دیدار و گفت وگو کردند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از نام گذاری یک خیابان به نام دکتر مصدق، نسبت به انتخاب خیابان کارگر برای این تعییر نام انتقاد کرد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزدهمین روز عملیات جست وجو و انتقال جانباختگان سانحه هوایی "تهران – یاسوج" با اعزام 6 تیم تخصصی در ارتفاعات دنا آغاز شد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۲    
پرداخت مستقیم از جیب بابت هزینه های سلامت در صورتی که از توان پرداخت خانوار بالاتر باشد، می تواند منجر به رخداد هزینه های کمرشکن شده و در مواردی افراد را با هزینه های فقرزا نیز مواجه کند.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
گسترش روابط ایران و فرانسه، برجام، پیگیری سفر مکرون به تهران، به احتمال قوی محوری ترین مباحث در دیدار وزیر امور خارجه فرانسه با مقامات ایرانی خواهد بود ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
مراسم اعطای جایزه های نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس با اعطای جایزه بهترین فیلم و کارگردانی به شکل آب برگزار شد.
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: بررسی 25 کشوری که بیشترین کمیت علم دنیا در سه سال اخیر را در مجلات و کنفرانس های نمایه شده در اسکوپوس تولید کرده اند ...
روزان   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
محوطه ای مربوط به دوران پیش از تاریخ (دوران نوسنگی) و نمونه ویژه ابتکارات معماری دوره ساسانی در نزدیکی "تنب پرگان" در دشت جناح (مهران) استان هرمزگان و در 30 کیلومتری خلیج فارس شناسایی شد.