چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 26 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۷:۳۲    
بعد از بازگشت رویایی پرسپولیسی ها در بازی مقابل الدحیل قطر و پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل حریف قطری خود، توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم ایرانی به لطف عملکرد قهرمانانه در نیمه دوم ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۷:۰۲    
سفرای جدید بلژیک، هلند و قطر در آغاز ماموریت خود در کشورمان بعدازظهر امروز با محمد جواد ظریف دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۶:۳۲    
ژاک ورنر سفیر جدید هلند در تهران از گفتگو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق برجام خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۰۵:۰۲    
توییت مهدی مهدوی کیا پس از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۵    
اگر از ریزش مو رنج می برید، برای جلوگیری از ریزش مو، به برخی از داروهای طبیعی نیاز دارید. این مقاله اطلاعاتی در مورد برخی از داروهای خانگی که می توانید از آن برای تحریک رشد مو استفاده کنید ارائه می ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۷    
در ویدئوی زیر روایت دخترانی را می بینید که برای غلبه بر ترس، با آن جنگیده و از ارتفاع 12 هزار پایی به پرواز درمی آیند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۲    
اظهارات عجیب و غریب ترامپ درباره حادثه یازده سپتامبر و بهانه هایی که جورج بوش برای جنگ در خاورمیانه به بهانه حمله به برج های دوقلو طراحی کرد؛ سوژه کارتونی در سایت کگل شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۵    
قسمتی از گفتگوی تی وی پلاس با بنیامین جهرمی درباره رابطه او با صدف طاهریان را مشاهده کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۱    
بخشی از مستند فساد در شورای شهر یکی از مناطق کشور راخواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۶    
چگونه می توان بوی لباس را در فصل بارانی از بین برد؟ حتی اگر از بهترین دئودورانت استفاده کنید باز بوی نم از بین نمی رود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۵    
لیلا بلوکات بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: سلام بازپخش سریال زمانی برای عاشقی هر شب 10 ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
تصاویری از جلسه روز شنبه گذشته مجمع تشخیص مصلحت منتشر شد که نشان می داد آیت الله محسن مجتهدشبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و امام جمعه سابق تبریز پشت به محمود احمدی نژاد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
جمعی از مردم عزادار نیشابور در پی اهانت یکی از اعضای شواری اسلامی این شهر به عزاداران سیدالشهدا(ع) مقابل ساختمای شورای اسلامی تجمع کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۲    
سالار عقیلی، خواننده کشورمان، برای عزاداری سرور و سالار شهیدان، هیئت ریحانة الحسین (س) سیدمجید بنی فاطمه مداح معروف را انتخاب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۰    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی، در راستای توسعه بخش گردشگری، برای نخستین بار اجازه می دهد که عمره گزاران خارجی، از سایر شهرها و آثار باستانی این کشور بازدید کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۱    
پس از انتخابات پارلمانی عراق در سال 2018؛ عراقی ها منتظرند که چه کسی نخست وزیر، بالاترین مقام اجرایی در عراق خواهد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۷:۱۲    
به دنبال انتشار برخی شایعات پیرامون مسئولیت آیت الله جنتی در ستاد امر به معراف و نهی از منکر، دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه ای صادر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۳۲    
رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ماهواره ای جدید از مناطق استراتژیک و حساس در سوریه، رئیس دولت این کشور را به صورت ضمنی تهدید به ترور کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۶:۰۲    
یکی از مشاوران ارشد نخست وزیر عراق با سفیر ایران در بغداد دیدار و درباره مسائل مختلفی از جمله حمله به کنسولگری ایران در بصره گفتگو کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۵:۳۲    
کربوهیدرات های ساده ( مانند چیپس ) و قند های اضافه شده ( در مواردی مانند نوشیدنی های شیرین ) باعث بالا رفتن فشار خون می شوند، که باعث تحریک سیلی از انسولین است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۴:۰۲    
رئیس مجلس در احکام جداگانه ای حسین میرمحمدصادقی را به عنوان معاون قوانین و امیدوار رضایی را به عنوان مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۳:۰۲    
صبحانه اصلی ترین وعده غذایی تحصیلی است و باعث می شود که انرژی مورد نیاز مغز برای یادگیری به موقع فراهم شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۲:۳۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در تصفیه خون، پاکسازی سموم از کبد و کلیه ها و رفع غلظت خون مؤثر دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۲:۰۵    
حورا صدر، دختر امام موسی صدر با ارسال نامه ای از میثم مطیعی تشکر و قدردانی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۵    
رئیس جدید پارلمان عراق در نخستین گفت وگوی تلویزیونی خود بر مخالفت با تعرض به ایران از خاک کشورش تاکید کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۵    
جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد رژیم آل خلیفه علما، سخنوران، مداحان و رؤسای تکایای حسینی را فراخوانده، آنها را بازداشت و مورد اهانت قرار می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۲۵    
اظهارات نیکی هیلی مبنی بر تلاش مسکو برای تضعیف تحریم ها علیه پیونگ یانگ، واکنش نماینده روسیه در سازمان ملل را به دنبال داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۵    
دو بازیکن پرسپولیس و مدافع تیم فوتبال السد قطر به دلیل محرومیت دیداری بعدی تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهوری ترکیه در آستانه دیدار با همتای روس خود مدعی شد اگرچه تلاش های بیشتری مورد نیاز است، اما درخواست آنکارا برای تحقق آتش بس در ادلب با واکنش مثبت همراه بوده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۲    
محققان دریافته اند که این میوه خوشمزه حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای ملاتونین است. ملاتونین ماده ای است که در مغز سنتز می شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۲    
پیاده روی بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند اندامی مناسب داشته باشند اما گاهی مشکلاتی مانع از پیاده روی می شود به همین علت باید از راه های دیگری به فکر سوخت و ساز بدن بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان میزان شایستگی نامزدها را اعلام نمی کند، بلکه فقط وجود شرایط حداقلی قانون را در آنها احراز می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۰    
حساب عربی توئیتر لیگ قهرمانان در فاصله 3 ساعت تا آغاز بازی پرسپولیس و الدحیل به حضور پرشور تماشاگران پرداخته و اذعان داشته که هواداران از ساعت ها قبل پشت دربهای بسته قرار گرفته و منتظر ورود هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۷    
در بازی تیم های واسکودوگاما و فلامینگو در لیگ برتر برزیل پس از مصدومیت شدید برونو سیلوا، آمبولانس برای انتقال وی به داخل زمین آمد و با نقص فنی مواجه شد و بازیکنان دو تیم آمبولانس را هل داده و به ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۵    
مسئول شعبه انجمن فیزیوتراپی استان زنجان گفت: بند کوله پشتی ها حداقل عرض پنج سانتی متر و وزن این وسیله نیز حداکثر بین 10 تا 15 درصد وزن دانش آموز باید باشد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۰    
مسعود ده نمکی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت: این شب ها از کودکان مظلوم غرق در خون یمن هم یاد کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۳۷    
با رسیدن طوفان مهیب مانگخوت به این کشور اکثر مردم به مکان های امن پناه برده اند اما عده ای نیز در اقدامی عجیب در خیابان ها با این طوفان سلفی گرفتند!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
پایگاه خبری پژواک افغانستان روز دوشنبه از ولایت فراه گزارش داد که صدها نفر از شهروندان این ولایت عصر دیروز در یک اعتراض جمعی خواستار باز شدن مجدد گمرک مرزی این ولایت به روی کالاهای ممنوع شده ایران ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۱    
کارگردان فیلم سینمایی معکوس گفت: این فیلم سینمایی پس از پشت سرگذاشتن مراحل تولید، به تازگی آماده نمایش شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۵    
سفارت کره جنوبی در پیامی توییتری از تلاش دولت این کشور برای معافیت از تحریم های مرتبط با نفت ایران خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: همکاری موسسه قرآن و عترت یاس نبی دوره تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در این شهرستان برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۰    
فرماندار قصرشیرین گفت : مرز رسمی پرویزخان یکی از مهم ترین مرزهای جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق است که با توجه به اهمیت راهبردی آن برای 2 طرف ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۰    
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) بامداد امروز رونمایی شد. این دیوارنگاره طرحی با عنوان دل به دریا زده مدافع حرمی از حسن روح الامین دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۵    
آشنایی با علائم هشداردهنده ی حمله ی قلبی کمک می کند تا این عارضه خیلی سریع تشخیص داده شود و با مراجعه ی فوری به مرکز درمانی از آسیب بیشتر به قلب جلوگیری شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۲    
حتی اگر قرار باشد از با کیفیت ترین محصولات پوستی برای از بین بردن خشکی پوست استفاده شود؛ تغییر فصول و آب و هوا برای برخی همراه با این عارضه است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۲۰    
"کریم اسیر" 25 ساله معروف به "چارلی چاپلین افغانستان"، در حال اجرای نمایش در مدرسه ای در شهر کابل
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۰۲    
صحبت های آناهیتا درگاهی درباره ازدواجش را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۵۰    
بیشتر افراد از روزی که موهاشون سفید بشه وحشت دارند، موی سفید یه حقیقت در زندگیه که بالاخره یه روز باید باهاش کنار بیایم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۴۷    
در آخرین مرحله مانور وتسوک 2018 / Vostok 2018 ، لشکرهای زرهی روسیه از عرض رودخانه اونون Onon به عنوان بخشی از تمرینات عبور کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۲    
اگر فکر می کنید پراید از کره آمده سخت در اشتباه هستید!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۰    
یار واقعی امام حسین (ع) باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در این گزارش به شرح جزئیاتی در این مورد پرداخته شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۱۲    
امروز در صرافی ها هر قطعه سکه طرح قدیم چهار میلیون و 551 هزار تومان و سکه طرح جدید چهار میلیون و 205 هزارتومان به فروش رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۷:۰۶    
پیمان معادی تصویری منتشر کرده که نشان از استفاده از تصویر فیلم سعید روستایی در کتب درسی مدارس به عنوان پیامدهای اعتیاد دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۷    
دوستداران محیط زیست و دامپزشکان ایالت ویسکانسین، پنج سنجاب را که با دم هایی گره خورده از حرکت باز مانده بودند از مرگ نجات دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۵۷    
عکس الناز شاکردوست و برادرش در گذر زمان را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۵    
در ویدئوی زیر روایت شهاب حسینی را از عظمت امام حسین(ع) و شناختی که او از حماسه عاشورا دارد، می شنوید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۳    
امیرمحسن مرادیان و سیداحمد خمینی در مراسم عزاداری.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۳۳    
حرکات آکروباتیک دروازبان ها را حین دفع توپ خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۲۱    
نعیمه نظام دوست با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: مهربان ترین خواهر دنیا نادیا جانم تولدت مبارک بهترینم .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۲    
گاه برخی از والدین با پیاده سازی اصول تربیتی ناقص، ناخواسته فرزندانشان را به سمت کارهای اشتباه سوق می دهند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۶    
صحبت های فریبا کوثری درباره فیلم مختارنامه را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۳۶    
کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 97 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۵    
شیر مادر ، شیری است که از پستان مادر تراوش می کند و مهمترین و بهترین تغذیه کودکان در سالهای ابتدای زندگی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۵:۰۰    
نام این محل بسیار زیبا است که از اقیانوس جدا شده و تبدیل به دریاچه ای شده است که گونه ای خاص از یک عروس دریایی بدون نیش در آن زندگی میکند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از تعین نرخ پرواز های عتبات در ایام اربعین خبر داد و گفت: قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان ها به نجف، بغداد و بلعکس 2.2 میلیون تومان و مشهد-نجف-مشهد 2 ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۰    
حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" در توئیتر از آزادی امام جماعت مسجد الحرام پس از چهار روز بازداشت خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲    
اولین جانوری که به فضا رفت یک مگس بود! در سال 1947 آمریکا نخستین محموله های زیستی جهان را به منظور مطالعه اثرات تابشهای مضر خورشیدی بر حیات به فضا ارسال کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۷    
دختر "بندانگشتی" که به دلیل ابتلا به نوعی بیماری خاص کوتولگی در ابتدای تولد امید چندانی به زنده ماندنش نمی رفت اکنون 12 ساله است گرچه ظاهر یک دختر 2 ساله را دارد..
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۵    
همزمان با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بازار ارز نیز مانند بازار طلا نیمه تعطیل شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۰    
رئیس دانشگاه فرهنگیان از پرداخت پاداش پایان خدمت اساتید بازنشسته این دانشگاه تا هفته آینده خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۱    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن پایتخت یونان بامداد روز دوشنبه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و خسارت جزیی به شیشه های کیوسک پلیس مستقر در محل و ساختمان سفارت وارد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۵    
در اطلاعیه ای که وزارت آثار باستانی مصر منتشر کرد، یک هیات باستانی مصری روز یکشنبه موفق شدند، این مجسمه را در معبد کوم آمبو واقع در شهری به همین نام در استان اسوان کشف کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۲    
پسر احمدی نژاد در حال پخش کردن نذری در حاشیه مراسم عزاداری شب گذشته را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۵    
سریال های بانو، طفلان مسلم، مختارنامه و پرده نشین به ترتیب در ردپای عشق شبکه چهار پخش و تحلیل می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۲    
پیمان معادی با انتشار این عکس نوشت: ابد و یک روز وارد کتب درسی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله به کنسولگری ایران در بصره و همچنین تعرض به سفارت کشورمان در پاریس ارتباطی با یکدیگر ندارند و دو حادثه جدا از هم است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۷    
سید مهدی صدرالساداتی نوشت: با خودم گفتم حالا که این عکس از وزیر اطلاعات پخش شده است، چند سطر مختصر بنویسم!..
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۲    
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، در برنامه 10:10 دقیقه به شل شدن فیلترینگ تلگرام توسط وزارت ارتباطات اشاره کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۶    
مقام های مصری روز یکشنبه از کشف مجسمه جدید ابوالهول در استان اسوان واقع در جنوب مصر خبر داد.جنس این مجسمه از ماسه سنگ است، در عملیات کاوش باستان شناسی به دست آمده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۲    
این موجود هشت پای غول پیکر اقیانوس آرام است با وزن میانگین 50 کیلوگرم! این موجود علاوه بر 8 تا پا، 3 قلب و 9 تا مغز دارد؛ یک مغز مرکزی داشته و هر پا یک مغز مخصوص خودش را داراست!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۵۷    
پورشه با تم محرم
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۸    
ما انتظار داریم ساعتی که به دست هایمان است، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، اما از آنجا که این اکسسوری طرفداران زیادی دارد، طبیعی است که انواع فیک آن هم روانه بازار شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۷    
در جمهوری چک سنگ هایی وجود دارد که قرن هاست مردم را از خطر قحطی باخبر کرده و از گرسنگی نجات می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۲    
اورسولا فون درلین وزیر دفاع آلمان در سفر به عراق با مقامات امنیتی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۲    
مردی چهل ساله هستم که با انجام آزمایش متوجه شدم که غلظت خون بالایی دارم. لطفا بفرمایید که منظور از غلظت خون بالا چیست؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۰    
نتایج تحقیق جدید نشان داد میزان تحصیلات مادران بر میزان افسردگی نوجوانان تاثیر دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۴۸    
حبوبات مهم ترین منبع پروتئین گیاهی محسوب می شوند به طوری که در تامین نیاز بدن به انواع اسید های آمینه، مواد معدنی و ... نقش به سزایی دارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۳۰    
مدیر آستان شیخ صدوق شهرری فرو نشست زمین را عامل اصلی شکستن سنگ قبر محمد علی فروغی عنوان و گفت: آرامگاه خانوادگی این سیاستمدار دوران مشروطه توسط اداره اوقاف شهرری بازسازی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۶    
بزرگترین ترافیک دنیا در چین بوده که طول آن 260 کیلومتر بوده و بازگشایی آن 11 روز زمان برد دراین ترافیک 3 نفر فوت شده و 2 کودک به دنیا آمدند!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۶    
عکس زیر نمایی از ساختمان ها در تهران قدیم در دوره پهلوی را نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۰۰    
اقدام جالب یک راننده تاکسی برای عزاداران حسینی در ایام محرم ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۰۰    
محمدرضا عارف نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در توییتر خود خواستار تغییرات در جریان اصلاح طلبی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۳:۰۰    
جواد کریمی قدوسی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره نداشتن سفیر در دو کشور مهم چین و هند نوشت: